- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Milyen program, ami...?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Vírusirtó topic
- Mozilla Firefox
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Agyasima
senior tag
Na, mai témánk a kerékpár:
Vettem 1 hónapja és 1 napja a Corában egy bringát, jójaz a városba szaladgálni néhány évig alapon. Mostanra kiderült, hogy hibás döntés volt, mert nemhogy néhány évet, de néhány napot se bírt ki, 3 nap múlva már egy másik kerékpárt toltam ki a Cora ajtaján, mint cserepéldányt. Azóta eltelt 28 nap. Na kitaláljátok?! Igen, a második már jobban bírta és megsoxorozta élettartamát, de csak tönkrement.
A Corát felhívtam, ahol azt mondták, hogy 8 nap után a szakszervízbe kell vinnem garanciás javításra, nem hozzájuk. Ma el is vittem a kijelölt szakszervízbe a szerkentyűt (Canga Kerékpárbolt, Szeged), ahol közölték, hogy csak pénzért hajlandóak javítani. Megpróbálták megmagyarázni, hogy miért van ez. Első indokuk az volt, hogy nem lett szakszervízben üzembe helyezve, így elvesztette a garanciáját. Ekkor persze előkaptam a pecsétes papírt az üzembe helyezésről, így gyorsan kitalálták, hogy nem hoztam időben be, (sok idő telt el a hiba keletkezése és az én boltban való megjelenésem közt - ezt én sem igazán értem honnan vették.). Később persze - egymás közti beszélget félfüllel meghallva - kiderült a valódi ok: a nagyker (Euro Bike, Pécs), akitől a bringa származik, nem hajlandó az ilyen jellegű garanciás javításokat kifizetni nekik. Ergó ők sem fogják, csak pénzért elvállalni.
Ennyiben maradtunk, bringa vissza a kocsiba, majd vásárlók könyvébe történet beírva.
Kérdéseim:
- valaki monda, hogy nem csak a kijelölt szakszervízbe, hanem a vásárlás helyére is vissza lehet vinni a terméket, és nem csak 8 napon belül, hanem a teljes garanciális (ti. 1 év) időn belül. Ez igaz? Vihetem a Corába is javításra, cserére? Tapasztalatom szerint ott egy kicsit kevesebbet akadékoskodnak garanciás ügyintézés esetén.(bár legszívesebben a pénzemet szeretném visszakapni)
- ha nem sikerül dűlőre jutnom senkivel sem, vmiféle választottbírosághoz kellene fordulnom, ha jól sejtem. Ők kik, és Csongrád megyében/Szegeden hol találhatóak? Mit kell nekik odaadni? Írni kell nekik is egy levelet? Vagy beadványt, vagy vmit? Ingyenesek ugye?
- Mér velem történik ilyesmi?toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen