-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #10150 üzenetére
Nézni fog az aktuális tulaj, hogy notesszel mész meg rákötöd a kocsit
De hát inkább, mint később kiderüljön, hogy valami nem klappol.
Mint nálam is jelen esetben. A hátsó lambaszondám rossz. Már elvileg akkor is az volt (utóbb derült csak ki), amikor megvettem a bocit, csak pár nappal-héttel előtte kiütötték a visszajelző lámpákat, hogy ne jelezzenek.
Eltelt pár hét a vásárlást követően és felvillantak. Elvittem szervizbe megnézték, akkor azt mondták, hogy fals riasztás, mert egy korábbi kb. fél évvel azelőtti hibaüzenetet (lamba) nem töröltek ki csak a visszajelző lámpákat lőtték ki.
Törölték a hibát a kérésemre, de kb 2 héttel később újra felvillant. Elvittem megint, akkor már mondták, hogy rossza a hátsó szondám.Szóval valószínű, hogy az eladás érdekében oldották meg így, mert nem volt az előző tulajnak kedve kicserélni.
Ilyen esetre marha jól jön egy ilyen diagnosztizáló. Lehet meglepődik a tulaj, de kit érdekel. Ha már ellenkezik, hogy "nana ezt azért ne" akkor már van valami titkolnivalója...
Meg nem csak a szondákat tudja ellenőrizni. Sok minden mást is. Amik szintén árulkodhatnak esetlege hibák felől.
-
FerNandor
őstag
ha, már ellenkezik, akkor ja, ott tuti baj van.
még el akarom vinni majd egy mühelybe is, hogy gyorsan nézzék át, de azért általában látszik egy autón, hogy jó állapotban van, tesztvezetés is sokat elárul, de biztos, ami biztos.
addig majd még ki kell derítenem az alapértékeket, pl. alapjárati befecs. nyomás stb."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #10155 üzenetére
nem tudom mekkora összegbe gondolkodsz de anno fater autóját is (rönyóéknál) egy 10ért diagolták és full átvizsgálták jegyző könyvel +neten megnézték az elő életét mert ugye kinti rönyónál végig szervizelt autó volt...minden infót a kezünkbe adtak róla plusz a szerelő srácokkal együtt álltunk a csápos emelő alatt és néztük végig jó igaz elsőre nem tűnik olcsónak de több milliós autónál az a +10ezredes nem oszt szorozz hogy aki evvel foglalkozik mondjon véleményt szerintem mellesleg a két srácnak is lagunája volt szal tudta mit kell keresni
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
na ez is jó, köszi. tudtam hogy van valami ilyesmi, de nem voltam biztos benne. megcsinálnak vajon egy ilyet bejelentekzés nélkül is gyorsan? nem pénz az a 10000Ft, de remélem mindegyik Renault mühelyben ennyi.
azt a kiolvasót mindenesetre úgyis megveszem, mert ha már meglesz az autó, akkor is folyamatosan ellenörzöm majd"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #10157 üzenetére
Felhívód azt a rönyó (normális nagyobb szervizt) és rá kérdezel mennyi 2-3 éve volt nekünk ennyi + egy kis kávé jatt 10-15 ezernél tuti nem drágább annyit meg tényleg elfér hogy ne csak te alkossál róla véleményt még ha értesz is hozzá főleg diesel autónál
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #10159 üzenetére
Engem a renault szervízektől mentsen meg az isten.
Rosszabb mint ha el se mész.
Persze szervize válogatja, de engem pl. nagyon le akartak húzni, csak nem vagyok hülye gyerek azt elfelejtették.A dieselnél szerintem jobb választás a 99ló körüli, mert ha minden igaz ebből 90-és 99 lovas is van. (meg még egy csomó féle)
Ahogy olvasgattam ezek a leginkább tartós de vállalható dinamikával rendelkező motorok.
A 106 és afeletti lovasok, már kissé túlhajszoltak, több velük a meghibásodás.Persze ez csak egy vélemény.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #10160 üzenetére
65: turbo
80: + erősített blokk + cooler
82: + változógeo. turbó + plusz töltőnyomás
86: + ???
101: + olajsugárral hűtött galériás dugattyú + olajhűtő + módosított befecskendezés és szivattyú(1600bar) + módosított EGR + módosított intercooler + 1.2bar töltőnyomás
106: + 6gangos váltó + ???(szerintem csak ECU)???
110: + ???(talán módosított hajtókar+dugattyúk)???Én ennyit tudok/találtam róluk.
Illetve még annyit hozzá, hogy amit a kolléga akar venni 2006 környéki M2-t, azokból tudtommal 86 és 106 lovas van. Nos, a 86 lovas (legalább is kombi megane 2-nél, mert ezzel van tapasztalatom) - halál. Talán, ha csak és kizárólag városban fogja használni, akkor lehet értelme, illetve max. 2-3-an fognak benne utazni klíma és csomagok nélkül.
Ha többen, megrakva is szeretnék használni, esetleg még a klímát is használni, sőt lakott területen kívül, ahol akár 1-1- előzést is szeretnének sikeresen teljesíteni, sőt ha autópályára is rá-rá tévednek néha, akkor csak is a 106 lovas, ami szóba jöhet.
Látszik, hogy nagyon sok különbség van a 86 és 106 lovas között, tehát nem fog az hamarabb szétmenni.
mod.: nekem pl. EZ de nagyon kéne
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz rob210 #10160 üzenetére
rob nem is javíttatni kell ott hanem vélemény kérni illetve információt gyűjteni az autó elő életéről persze ennek is csak akkor van értelme ha szakszervizben szervizelt autóról beszélünk..mert elvileg ez a rönyó elektronikusan is jegyzi (legalább is külföldön igen) fater autójában a motortérben volt/van egy gyári zseb és ott papíron a francia rönyó szerviz pecsétjével el látva még az olajcserék is vezetve voltak
-
g.gergo
senior tag
válasz FerNandor #10137 üzenetére
Nekem is van ilyen bt-s elm327-em. Kopróbáltam az andoidos telóval, jó, műküdik, de ennyi. Bohóckodni jó vele, de komolyabb diagra semmit nem ér. Felejsd el, hogy ezekkel ki tudsz olvasni minden hibát. Porlasztóra, pumpára és úgy komplett üzemanyag ellátó rendszerre való hibákat nem tudsz kiolvasni. Feltételezem, hogy az alapjárati ill. üzemi nyomás körüli értékekeket akarsz kiolvasni. Ez nem fog menni. Meg sok minden más sem. Továbbra is a gyári CLIP-es diagot javaslom. De ha ragaszkodsz hozzá, vedd meg, nem akarlak lebeszélni, de nem sokat fogsz vele sokat érni, akár modiaga-l akár más sw-el nézed. 4-5e egy clip-es diag, és az a tuti.
Szerk.: Visszaolvastam, és látom dCi-t akarsz venni. Mivel nem olyan régen végigjártam a porlasztó és pumpa felújjítás témáját, tapasztalatból tudok pár dolgot. Amit clip-es diaggal meg kell feltétlen nézni, az az alapajárati nyomás. Sajnos nincsen hideg, így nem tudod hidegindítással kipróbálni. Az lenne pedig a jó. A megengedett érték az ingadozásra +/- 2-3, esetleg 4 bar. Ha ettől nagyobb, akkor már kezdődő problémája lehet. De igazából még a diag sem tudja kimutatni a problémát. Padra (hartridge) kellene tenni a csúcsokat is, és a pumpát is, és az kimutatna mindent, ha vhol már bibis. De a bontást nyilván az eladó nem engedi. Sok szerencsét.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
225/40 R 18 hu de nagyon ez az álma a gumisoknak
Más:
99 ló
szintén
egy 120-as
Csak egy pár példa.
Van ebből sok verzió ahogy nézem.
Én azért írtam a 99lovast, mert azokból nagyon kevés meghibásodás van utána olvasásom eredménye kép mondtam.
De valóban van ezer verzió belőle.
116os is van
És talán de nem biztos a 120-as a csúcs na az már nem egy tartós darabRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz g.gergo #10164 üzenetére
Meg kell, hogy cáfoljalak.
Vagy csak rossz verziót használtál.
A Torque 4-es már igen komoly mutatványokra képes.
Eleve 4 felület van.
Diagnosztizálás, motor értékek ellenőrzése, havi összesítők, és a 4.-ik felület ahol a hibakód kiolvasás és kiütés van.
Nekem 2 napom ment rá csak arra, hogy megértsem mi hova miért.
Pedig nem tartom magam egy hülye gyereknek.Ennek ellenére a kábeles gyári szett valóban többet tud.
Azzal tudod az ECU-t is programozni.
De nem hiszem, hogy ő neki fog állni otthon motordiagnosztikai grafikonokat elemezni és abból teljesítmény görbét számolni, majd pedig programot írni rá.Renault power
-
FerNandor
őstag
azért veszek majd egy ilyen elm327-et, az a 3 ezerft megéri érte. van egyébként a közelben ismerős, akinek van Clipje, ha valami olyan komolyabb cucc van, akkor úgy is hozzá megyek. nekem csak alap dolgokra kéne az elm (alapjárati nyomás stb).
de akkor majd, ha megyünk autót nézni felhívom a legközelebbi renault szervízt és beviszem oda komplett átnézésre, az a legegyszerűbb.mi maradunk az 1.5dCi-nél, mégpedig azért mert a biztosító fizeti az átírás díját eddig a ccm-ig. a másik dolog az az, hogy az 1.9-es már más kategória, többet is kéne rá fizetni és nem is úgy fogyaszt, mint az 1.5-ösök, főleg városban.
én meg úgy döntöttem, hogy nekem kell az a 6 sebesség úgyhogy már be is van szűkülve a látótér főleg, ha még azt is nézzük, hogy digitklíma is kell meg tempomat is és akkor ugyebár csak Grandtour jöhet szóba. hajjajjG.Gergo mi az alapjárati nyomás alapértéke Bar-ban ennél az 1.5dCi 106LE-nél? van esetleg valami összesítő ezekből az alapadatokból?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
g.gergo
senior tag
válasz rob210 #10166 üzenetére
Üdv,
Ismerem a torque 4-es verzióját. Nem azt mondom, h kalap kaki, hanem csak ilyen hogyismondjam univerzális dolgokra képes. Semmi több. Általános hibákat ki tud olvasni és persze törölni, de semmi több. Értékeket le tudsz róla olvasni, ami jó, de ha kicsit nagyobb gond van a géppel, ezzel aztán tuti nem lehet kiolvasni belőle semmit. Azért mondom azt amit mondok, mert tudom, h mire képes a clip és mire az elm327. De persze, 3-4e-t megér. Bár én ma már ennyi pénzt sem adnék érte.
FerNandor: Nekem Thalia 1,5 dci van, ott 230 bar. Úgy tudom meganoknál is ennyi, de hogy mindegyiknél azt nem tudom. A résoljavizsgálatról ne feledkezz meg. Jut eszembe, új autót veszel? Ha igen, tárgytalan minden.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #10165 üzenetére
Nem-nem, 2006 utáni azaz ph2 megane2-ről volt szó, amiben mint írtam 86 és 106 lovas motor volt/van. Ha ezen kívül mást látsz, akkor az elírás, vagy esetleg ilyen "hibrid", hogy 2006 utáni, de régebbi alkatrészek is vannak benne....
99 lovas tudtommal nincsen, csak az előbb általam felsoroltak. Valószínűleg a 101 lovas lesz az, csak a tulaj elírta a hirdetés feladásakor.
120 lovas főleg nincsen, az csak az 1.9dci-ből van és 116 lovas sincsen, csak 1.6 benzinből.
Mivel 1.5dci-ről volt szó, én azokra írtam példát.
Az, hogy a 106 lovasokkal több a baj, nagyobb a meghibásodás, még mindig nem értek egyet. Ami a 106 lovasoknál van, az a hajtókar csapágy cseréje, mert azok megadják magukat mindegyiknél, de az meg filléres tételnek mondható...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
Dehogyis veszünk új autót akkor se vennék új autót, ha farzsebböl elö tudnék húzni 7 milliót. 2005-ös megane-okat nézegetek. úgy keresek rájuk hogy 2004-töl.
akkor a mi Cliónkban jó volt az áttételezés. nekünk 90-nél 5-ben 2000-t pörgött, 130-nál volt 3000. 82LE-s dCi.
de mikor még megvolt a Clio, vagyis amikor még ment, már akkor elhatároztam, hogy a következö autó 6 sebességes lesz, mert nekem kell az a 6. sebesség"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #10171 üzenetére
Egyik nap toltam a Polonak egyet 2-ben. Már majdnem pirosban volt (5500RPM) és alig ment 65-t. Iszonyat rövid a váltóm. 50Km/h majdnem 1500RPM pörög 5-ben.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #10179 üzenetére
Fentebb, 2006 utánit linkelt, onnan gondoltam, de most látom, hogy előttit írt vagy 2-vel fentebb.
A motorkódokat ne is mondd....meg az enyém ráadásul 2007.02. havi, viszont 2006. nyár végi gyártású, így van benne a ph1-ből is alkatrész és a ph2-ből is...így nagy élmény hozzá, akár a le egyszerűbb alkatrészt is megvenni...mod.: Nekem az 1.5dci 90-nél 5.-ben 2100 körül forog, 6.-ban 1700 körül.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
honeker
őstag
válasz rob210 #10182 üzenetére
a váltó végén levő dekni le vétele után 5. fogaskerék pár le szerel....enek az áttétele 0,81 JC3-169......ez lesz ki cserélve 0,738 ha majd lesz rá idő mert nyakunkon az aratás........................................ http://www.youtube.com/watch?v=g63i03Jy-vY
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #10135 üzenetére
Wow ez nem semmi! Vajon mennyi lehet egy ilyen kékfogas adapter ára?
A videón sajnos nem láttam hogy programozta volna az ecut,ö csak adatokat olvasott ki vele.
Egyébként pont egy androidos TABot akarok beépíteni az autóba
Nem egy hülye ötlet ez kérem!Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
FerNandor
őstag
válasz Ghandi #10187 üzenetére
ebayen nézegesd. én onnan veszek kábeleset [link] 12,89 dollár ingyen postával. vaterán az emberek ezeket dupla, tripla ennyiért árulják általában.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Ghandi
aktív tag
Egyébként bocsi a késői válaszaimért.Sokat dolgook mostanában,utána meg a lgfontosabb nekem a 7hetes kislányom és az anyukája
rob210 : bocsi utána már láttam én s a választ a kérdésemre,csak tudod feljöttem,és a legutobbi irásomhoz megyek először,aztán te válaszoltál rá rögtön,én meg arra irtam választ.Utána végigolvasgattam a kb 50 HSZ-t és akkor már én is rájöttem de akkor már késő volt
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Nordik
őstag
Multkor irtam a kuplung beallitasarol. Szoval megneztem es sehogy nem tudtam allitani a bowden feszessegen. Nincs rajta ilyen feszitocsavar. A pedal folott viszont van egy ilyen barazdas kor alaku valami amibe fut a bowden. Ez mintha maganak allitana a feszesseget. Csak szerintem az a baj, hogy mar maxon van igy tobbet nem tud fesziteni, valahogyan mindenkepp mashol kellene allitani. De hol?
-
honeker
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vírusirtó topic
- VPN topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Suzuki topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen