Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ch.peter
aktív tag
Szerintem ne magyarázz semmit.
Az már eleve gyanús, hogyha egy ügyfél magyarázkodva adja oda a hibás cuccot.
Visszamész, és mélabús tekintettel közlöd, hogy játék közben lekapcsolt, és azóta semmi.
Mikor rákérdez, hogy húzva volt-e, csak nézzél rá hülyén, és mondjad:
a dobozból egyből a gépbe tettem, nem húzkodtam sehol.
Ezzel kész is.
Esetleg kérd meg, hogy próbáljátok ki __együtt__
ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
Új prémium hirdetések
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060S 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- AKCIÓ!!! Gigabyte GAMER G5 KD i5-11400H 32GB RAM 2x1000GB NVMe SSD RTX 3060 6GB 15" 144Hz
- AKCIÓ!!! Gigabyte GAMER G5 KD i5-11400H 16GB RAM 512GB NVMe SSD RTX 3060 6GB 15" 144Hz
- 11900KF / 32GB 3600MHZ CL16 / 3080 TI Suprim X
- EPSON TM-t20II blokk nyomtató
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen