- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Mikrotik routerek
- Mesterséges intelligencia topik
- Mobilinternet
- Linux kezdőknek
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89940 üzenetére
Komplett motorcsere?! Nebassz!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #89926 üzenetére
Igen, látom jó felé reszelted. Ő egy kezdő motoros,szerinted mennyi idő múlva fogja ezt előadni?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89946 üzenetére
Nem olyan gáz az. Enyémen is van és tök jól jön néha.
Meg aztán vminek gyűjtenie kell az olajat. -
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #89946 üzenetére
Ok. Doboz azért mehet rá?
njuwxrx5crf9yhq:
Szerinted mikor fogsz úgy közlekedni, hogy a lábtartódat fogod karcolni? Motor elfektetése nem ér.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #89940 üzenetére
Te persu, biztos tudsz te németül?
2009-es évjárat, de új motor -
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89984 üzenetére
Egyik kedvencem az a KTM, de szerintem ez a veszély nem fog fenyegetni, hogy 5,2 millióért vegyek motort.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89984 üzenetére
Tulajdonképp érdekel, de csak kíváncsiságból.
Nem fenyeget az a veszély, hogy ilyet vennék
Se a formája, se a ráakasztott árcédula nem teccik -
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89993 üzenetére
Igen, az rendben van, hogy a blokk az közös.
És, ha egy Duke-ban kibír sokezret, akkor egy Adventure-ben mégtöbbet.
Vagy a 765-s Triumph blokk egy 800-as Tigerben, vagy az MT09 Tracer, satöbbi.
Persze, csak akkor érdekes a dolog (és ezzel visszatértünk a tartósteszt achilees sarkához), ha az a tartósteszt nem arról szólt, hogy német autópálya 120-as tempóban odavissza háromszor. Mert azzal megvan az 50ekm, de terhelést nem kapott. -
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90007 üzenetére
Sajna nem is nagyon találok.
Egyet mondtak, 70/100 R19 crossot a mitastól, de nekem 100/90 a mérete.
Kötve hiszem hogy feltehető az én 100 felnimre a 70-es.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90011 üzenetére
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90015 üzenetére
Ideje beszerezned egy magyar billentyűzetet!
Vagy magyar bill alkalmazást?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90018 üzenetére
Vigyázzá', mert a végén még hozzád is készül egy ilyen szótár.
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #90039 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #90117 üzenetére
Nem ígértél véletlenül egy KTM 50ekm-es beszámolót/leírást,hogy mire jutott a Motorrad?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #90120 üzenetére
Jól van,fehér ember nem felejt. Majd a túloldalról integetek.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90124 üzenetére
Hát majd kíváncsi leszek mekkora életérzés lesz, mikor lerohad vhol a semmi közepén.
Vmi idegesítő buta hiba miatt, mint mondjuk egy összerohadt kontaktus. Vagy ha hozzá kell nyúlni kicsit jobban és nincs rajta két egyforma csavar, azok is berohadva.
Én nem mernék elindulni a 2004-es CBR-emmel külföldre (főleg, hogy tudom ezt kéne azt kéne kivizsgálni rajta, de akkor van vmi lánc zörgésem is, meg eltűnik a nyomatékom 5-6k között), nem hogy egy olyan géppel ami velem egy idős.(#90125) vendingo
Autotrader-es hirdetések, vmiért mobilon nekem se megy az az oldal.
Hát, kívánok sok sikert a túrákhoz, remélem nem hagy ott sehol!
Csak nekem felfoghatatlan miért vesz vki ilyet, amikor ennyi pénzért ott vannak a fent linkelt gépek is.
Triumph Tiger 1050, 2007 24,715 miles £3,795.
Yamaha TDM900, 2010 20,000 miles £3,895,
BMW R GS R1150GS, 2003 34,115 miles £3,990.[ Szerkesztve ]
-
Orbb
aktív tag
válasz Topiccsendőr #90117 üzenetére
Kérdés mi az ütés?
Én nem ütöm, használom.
kétszeméllyel, hóban, sárban, télen, 40fokban, porban, dzsuvában.
Természetesen ha a gyök kettő 130-140 alattot jelent, akkor igen, gyökkettő.
de a lényeg, a világból kivisz, és haza is hoz.The Practise make perfect...
-
Orbb
aktív tag
válasz Topiccsendőr #90161 üzenetére
Miért ne mehettem volna tartósan 130al? van itt valami jós gömb?
nem írtam, hogy télen (folyamatosan) fut a motor, járatom, havonta 1-2-xer.(átmozgatás)dehogynem stimmel.
nincs szar állapotban, és nem vitrin, de biztos ezért fordult át az órája már 2xer.
mikor írtam, hogy nem kapott cserét, karbantartást?Pont nem érdekel a 250etz.
Nem is értem, a pádison rongyá rakva, 2személlyel, 40fokban, miért XT-k, BIG-ek, meg Tenerék tekeregnek.szeretem ezt a motort, a járáskultúrája, a váltója, a megoldásai, az egyszerű felépítése, a rongyá extrázhatósága számomra best seller, vezetőnek, és utasnak is.
Peace.
The Practise make perfect...
-
Orbb
aktív tag
válasz Topiccsendőr #90162 üzenetére
amikor megjelent az AT, melyik konkurencia volt erősebb? (tényleg nem tudom)
The Practise make perfect...
-
Orbb
aktív tag
válasz Topiccsendőr #90181 üzenetére
Összefüggés megvolt, csak nem mentem mélyre.
KTM 990 ADV R. csak baszottul zakatol a blokkja, meg terepen nagyon durván adja le az erejét.
de egy 2008 utáni jöhetne, addigra kinőtte a gyeretbetegségeket.The Practise make perfect...
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #90186 üzenetére
Mi az persu? Rosszul aludtál? Vagy esik az eső?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #90186 üzenetére
Nem akarok beszállni ebbe a felesleges szócséplésbe, mert úgy is én leszek a hülye.
Amióta Africazok és ezt a fórumon is közhírré tettem, azóta én hülye az africa meg szar, meg rossz választás, feleslegesen túlárazott, túl nehéz, elfog romlani, ennyiért sokkal jobb motort kapni, hülye voltam, hogy ennyi idős motort vettem dumát kell hallgatnom. Senki más motorjára egy rossz szót nem mondtam, senki választásába nem kötöttem bele, ennek ellenére én csak az oltást kapom amióta megvettem. Gyakorlatilag szinte senkinek egy pozitív hozzászólása nem volt hozzám a motorral kapcsolatban.Az én igényeimet és elvtársiasat hozza, magamnak vettem, nem nektek.
"olyan embertol, aki az olajokat markankent csoportositja, azt se udja, milyen viszkozitasu es teljesitmenyszintu van a motorjaban, es kifogott rajta egy kuplungkarholtjatek, amihez majdnem vett egy szett kopolamellat."
Ide csak olyanok írhatnak, akik motorszerelők, mérnökök, hozzáértők?
Innentől én hanyagolom ezt a témát.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Laca1212
őstag
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #90261 üzenetére
Pontosan melyiket?
Mindkettőben pontosan ugyanannyi etanol van.
És ha jól rémlik, az uniós jogszabályok miatt már nem is lehet olyat kapni amiben nincs 4-5%. Bár Svájcban nem tudom.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
válasz Topiccsendőr #90270 üzenetére
Na végre valami info ki mennyit rak bele, akkor omv-vel alszik télen.
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #90274 üzenetére
Már akartam is kérdezni korábban, hogy az AT-n lehet cserélni a hátsó féket valami komolyabbra?
Ez eléggé gyengére sikerült rajta. Szinte csak blokkolni tudom, alig lehet adagolni.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90289 üzenetére
Természetesen, viszont innen csak az unalomig mormolt első-, hátsófék arányra gondoltam, amit az elméleti oktatáson tanítanak. E szerint kb 2:1 arányban oszlik el a fékerő elől és hátul.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90293 üzenetére
A féktárcsán fellépő erőről van szó, nem a kerekek blokkolásához szükséges erőről.
Vizes úton meg 1:1.
[ Szerkesztve ]
-
pityaa23
senior tag
válasz Topiccsendőr #90307 üzenetére
Köszönöm a választ. Mondjuk elég fura hangja van, nem tudom, hogy megbarátkoznék-e vele. A Yamaha MT-07 tracer tetszik, de az még túl drága, használt meg alig, vagy szinte nincs. Elegem van, a menetszélből, kellene valami túrásabb gép. Bejön a VFR800 is, csak az meg papíron elég nehéznek tűnik. Ki kellene próbálnom. Na meg alacsony vagyok, csomó jó túragép kiesik.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #90346 üzenetére
Nézz már oda,még igazi kemény mocis leszel..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Horvi
őstag
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #90358 üzenetére
Melyik tó ez kérem?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Geresics
addikt
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #90364 üzenetére
Sejtettem. És még csak be sem köszöntél. Na jó azért még kicsit jönni kell
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Tarill
őstag
válasz Topiccsendőr #90393 üzenetére
Ez még az a lánc amivel vetted?
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #90420 üzenetére
+ V.Stryker
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90420 üzenetére
Azért kell neked ez!
Itt nem kell várni a fordulatra, alapfordulatról nyújtja ez a Funbike, nagy tempó sem kell az élvezetes motorozáshoz![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #90430 üzenetére
Vagy üzemórás 450es négyütem,vagy 250 kétütem,de ha valaki nagyon perverz 500 kétütem.homokon persze.kövön nehéz olyan motort csinálni,hogy gyors is legyen meg szakítson is,azért a r1 gsxr1000 még 200nál felvehető kerékre,oké hogy nem nyomatékból,de ha megcsinálja csak nem gyenge...nehogy már a nagy átlagnak ez kevés legyen.
Szerk: ha meg áttételezünk megint csak kerekezés lesz a vége.a hülye embernek semmi nem elég már
Múltkor vittek az új RS6os audival nem tudom valami 580 lóerő de úgy szálltam ki hogy ennyi?100ig ment az nagyot de utána semmi élmény nem volt,bár lehet a kényelem elviszi a durvaságot[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #90449 üzenetére
Nem tudom, azért kérdeztem, hogy esetleg az nem alternatíva-e? Még soha nem próbáltam v4-et.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90420 üzenetére
Belegondolva lehet csak valami k.rva jó hullámvasútra kéne felülni.
geresics: Kicsit videójátékos, de nem rossz egyáltalán.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90455 üzenetére
Egy idevágó Moldova Gy. idézet:
Régóta kéri az öreg gazda a környéken dolgozó mezőgazdasági pilótát, hogy egyszer már vigye fel repülni magával. A pilóta végül megsokallja:
– Na, jól van, üljön be, András bácsi. Majd igyekszem, hogy ne felejtse el ezt az utat.
A gazda beül, a pilóta fenn a levegőben rögtön csinál egy meredek figurát, András bácsi bólint:
– Hát igen, erre gondoltam.
A pilóta „dugóhúzóba” viszi a gépet, aztán hirtelen felkapja, az utas alatt forró lesz az ülés, de ő csak derűsen legyint:
– Hát igen, erre is gondoltam.
A pilóta »leborít«, vagyis fejjel lefelé fordítja a gépet, az öreg megköszörüli a torkát, de csak annyit mond:
– Hát azért erre nem gondoltam volna!
Leérnek a földre, a pilóta nem állja meg szó nélkül:
– Ugyan már, András bácsi, mire mondta azt, hogy gondoltam és hogy nem gondoltam?
– Hát arra, ugye, számítottam, hogy bepisálok, arra is, hogy összecsinálom magam, de hogy mindez a nyakamba folyik, arra nem gondoltam volna.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #90455 üzenetére
Akkor már ki is ugorhatna, az is jó
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #90419 üzenetére
Igen, szerintem abszolút zajosan járt, bár akkor tudok majd bővebben válaszolni ha már nálam lesz a gép. A szervíz, hogy miért nem vette észre mikor anno elvittem jó kérdés. Red hot...
Az a baj nekem viszont nem volt releváns tapasztalatom, ezért lehet, hogy simán nem tűnt fel.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90491 üzenetére
Tök mindegy, nyíróerő egy benzinüzemű motornál is pontosan annyira gyilkos, mint egy dieselnél.
Hideg motornál hülység erőltetni a kis fordulatot, el kell indulni és használni, nem is értem h nem jött ez le."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #90494 üzenetére
"de ha alacsony fordulaton mesz, hideg olajjal, ahol nem rangat, semmi baja nem lesz tole"
Ezt próbálom én is elérni hidegen, rángatási küszöb felett + 6-700 rpm a biztonság kedvéért kis gázzal. Attól baja nem lehet. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90497 üzenetére
Azért az 1-2% nyomaték- és teljesítménynövekedésért cserébe igen macerás és költséges lehet gyártani. Ugyanekkora növekedést más módszerrel valószínűleg jóval költséghatékonyabban el lehet érni.....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #90491 üzenetére
Ebben viszont van szó a benzinesről is. Én úgy értettem canniball kommentjét, hogy a hideg motort nem erőlteti alacsony fordulatról. Szerintem ez összehangban van a linkelt cikkel.
Vagy rosszul értem?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #90519 üzenetére
nekem a kocsimban van olajnyomas mero muszer, psi-ben skalazva. hidegen meg alapjarat kozeleben is magasan van, ahogy melegszik, szepen esik az adott fordulathoz tartozo olajnyomas. onnan tudom h lehet hajtani, amikor 2500-as fordulatnal is mar csak kozepig ter ki feltunoen kesobb melegszik be az olaj, mint ahogy a hutoviz eleri az uzemi homersekletet.
akkor ez most szuksegtelen?
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #90535 üzenetére
Mit lehet ez ellen tenni? Úgy értem mi az ideális metódus? Jobb ( gyárilag előírt olajtól eltérni) olajat használni, emelt fordulatszámon melegíteni a motort?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eredeti játékok OFF topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Azonnali fotós kérdések órája
- PlayStation 3
- Napelem
- LEGO klub
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Marvel Snap
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen