- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
válasz imyourfriend #27794 üzenetére
Nekem is szénkefe volt anno Ugyanezzel a jelenséggel.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
zsolt1129
addikt
Mi a vélemnyetek az új Clio-ról? Nekem kombiba nagyon tetszik, csak nem tudom hova tenni ahogy belőtték az árát. Meg a motorpalettából sem kínálnak nagy választékot. Nálam benzines játszana, de hiányolom az 1.4-1.6 -os szívókat 100-120 le-s verzióban.
-
giigz
veterán
válasz zsolt1129 #27802 üzenetére
Szerintem nagyon überatommegabrutál durván jól néz ki az új Clio, az elején képekről nem szimpatizáltam vele, aztán amikor először megláttam az utcán, azóta ha látok új Clio-t, rátapad a szemem, és egyszerűen csak gyönyörködök. A menetfénnyel együtt nagyon durva
De ugyanígy a Megane, Fluance is szép, na de a Clio is nagyon az...
-
gabx76
senior tag
válasz zsolt1129 #27802 üzenetére
Mi nézegettük, be is ültem párszor. A Clio Grandtour komolyan elgondolkodtatott, hogy ideje autót váltani (most 1 éves a lányom és nagyobb gépre kellene váltani...), de őszintén szólva a beltere nagyon nem jött be. Különösen a zongoralakk középső konzol. Ellenben a Sandero... amilyen spártai, annyira megfelelne az igényeinknek!.
Egyébként igazad van, a motorokat illetően a 900ccm-es turbót nem dícsérik nagyon, az 1.2 szívó nekem halovány. Nagyon jó lenne az 1.4, de inkább az 1.6 akár a Clioba/Sanderoba. Akkor nem nagyon gondolkoznék rajta tovább.[ Szerkesztve ]
-
toldy
őstag
Sziasztok, köszi a válaszokat
Időközben rájöttem hogy a szembeszomszéd autóvilamossági ( főleg francia) és már születésem óta ismerem őket, jók is, és az árak is ( részünkre biztosana)
Holnap át is ugrom hozzáAz élet nem habostorta.
-
peugeotmate
őstag
Ez csak szerintem nem Privilege felszereltségű? (Pl. nem ezüstözöttek a külső ajtókilincsek.) Ezt leszámítva azonban korrekt darabnak találom. Vélemény?
meg
-
just
aktív tag
válasz peugeotmate #27807 üzenetére
Nekem privilege a megane de nekem is csak színre fújt a kilincs, nem ezüst.
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
Jelentem beélesedett a dolog autókeresés indul gőzerővel.
Renault power
-
toldy
őstag
Nos, közben beszéltem a szerelővel, mivel az embert neki is fizetni kell ( kb egy nap mire szétszedik, felújíták, összerakják) de ha átviszem én akkor olcsóbb ( első blikre azt mondta 10-15k. A kédésem jol néztem hogy kiszereléshez le kell venni az alsó/ felső motorborítást, lökhárító, kereszt "híd", ami elölfelül van, turbó csövét és kicsit meg kell emelni a motort is? Van valami amit figyelni kell?
Illetve ha már szét van szedve mit érdemes még cserélni?
Az élet nem habostorta.
-
Laraxior
titán
válasz rob210 #27811 üzenetére
Az enyémbe sincsen ennyire macerásan megoldva, pedig ebbe a motortérbe aztán van pakolva bőven...
Nálam csak a klímát kellett leszedni, után jött a generátor."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
toldy
őstag
válasz rob210 #27811 üzenetére
Megane II 1.5 dci
Vagy van valami módja hogy hozzá lehesen férni, és kiszerelhető legyen a generátor ennél a típusnál, mert egyenlőre csak azt nézegettem hogy hogy mi az ami útban lehet.
Majd megnézem lehet aknából könnyebben hozzá lehet férni.
[ Szerkesztve ]
Az élet nem habostorta.
-
MP4-23
csendes tag
Sziasztok!
1,5dCi motorral szerelt Dacia csak városi használatba, sok indítgatással újként vásárolva milyen jövőkép várhat rá?(turbo, EGR, nagynyomású...)
Thx
-
mycso
Topikgazda
Nekem csáposon vették ki: alsó motorburkolatot le kell szedni, motortartó bakokat alsó-felső ki kell kapni, a lökőt nem vették le, viszont az egész motort alulról megemelték, sajnos nagyon rossz helyen van.
Ja meg a jobb első kerék + dobbetét amit le kell szedni a szíj miatt.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sly189
senior tag
Megosztom veletek a szombati útitervemet
Egyszuszra? Német Belga határon csak meg kéne állni pössenteni egyet
-
SZATA
senior tag
Parancsolj!
(IMG:/dl/upc/2014-02/28/21838_pinvvg8iebirqy9d_20140227_171124_resize_20140228_020017.thumb.jpg)[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Nem tudom mashol hogy van, de Mo.-on 150-nel lehet menni bunti nelkul. Ha kulfoldon is igy van, akkor en a helyedben vegig 150-nel tolnam, legalabbis en palyan annyival szoktam, igaz en nem tobb ezer km-t...
Na meg persze attol fugg milyen oto.
Ja igen es en ilyen hosszutavon mar a tav/ido skalan az optimumot probalnam megtalalni, se ne fogyasszon sokat, se ne legyen sok ido, relativ minden, tehat lehet 120-130 km/h most az optimum, es akkor a 4 ora pluszert zsebben van 10-15k.
[ Szerkesztve ]
-
antonov225
újonc
Szépnapot mindenkinek!
Problémánk van egy 2001 es thaliával. Valami állandóan leszivja az aksit mostanság volt már több szerelőnél is az akku is új néha beindul minden gond nélkül néha be kell tolni aztán nemcsinál ilyesmit már a sarut is leszedjük de akkor is prdodukálja a generátor működik az biztos de a hiba oka relytély tegnap betolásra elindult ment leállításkor le lett szedve a saru kb 2 óra mulva betolni sem sikerült bebikázták vártunk álló helyzetben járó motorral induláskor világítás ráad és teljes leállás azóta ott áll lezárva.
ha valaki találkozott ilyennel kérem segítsen mi lehet a probléma.
elörre is köszi -
rob210
Topikgazda
válasz antonov225 #27840 üzenetére
Ez nem aksi és leszívás probléma lesz szerintem.
Főleg ha a generátor jó és az aksiban is van töltés csak nem indul be a kocsi.
A következő ilyennél amikor nem sikerül beindítani, tessék szíves lenni a bikakábelt elővenni felcsíptetni az aksira a negatív szálat és csak azt a másik végét pedig az önindítóra. Majd úgy megpróbálni indítani.
Ha nem sikerül úgy sem akkor pedig mintegy direktbe kötve a pluszt is ráadni az önindítóra de vigyázva mert rögtön tekerni fog és szikrázik is majd egyet, nem kell megijedni.
Ha így sem indul akkor az új aksi is lehet kukás,Ha így beindul akkor valahol az áramkőr megszakadt eloxidálódott valami.
Szerintem a negatív kábel direktbe kötése lesz egyébként a megoldás.
Akkor pedig nincs más dolgod, mint leszedni a tűzfal aksi motor közötti kábeleket átcsiszolgatni visszatenni és öröm boldogság.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz antonov225 #27842 üzenetére
Ezt az út szélén is ki tudod próbálni 1 perces művelet.
HA nem indul be akkor elektronikai problem, azt csak szakember fogja neked kideríteni, ami nem 30 perc és nem 5.- sajnos.Azért egy multimétert szerezz valahonnan ha nincs és mérd meg az aksit a töltést és egy két apróságot amit tudsz.
Renault power
-
giigz
veterán
Tegnap kapott a kocsi egy mosást + porszívózást, felraktam az új ablaktörlő lapátokat is
Lassan jöhet a nyári gumi választás, és ablakfóliázás, aztán pedig egy műszaki vizsga április közepe-vége fele, majd május körül egy olajcsere...
-
rob210
Topikgazda
-
giigz
veterán
válasz peugeotmate #27847 üzenetére
30-110 km/h sebességkorlátozásnál 15 km/h-val lehet túllépni, azon belül nem büntetnek, legalábbis Szombathelyről nem kapsz csekket, a rendőr egy kis helyszíni bírságra már +10%-nál megállíthat, tehát a trafi 50-es táblánál 65-öt enged, de ha a rendőr utánad megy, akkor 50 helyett már 55-nél bünti van. Ez a bünti nem 30k, hanem kevesebb szokott lenni, 5-10k.
130 km/h-s korlátozásnál pedig 20 km/h a határ, ezen belül nem jön csekk, de ide is érvényes, hogy a rendőr 143 km/h-tól büntethet.
A trafinak van még egy 3 km/h-s mérési hibahatára, tehát egy 50-es táblánál nem 65-től fotóz, hanem 69 km/h-tól.
Most pontosan nem tudom, de több hiteles helyen le van ez írva, és már sok éve így működik a gyorshajtás bírságolása.
[ Szerkesztve ]
-
toldy
őstag
Volt már rá példa hogy hazaértem és számoltam, hasznos.
Az élet nem habostorta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)