- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na megjöttem a kereskedőtől.
A srác normális volt a szerviz volt abnormális.
Megegyeztünk abban, hogy kapok 2db új téligumit.
2db hátsó ajtó tartó teleszkópot.
No és egy darab termosztátot.
Szerintem normális volt, ennyit tudott segíteni, összeszámolva meg úgy érzem jó szájízzel kell elválnom tőle.Renault power
-
mycso
Topikgazda
-
AMD Power
titán
Nem rég full tankoltam a kocsit... és ami érdekes ha jól mutatja a mutató akkor mintha kicsit megnőtt volna a fogyasztás...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
Topikgazda
Jut eszembe azt nem tudjátok miért csinálja a kocsi, hogy reggel beülök indítok elsőre röcög a kis csoda, aztán 1-1.5 perc elteltével lefullad.
Újra indítok és semmi baja.
Nem zavar túlságosan, de remélem nem valami kezdődő betegség.
Van ilyen jellegű tapasztalata infója valakinek.Renault power
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
Smoke & Torque
-
rob210
Topikgazda
válasz Szplöttyy #4967 üzenetére
A 75 lovas 8 szelepes jól látod.
Elpusztíthatatlan motor cserébe kisebb teljesítmény, olcsóbb fenntarthatóság.-.-
16 szelepes nagyobb teljesítmény gyengébben muzsikáló elektronika.
Kis ráfordítással és sok szeretettel mind a kettő jó választás.
Az enyém megane de a motor ugyan az.
1.4 8szelep.
196000Km felett vagyunk de most is pöcc röff indul.
Az ismerős ajánlotta, hogy ezt vegyem 20 egynéhány évig renault szervízben dolgozott.
Azt mondta a kipuffogót cserélni kell alatta mert az szar anyagból van, de ő még motorhibát nem nagyon szerelet.Renault power
-
mycso
Topikgazda
Fateréknak 1.6 16v megane, lassan 140e km, eddig a kötelező dolgokon kívül nem volt a motorhoz nyúlva (olaj, szíjak, gyertyák, szűrők).
Illetve egyik barátomnak 1.4 16v megane 200e km körül jár, arról sem tudok, hogy lett volna vele baj...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
benvolio
őstag
Ma volt időm és életre keltettem az ablakmosó motort. Kiszerelés után a végső megoldás az volt, hogy a csavarhúzó nyelével ütögettem a motor házát, mert amúgy semmi sem segített rajta. Most már megint megy ahogy kell. Kivéve azt, hogy az "elosztó részből" /vagy hogy hívják/, spriccolás alatt a nyomás során ott is jön valahol belőle a mosófolyadék. De szerintem ez ilyen is volt, mert az mindig is feltűnt, hogy pár használat után, után kellett tölteni. Egyelőre nem tudom, hogy hol ereszt, mert meguntam és egyedül nem is igazán lehetett rájönni. Egyenlőre marad a sűrűbb után töltés. De az ablakot így is jól lemossa.
-
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #4972 üzenetére
Kiszedted a motort a kezedben volt?
Mert akkor el kellett volna egy vödörbe meríteni és láttad volna, hol ereszt hol spriccel.
Én úgy oldottam meg, hogy a gyerek homokozós vödrét levittem tiszta vízzel.
Van egy tesztkábelem azt rátettem direktbe az aksira.
Elmerítettem a motort a vízbe, úgy hogy ne ázzon be.
Ezek után a tesztkábel két pólusát először plusz mínusz utána mínusz plusz állásban hozzáérintettem a motor saruihoz.
Nem ment, ezért lepattintottam vagy inkább ki az elosztót.
A gumi membránokat bekentem szilikonzsírral, kicsit átnyomogattam őket "puhítottam".
Majd visszaszereltem és láss csodát minden oké volt.
Azon kívül, hogy használat közben kifújt egy kicsit az elosztó és a motor illeszkedésénél.
Szétpattintottam megint és ott is bekentem szilikonzsírral.
Ez ugye nem ragad tehát továbbra is szétszedhető lesz, viszont nagyon jó víztaszító és szigetelő anyag.
Na ezek után minden oké volt.
Visszanyomtam a tartályba a motort, jó alaposan bele kell nyomni.
Ezek után öröm bódogszág
Azóta is jól megy.Renault power
-
benvolio
őstag
Nem volt kéznél csak két 15cm hosszú vezeték, én azzal próbáltam ki az akksiról a motort. Vízbe merítősdire nem volt lehetőségem. Ha egyszer netán megint szétszedem, azon gondolkoztam, hogy az összetételnél ill. az elosztót kívülről, szaniter szilikonnal átkennem és száradás után vissza. De egyenlőre így marad mert így is jó csak többet "fogyaszt".
-
rob210
Topikgazda
-
benvolio
őstag
Jelentem ma lecseréltem a téligumi garnitúrára a kerekeket, mert most volt időm és kedvem hozzá. Ezek a gumik már 5 évesek, de a mintázatuk az még igencsak jó. Meddig lehet elhúzni a cserét új gumira?
-
gessztenye
csendes tag
válasz benvolio #4980 üzenetére
Amíg le nem kopik a minta, vagy nincsenek rajta szemmel láthatóan nagyobb repedések, vagy szálszakadás jele. Nincs kőbe vésve az az 5 év, csak ajánlott élettartam. Jó lehet az még 6-7 évesen is, csak oda kell rá figyelni. Gyakrabban ellenőrizd a légnyomást, és az állapotát.
-
forceberg
veterán
válasz gessztenye #4981 üzenetére
Arra kell figyelni, ahogy kopik a mintázat, egyre gyengébben fog viselkedni a gumi vizes és havas úton! Épp ezért a téli gumikat 3-4mm mintaárok környékén már le szokták cserélni!
Ha nem is cseréli le az emberfia, rossz körülmények között a fejében kell lennie, hogy még a többszörös díjnyertes gumik is gyengülnek, ahogy fogynak el.
Szóval egy a lényeg, a gyorshajtással egyenértékűen veszélyes a követési távolság be nem tartása(ezért áll majd minden esős napon az M0-ás)!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
benvolio
őstag
válasz gessztenye #4982 üzenetére
A nyáron kapott új féktárcsát és fékbetétet.
-
rob210
Topikgazda
válasz benvolio #4980 üzenetére
Nekem a gumis ismerősöm mondta, a család barátja több mint 20 éve.
5évnél öregebb gumi életveszély!
Ez nem vicc, a jó minőségű csúcs teljesítményű gumik is kiöregednek 5 év alatt.
Főleg mivel a magyar emberek nagy többsége csak használja a kerekeket és nem ápolja, mert hogy ezeket is kéne.
Azt mondta nekem egyszer, hogy egy gumi igazán 10évig gumi, de mivel magyarországon soha senki nem ápolja a gumit érti itt a havas sós lé lemosását használat után, gumiápoló szerek felkenését amik a rugalmasságot őrzik meg és a környezeti hatásoktól védik a gumit.
Tehát 5 év alatt a gumi összetétele annyira megváltozik, mert hiszen ezek gumikeverékek, hogy életveszélyessé válik a gumi.
Akár melyik pillanatban eldurranhat egy kavicstól is akár.Mondjuk azt is mondta hogy ha ésszel használja az ember akkor azért azt a 10 évet ki lehet hozni belőlle, de ő például hiába ápolja a kerekeket mindig cseréli 4 évente a gumit.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
AMD Power
titán
válasz gessztenye #4986 üzenetére
Én mindig figyelem a gumikat... és mikor csere van gumiápolóval lekezelem őket.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Grafiqs
őstag
Így is van. Valóban oda kell figyelni nagyon a gumira. 5 év után pedig tényleg érdemes cserélni is.
Én most vettem új téli gumikat. Falken Eurowinter HS 439-es lett a nyerô. Ár-érték arányban verhetetlen. Jó kis közép kategóriás gumi. A nyáriakat zsákoltam és ment a garázsba.
G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
Grafiqs
őstag
válasz Winner_hun #4989 üzenetére
Jajaja, benne van a következô ötéves tervben... (még nem volt rá idôm).
G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
gessztenye
csendes tag
-
benvolio
őstag
Én a jövő héten akarom a nyárit lemosni /a felni is tiszta retek/, ma ahhoz már nem volt kedvem. A kavicsokat is kiszoktam piszkálni a gumiból, majd szilikonnal átfújom az egészet és pihenhet jövő tavaszig. Valami ilyesmin. /De úgy látom ezen a képen rosszul van rárakva, mert amúgy nem egymáson vannak közvetlen./
-
Grafiqs
őstag
válasz gessztenye #4992 üzenetére
Nekem nincs télire felnim, így csak lemostan nagynyomásúval mielôtt vittem volna cserére. A gumikat szintén lemosom és szilikonnal lefújom úgy rakom le. Csak még nem volt idôm megcsinálni...
G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
Winner_hun
félisten
válasz gessztenye #4992 üzenetére
Annyi glicerin, amivel normálisan körbe lehetne kenni a kerekeket, kb. annyiba kerülne, mint egy új gumi.
No akkor kérlek ezt számszerűsítsd.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
tomcsi23
veterán
válasz Winner_hun #4996 üzenetére
~800 Ft volt tavaly egy fél lityi, ez elég 2x4 kerékre (külső rész), nem hígítva.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Winner_hun
félisten
válasz tomcsi23 #4997 üzenetére
Tudom hogy nem egy drága mulatság, pláne hogy 50%-ban lehet higítani is... namost a kolléga vagy a legolcsóbb, teljesen elkopott gumikkal mászkál az utakon vagy azt gondolta hogy most szól egy okosat
Annyira nem szeretem amikor valakinek fingja sincs valamiről de azért teljesen biztosan kijelent dolgokat...► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
tomcsi23
veterán
válasz Winner_hun #4998 üzenetére
Tudom, hogy tudod.
De azt nem tudhatjuk, hogy mennyiért tud gumikat szerezni....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
Topikgazda
válasz tomcsi23 #4999 üzenetére
Őrülök, hogy itt találkoztunk
Micsoda márka összefonódások.
Bár a téma általános autós volt.Szerintem is olcsó a glicerin és megérdemlik a gumik.
Nekem semperit van nyári is téli is olyan jó a vízkiszorító képessége, hogy nekem soha nem lesz más gumim ami a semperit gyárt.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen