- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Windows 11
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz SchDerGrosse #1549 üzenetére
Ők általában normálisan szokták intézni a dolgot, volt már garanciális ügyem velük, visszaadták a pénzt. A következő alkalommal (más terméknél) már inkább egyezkedtem, és teljesen elfogadhatóan lehetett alkudni velük. Szóval ha egyébként nincs bajod a céggel, érdemes kinézni olyat, amilyenre tényleg szükséged van, és egyeztetni az árakat.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Csaba_20_ #1548 üzenetére
Gondolom olvastad az előző hszeket arról, hogyan is megy a dolog, és akkor te is látod, mi is a valódi gond. Igazából ötletem sincs, hogyan lehetne változtani ezen, hiszen ha odamennék kiskerként, hogy szeretném lepapírozni a dolgot, és körberöhögnének, akkor mit tegyek? Nem köteles szerződni velem, nem kényszeríthetem rá, elküld máshoz. A másik pedig tovább...
Valahol mindenképp ezeknek a cégeknek az elszámolásával kapcsolatos szabályok lazasága lehet az oka az egésznek, mert nem hiszem, hogy a kereskedelem területén mindenhol így mennének a dolgok. Lásd Ramiris bebukása most, többmilliárdos pénzmosási ügy, rengeteg feketén behozott alkatrész...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
SchDerGrosse
tag
válasz Csaba_20_ #1550 üzenetére
Biztos ami biztos alapon felhívtam a fogyasztóvédelmet és az illető azt mondta, h ha tudnak mégis adni újat, akkor nem tehetem meg h a vételárat kérem vissza, vagyis megtehetem de azt nem kötelesek teljesíteni.
(bár ez lehet h azért van mert több mint 1 éve vettem a karit?) -
Csaba_20_
őstag
válasz SchDerGrosse #1553 üzenetére
Bizonyára az "új" alatt azt értette a fogyasztóvédelemnél lévő emberke, hogy ugyanolyanból újat. Nem pedig azt, hogy másmilyet, de újat.
-
Ariadne
őstag
válasz SchDerGrosse #1553 üzenetére
mod: ugyanazt írtam, elkéstem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz SchDerGrosse #1554 üzenetére
Igen, ezt megteheted, én így csináltam anno, mert elsősorban egy jó termékre volt szükségem egy korrekt üzletből, nem a pénzemet akartam mindenáron. Persze ha nem állnak hozzá normálisan, akkor bizony lehet kérni a pénzt vissza, mert jogod van hozzá, ha nincs másik ugyanolyan.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz Csaba_20_ #1546 üzenetére
teljesen egyértelműen beszélgetünk a semmiről...nincs megoldás, és amíg ilyen a mentalitás és felfogás Mo.-n, addig nem is lesz. Erre vonatkozólag fentebb és még jóval korábban kifejtettem a véleményemet, és leírtam talán ide is, hogy mekkora pofáraesés volt, amikor megpróbáltunk egy érdekvédelmi szervezetet létrehozni a helyi és környéki számtechcégeknek.
"Ismételten mondom, nem eleme a beszélgetésnek, hogy ki vagyok, hol dolgoztam, miben, mennyi ismeretem van." - remélem nem bántottalak meg, hogy megkérdeztem.
Azt azonban nem árt elismerni, hogy amíg valaki nem ismeri, hogy mi van a háttérben, addig értelmetlen bármiről is beszélni.Egyetlen dolog:
Talán félreérthető volt, de én pont azt írtam, hogy a legtöbb kiskernek nincsen visszatartott készlete, a nagyker visszatartott készlete pedig nem nyilvános a kiskerek számára sem. Az ügyintézés meg sajnos olyan, amilyen, ezeknem mind a "kisker issza meg a levét".
Én egyébként örülnék, ha egy kicsit még maradna ez a rendszer, mert akkor talán kihullik a sok kókány kereskedő, és a piaci helyzet gazdaságilag is rendeződhet, akkor meg már a fennmaradt normálisabbjaival együttműködve lehet érdekvédelemről és lobbiról beszélni...Leszögezném még1szer, hogy nem akarom és soha nem is akartam a kisker és nagyker közti bonyolult ügymenetet ráterhelni a fogysztóra. Csak gondolom, ha beszélgetünk valamiről, akkor esetleg érdekel valakit, hogy mi van a háttérben, mielött az összes kereskedőt boszorkánynak kiáltjuk ki.
Soha nem siránkoztam semmin csak néhe, némely esetnél leírtam az ellenoldal véleményét, működését - és mindezt tettem úgy, hogy azzal nem azt akartam mondani, hogy nem lehet betartani a jogszamályokat, mert azokat be lehet, csak hogy érthető legyen, adott esetben miért nem cserél egyböl egy kisker egy adott terméket.A normálisabb ügyfele nem a kötekedéssel kezdi, mert az ugyis tudja, hogy ha kekeckedik már az elején, akkor biztosan nagyító alatt vizsgálják át a terméket.
Read only...
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #1552 üzenetére
A piaci problémákat meg lehet próbálni megoldani közvetlen törvénnyel, így a piaci folyamatokat közvetlenül befolyásolni, illetve a másik módszer, hogy a végpontokat igyekszel szabályozni, amik aztán hatással lesznek a piac többi részére. Ma az utóbbi az elfogadottabb módszer, így nálunk is ezek szerint cselekszenek. Nem akar a kormány a törvényhozás eszközével piaci folyamatokat közvetlenül befolyásolni. Ezért van az, hogy a fogyasztók jogait és ezzel együtt a forgalmazók kötelezettségeit vették bele a törvénybe és nem a kisker-nagyker viszonyt. Fogalmam sincs, hogy ez-e a helyes módszer a piac irányítására, de szerintem nem nagyon fogsz találni olyan embert a tűz közelében, aki módosítani is tud és hajlandó közvetlen módon belenyúlni a piac működésébe törvénymódosítással. A említett nagyker bebukása mögötti okokat egyelőre nem ismerem, de úgy látom közelebb vihetnek a probléma megoldásához...csakhát nem mi fogjuk megváltoztatni a dolgokat... Én legalábbis nem vagyok közel a tűzhöz.
-
net84
őstag
válasz Csaba_20_ #1547 üzenetére
nem vettem sérétsnek, és már az elején is írtam, hogy kérlek te se vedd annak...
Részemről egyáltalán ninsc harag, és elnézést kérek, ha esetleg az jött volna le bármelyik hozzászólásomból.#1548-re: én kiegyeznék abban, ha a nagykereket is lehetne szorongatni a fogy.védelmi törvények alapján. Kicsit nehézkes és macerás a jelenlegi rencerbe peres úton követelni rajtuk bármit is...
Read only...
-
Csaba_20_
őstag
net84 írta:
Talán félreérthető volt, de én pont azt írtam, hogy a legtöbb kiskernek nincsen visszatartott készlete, a nagyker visszatartott készlete pedig nem nyilvános a kiskerek számára sem. Az ügyintézés meg sajnos olyan, amilyen, ezeknem mind a "kisker issza meg a levét".Ha pedig nincsen visszatartott készlete, akkor tudja, hogy nem fogja tudni a saját készleteiből megoldani a kicserélést. Nem értem miért akarod nekem bebizonyítani azt, hogy a kiskerek úgy általában nincsenek birtokában annak a válasznak, hogy "tudom-e teljesíteni a fogyasztói igényt", amikor ezzel azt bizonyítod be, hogy alkalmatlanok a kereskedelemre. Aki nem tudja, hogy xy alkatrészt honnan, mikorra tud beszerezni, az ne akarjon kereskedni xy alkatrésszel. Értem én, hogy amennyiben megoldja a cserét, de neki a nagyker nem cserél, akkor ő bizony bukta az alaplapot. Ez viszont abból a problémából ered, hogy nem tudott megfelelő szerződést kötni a nagykerrel. Ami mögött ott vannak azok az okok, amiket felsoroltál. Szerintem azt kéne elérni valahogy, hogy az legyen a nagyker-kisker szerződéskötésénél a kiinduló alap, amit a fogyasztóknak meg kell adni. Fogy.véd tv. módosítással szerintem nem lehet(Ariadne-nak leírtam, hogy miért). Egyéb módszere van szükség. Érdekképviseleti szervet mondjuk lehetne alapítani, dehát abba valakinek pénzt kéne ölnie...
[ Szerkesztve ]
-
SchDerGrosse
tag
Hát ennek elég humbug szaga van..
1st telefon : kártyám nem javítható, nem tudnak ilyet adni újonnan, adnak helyette 8600 GTt, mondom utánanéznék előtte a kártyának köszönöm
2nd telefon : Valamiért az elmúlt 4 órában rájöttek, h a kártyám mégis javítják v cserélik, ez a jövő héten derül ki, de ha 1 ik sem adnak 8600 GTt. Mondom azt köszönöm nem kérem, levásárolnám az értékét.
Mondja semmi akadálya, a mostani árát levásárolhatom, majd megnézi h ez most mennyi.
?!
Engem most épp átbasznak?
Nem a vásárláskori vételárból vásárolhatok?[ Szerkesztve ]
-
Csaba_20_
őstag
válasz SchDerGrosse #1562 üzenetére
Annak idején te kötöttél velük egy szerződést egy 81e Ft-os kártyára, amit ők hibásan teljesítettek. Most te kijavítással, vagy kicseréléssel élsz. Mivel egyiket se képesek teljesíteni, ezért elállhatsz a szerződéstől(a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza, pl. nem megy a kártya). Az elállás azt jelenti, hogy te visszaadod azt, amit ők adtak a szerződésben, ők pedig azt, amit te adtál. Te már átadtad a kártyát, ők most akkor adják vissza a pénzt. Ha pedig arra hivatkoznak, hogy a kárya azóta nem annyit ér és emiatt őket kár érte, akkor idézd be nekik a PTK 309.§(2)-őt amely így szól:
(2) Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
Te pedig rendeltetésszerűen használtad idáig, de a kártya elromlott.
-
net84
őstag
válasz Csaba_20_ #1561 üzenetére
Ramiris - poén: egyelőre nem érezni rajtuk, hogy bukóra fordultak volna...készletük mostanában elég gyér, de az igaz kb. az összes nagykerre.
Igazad van! A legtöbb esetben azonban tudjuk, hogy tudunk cserélni kb. egy héten belül. A gond akkor van, ha a nagyker beleszarik a levesünkbe és mégsem intézi olyan gyorsan a dolgait, mint előző héten...aztán az ügyfél elött mi égünk, hogy megígértük. Ilyenkor jön az, hogy berendelünk készletre lapot, ha van még olyan, és ha más nincs, akkor arra cseréljük az ügyfélnek. Mint a most visszadobot Asus-t, ami a nagyker szerint már nem garos, holott még majdnem egy év gar van rá (asszem fentebb írtam erről). Ez egyébként részünkre precedens értékű lesz, mert elkezdtünk lépdelni afelé, hogy szorongassuk a nagykereket. Tavaly heti szinten 300-500k között hoztunk el az egyik nagykertől alkatrészket több héten át, majd 2 hétig nem rendeltünk semmit, max 50k környékén, ha nagyon fontos volt. Mindezt azért, mert sok garos cuccunk bent állt náluk. Hirtelen tudtak intézni mindent.
A gond az, hogy akárkinél ezt mi sem tudjuk megcsinálni.A törvénymódosítás tudom hogy nem ollan egyszerű, nagyon sok magas körökben mozgó emberke bentvan ebben a buliban...
"Érdekképviseleti szervet mondjuk lehetne alapítani, dehát abba valakinek pénzt kéne ölnie... " - a kicsi, mutyis, kókány cégekkel nem lehet egyeztetni és egyezkedni, csak a saját érdeküket nézik, sőt minek olyannal foglalkozni, aki egyébként is sárba tiporja a fogyasztó jogait... Ennek ellenére ha időm lesz, megpróbálkozok újra a dologgal. Egyesületként viszonylag alacsony fenntartási költséggel működhetne.
Read only...
-
Fáraó
őstag
válasz SchDerGrosse #1562 üzenetére
Én egy Galaxy GF 8800GTS 512-st alkudnék ki a helyedben. Kicsit verni kell az asztalt, de kivitelezhetőnek tartom.
VIGYORRRGAZMUS.....
-
Ariadne
őstag
Ó, szia!!! Te, itt?
Egyébként nem tudom, miért csinálják most ezt Alienék, nekünk 2 év garos, gyakorlatilag közvetlenül a 2 év lejárta előtt meghalt DVD írónkkal volt ilyen, ott megegyeztünk egy ugyanúgy dobozos, ugyanolyan színű, ugyanúgy lightscribe-os, de persze sokkal gyorsabb másik jószágban. Videókártyával meg pár nap utáni meghalásos ügyünk volt, visszaadták... Bár az is igaz, régebb óta ott veszünk mindent. Hmmm...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
Időnként felmerülnek nálunk "problémák". A mostani:
Adott egy gép, ami állítólag fagy már induláskor és a bios-ig sem jut el. Garanciális, alkatrészekben vásárolták. Hiba egy napos tesztelés után nem jelentkezett, eddigi tesztek nem jeleztek hibát. Tulajdonos értesítve a jelenlegi helyzetről. Ő viszont ragaszkodik, hogy oldjuk meg a problémát gyorsan, mert neki kell a gép. Hogyan, ha még nem is találkoztunk vele?
Véleményem szerint, ha nálunk továbbra sem jelentkezik a hiba, akkor jogilag úgy járok el helyesen, ha munkalapra (+jegyzőkönyvre) felvezetjük, hogy hiba nem jelentkezett és visszaadjuk neki a computer...
Vélemények?Read only...
-
SchDerGrosse
tag
válasz Ariadne #1567 üzenetére
Az én vidkarim a szó szoros értelmében nem halt meg.
3d alkalmazások futtatásakor 2-3 perc után szétesik a kép.
Najó az igaz h a desktop meg az internet explorer vígan fut rajta..
De az h nem fut rajta normálisan semmi ami 3d szerintem kimeríti a rendeltetésszerűen nem használhatóság kategóriáját.Mind1, kivárom az 1 hetet, azt meglátjuk h köcsögölnek e tovább.
-
Ariadne
őstag
válasz SchDerGrosse #1569 üzenetére
Kimeríti szerintem, de ezek szerint nem is az a gond, mintha nem ismernék el a hibát. Azt esetleg megpróbálhatod még, amit Fáraó írt, ha jó neked.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hmmm, ha esetleg meg lehet határozni röviden, milyen teszteket futtattatok (ejj de sok t ), és ráírjátok, akkor azzal tényleg korrekten megvizsgáltátok. Bár az azért az elég egyértelmű kell legyen, hogy bios-ig sem jut el vagy működik rendesen... Lehet, hogy csak laza volt valami az emberkénél, és a szállításnál valahogy helyrerázódott?
Ha bejön érte, kapcsoljátok be előtte, lássa, hogy megy, akkor tényleg világos a dolog.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Fáraó
őstag
válasz SchDerGrosse #1569 üzenetére
No offense!, de ez a hiba akkor szokott megjelenni, ha túlhúztad a kártyát (+ esetleg soft vmod). Sry, a hsz-kért, abbahagyom az offot.
VIGYORRRGAZMUS.....
-
Ariadne
őstag
válasz SchDerGrosse #1572 üzenetére
Hát máshol se jobbak, ennyivel mindenhol bepróbálkoznak legalább, sajnos. De te tudod. Viszont azért érdemes határozottnak, de udvariasnak maradni, ki tudja, mi jön még. Ha nem fizetik vissza, békéltetőkhöz érdemes vinni, erről a cégről el tudom képzelni, hogy meg is értik, miről szól ez. Ha nem megy, akkor pedig fizetési meghagyásos, majd polgári peres eljárást kell indítanod a pénzed visszaszerzéséért, ez pénz és idő, de megtérülhet. Te döntesz.
No igen, és feltételezzük itt mi mind, hogy nem magad okoztad a hibát... A kereskedő kijátszásában nem fogok segíteni, nem is tettem soha. Ha elvárjuk tőlük, hogy korrektek legyenek, nekünk is annak kell lennünk.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1571 üzenetére
mi az, hogy ejj de sok -
ráírva, hogy minden teszt lefutott, illetve a munkalon teszt ok feljegyzés van
már csak annyi hiányzik, hogy hiba nem jelentkezett...megfogadom a tanácsot, mielött elvinni megmutatom neki, hogy többszöri bekapcsolásra sem fagy le.
Nem valsz, hogy valami kontakthiba, mivel mint most utólag kiderült nála sem fagyott mindig, csak random időközönként fordult elő.Read only...
-
Ariadne
őstag
Még annyi jutott eszembe, hogy lehet aláíratni vele, hogy ott előtte bekapcsoltátok és ment, a hibajelenséget nem tapasztaltátok, vagy ilyesmit pöttyinteni a papír végére, amivel átveszi, azt úgyis aláírja.
Ja, meg kellett számolnom a t betűket a "futtattatok" szóban, nem egyszerű.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1574 üzenetére
én pl szoktam az embereknek, hogy gördülékenyebben intéződjön a garanciális csere...főleg azon nagykereknél, akiknél a bad sector-os hdd teszt ok üzenetet kap
Fáraó - nem feltétlenül kellett túlhúzni, random is elhalhat rajt a memória, és ez a hibajelenség erősen erre utal. Ami még szokta segíteni az elpusztulást, az az alulméretezett hűtés, ami hosszútávon a kártya halálát okozza.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Ariadne
őstag
főleg azon nagykereknél, akiknél a bad sector-os hdd teszt ok üzenetet kap
Uff... Megint helyben vagyunk, ugyanannál a problémánál... Egyébként rémlik, hogy az új Ptk-ban lenne közvetlen felelőssége a gyártónak is a fogyasztó felé, csak ezzel a nagykerek megint maradhatnának, ahogy vannak. Ehh..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
SchDerGrosse
tag
-
net84
őstag
válasz Ariadne #1579 üzenetére
ez nem probléma ezt mi már meg tudjuk oldani és le tudjuk rendezni a nagykerrel - párszor eljátszottuk egymás szivatását azóta csak nagyon ritkán dobnak vissza ilyen HDD-t...
Brand cumóknál a forgalmazó/gyártó hajlandó is foglalkozni a kuncsafttal, sőt kifejezetten kérik, ha a kisker/nagyker viszi be nekik a terméket, akkor is kell a végfelhasználó neve, címe és elérhetősége. Egyes esetekben a végfelhasználó elöbb értesül arról, hogy elkészült a cucca, mint mi.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
SchDerGrosse
tag
válasz Ariadne #1574 üzenetére
Áh, remélem házon belül sikerül elintézni.
ki akarja a kereskedőt kijátszani? o.O
Szerintem érthető h nem akarok újra náluk vásárolni.
1. Beviszem a kártyát. 1 hét múlva megmondják mi van
2. 1 hét múlva : javítani vagy cserélni kell. szóljak vissza
3. újjab hét. Nem lehet javítani, és sajnos ilyenük sincs, adnak egy 8600 GSt
mondom az nem kell köszönöm. Erre közlik velem h még 1 hétig javítják v cserélik(mikor előzőleg mondták h se javítás se csere), ha pedig nem fog menni, akkor levásárolhatom az árát a karimnak.
Majd megnézi h most kb mennyit érne..nc
-
Fáraó
őstag
vagy túlmelegedés
Igen, ezt elfelejtettem beírni. Anno a Ti4200-m is hasonló módon jelezte, hogy meghalt rajta a gyári venti.Kontakt esetről meg csak annyi, hogy még réges-régen bevittem az első gépemet a szervízbe, mert néha fagyott. Másnap visszamentem érte, garis volt, újra leragasztották, s mondták nem találtak hibát, működik ez rendesen. Hazaviszem, bekapcsolom, nem indul. Vissza a szervízbe, bekapcsolják és működik. Nem voltam fent a plafonon, áhh dehogy! Mondom a srácnak, otthon nem megy. Hívják a szervízvezetőt, mi legyen. Mondta, kapcsolják be/ki 10X, s ha nem jön elő a hiba, akkor jó, vihetem haza ahol nem megy. Kb 8. bekapcsolásnál produkálja a hibát. Szervizes srác felhúzza a szemöldökét, én megnyugszom: mégsem vagyok hülye. Gyors átvizsgálás, kicsit laza a TNT2 VGA, megigazítja AGP-be. 15 be/ki és semmi gond. Garimatrica felragaszt, (l)júzer -azaz én- gépet haszavisz és örül.
Sokat gondolkodtam rajta. Sztem a probléma az volt, hogy a szervízben a miditoronyt fekve szerelték, én meg otthon ugye a talpára tettem, s ezért kicsit mozgott a VGA. Azóta hiba esetén első dolog, hogy minden alkatrészt megigazítok a foglalatában.[ Szerkesztve ]
VIGYORRRGAZMUS.....
-
net84
őstag
háááát attól nem igazán fagyhat bele a szufla...ami még lehet, hogy kapott egy kisseb áramlöketet és túltöltődött valami kondi a paon, nálunk kisült és a stabil áramellátás következtében meg helyreállt a rend a rendszerben...
hét elején ismerős gépe volt hasonló hibával bent, csak nála random időközönként kikapcsolt - nálunk semmi ilyen jelenség, csak a vírusírtó histizett, hogy van fent pár irthatatlan állomány...hosszas egyeztetés után kiderült, hogy a villanyellátás kicsit instabil
Read only...
-
Bagira01
veterán
Videokarim immár 15 napja garba, annyit mondtak hogy talán jövő hét szerda. Azt se tom mit csinálnak vele vagy hogy találtak-e vmit, annyit mondanak hogy a nagykerbe van. Ezután az lesz a szép ha csak simán visszaadják
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Csaba_20_
őstag
net84 írta:
kapott egy kisseb áramlöketet és túltöltődött valami kondi a paon, nálunk kisült és a stabil áramellátás következtében meg helyreállt a rend a rendszerben..Persze, az X-akták pedig már vizsgálja, hogy nem lehetett-e földönkívüli a jelenség... Légyszi ne írj már ilyeneket, mert bántja a szakmai szemeimet.
-
pszihó
aktív tag
válasz Bagira01 #1587 üzenetére
Csocsesz. Nekem a corsair táp sz@rt be dec 27. én adtam be. Nekem is jövö szerda, jövö péntek az igéret. Magyarazát az volt hogy a nagykerek csak jan 7.-én nyitottak
Samsung S9 tab 5g (8/128) // CPU AMD RYZEN 3 7320U. 4 mag, 8 szál. 2.4 Ghz-4.1 Ghz. RAM 8 GB DDR5 5500Mhz 512 gb M2 nvme ssd. Kijelző FHD 15,6 OS Windows 11 Lenovo Ideapad 1 15AMN7 82VG00GXHV
-
Stalker76
csendes tag
válasz SchDerGrosse #1582 üzenetére
Pedig hirtelenjében nagyon úgy tűnik, hogy ki akarod játszani a kereskedőt!
A 7900GT-nek teljesítményben egy 86GTS felel meg. Eddig mindenről írogattál, 8600GT-ről, GS-ről. Tudod egyáltalán mit akarnak? És te mit akarsz? Persze, tudjuk már, pénzt vissza Hiszen már levásárolni sem szeretnéd!
Ez a gusztustalan! Én is régóta az Alienben vásárolok, és van egy kis ismeretségem ott. Remélem, a kártyádon csak egy memória chip ment ki, és cserélik.Isten szerethette az együgyü embereket, hisz olyan sokat teremtett belőlük.
-
Stalker76
csendes tag
válasz Csaba_20_ #1588 üzenetére
Ezzel pedig a saját tudatlanaságodat támasztottad alá! A másik pontatlanul fogalmaz, esetleg. És ha "lehetetlen" hibákat nem hiszel el, akkor tuti, hogy még nem dolgoztál sosem!
net84: vigyázhatnál a hejesírásodra!
Isten szerethette az együgyü embereket, hisz olyan sokat teremtett belőlük.
-
Stalker76
csendes tag
válasz SchDerGrosse #1591 üzenetére
Csak tapasztalatból: Ha normálisan állsz eléjük, és nem követelőzöl, akkor ők is segítőkészek. Amit leírtál, nekem abból más jön le. Nem a rosszindulat beszél belőlem, de gondold már át logikusan a dolgot, és a 8800GTS mellé kérj még tápot és procit is kárpótlásul. Szép, hogy a fórumon mindenki ezt ajánlja, de ez már nonszensz. A topikot nem Garancia topiknak kellene hívni, a Milyen jogi alapon csikarjunk ki jobb cuccot vagy pénzt a boltból elnevezezés találóbb.
Isten szerethette az együgyü embereket, hisz olyan sokat teremtett belőlük.
-
Ariadne
őstag
válasz Stalker76 #1593 üzenetére
Pár hszes frissen regisztrált emberke, hmmm. Alienékről feltételezem, hogy inkább korrektül ideállnak megbeszélni a dolgot, szóval tényleg remélem, hogy csak "ismeretséged" van ott, és nem kell nagyot csalódnom...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ML320
aktív tag
válasz Stalker76 #1593 üzenetére
Hé, a vevőkkel való kötekedés az én reszortom
Amit leírsz, egyrészt sántít, másrészt meg az alapelvekbe ütközik, légyszi kerüld a kitöréseket.SchDerGrosse - Csak egy olyan kérdés: mikor adtad le a kártyát, mennyi idő után és mit ajánlottak fel? A 8600GT-t ne fogadd el szerintem se, az esetleg a 7900GS utódjának felelhet meg.
Ember tervez, Isten perverz...
-
SchDerGrosse
tag
válasz Stalker76 #1593 üzenetére
Amit leírtam abból te azt szűröd le, h én követelezően, meg nem megfelelően álltam a dologhoz?!
Idézd már légyszíves azokat a sorokat amiből neked ez jött le!Át akartak baszni, érted?
Közlik velem h nem javítható/cserélni sem tudják mert sajnos nincs ilyenük, de annak 8600 GT(gété) t.Mikor azt mondtam h az köszönöm nem kell, átkapcsoltak egy másik archoz aki kijelentette h mégis csak lehet javítani v cserélni, 1 hét múlva szóljak vissza.
Kérdezem, ha mégsem, levásárolhatom? mondja igen, majd megnézi mennyi az ára most a piacon és annak az értékét!
wtf ez is átcseszés, mert járna a full összeg.Nem akarok veled összeveszni, mert értelmetlen.
Szerintem aminek nem vagy tisztában a részleteivel abba ne szólj bele, vagy legalábbis ne ilyen igazságosztó stílusban.Még annyi h ha a jog biztosítja valaki számára a vételár visszakövetelését egy 81 k-s kártyánál az a hülye aki keresztényi szeretetből egy 1500 ft os muose al távozik az üzletből a kp, v a levásárlás helyett.
De ez az én véleményem, az meg a tied.
[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
válasz Stalker76 #1593 üzenetére
nézd a törvény az törvény, nem választhatóan betartható.
Ha az a törvény, hogy csere / javítás nem lehetséges, visszakérheti az eredeti vételárat a vevő. Hogy ez etikus-e vagy sem az nem a bolt tisztje eldönteni. Lehet próbálkozni kompromisszumokkal, de ha nem kell akkor ennyi volt.
Ugyan így a boltoknak is vannak jogaik, amiket nagyon sok helyen kőkeményen be is tartanak. Pl., hogy a "félresikerült" karácsonyi ajándékokat bontatlan, gyári csomagolásban sem veszik vissza karácsony után. Ez is megkérdőjelezhető, hogy etikus-e, ámbátor a kedves vevőnek egy szava nem lehet, mert teljesen jogos.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ideapad C340 / i3-10110U / 8 GB / 1 TB SSD / FullHD érintőkijelző
- RAZER BlackWidow V4
- Eladó/cserélhető iPad Pro (2018) 11", 64 GB, WiFi, Space Gray, 94% BH + tok
- Dell UltraSharp U2415b, AH-IPS, 100% sRGB, FHD+, pivot talp, számla +garancia 1 év
- Acer Predator Helios 500 - 17"- GTX 1070 - Gamer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen