- Milyen routert?
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lesaux
veterán
válasz RapUGround #2437 üzenetére
Röviden:
1. Ugyanolyat vagy jobbat kell adniuk. Nem drágábbat, hanem jobbat. Ilyenkor természetesen újraindul az x év garancia, amennyi a régi kártyádon is volt (vagy több).
2. Ha nem tudnak / akarnak ugyanolyat vagy jobbat adni, akkor elállhatsz a szerződéstől, és visszajár az eredeti vételár. De ezt nagyon nem javaslom, mert egyrészt ordas nagy taplóság, másrészt a kisker is meg tud szívatni, ha akar.
Állj hozzá úgy a dolgokhoz, hogy mindketten jól járjatok. Te kapsz egy jobb kártyát, mint a jelenlegi (nem drágábbat, csak jobbat!), a bolt meg nem cseszik rá.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen