- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz optikus #16744 üzenetére
Ha jól vezem ki, egy éves helyszíni garis volt rá, ez már lejárt, és további két év sima gari van még rá. Első körben külső/másik hdd-re csinálj lemezképet, és írj visszaállító lemezt is. Ezután a gép BIOS-árban valószínűleg van HW teszt, azt futtasd le a HDD-re, ennek lesz valami eredménye, szerencsés esetben az is kidobja döglöttnek. Ekkor jelentkezel a HP ügyfélszolgálatnál telefonon és ők elmondják a továbbiakat. Mielőtt beviszed a gépet, természetesen egy újabb lemezképet csinálsz.
-
Callmaster
tag
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék szépen, mert már agyf...t kapok.
A történet :
Tavaly Szeptemberben lett vásásolva egy Samsung Galaxy Tab S 8.4 GSM boltban, igazán baráti áron : 40.000.-ért. Adtak is hozzá 3 hónap garit. Napokkal később feltünt hogy a tablet bal alsó sarkán a kijelző elvált ( tipushiba pár külföldi fórum szerint ). Kisebb nyomás hatására ugyan mintha vissza ragadt volna, de persze csak percekig tartott. Októberben visszavittem és tök normálisan visszavették gariba. Kérdés nélkül mondták hogy olyan 2 hét múlva készen is lesz, "mivel ez csak egy ragasztás".Az első 1 hónapig türelmes voltam, majd bementem hogy mizu, közölték velem hogy a Tablet ragasztása mindíg sokáig tart...WTF???? Mit tehettem, vártam. Majd mikorra már December lett kicsit felmérgeltem magam, felhívtam a GSM boltot és megint csak hitegettek. Még aznap megtaláltam a szervízük számát, akiket felhívtam és normálisan megbeszéltük hogy alkatrészre várnak...Már akkor tudtam hogy ez Bullshit.Kb 2 v.3 nap múlva hívtak hogy készen van a Tab.
El is mentem érte és látszólag OK volt, azonban jött a karácsony és pont nem a Tab-al voltam elfoglalva így pár napig csak el volt rakva.
Míg egy nap úgy gondoltam hogy elkezdem használni és jött a feketeleves. Már nem csak a bal alsó, hanem a bal felső sarok is elvált. Grátisz, amit nem tudok biztosra hogy előtte is ilyen volt-e, de ha síkjában néztem alulról a kijelzőt akkor a vak is láthatta hogy a keret hullámos volt. Ergó tök mindegy hogy hogyan ragasztják sosem lesz jó ( szerintem ).
Visszavittem megint hiszen adtak az ő általuk javított hibára újabb 3 hónapot.
Bevették ismét problémázás nélkül javtásra. Ez volt Idén Január 9-én és azóta megint semmi.
Mit tehetek ilyenkor? A javítási papíron nincs teljesítési dátum, cserekészülék nincs( minek is lenne ).
Én már belefáradtam,....már mint anyagiakban is, mert az üzlet Pesten van én meg Hatvanból jártam fel eddig cirka alkalommal , ami tudom egyéni szocpol de benzinben nem volt éppen pénztárca barát.
Ott tartok hogy adják vissza a vételárat, vagy bánja a nemi szervem ha kevesebbet is csak adjanak valamennyit.
A válaszokat előre is köszönöm.U.I : Bocsánat hogy ilyen hosszú lett.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Hasznalt keszuleket vasaroltal, oda meg azert mas szabalyok vonatkoznak, nem olyan egyszeru a helyzet, mintha uj cumo lenne. Mondjuk azt sem ertem, hogy mit benaznak ennyit vele, a megfelelo vastagsagu ketoldalu ragasztoval azert nem gondolom, hogy ekkora feladat lenne a kijelzot a keszulektesthez rogziteni...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Callmaster #16754 üzenetére
Akkor sorolom a hibákat:
1 - GSM boltban vásároltál
2 - napokkal később észlelted a hibát, de mégsem azonnal vitted vissza
3 - ennyi szarakodás után nem nézed meg alaposan a helyszínen, hogy sikeres volt e a javítás[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
optikus
senior tag
válasz Callmaster #16757 üzenetére
sztem el kell allnod, azaz penzvissza. hasznaltnal is el lehet ha a hiba nem volt meg a vasarlasnal, vagy nem hivtak ra fel a figyelmed. irrealis ez a javitasi ido, ez siman megalapozott igy. ha izmoznak irj be a konyvbe.
Buy books not gear.
-
félisten
Üdv!
Volt egy rendelésem, amit átvettem, majd az átvételt követő 14. napon jeleztem e-mail-ben a webshopnak, hogy elállnék a szerződéstől (válaszként küldtem el az eredeti webshopos értesítőre). Papíron ki is töltöttem az elállási nyilatkozatot, viszont aznap (múlt pénteken) már nem értem oda zárásig, szombaton zárva volt a bolt, ma mennék vissza a cuccal.
A terméket természetesen nem vettem használatba, 1 perc használati ideje sincs. Eredeti csomagolásában pihen, a fólia is olyan, mintha a gyártószalagról pottyant volna a dobozba.
Kérdezném, hogy szerintetek ma, hétfőn még visszavihetem?
Elég, ha e-mailben jeleztem az elállási szándékot, vagy mindenképpen meg kellett volna jelennem?[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
asdf_
veterán
Jo vagy ma is. De legkozelebb nem egy random emailcimre es emailre valaszolva allj el, hanem olyan modon, amit megjeloltek.
-
optikus
senior tag
ez nem notebook hanem asztali gep. csak ugye az ember azt gondolna hogy ezert ad tobbletet meg logo stb hogy legyen nemi biztonsag a mistralbol osszelapatolt szutyok helyett. hogy mi van benne azt konkretan nem is nagyon tudom mert nem erdekel csak menjen...
Buy books not gear.
-
félisten
válasz AxBattler #16763 üzenetére
Elvileg a fogyasztóvédelem azt írja, hogy:
"A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 napon (naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele."
és
"Elállás esetén kötelesek vagyunk a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni (postára adni, vagyis intézkedni az elküldés iránt) a vállalkozásnak. Az tehát nem elvárás, hogy termék vissza is érkezzen a vállalkozáshoz a 14 napon belül.""Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Brekecs
aktív tag
Sziasztok!
Garanciális autóval kapcsolatban hová kell írnom panasz levelet? Röviden : Az autó garis még, szakszerviz már háromszor javította de a hiba fent áll ugyan úgy! Kértem a komplett cserét amit elutasítottak, és a további javítást sem folytatják mondván nem befolyásolja az autó működését! Viszont így eladni sem lehet az autót mivel hallatszik a hiba. Hajdú Bihari vagyok, egy címet tudtok adni hová kell írnom?!
ÜdvWindows 11 Pro x64 :-) Malwarebytes' Anti-Malware (Lifetime) + AdGuard (lifetime) ! + Wise Care 365 (lifetime) :-)
-
Marty8
tag
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.
Adott egy anno 160e forint értékű mobiltelefon.
11 hónapos korában meghibásodott, így szervízbe került. A kérdésem az lenne, hogy mennyi időn túl kérhetem a termék árának visszafizetését vagy az összeg levásárlását. Már 4 hete lesz, hogy leadtam.
Előre is köszönöm szépen a választ!M a t y a s
-
Alonso69
senior tag
Sziasztok.
Bíztos volt már a kérdés,de nem találom.
Van egy Samsung s7 edge telefon tavaly jún.14-én lett vásárolva,egy kis fekete folt jelent meg a kijelzőn sajnos, szeretném garanciában javíttatni,de mivel a bolt megszünt (nem lehet elérni,kényszertörlés alatt van)így írtam a Samsungnak.
Először elutasítottak,hogy nem a Samsung Magyarországnál lett forgalomba hozva,aztán mikor megkérdeztem,hogy a fogyasztóvédelemhez fordúljak vagy a Samsung Korea anyacéghez,azt írták ,hogy jár az egy év garancia és nyugodtan vihetem javítattni.
Elvitte a fiam a szervizbe (Árkád 2 Experience Store),ott meg azt mondták,hogy félre lettem tájékoztatva,és ők nem javítják a készüléket.Van valami megoldás,vagy nyugodjak bele és hadjam az egészet.
Előre is köszönöm,ha valaki válaszol és tud valamit mondani.
Xiaomi 12
-
őstag
-
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz xxxjjjkkk #16773 üzenetére
Azert ez igy nem igaz. A magyar jog a eladoval szemben jar el. A gyartoval nem tud mit kezdeni. A gyartoi szerviz meg siman kikothet felteteleket. Az hogy a vevo nem korultekinto hogy honnan vasarol az nem a gyarto hibaja.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
őstag
válasz xxxjjjkkk #16773 üzenetére
ki tudja milyen szürkeimportos, szolgáltatós, utólag függetlenített telefon
az is lehet, hogy lopottnak van jelentve valahol
ha ezek közül egyik sem, akkor meg lehet próbálkozni külföldi samsung képviselettel, lehet írni a leveleket, háthacryptot minden termékemért elfogadom
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz Biznisz Elek #16774 üzenetére
nem jogilag gondoltam, úgy nyilván nem, de szoktak vele foglalkozni, ha nem szürkeimportos, valószínű valaki foglalkozna vele, lásd a felettem levő hsz-t, mondjuk lehet épp a román samsung
szerintem egy emailt mindenképp megérne, gondolom a samsung be tudja azonosítani, hogy mégis honnan van, már ha akarjaegyébként meg n+1 sufnigsm probléma, ez a kockázata az olcsóbb árnak
eljuthatnánk lassan oda, hogy nem csak az árat nézzük, hanem a bolt hátterét is, és akkor megszűnnének a követhetetlen webshopok, a sufni gsmek, az olyan üzletek, amik lesz@rják a békéltetőt aszf szinten stbstb ez lenne a tudatos vasarlas lenyege, nem az, hogy a leghülyébb nagy pofával verje az asztalt, mert hogy ő a vevő
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz xxxjjjkkk #16776 üzenetére
A samsungnak se erdeke hogy a szurke importtal foglalkozzon. Meg jofejsegbol se. Ea ezzel erolteti a vevoket a tiszta forrasra. Aki meg ilyen helyekrol vasarol az meg is erdemli. Persze lehet vasarolni ilyen helyekrol de en ebben az esetben neten rendelnem, adasvetelit es szamlat is kernek maganszemelyre, ezutan a gyartonal ellenoriznem. Es ha nem stimmel elallas. De sajnos 10bol 9 embernek nincs ehhez kepessege....
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
félisten
Üdv!
Olvasgatok erre-arra, szembejött a Compker Kft. ÁSZF-e. Idézném az elállásról szóló VII. pontot:
" Az Eladó felhívja a Vevő figyelmét, hogy amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen, vagy a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladóan használta, akkor az Eladó kártérítést követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt. Az Eladó kizárólag sérülésmentes termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vevő részére megtéríteni. Vevő a Vevő által visszaküldött termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból, sérüléséből, a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő értékcsökkenésért felel, és az Eladó a termék értékcsökkenését jogosult a termék Vevő részére visszatérítendő árából levonni. Fentiekre tekintettel az Eladó a Vevő által visszaküldött terméket bevizsgáltatja, vizsgálva a termék általános állapotát, különös tekintettel a használatának időtartamára, a termék visszaküldéséig teljesített üzemidejére.
A teljesség igénye nélkül termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó meghaló használatnak tekintjük a következőket:
Merevlemez: 30 percet meghaladó használat
Fényképezőgép: 10 expozíciót (Expó) meghaladó használat
Alaplap: A beépítés már használatnak tekintjük, ugyanis beépítés nélkül is megállapítható 100%-ban, hogy az adott alaplap megfelelő-e a mellékelt és online elérhető dokumentáció alapján, amennyiben a rendelt egyedi gyártói cikkszám megegyezik az alaplapon található cikkszámmal. Amennyiben nem biztos, hogy milyen típusra van szüksége, kérje szakember segítségét. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre.
SSD: 30 percet meghaladó használat"Az aláhúzott rész a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet tükrében gondolom úgy bullshit, ahogy van. Vélemény?
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Alonso69
senior tag
Sziasztok.
Köszönöm szépen a hozzászólásokat.
A samsungnak elküldött IMEI szám és a sorozatszám alapján kiderült,hogy nem lopott és Szaúdarábiában lett vásárolva a készülék.Ezek után ,mivel a bolt felszámolás alatt van és nem elérhető, kérdeztem meg azt ,hogy hová fordúljak Samsung Korea vagy a Fogyasztóvédelemhez ilyen esetben.Emailban válaszoltak,hogy a 12 hónap garancia jár a készülékhez,de mint már írtam a szervizbe meg azt mondták,hogy félre lettem tájékoztatva.Ezért is tettem itt fel a kérdést,hogy akkor most van garancia vagy nincs.Ugyan -ugy a Samsungnak is leírtam mindezt,hogy minek írnak olyat ,hogy jár a garancia ,közben meg mégsem.
Ez két napja volt ,még nem kaptam rá választ.
Az anyacégnek ,gondolkodom ,hogy írjak-e.mert ez egy gyári hiba és a bolt ahol vásároltam megszünt,sőt jog -utód sincsen.Xiaomi 12
-
optikus
senior tag
válasz Alonso69 #16779 üzenetére
te a boltal, megszunese eseten a jogutoddal vagy a felszamoloval allsz jogi kapcsolatban. a samu semmire nem kotelezheto ahogy mar elottem leirtak, plane nem egy szurkeimportos arabus telefonnal. lehet hogy egyszer felretajekoztattak, talan aki mondta az se ertette igazan a dologt de ettol meg mindig nem a samutol vetted, ilyen logikaval a sarki fuszerestol is megkerdezheted es o is mondhat hulyeseget de abbol nem lesz neked se szerviz se jogi alap semmire.
Buy books not gear.
-
asdf_
veterán
Nekem remlik valami eu-s jogszabaly, hogy a gyartonal direkte is lehet kapaolzni. Mas kerdes, hogy ebbe a Szaud Arabiai eredeti vasarlas mennyire kop bele.
Mindenesetre, ha valaki fuggetlen Samu telefont vesz, annak a tipusszamanak szerintem talan mind XEH a vege. Ha nem ez, akkor ne tessek megvenni, mert nem magyar piacos/nem gyarilag fuggetlen.
-
Alonso69
senior tag
válasz LuckyL #16780 üzenetére
Szia.
Még várok,hátha holnap kapok választ a Samsung Magyarország ügyfélszolgálatától.
Két hétig leveleztem velük,és háromszor beszéltem telefonon ,csak ezután vitte a fiam a szervizbe.Most meg síri csend ,semmi válasz ,nincs meg az ügyfélszolgálatos ,aki "hűjítet".
Az egészben az a legrosszab,hogy 5 nap nem volt nálam a telefon (mobilnetezés ,facebook)nagyon hiányzott
Már holnap hozza a fiam ,aztán meg ,lehet tényleg írok az anyacégnek,mit veszíthetek.Köszi szépen
Xiaomi 12
-
mouzrr
őstag
Sziasztok! Ha egy laptopot ugyan azzal a hibával viszek vissza harmadjára, most is csak alkatrészcserére számíthatok (ami már 2x megtörtént de semmivel nem javult a helyzet) ?
-
Lackooo84
nagyúr
Ez a kártya bent van a kedvenceim közt, mert gondoltam lehet fizukor veszek egyet. Amikor betettem kb. 3 hete, akkor az ára 9500Ft volt. Most meg "akciósan" 9900Ft 12k-ról.... Ilyesmit tényleg büntetlenül lehet csinálni?! Kit akarnak ezek hülyének nézni?
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
axioma
veterán
válasz Lackooo84 #16790 üzenetére
Az usanotebook.hu ennel durvábbat csinalt... delutan berakva 150e-ert a termek a kosarba es banki muvelet plusz csaladi egyeztetes utan, par ora mulva 220-ert lehetett volna kifizetni... es me'g le is tagadtak hogy lehetett ilyen adat naluk annak ellenere, hogy automatikus frissítésre biztak ra magukat, tehat gozuk sincs mikor mi jelenik meg a sajat weboldalukon. Mondtam is hogy náluk tobbe soha semmit nem is nezek.
-
313313
addikt
-
axioma
veterán
válasz Attix82 #16793 üzenetére
Persze, jogilag semmit nem jelent.
Ettol fuggetlenul olyan webaruhazban semmit nem fogok vasarolni, ahol mas a fizetendo, mint amit en a termek vizsgalatakor, es egyeb, nem tul magas de azert ido-penz raaldozas elott latok, ami szerint dontok. Legkozelebb hogyan bizzak bennük? Inkabb hanyagolom ezt a bandat, van me'g masik nem egy... reszemrol egy rossz pont nekik a tortenetert, es ujabb rossz pont, sokkal nagyobb, hogy inkabb megvadoltak hazugsággal, minthogy a frissito partnernek a kormere neztek volna. Halal mazlijuk van, hogy nekem penzmozgatas miatt kesobb sikerult csak a fizetéshez nyulni. Ha en kartyaval kifizetem es nem hajlandóak odaadni a termeket, az tiltott tipusu reklamozas es bizonyithato...
Igen, utólag szamomra is kiderult, hogy valoszinuleg teves a'r kerult oda, amit nem akartak volna. De tudod milyen csalodas ez? Végignéztem N darab weboldalt adott tipusu konfigert, max. 150e. Náluk volt. Nem kerestem en máshol, hogy mennyibe kerul ez a termek, en azt annyiert meg akartam venni.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz bullseye #16786 üzenetére
Ja. Jó áraik vannak, de nem annyira jók, hogy ezt bevegyem, szóval a Compker-t a továbbiakban mellőzöm.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
asdf_
veterán
válasz AxBattler #16797 üzenetére
Mondjuk sem egy ssd sem egy hdd nem olyan, aminel barmi realis okot fel lehetne hozni, hogy elall az ember a vasarlastol, mert nem olyan, mint ahogy kepzeltem. (az mondjuk amugy erdekelne, hogy a 30 perces max hasznalatot hogyan merik/ellenorzik, amikor power on hours count van a smartban, es az sem feltetlen kotelezo, hogy a gyari teszt utan nullazott smarttal erkezik a cumo a vevohoz). De ettol fuggetlenul persze bullshit a szoveg (amit persze velhetoen nem sajat otletbol irtak oda, hanem volt elozmenye is, es "paran" biztos kolcsonzonek neztek a ceget elotte)
[ Szerkesztve ]
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok!
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy egy adott termék vásárlását követően, ha meghibásodik, mekkora az az időintervallum amíg mondhatom, nem kérem a garanciális ügyintézést, hanem a pénzt kérem vissza? Drága műszaki cikkről van szó, és nem akarok hosszú heteket-hónapokat a várakozással eltölteni. Előre is köszönöm az útbaigazítást!
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell 5480 szép állapotú i5, 256GB SSD, FHD IPS LCD, 8GB, magyar világítós billentyűzet
- Legion 5 rtx 3060
- Dell Latitude 5410 Újszerű i5 FHD IPS LCD,16GB, 256GB SSD, magyar világítós billentyűzet
- Iphone 12-64Gb + APPLE watch SE 2023 GPS 44mm fekete csere samsung s23 ultra vagy kp-ra
- ASUS ROG STRIX B760-G Gaming WIFI D4 2026.05hóig garis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen