- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pecc
őstag
válasz Megane2000 #37899 üzenetére
Valami hibajelenséget produkál az autó? Mellé egy másik piktogram nem gyyulladt ki, légzsák visszajelző pl. Diagnosztika mondaná meg pontosan szerintem.
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37898 üzenetére
Service és elsőnek marha gyorsan nézd meg a motorolaj szintet, ha az rendben akkor utána diag.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
peter_k
tag
Azt hiszem, másra gondolunk. Ez az az egység, ami a féltengelyt köti össze a kerékkel és gumiharang fedi.
A gondom az, hogy a mostani szerelőm szerint, csak féltengellyel kompletten lehet kicserélni. Én ezt túl költségesnek találom és keresnék valakit, aki le tudja szedni a tengelyről. -
tresh
addikt
válasz peter_k #37904 üzenetére
Akkor az az egység a féltengely
Valószínűleg te a külső csuklóra gondolsz. Ha az kell akkor :
Six Ball Féltengely és Kardántengely Javító Bt. - Autójavítás
Cím: 1215 Budapest XXI. kerület, Kolozsvári utca 1
Telefon: (1) 2777923Náluk jobbak nincsenek a környéken szerintem. Mindenki ide hordja az ottomobilját még a szerelők is
-
Megane2000
aktív tag
-
thomeef
őstag
válasz Megane2000 #37907 üzenetére
Nekem bár Clio-m van, de ez 90% hogy vezetékhiba, légzsák vezetékei ált. anyósülés alatt futnak, érdemes megmozgatni őket elsőnek. Francia autónál ha kivillan valami nem kell rögtön megijedni, sok esetben csak érintkzési, elektronikai hiba. Akkor van para, ha az olajszintjelző, vagy a motorhiba világít.
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
rob210
Topikgazda
válasz peter_k #37906 üzenetére
Ha Pesti vagy és nincs közel a XXI akkor a másik oldalon meg ők a tutik.
Minden problémás kocsit hozzájuk vittem felújítani.
No és ami nem mindegy nem arany áron dolgoznak.Egyébként pedig a csukló cserélhető külön, a féltengelyt csak akkor kell cserélni, ha el van kopva de azt is fel tudják köszörülni.
Minden javítható csak érteni kell hozzá, meg berendezések amivel meg lehet csinálni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37907 üzenetére
Ahogy azt a kolléga is írta, ez csatlakozás hiba lesz jelen esetben.
Vagy a légzsák átvezető, vagy csak a sima egyszerű csatlakozó ami széthúz befúj csatlakoztat használ tovább.Renault power
-
eTrade
tag
Ezek lennének azok: Renault Megane I Scenic I Washer Jet Wiper Nozzle Pipe Hose X 2 pair De szvsz nem hiszem hogy jók lennének a Clio-hoz is.
-
eTrade
tag
válasz eTrade #37911 üzenetére
Van Clio-hoz is: 2 X Renault Clio MK2 Washer Jet Wiper Nozzle Pipe Hose pair
-
rob210
Topikgazda
Közeleg a WSR remélem idén többen kijöttök, mint 2014.-ben
Renault power
-
g4bb3r
tag
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok és felmerült Renault is.. Van pár paraméter ami miatt a Renault Scenic 1-et nézegetem 2003-ig.1. magas vagyok
2. max 1m van rá papirozassal tokkal vonoval
3. Renault szervizes haver kb ezt lőtte be amivel relative keves problema lehet (szerinte Megane 2 , Scenic 2004 utan felejtős).Szóval 2000-2003 között autókat nézek klimás benzinest. Dizelbe nem merek belevágni évi kb 10-15k km-ert tervezek menni főleg hosszabb távokat nem városban mászkálásra kell.
Szóval kérdés van valami alapvető tipus hiba amit ki tudok szúrni első megnézéskor? Első autó lenne szempont a tágas tér és jó pakolhatóság, kényelmes vezetés. Persze jönnek a károgók "francia autót ne bla bla".
Mennyire igaz hogy francia autók elektromos problémásak? Annyira nem szeretném a szabad időm bütyköléssel tölteni .. azt se hogy valahol félutón Bp-München között szivbajt hozza rám valami elektromos bibi miatti szervizlámpa...vagy ez a használtautósok élete?
Az járható út ha esetleges megvétel után átnézetem alaposan egy autóvillamossági szerelővel..?
Bocs ha hülyeségeket kérdezek..
-
tresh
addikt
válasz g4bb3r #37915 üzenetére
Megvetel elott nezesd at es nem lesz baj. Hulladek auto van nemetbol japanbol is. Elektromos hibatol meg az olasz autoknal kell felni nem a farnciaktol. M1 scenic -max test kabel, kontakthiba van kb filleres dolog orvosolni. Motorikusan ha klima is kell stb akkor szerintem min 1.6 16v de inkabb feljeb nezelodnek. Dieselbolt ha talalsz 1.9dti -t belole akkor az is jo vetel lehet. A motor orokoelet+1 nap , ha kapta az olajat rendesen. Km allasa ez esetben hulla mindegy. Amugy benyasnal meg a trafokat kell megnezni denso,beru,ngk legyen a tobbi felejtos.ha meg is valami valeo/sagem fos lenne benne akkor alkudni kemenyen kb 40 bol meg vannak az uj minosegi trafok aztan max akkor all meg alatad ha utkozben valaki leszedi rola a gumikat.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz g4bb3r #37915 üzenetére
1 milláért remek Scenic I PH II őt lehet venni tokkal vonóval.
A vezetési stílusodnak megfelelőt vedd, ha nem rohansz sehova elég az 1.6 16 V, ha szeretsz dinamikusabban vezetni akkor 2.0 16 V-t néznék a helyedben.A gyújtótrafót leírta tresh, azt mindenképpen szereljétek ki vételkor és mind a 4 et!!! Nagyon sokan nem párban cserélik pedig úgy kell
Illetve ha Denso trafó van benne azt nem kell cserélniElektromos hiba mindegyik autónál lehet, de ha megvételkor alaposan átnézel mindent, akkor nem hiszem, hogy komolyabb baj előjönne.
2003-as autóról van szó tehát ami típus hiba volt azt már orvosolni kellett vagy pedig nem lesz jóAz elektromos dolgokat menet közben is próbáld ki, nem viccből írom.
Az álló helyzeti és a mozgásban lévő technika nem mindig viselkedik ugyan úgy.Nekem ugyan nem scenicem van, de imádom és semmi pénzért nem cserélném el a kocsim egy hasonló korú német vagy japán technikára.
Nekem a kényelem a megbízhatóság és a harmónia dominált a kocsi megvételénél.
Sokáig nézegettem a corollákat, de aztán amikor beültem a megane ba minden eldőltÉn most a 2.-ik megane om taposom és ha csere lesz a következő is az lesz
Ennyire szar a francia technika.Renault power
-
feri19
csendes tag
Sziasztok, megint lenne egy kérdésem, 1.4 98le 2004-es Megane kombi kuplungpedálnál benyomáskor egy kis műanyag szár is benyomódik, ez nálam le akar csúszni, mi a funkciója, illetve mivel tudnám megakadályozni a lecsúszását? Köszönöm
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Külföldi autó papírozása tokkal-vonóval együtt mibe kerül? Próbáltam utánanézni, de számomra nem egyértelmű. Egy 2001-es 1.6-os scenicről lenne szó, érvényes külföldi forgalmival. Segítségetek előre is köszi!
UI.: Ha minden jól megy hétfőn végre átnézik a múltkor említett autót is.Üdv, Z
-
g4bb3r
tag
Köszi @tresh @rob210.
Megnézem őket.. Renaul dizel alkatrész árak ? Igazábol csak azért nem nézek dízelt mert mindenki azzal riogat ha nem megyek min 30eKm-ert egy évben akkor nem éri meg a drága alkatrészek miatt... Viszont ha megyek főleg hosszabb 200km esetenként 1-2000km-ert mennék. Igaz az utóbbit csak évi 3-4x.
Tegnap is kaptam egy jótanácsot "10évesnél öregebb francia autót ne!"
-
eTrade
tag
Igazán nincs mit.
Nagyon remélem hogy a megrendelt fúvókák már a következő hét elején megérkeznek, mert jelenleg a motorháztető szigetelés nélkül megy a boci... lusta vagyok ki-be-ki-be szerelni.
Bent nem igen hallani, hogy hangosabb lenne így, de kocsiból kiszállva már hallható.Hangszigeteléssel kapcsán jut eszembe, hogy már sok helyen olvastam, hogy a műszerfal alá érdemes rakni vatelin-t és így a kocsiban kevésbé lehet hallani a motorzajt. Ez igaz? Amennyiben igen, akkor mennyi vatelin szükséges a művelethez?
-
SZATA
senior tag
válasz eTrade #37921 üzenetére
Nekem nincs is hangszigetelésem. Viszont lehet, hogy csinálok egy videót a hidegindításról, mert nem tetszik a motorhang (csak hidegen). Hátha tudtok mondani rá valami okosat.
Hogy lehet cserélni a fúvókát? Csak simán kihúzod és betolod az újat, vagy alulról össze kell nyomni egy fogóval a patentet?[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
Sziasztok!
Melyik vízpumpa a jobb választás?
graf
ruville
valeo
fai
skf
dolz''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
mycso
Topikgazda
válasz feri19 #37922 üzenetére
Szia, ilyen sz@r a kialakítása. A munkahenger végén a bepattintós rész műanyag, viszont a pedálon a tüske fém. Egy idő után kikotyogósodik és szétpattan.
Nem egyedi eset, vagy a munkahenger rápattintós részét kell körbefűzni kábelkötegelővel és akkor ismét erősen a pedálra pattintható vagy hosszú kötegelővel simán a pedál + a munkahenger szárát összerögzíteni, hogy ne tudjanak szétcsúszni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Sajnos előjött így 12 évesen az autó egyik ismert hibája, Privilege felszereltség, az ajtókon lévő zárógombok nem igazán akarnak múkodni, , 4-ből már csak a két hátsó működik. A vezetőoldali behalt, sem az infra, sem a zárógomb nem akarja az igazságot.
EZeket mennyiért szokták cserélni? Érdemes foglalkozni vele? Mondjuk jobban szeretem gombbal zárni az ajtókat, kisebb az esélye annak, hogy lopják a jelet nyilvános parkolóban. Igaz van védelem az autóban, de akkor is...
-
Kodiak88
tag
Üdv!
Nemrég vettem egy 2002-es Clio 1.6 16V-t. Az autóra jelenleg direktszűrő van szerelve amit szeretnék lecserélni sima gyári légszűrőre. Sajnos a szűrő doboza nincs meg. Tud vki segíteni, hogy hol tudnék ilyet venni?
Köszönöm!
-
eTrade
tag
5W40 bőven jó kéne hogy legyen, főleg ha full synt.
Bár nemtudom mennyire fekszik a renault motoroknak az a csoda Xado olaj. Egy biztos, én Castrol olajat a kocsimba sose rakok többé, mert azzal hidegen és melegen is jóval hangosabb volt a motor mint most... sőt az elhasználódott autóvásárlás utáni olajhoz képest is.Amint kicseréltem a fúvókákat rögtön leírom hogyan sikerült. :-)
[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
válasz eTrade #37935 üzenetére
Castrollal nekem sincsenek jó tapasztalataim. Viszont ami nekem nagyon bevált az a Mobil1. Évek óta azt használjuk a család összes autójában, és legutóbb a Renaultba is (1.4 8V, valós 115e km) New Life 0W-40-et tettem. Sokat használom rövid távon városban és télen is sok a hidegindítás. A szerelőnek nagyon kerekedett a szeme, amikor mondtam hogy ezt öntse bele, mert szerinte túl vékony olaj ebbe a motorba, és meg fogja enni, bla bla bla... meg kell hogy mondjam olajfogyasztás 0, és hamarabb is eléri az üzemi hőmérsékletet a motor mint korábban. Nincs mögötte csodamarketing (ezzel most nem lehúzni akarom a Xadot), de részemről nagyon ajánlott.
-
ABE
őstag
Sziasztok,
Barátnőm 2002-es Cliójába (1.6 benzin) kell akkut venni, és ezt néztem ki: [link] Elvileg a méret, teljesítmény és polaritás kiosztás megfelelő, de mivel nincs a közelben az autó, ezért valaki esetleg meg tudná erősíteni, hogy minden stimmel?
előre is köszi,
-
Tosee
őstag
Üdv!
A tegnap kipróbáltuk a klímát... Sajnos azt tapasztaltuk bekapcsolás után, hogy kicsit búg, és nem hűtött rendesen! Mondhatni csak langyos levegűt fújt be az utastérbe! Tavaly használtam utoljára, akkor még jó volt! Azóta vezérlést cseréltek az autón, de annak ehhez nem sok köze van!
Ha jól sejtem (nem vagyok biztos benne) első körben fel kellene töltetni a klímagázt, majd nyomástpróbát csináltatni, hogy elkerüljük a szivárgást! Van még valami amit érdemes ellenőriztetni vagy ezt már a szerelő tudni fogja?
Győr környékén egyébként tudtok valaki megbízhatót?Az autó egyébként egy Renault Megane 2 ph1. 1.4 16v 98le (2004)
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
tresh
addikt
-
Doki16
addikt
Lenne két kérdésem így, hogy most bejöttek a nagy melegek. Még régebben olvastam ebben a topikban, hogy nem célszerű hazáig (vagy ahol leteszem az autót) járatni a klímát. Ennek mi az oka és mi baja lesz tőle?
A második, hogy most először van turbós autóm és ennek a megfelelő visszahűtése fontos. Leállítás elött nem szoktam járatni az autót, de ami úton jövök haza van egy 3 km-es szakasz amit az végig alacsony fordulaton és kis sebességgel teszek meg. Kb. így: [link] Ez elegendő a visszahűtésre? Bár nem szoktam neki talpalni egyébként se.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #37943 üzenetére
A klímát 10 perc alatt nem érdemes és egészséges bekapcsolni.
Addig tart amíg rendesen átjáratja a rendszert.
De majd tresh megmondja, mégis csak nála van klímás a családbanA másik pedig no para.
A turbó visszahűtést arra kell érteni aki 3000-4000felett járatja aztán kiugrik a kocsiból úgy, hogy tojást lehet sütni a turbó csövön.1500-as fordulaton be se kapcsol a turbó, bizonyos példányoknál.
Renault power
-
Megane2000
aktív tag
Üdv srácok!
Van egy 2000-es megane-om .. (nevem is sugallja )
Azt vettem észre jó ideje hogy sípoló hangot ad a motor bizonyos fordulat felett. De folyamatosan fütyülő hang van pl mikor megyek 5-ösbe 100 fölött. Ezt a hangot mi okozhatja? Szarakszik a motor? -
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37946 üzenetére
Sípoló fütyülő hangot adhat egy kilyukadt cső, egy kopásnak indult ékszíj és sorolhatnám még.
Csak magas fordulaton nagyobb teljesítménynél jön elő?
Fogyasztás nem ugrott meg?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37948 üzenetére
Ez egyszerű, a kirepedt cső, nagyobb fordulaton nagyobb hőtermelésnél kitágul, ezzel mint egy falsot szívva a repedésen keresztül és így megemelve a fogyasztást.
Végig kell nézni a csöveket. 20 perces munka.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!