-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Sly189 #24556 üzenetére
Nekem 298000km volt benne amikor nekiálltam a motormosó használatának.
Elképzelhetetlen amit kihozott.Nem is mertem bele normális olajat tenni vettem olcsó elfet azzal mentem 1000kmert beletettem még egy motormosót.
Az már annyi dzsuvát nem hozott ki de olyan volt mint ha 30000km ert mentem volna az 1000kmes olajjal.
Csak ugye ez egy benzines a dieselben több lerakódás keletkezik.Minden esetre én utána mert ez vételkor volt el is kezdtem a xados kezelést.
Azaz kimostam a motort és "felépítettem" a hiányzó részeket, kopásokat.Nekem így bevált, de elképzelni sem tudom, hogy egy dieselből mi jönne ki, ha egy benzinesből ennyi szar kijött.
Renault power
-
giigz
veterán
Urak, mivel nem pörög manapság nagyon a topic, gondoltam írok nektek egy kis olvasnivalót...
Úgy terveztem, hogy mivel szeptember elején véglegesen rendbe lett rakva az autó, és teletankoltam, így pontosabban tudok fogyasztást számolni, és majd írok egy kis összefoglalót. Sok segítséget kaptam itt, sokat tanultam, az autó rendben van, úgy reméltem, hogy a fogyasztás is rendben lesz, minden rendben lesz, legyen már összefoglalva... Teltek a km-ek, úgy számoltam, hogy ma, tehát csütörtökre lesz esedékes a tankolás, majd délután úgy is lesz egy kis szabadidőm, osztok-szorzok, összegzek, és megírom ezt. Minden a terv szerint haladt, mígnem csak az lett a vége, hogy az összefoglalót csak nem tudom megírni, mert még nem lehet összefoglalni! Ebből az következik ugye, hogy az autó nincs olyan állapotban, hogy pontot rakjak a szervizjárás és autószerelés végére. Azért csak megírom, mert van aktualitása, fogyasztás eredmény, Xado kezelés eredménye, tehát egy kis áttekintést tartok, a ma reggeli újonnan előjött hiba leírását lentebb folytatom.
Tehát akkor ott kezdődik, hogy megvettem egy olyan kocsit, ami látszólag tökéletesen be tudta csalogatni azt, aki nem ért hozzá, kívül-belül patika állapotával, viszont műszakilag igen elhanyagolt állapotával. Jó sok dolog cserélve lett a kezeim alatt, idő előtti (de mégis időszerű ) olajcsere, szűrők cseréje, szelephézag állítás, fagyálló (többször is ), akkumulátor, szívósor tömítés, injektor talp tömítés, gyertyák, axiál csuklók, porvédő gumiharangok, futómű beállítás, ablakmosó motor, alapjárati motor, és most legutoljára a szívósor előfűtés, ami ugye a fő problémám, az alapjárati gond okozója volt. Az elmúlt szűk 1 évben, mióta nálam van a kocsi, egyetlen egy hiba jött elő, ami a vásárláskor nem állt fenn, mégpedig az elektromos ablakban kellett egy bovdent cserélni, tehát ha úgy nézzük, 1 év alatt ezt a 8.000 Ft-ot kellett rá költeni javításra, a többi az előző tulajtól átvett dolgok orvosolása Persze a nívópálcát már én törtem bele, az nem a kocsi hibája... Akkor volt még 2 nyári gumi, meg majd most lesznek téliek, ha minden igaz. Anyagilag idáig kb. 650-ben van, ezt egy kicsit sokallom, az is, de ez van, ha az ember az első autóját veszi meg
Fogyasztás: Ez volt az egyik legfontosabb dolog számomra, egyszerűen nem tudom elviselni, ha 7 L fölött eszik az autó, és ez elvileg képes kevesebbre... Az elején városban 9 L jött ki, utána országúttal együtt 3.000 km alatt mérséklődött 8,2 L-re átlagban, majd a majdnem teljesen rendbe rakott állapotban 7,2-7,8 L-re, így már kb. 4.000 km után a teljes átlag 7,98 L lett, ami még mindig baromi sok. Na és most jövünk az aktualitásba, ki lett cserélve a szívósor előfűtő "berendezés", megszűnt a fals levegő, az alapjárat pedig "beállt" 750-re. Az autót teletankoltam, mentem vele, majd ma reggel megint teletankoltam, ugyanannál a kútnál, ugyanúgy egy kattanásig. Azt meg kell jegyezni, hogy ebben a teletankban volt autópályázás igaz rövid ideig, de 160-170 km/h körül, néha szintén röviden 140 körül, de egyébként városban 30-40%-ban, országúton 60-70%-ban, amihez hozzátartozik, hogy útfelújítás miatt 1-2x jópár percet kellett araszolni, a városi használatban pedig parkolóházas parkolás többször, hideg motorral rövid távon járva többször, na meg a Xado kezelés miatt 3 x 10 perc alapjáraton járatás, fagyálló csere miatt szintén jó pár perc alapjáraton járatás. Tehát egy igazán vegyes használat eredménye. Jöjjön hát az általam ~ 11 hónapja várt érték: 51,73 L-t tankoltam ma, és 845,8 km-t tettem meg, tehát a fogyasztás 6,12 L lett!! Azt hiszem erről a témáról nincs értelme többet beszélni, nagyon, de nagyon meg vagyok elégedve ezzel az értékkel, ilyen használat mellett gondolni sem mertem 6,5-6,9-nél jobbra, és tessék, szinte lehetetlen érték jött ki.
Xado: Ez is megér pár sort, már a kezdetektől tervezem, hogy belerakom, de mint írtam is, amíg fals levegő, rossz alapjárat volt, addig nem sok kedvem volt foglalkozni az autóval, mert nem nagyon láttam hónapok után, hogy mi lehetne a megoldás, hogy végre normális legyen az autó Szóval nemrég megvettem a 3 tubust, már az első tubus használatakor éreztem egy kis javulást, de az még éppen belefért volna abba, hogy csak beképzelem, viszont a 2. tubus berakásakor már egyértelmű volt, hogy az autó finomabban jár, alul jobban húz. Most a 3. gél után, és így, hogy már jó pár km eltelt azóta, a motor egyértelműen szebben jár, az alapjárat sokkal egyenletesebb lett, nincs az a lefulladós érzés, vagy nagyon kicsire mérséklődött, és menet közben is ég és föld. Minden tartományban gyönyörűen jár a motor, ma 1-2x pörgettem ~ 5.500-ig, és régen majd szétesett a motor, most pedig sokkal finomabban pörgött, öröm volt hallgatni. Alul is sokkal jobban húz, mintha új életre kapott volna. Persze csodát nem tett, de épp annyit javított rajta, hogy pont jó legyen. A régi jó öreg menet közbeni csattogós hang megszűnt, normálisan jár a motor, és lehet nem lövök azzal sem mellé, hogy a revitalizálás is hozzájárul a fogyasztáshoz. Bele sem merek gondolni, milyen lehet a fogyi, ha nincsenek ilyen sallangok, amik a mostani fogyi-ciklusomban voltak, nem tűnik lehetetlennek 6 alá vinni vegyesben, hosszútávú országúton pedig szerintem simán 5,5 L körül lehetek...
Erről ennyit, idáig minden szép és jó, és itt akartam volna még tegnap befejezni, lezárni a mondókámat, hogy legyen egy ilyen kis összefoglalás, és most már nem az autó töltse ki a gondolataimat, hanem a mindennapi feladatokra jobban figyeljek.
Úgy néz ki, ezt nem akarja az autó, csak azt szereti, ha mindig vele foglalkozom... Ma reggel, amikor hidegen mentem vele, észrevettem (nem volt nehéz ), hogy 2000 körül van az alapjárat, furcsálltam is, de ugye olyan hideg volt reggel, hogy azt hittem csak a hideg miatt ment fel ennyire, majd bemelegszik, és akkor minden rendben lesz... Nem lett, melegen is 2000, sőt inkább 2.250 az alapjárat, úgy ordít az autó mint az őrült... A 3 hónapja vett vadi új alapjárati motor úgy beakadt, mint annak a rendje, nem mozdul semerre, nem szabályoz semmit... Az első megoldás lehet az, hogy megint új alapjárati motort veszek, viszont szerintem ez nem az alapjárati motor hibája, mert már korábban is a kocsi leállítása után hallottam, hogy egy kb. félpercig zúg az alapjárati motor. Tehát a régi alapjárati motor is zúgott. Az a sejtésem, hogy az ilyen zúgásokkor leégeti, vagy valamit csinál az alapjárati motorral, amit nem kellene. Ilyenkor ha a gázpedált lenyomom, tehát álló autónál, akkor a zúgás elmegy, majd amikor elengedem, akkor megint zúg... Ez tart összesen max. félpercig... Tehát talán a pillangószelep lehet rosszul beállítva, én legalábbis erre gondolok. Ha esetleg van valakinek ötlete, akkor azt szívesen meghallgatom, viszont én olyat sejtek, hogy a régi alapjárati motor is az injektor miatt akadt be, és szerintem a mostani alapjárati motoromat is a kocsi tette tönkre... Így most azt tartom járható útnak, hogy téligumi helyett (ez egyébként csak vicc lenne, és valószínűleg az is lesz, de rohadtul nem jön jókor ez az újabb hiba, főleg azt figyelembe véve, hogy minden hónapra van egy 5-25 ezres hiba...) nézek valamelyik bontóban egy jó injektor+pill. szelep jeladó+alapjárati motor triót, és akkor az úgy kompletten meglesz, hátha utána már nem lesz az alapjáratival gond...
-
rob210
Topikgazda
Még jó hogy az én injektorom visszaküldted
Szerintem meg van szorulva vagy a gázbovdened, vagy a fojtószelep rudazata.
Próbáld ki, hogy leszeded az alapjárati motort és kézzel megmozgatod a gázbowden megvezetőjével.
Ha szorul valahol, vagy akad akkor megvan a hiba.
Az alapjárati motort is próbáld ki, hogy működik-e.
3 érintkező 3 polus.
Azaz pozitív negatív kiteker a motor aztán megfordítod az irányt az alsó saru rákötésével.
Azaz felülről lefelé pozitív negatív pozitív.
(remélem érted)Ha működik azaz kiteker végállásig, meg beteker végállásig, akkor a motoroddal nincs baj, csak folyamatosan vezérli, mert szar az ecuból kijövő érték, ami a beszívott levegő hőmérséklet jeladóra utal.
Itt meg is érkeztünk a hibaforrásodhoz.
Szerintem ugyanis ezzel van baj, rossz adatokat ad és ezért folyamatosan terheli az alapjárati motorod, ezért is van fent az alapjáratod, mert nem engedi a jó bemelegedett értékre visszaesni.
Ezt nekem pont tegnap kellett cserélnem ugyan ezért.
1750volt az alapjáratom, indításkor, aztán szépen visszaesett bemelegedés után 750-re, 2 nap múlva már nem volt hajlandó leejteni az alapjáratot 1250alá.
Így tegnap kicseréltem, nem volt mese.Renault power
-
giigz
veterán
válasz Sly189 #24560 üzenetére
Akinek 4,5-öt fogyaszt pályán a kocsija, azt ne érdekelje a Xado
Viccet félretéve, én a honlapon leírtak alapján csináltam, kb. 2,5k egy tubus, 3 kell belőle, akkor érdemes használni, ha sok km van a kocsiban, kopottas a motor, kisebb kopásokat még meg tud javítani.
rob210: A te injektoroddal nem volt ilyen zizegés, és azzal a kocsi is sokkal jobban ment, viszont az olyan 1500-2500 között volt egy nagy kihagyás a gázban, onnantól viszont jobban ment. Nem tudom, hogy ez mi miatt lehetett, de mondjuk most ez nem is számít, csak ha esetleg találnék injektort jó áron, akkor valahogy a megvétel előtt ki kellene próbálnom...
A gázbovden megszorulásán mit értesz? Elvileg az nem lehet megszorulva, mert ha pl. 3-ban megyek, akkor tud 1500 is lenni a fordulatszám, meg néha alapjáraton is visszadobja 1500-ra, aztán vissza ~ 2.250-re... A fojtószelep szintén nem nagyon lehet megszorulva, az előbbi miatt, de persze ezeket könnyen tudom ellenőrizni, viszont 99% hogy nem ezekkel van a baj.
Az alapjárati motort nem tudom, hogy honnan adjak neki áramot, viszont úgy szoktam tesztelni, hogy a pillangószelepet kinyitom gyújtáson, kézzel hátratolom az alapjárati motort, és akkor vissza is ment idáig szépen, viszont ma már nem tudtam visszatolni, tehát csak arra tudok gondolni, hogy az megszorult... De ezt akkor ott csak hirtelen néztem meg, nem nyitottam ki teljesen a pillangószelepet, viszont lehet nem is kell teljesen kinyitni ahhoz, hogy visszahúzza az alapjárati motor a rugóját, vagy mit. Holnap megnézem pontosan ezt a 3 dolgot, viszont ha az alapjárati rendben lenne (de ezt is 99%-ra gondolom, hogy az romlott el), akkor ez a külső hőm. jeladó létezik, hogy 2250-re vezérli az alapjáratot? Mert nekem még tegnap az alapjáratom hidegen sem volt több 1500-nál, most meg 2250 létezne emiatt?
Azt esetleg meg tudod mondani, hol van ez a jeladó?
Komolyan, rohadtul nem örülök most ennek, azt hittem, hogy végre tökéletes a kocsi, aztán mégis ott vagyok, hogy nem tudom miért eszi az alapjárati motorokat... Bárcsak ez a jeladó lenne
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
giigz
veterán
válasz rob210 #24566 üzenetére
Ez alapján nem találtam meg, már korábban is kerestem
Esetleg képen bejelölni nem tudnád? Vagy azt elmondani, hogy mit kell keresni? Mert nem tudom, hogy egy kiálló piros csonkot keressek, vagy egy fekete csatlakozót...
Holnapra jó kis programom lesz egyébként, bontók, alkatrészboltok, szerviz...
-
giigz
veterán
Kezdtem ma egy spritmonitort
-
Sly189
senior tag
Azért érdekel, hogy ennyit is fogyasszon a verda .
Ma már -1°C volt első gombnyomásra indult, de tekert megint a rendesen a starter motor...
(akksi új, VARTA 560A indítóáram. ) Starter motor lenne "öreg?" szénkeféi elkoptak volna?Mi a tapasztalat 1.5 dCikkel? hidegben?
Garázsban áll a kocsi, de nem fűtött, azért gondolom számít?
A fenti indítás nem garázsban történt, most munka után
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #24569 üzenetére
Á ez még nem hideg, majd -10-15 körül.
Nekem öreg akku, pöcc-röff.Esetleg az izzító gyertyáidat ellenôrizd le, nekem gyanús,hogy ott lesz a baj.
Nekem is akkor indult nehezen, a nagy hidegben meg csak kb. harmadszorra, amikor 2gyertya elhalt.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #24571 üzenetére
Azt megtudod te is, ha kiszeded egyesével az akkunál megtudod nézni. ( ilyen technikával )
Èn champion-t vettem, szetintem nagy jelentôsége nincs a márkának, viszont érdemes az összeset egyszerre cserélni.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
Az volt a hiba, mint gondoltam, az alapjárati motor, vadi új, 3 hónapos, beállt... Magamnak is leellenőriztem, utána elvittem a szervizbe, ott megerősítettek benne, hogy be van szorulva... Aztán mozdítottak rajta egyet, akkor minden visszaállt normálisra, majd a következő indításkor már megint be volt szorulva. Megint mozgattak rajta, azóta volt vagy 5 indítás, és tökéletes minden... Azt mondták, hogy ez csak az alapjárati hibája, viszont én úgy gondolom, hogy a pillangószelep miatt áll be, majd kiderül... Állítottak az alapjáraton, így most már gurulás közben sem 900-1250, hanem 800-900 mindig, álló helyzetben pedig 750-850, néha 750, de akkor mindig annyi, nem mozog (a xado kezelés óta ), ha meg 800-850, akkor sem ugrál, hanem finoman jár egyenletesen... Ha már ott voltam, a fényszórókat is beállíttattam, így most már az is rendben.
Utána elkezdtem járni a bontókat, Debrecenben lett volna egy alapjárati motor 5.000-ért Bosch, de nem engedték meg, hogy kipróbáljam, és garanciát sem adnak rá, mondták, hogy bontott alkatrész, ez zsákbamacska, majd ha megveszem, próbálgatom, ahogy akarom... Kösz Utána telefonáltam egyet, és egy röpke 100 km-es úttal beszereztem a Bosch alapjárati motort 6.000 Ft-ért, és még garancia is van rá. Persze a benzin +2k, tehát összesen 8k volt, de legalább most már van, ha megint beszorul az enyém, akkor megy bele ez
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz rob210 #24574 üzenetére
Ha gyárilag nem lenne bezsírozva, akkor mindenki visszavinné pár hónap után, szerintem ez túl nagy hiba lenne a gyártól kispórolni, de persze sosem lehet tudni, ha neked is volt ilyen beszorulás, és a zsír megoldotta, akkor az is lehet, hogy csak nagyon keveset raknak bele, ami nem elég...
Azt a fehér fogaskereket zsíroztad be?
-
rob210
Topikgazda
igen a motor csiga és a fogaskerék kapcsolatot.
Ebben szépen le van írva és ugyan az mint a miénk.Azt meg nem tudhatod mióta állta a gyárban a zsír hajlamos beszáradni, már amit a műanyagok kenésére használnak.
Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #24576 üzenetére
Ha majd a most vett Bosch is beszorul, akkor első körben ezzel fogok próbálkozni
Egyébként még egy hülyeség, csak hogy sose legyen vége: Amit vettem a hétvégén szélvédőmosót, bemegyek az autósboltba, mondom hogy adjon valami szélvédőmosót, ami tutibiztos hogy -20-ban sem fagy rá az ablakra, azt mondja ott van lent, nagyon jó minőségű, tudja a -25 fokot nem csak rá van írva, nyugodtan vegyem meg... Ma reggel -1 fok körül volt, lekapartam a jeget, majd elindultam, elkezdtem lemosni a szélvédőt, abban a pillanatban tiszta jég lett az egész üveg, abszolút semmit nem láttam, le kellett állnom, és újra lekaparni... Mindezt -1 fokban, a -25 fokos szélvédőmosó...
Következő alkalommal inkább veszek valami márkásat, azokkal nem szokott baj lenni, és ez is olyan áron volt, jó kis pénzkidobás...
Hogyan tudom azt a 2 litert kivenni a tartályból? Kiszívni lehet csak, és ha igen, akkor azt egy csővel kell csinálnom?
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
Mitől lehet ez, hogy reggelenként a gyújtás ráadása után szépen elalszik minden visszajelző lámpa, de az indítást követően kigyullad kb. 3mp-re a SERV és az ABS lámpa, majd elalszik? Este/délután nem csinálja.
Az ugye normális, hogy a szervó visszajelzője (kormányos) csak indítás után kb. 2mp-el alszik el?!
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Sziasztok, következő a probléma.
Erősebb fizikai behatást követően, valszeg meghalt az immobiliserem. A következő a történet.
Jobbkormányois autót képzeljetek el. A navigáció leszakadt az ablakból, és a kábelben elakadt az ablaktörlő bajuszkapcsolója, amit félredobtam, de ezáltal a slusszkulcs és az ablaktörlő bajuszkapcsolója beleakadt.
Az autó azonnal megállt, de újra tudtam indítani, mivel a házunktól 200m-re történt. Vissza jöttem vele, megállítottam, de 10 perc mulva már nem indult. A STOP és az olajvisszajelzés, erre emlékszem, visszafelé jövet is világított, valamint az immobilizer középső piros visszajelzése is!
Jelenleg az autó köszörül, de nem indul, benzinnyomás van. Az index és az ablaktörlő nem indul gyújtás alatt sem, valamint az immobiliser visszajelzés folyamatosan villog, gyújtás alatt is, nem alszik el.Kérdésem, mit lehet tenni?
Ja, az auto egy RENAULT MEGANE FIDJI 1.6 AUTO 2002
kösz a válaszokat előre is.
-
giigz
veterán
Inkább le sem írnám mi van a kocsival, de úgy teljes, ha leírom
Hihetetlen, sosem lesz nyugtom tőle
Délután minden tökéletes, minden happy, tökéletes az alapjárat menet közben, állva, mindenhogy. Este megyek, indítanám, tekeri, de nem indul... Aztán rájöttem, hogy ez az átka annak, ha a pillangószelepet meleg motornál állítjuk, ugyanis így a hideg alapjárat totál abnormális lesz, ami most az én esetemben kb. az 500-at sem érte el... Így hát indítás közben nyomtam egy kis gázt, úgy már sikerült beindulnia, aztán gázt adva olyan 1.200-as fordulaton bemelegítettem a motort, utána már jó volt...
Tehát valahonnan szereznem kellene lyukas torxot, és akkor magamnak beállítgatnám szépen, mert ezt ugye csak hidegen lehet, és nem akarom megint otthagyni, stb., meg egyébként is szerintem már gondolni is utálnak az autómra...
-
Sly189
senior tag
Sajna elfelejtettem a helyzetjelzőt felkapcsolni, így csak a hangra hagyatkozva tudtok véleményt mondani
a videón én kapcsoltam fel a világítást nem magától kapcsolt be
itt a videó::
[ Szerkesztve ]
-
-
lorcsi
veterán
1.5 dci motoros cliókat (2000 év) már 500 körül látok..ami egész elfogadható ár..a fogyasztását tekintve
de szerintetek mennyire széthajtottak az iylenek ? -
Sly189
senior tag
Akkor jövőhéten megveszem bele a négy újat, azon nem múlik csak legyen patent télre.Egyébként amiután beröffen, viszonylag korrekt a hangja.
ú emlékszem, S400 CDI 2002 es, kb 400.000 km volt már benne, téli indítás -20 fokban... hát kellemetlen, de kellett párat rácserdíteni hogy elkezdjen össze vissza kalapálni a V8
Felmelegedést előlehet segíteni azzal, hogy 0-ra kapcsolom a ventillátort és a hőfokot maxra állítom?
[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
[link]
Pár hete készült, egy rossz úton, csak sajna volt forgalom és nem bírtam tovább venni. Majd készítek jobbat.Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
válasz #48613632 #24579 üzenetére
Ha van tartalék kulcs próbáld meg azzal.
Ha ez nem segít érdemes benézni a műszerfal felső burkolata alá 5 perc lepattintani középtályt a szélvédő felé van az immo központi egysége ha oda ütődött a gps, lehet elég kicsit megmozgatni az egységet kábelkorbács ki be, aztán próba.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na úgy látom megjöttek az első hidegek, elkezdtek hisztizni a kis Francia kurv@ink.
Az enyém pl. nem indexel normálisan.
Valami áthúz vagy a tököm se tudja pont nem erre vágytam, hogy mehessek kábeleket méregetniJobb indexre villog az egész jobb hátsó lámpám, de minden féklámpa, hátsólámpa, tompított és még a ködfényszóró is ami nincs is bekötve a stekkerre
Valami nagyon összepárásodott vagy összeérett
Renault power
-
imiadmin
őstag
Sziasztok, nemrég összecsuktam a laguna2 1.9dci-met, így a karosszéria elemek bontós árait látva inkább beszereztem egy jobbkormányost... mivel nekem csak karosszéria elemekre volt szükségem, ez egy 2002-es 1.8 benyás, amit használni az én dieselemhez nem nagyon tudok, ezért most van egy csomó alkatrészem eladó. : ) Ha valakit érdekel valami, keressen meg privátban. Bocs az off-ért...
-
#48613632
törölt tag
válasz rob210 #24588 üzenetére
Szia, kösz a választ.
Az a helyzet, hogy nem írtam, de ezeket mindet kipróbáltuk. Tartalék kulcs nem segít, az immo ki lett szedve, sérülésnek nyoma nincs rajta.
Azt tudod esetleg, hogy aktív immo alatt nem működik az inmdex és az ablaktörlő?
Immot cserélhetek benne minden gond nélkül, vagy ütjközni fog a meglévő kulcsokkal?Még valami. OBD2 műszer rá lett dugva, nem érzékel semmi hibát, ám azt érzékeli, hogy a motornak van egy 190-es alapfordulata, és a gázpedál 11.n%-ra le van nyomva. Jelent ez valamit? Esetleg beszart a komputer, és az a gond?
Ha esetleg eme távoktatás keretein belül nem jutunk dűlőre, akkor marad a márkaszervíz. Költséges móka lesz vajon, ha immo csere lesz? Vagy megúszom apróból?
Köszönöm a válaszokat előre is
-
rob210
Topikgazda
válasz #48613632 #24593 üzenetére
Ne temesd még azt az immot.
Először is mivel erős fizikai hatás érte a műszerfalat elmondásod alapján, legyél szíves minden biztosítékot átnézni különösen odafigyelve az immoéra.
(nálam 2db van)
A másik immo másik kulcsot is jelent, a hozzá megfelelő betanítási procedúrával.
(ismereteim szerint a régi kulcsot nem lehet az új immohoz hozzátanítani, de lehet márkaszervíz megoldja.)Az hogy filléres csere lenne kétlem, hiszen az indításgátlóról beszélünk ami mindent "vezérel/tilt".
Aktív immo alatt az index nem fog menni, mivel a gyújtást nem engedi az elakadás jelzőnek viszont mennie kell.
Ha az elakadás jelző sem megy akkor lehet agyalni, hogy mi mehetett tönkre........Renault power
-
-
tresh
addikt
-
SZATA
senior tag
Melyik passzol jobban az enyémbe? (D4F712)
Xado 5W-40 SL/CF
Xado 5W-40 SM/CF
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Asztalos klub
- Robotporszívók
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen