-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #10698 üzenetére
Ez meg az álom
De nekem ez az átszabott thalia különösen tetszikRenault power
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #10699 üzenetére
Akkor lehet,hogy érdemes elgondolkozni rajta, de én akkor sem dCi-t vennék hanem vagy egy szívó 1.9D valamit vagy más márkából TDi.
Viszont azon gondolkoztam,hogy nem is biztos ,hogy jó ötlet lenne jövőre egy ilyen Thália. Elvégre lassan "kész" a Polo. Így azt jelenti ,hogy jobb esetben 2 évig nem kéne hozzányúlnom. Igy még egy műszakit meg kéne várnom vele. Nem érné meg eladni.... De ha még tolok bele egy 15-20e km ami nekem kb 2 év akkor már "jobban" ki tudnék szállni belőle. Akkor meg már 2014 környékén egy Megane II 1.6 (2003-2005) 16v is lazán szóba jöhetne már ma minden jól alakul.
rob210: Nekem is tetszik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #10702 üzenetére
Ez a dci meg pdtdi engem is frusztrál kicsit a lehetséges hibák, illetve a felmerülő karbantartási költségek miatt... a régebbi dízelek pedig már nagy %-ban szét vannak hajtva, tehát ezért esnek ki.
dci-vel kinek milyen tapasztalatai vannak, kíváncsian várom a véleményeket! -
Füge007
senior tag
válasz Kornel #10704 üzenetére
Nézd én átestem mindenféle dCI hibán, annó ezek sokkal zsebbenyúlósak voltak. Viszont már a már vannak javítókészletek, amivel javítani lehet fődarabokat (üzemanygszivattyú, befecskendezőfej)! Vannak bontott, utángyártott alkatrészek! Jóval kisebb költség a javítás. 200.000 Km-ig nincs különösebb gond a dCI-kel, amit az ismerősöm árul az a 65 Le változat, ez a "leggyengébb" a palettában, ergó a legkevésbé húzott, így talán a legtovább tartó motor. A fogyasztás, a menetdinamika bőven kárpótol, a néha előforduló hibák ellenére is. De valljuk meg őszintén, melyik márka hibátlan?! Meg lehet nézni a fórumokat, minden márkánál, és ez alól a prémium márkák sem kivételek, előfordulnak specifikus, illetve általános hibák minden gyártónál.
Nem több az általános karbantartása mint egy benzinesé, ja és a javítást sem kell elmisztifikálni! Tudni kell hogy, hol vásárolsz hozzá alkatrészt.
Füge
-
Kornel
veterán
Srácok!
Létezik, hogy ilyen idős dízel autóban ennyi km van csak? link
A thalia ilyen szempontból jobb választás lenne, mivel nagyobb valószínűséggel lehet kifogni kevesebbet futottat, de az nem tetszik, szóval valószínű marad a megane.
Dízelt gondolom muszáj elvinni egy állapotfelmérésre... hova érdemes egy ilyet vinni? Renault márka szervízbe? Bemegyek, jó napot, csináljanak nekem egy komplett állapotfelmérést, és kész? -
rob210
Topikgazda
válasz Kornel #10710 üzenetére
Értem.
Hát annyit tudok, neked mondani, hogy olyan emberrel menj el megvenni a kocsit,(megnézni) aki ért hozzá, esetleg volt is már olyan kocsija amit kinéztél.
Az állapotfelmérésnek kb. úgy van értelme, ha olyan embernek mondják el, mit találtak, aki tudja mi is az.Amikor az első autómat vettem szűz jogsival én is egy régi autószerelő ismerősömet kértem, meg, hogy jöjjön el velem.
Nem érthet mindenki mindenhez.
A használt autó vásárlás amúgy is egy nagy lutri, vagy bejön vagy nem, de a ráfutás kisebb, ha nem egyedül mész.
Renault power
-
Kornel
veterán
-
tresh
addikt
válasz honeker #10706 üzenetére
Én De ahhoz tudom kéne hogy a régi ecu alkalmas ennek a vezérlésére vagy sem de mivel nem találtam még sehol róla infót és nem volt időm jobban utána járni addig hanyagolom...
kornelka: pdtdi-t nem szabad venni ha nem akarsz ...ni sima tdi vagy szívó dénes és kimész a világból vele
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #10712 üzenetére
Igen de arra keszulj fol,h a kereskedok 90% nem lesz benne a kompresszio meresben. Mar csak azert sem mert ugy az igazi ha elotte all 1 ejszakat a kocsi es ugy merik le reggel az adott szervizben a kompressziot!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
g.gergo
senior tag
válasz Kornel #10708 üzenetére
Elképzelhető. Az én dci-s thaliám 2004/12-es és 105e km van benne. Szerinted ki hinné el? Senki. Gondolkoztam az eladásán, de vicc amennyit lehetne kapni érte. Mindenki abból indul ki, hogy 2x annyi km van benne. Ráadásul ülésfűtések, tempomat/limiter is van benne (igaz, h én tettem bele ezeket és nem "gyári", de akkor is van), de így sem ér semmit sem. Szóval inkább megtartom.
Én azt mondom neked, hogy thaliákkal sincs sokkal nagyobb baj, mint egy más márka hasonló modelljével. Nyilván persze vannak hibái, de ezek könnyen kiismerhető és javítható, még házilag is. A legnagyobb hibalehetőség az üzemanyagellátó rendszer körüli problémák, de ez nem thalia betegség, hanem ikább dci-is betegség. De kicsit jobban odafigyelve a kocsira kimegy a világból.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz g.gergo #10715 üzenetére
Aki diesel autót kilométer alapján vesz az meg is érdemli Komoly vevőt nem ez fogja érdekelni mellesleg a diag rögtön kidobja a valós km állást Ettől függetlenül se dieselt se benyásat nem kilométer alapján veszek..a megane-omba igaz amikor vettem 83e km volt...végig ezen lovagolt a kereskedő de megnyugtattam lehetne benne 183ezer akkor is megveszem mert átvizsgáltam kipróbáltam és megfelelőnek találtam mellesleg azért a km állást az autó külső belső állapota is tükrözi, nem kell hozzá nagy autószerelő tapasztalat bár nem árt de azért ránézésre meg lehet mondani a beltérről,motorról mennyit tekertek bele.Aki meg nem biztos benne vagy kevés a műszaki érzéke vigyen magával egy szakit aki látott már ezt azt Vissza térve azért poénból felhívtam a német kollégákat az autó végett mi volt az elő élete és szépen elmesélték és tényleg valós volt km, de ha +50e több van benne akkor is megveszem mert tényleg egybe volt/van a gép A rönyok meg nem tartják az árukat lásd megane vagy laguna inkább a cliok amik tartják de az meg a mérete végett, kicsi takarékos = drága
-
g.gergo
senior tag
Teljesen igazad van. Ettől függetlenül, aki látta már az autóm, az megmondhatja, hogy ha valaki törődik a kocsival, az én vagyok. Többet is kap, mint amennyi egyébként kellene. Ennek ellenére filléreket ér. Ha jó állapotban van az a baj, ha "kevés" km van benne az a baj. Ha mind a kettő, akkor meg egyenesen kerülendő. Ez van sajnos.
Nem tudom, h a többi renualt modellnél hogy van, de thalia esetében diag nem mondja meg a valós km óra állást. Azt mondja, amit az óraegységből kiolvas. Azzal meg ugye tudjuk, h mit lehet csinálni.
Nézegettem én is a használt renault piacot, és valóban nagyon lenn vannak az árak. Nem tudom, h ez általános, vagy csak 1-2 márkára korlátozódik.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz g.gergo #10717 üzenetére
Peugeot, Citroen, Renault -ra vonatkozik inkább mivel nem favorit márkák (ergo nem német) így nincs akkora kereslet rá, viszont itt van egy nagy előny is...ez által jóval olcsóbban fiatalabb autóhoz tudunk hozzá jutni jobb felszereltséggel mint a kategórián belüli márka társakhoz.. 1,5 millióért olyan megane kombit veszek hogy körbe pisilem örömömbe
-
frankyh
csendes tag
sziasztok. Mogyorod mellett keresnek egz jo renault szerelot. Korabban ajanlottak itt egy szakit csak nem mentettem el a szamat. Koszonom
-
frankyh
csendes tag
renault espace jarganyomon eltunt a muszerfal kijelzesem ha valaki talalkozott mar ilyen problemaval megkoszonnem a segitseget.
-
frankyh
csendes tag
semmit nem mutat, de tegnap eszre vettem, hogy mikor felkapcsolom a vilagitast meg a kormany alatti gombok es a szivargyujto korul sincs vilagitas
-
frankyh
csendes tag
hol lehet a muszerfalnak a biztositeka, mert amit talaltam biztositekokat az mind jo
-
Ghandi
aktív tag
Na gyerekek!
Tegnap sikerült Megane 2 első ajtajába betenni 16cm-es hangszorókat! Az ablaktól elfér rendesen,és a gyári rács maradt az ajtón!!!Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
Azt meg tudná nekem valami mondani biztosra, hogy a Thalia-ban (2002) a központi zárnak a csomagtartót is nyitnia/zárnia kellene az ajtókkal együtt? Nekem csak kulccsal nyílik. Köszi!
Üdv. -
AMD Power
titán
Igaz ez mas markakra is! Tavaly majusban 600e korul volt a kocsim! Ma mar ugyan ez 400-450. Tesom Toledoja tavaly 1.3 milka korul volt. Most kb 1 millio.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kornel
veterán
ide is beírom, hátha valaki okosabb, mint én
Megnéztem egy pár megane II-t.
Néztem először benzineseket is, azok érdekes mód jobb állapotban voltak, hiteles 100k km-nél még nem volt lekopva az ajtó kartámasza, és az ülés oldala se volt megkopva.
Dieseleknél jött a feketeleves, mert csak kopott, szétült kocsikat láttam... egy magánszemély biztosra mondta, hogy 115k van a kocsiban... de ugyanennyi km-nél egy benzines nem így nézett ki. Ennyire függene a használat módjától, vagy mindenki úgy van vele, hogy biztos, ami biztos, teker egyet kettőt vissza -
hossszú
őstag
válasz Kornel #10738 üzenetére
Nagyon függ a használat módjától a beltér állapota. Jó néhány autót megnéztem mostanában a garantált 160eKm-es amit szinte csak városban használtak olyan szinten le volt lakva, hogy el sem tudom mondani viszont a 300eKm-es főleg hosszabb távokra használt autó szinte újszerű állapotban volt.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Kornel
veterán
válasz hossszú #10740 üzenetére
Az a baj, ezek után a garantált szó is vagy igaz, vagy nem, mert most sétáltunk egyet asszonnyal, és megnéztük a lakótelepen parkoló megane-okat, de egyik se nézett ki úgy, mint a ma megnézett 3 dci megane... szerintem 300k-ról voltak visszatekerve, de minimum 200-ról.
-
Ghandi
aktív tag
Csináltam sok képet,még nem válogattam ki öket,na meg át kellene méretezni ha ide akarnám berakni.
Egy valami biztos! Megane 2 ajtókárpitot borzalom leszedni,iszinyatosan túlbonyolították a dolgot,ha nem lenne net én lehet fel is adtam volna.A leszedésnél csak egy rosszabb van, a visszarakás.Az valami vicc,ha 4kezem lenne az is kevés lenne.Az ablaktörlő motorja a kárpithoz van rögzítve,nem az ajtóra!!! Ki volt az az idióta tervezőmérnök aki ilyen mechanikát tervezett???
Mintha eredetileg csak kézi ablakemelöt terveztek volna,aztán a végleges verziónál Pier a fömérnök éles eszével kitallta hogy mi lenne ha elektromos ablak is lenne benne? Erre jött Fityesz és Pacuha betürtek egy motort a kárpit mögé,majd 3 önmetsző csavarral odanyomták a kárpithoz,és eltakarták egy jó nagy hangszóróráccsal hogy ne lehessen észrevenni a bakitElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
-
tresh
addikt
válasz FRENK1988 #10749 üzenetére
Az a baj minden teszt főleg a magyar elfogult a német márkák felé és megértem tényleg vannak jó gépek de azok nem magyar fizetéshez vannak mérve Mellesleg ha picit törődnek a géppel akkor a franciák is simán megbízható autók családunkba kb összesen megfordult francia gépek sora: peugeot 309 gti,306, 405 td ,renault clio/espace és most megane +Laguna II ..és semelyikkel nem volt komolyabb gond mint egyéb márka társával karbantartás kérdése az egész és én + fater is elégedett volt velük. Teszem hozzá a 309Gti ért fáj a szívem ha tehetném még ma is avval mászkálnék az egy élmény gép
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest