- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
-
biker
nagyúr
köszi mindenkinek
kitalálom még, mert közben lehet, beindul a lakás projekt, és akkor átterelődik a hangsúly ideElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
amikor vettem, nem volt elég pénzem. ezért lett ez, lévén ránézésre jó állapotú kocsi.
de rájöttem, 12-13 évesen nem díjazza már a havi 3-3500km tartós terhelést
vettem 125.800-al 2009 november 19-én, most van benne 161.000 km
ha rossz lenne, nem ment volna ennyit.most ment bele komplett első féktárcsa+betét + gömbcsuklók, meg egy axiál csukló, meg a kipuffogó flexi összekötő, gyakorlatilag csak kopó alkatrészek mind, ami kellett bele, első fékeknél a gumi fékcső is cserélve lett, ilyen apróságok
egy baja van, ez a rángatás, de ezt akár eladom, akár nem, meg kell csináltassam, mert így eladni se lehet.
ha sportosan hajtom, minden ok, de ha terheletlenül megtartom kisgázon (pl 2-esben araszolsz a sorban, akkor elkezd rángatni, mintha az alapjárati motor szabályzó hullámzana, jövő héten kapják szét emiatt.de szerintem az új(abb) kocsi is scenic lesz, bár a szerelőm szentségel minden francia kocsira
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
AMD Power
titán
Ma majdnem összetört egy kedves márkatárs. Jobb kéz none. Jah és úgy ,hogy látta ,hogy jövök és még dudált mint az állat. Az volt a mákja ,hogy ott volt a barátnőm. Én már behúztam a kéziféket...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Nem mert üvöltött.... arról nem is beszélve ,hogy kb 30-40m már lehetett látni ,hogy jöttem és esze ágában sem volt megadni a jobbost. Arról nem is beszélve ,hogy ez egy nagy átlátható parkoló volt 30-s táblával.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Josi
aktív tag
Ha budapesti, vagy pestkörnyéki vagy tudok ajánlani profi bocidoktort, Zoltán67 a Meganeklub-ból.
Igaz én pl 230km-ről mentem hozzá, és megérte
De ha felhivod telefonon, úgy is segít, és látatlanban is jól diagnosztikálja a hibákat.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
biker
nagyúr
megvan a hiba nem hagyott nyugodni, szerelőm csak egy hétre tud időpontot adni, megkerestem, megtaláltam
A zöld csatis kis doboz méri a motor beszívott levegő vákuum szintet, ehhez megy a kis cső a kép közepén. nos, a 90 foknál és a bekötés nyakánál el van repedveígy megfeszül a motor nagy terhelésnél, megnyílik a rés, leesik a vákum az érzékelőn, elbassza a keveréket, leesik a fordulat, visszaesik a motor a teljesítmény csökkenéstől, lezár a rés, megnő a teljesítmény......... és ebben a végtelen ciklusban kezd el ekkor rángatni.
most körbetaknyoltam sziloplaszttal, majd jövő héten veszek ide egy csövet
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
csak sehol nem találok, se unix, se fridcar.hu
érzékelő van, de cső semmilyen néven, vagy nem jövök rá, milyen titkos néven futElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Azt olvastam, pontosan olyan hosszu es atmeroju cso kell mint a regi.
Latom, univerzalis verziot talaltal. En csak motorkoddal kerestem. Ebben egy 3x90fokban hajtogatott cso van most. Minden autos boltban van? Beugrok egybe majd akkor lehetElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
rob210
Topikgazda
Nem tudom urak, hogy vagytok vele, de nekem például az összes cső ki lett cserélve a kocsiban nem véletlen, nem szerettem volna ilyen kellemetlenségeket.
Egy jó párra rá is fért a csere.
Szöveterősítésű dupla falu vákuumcsövet vettem, halkan megjegyzem szerintem jobb minőségű mint a gyári és olcsóbb is.
De ti tudjátok.Renault power
-
Ebit
addikt
A profil alakitott csöveket, igy nem lehet helyettesiteni/ ott a keresztmetszetnek, alaknak jelentősége van, mert az érzékelők ahhoz vannak kalibrálva.
Az egyértelmű, ahol egyenes vagy enyhén ivelt azonos csó átmérő van, ott megoldható a házilagos csere, nyilvánvaló, hogy kimérve méterben olcsóbb.
-
rob210
Topikgazda
Ne csináljátok már ezt velem.
Simán lehet kapni 90°-os toldót elosztót Y,T alakban de még 4es kereszt osztó is van.
Ti tényleg ennyire csak a gyári megoldás használható fanok vagytok?
Veszel 2 90°os toldót rádugod a csövet és ugyan azt kaptad mint amit gyáriban megveszel 4000.- ért csak így az egész került 1700.- ba.De én ezt a témát lezártam mert úgy látom semmi barkács érzék nincs bennetek remélem nem megsértődtök ezen hanem elgondolkoztok.
Persze ha ennyi pénzetek van bocsánat és vegyétek a gyárit.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ezt jól látod.
De például az injektornál én is cseréltem a csövet igaz nekem "csak"1 könyök van benne amit az alább leírtak szerint pótoltam.
A cső hosszára odafigyeltem ez igaz, de nem adok ki 4000.- egy darab gumi csőért mert ez konkrétan annyiba került volna.
Tökéletesen megy az autó.Renault power
-
ABE
őstag
A konkrét példáról nem akarok véleményt nyilvánítani, mert nem ismerem ezeket az alkatrészeket, hogy mennyiben tér el a gyári és a barkács megoldás. De amit Ebit írt, abban igenis van igazság. Egy csőben, vagy bármiben, ahol áramlás van (legyen az áramló közeg akár gáz, akár folyadék, akár vegyes fázisú trutyi), észrevehető különbséget okozhatnak a különböző profilkialakítások. Itt lehet eltérés akár abból adódóan, hogy mennyire van lekerekítve egy hajlítás, mekkora a lekerekítés sugara, mekkora perem van egy összeillesztésnél, milyen a felületi minőség, stb. Mondom ezt úgy, hogy gyakorlatban, áramlástani laborban mutattak erre példákat, hogy pl. az áramló közeg sebességprofilja mennyire meg tud változni egy-egy paramétertől. Ha pedig arról van szó, hogy valami érzékelő kapja itt a jelet, akkor igen, okozhat galibát. Mindezt azért írtam le, hogy nem szabad pusztán úgy megközelíteni egy ilyen kérdést, hogy valaki szeret barkácsolni, vagy sem. Beválhat a házi próbálkozás is, meg nem is.
-
Ebit
addikt
Alapvetően ott a probléma, hogy sokan megveszik, az autókat, és kőtelezően előirt szervizt és alkatrészeket nem tudják / akarják / megfizetni.
Természetesen előfordulhat, hogy kreativ ezermester emberek jól látják a hibát, és egyszerű olcsó eszközökkel megoldást is találnak rá, és mint irtam válalják a felelősséget is érte,de ez már, azokban az esetekben, nem ennyire egyértelmű, amikor ezzel a tevékenységével, másoknak okoz kárt , esetleg sérülést.
-
Ebit
addikt
Itt nincs lehúzáról szó sem, hanem vannak a gyártó előirásai, hogy milyen karbantartást kell elvégezni, és milyen anyagokkal egy autón.
Ezek már nem azok a technologiák, hogy nekiállok egy csavarhúzóval, és a szükséges dokumentációhoz sem egyszerű hozzáférni,és még ott sem közölnek mindent.
dovitt
Elolvasod figyelmesen,ez egy profil cső, ezt simán nem kapod meg, az olcsó megoldás, a meglévő cső javitása. és az sem biztos, hogy eladja az autót.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
A gyártó leírásairól annyit, hogy nem minden esetben a legegyszerűbb dolgok vannak leírva.
Hiszen nekik az az érdekük, hogy náluk szereltesd az autót.
A másik meg az, hogy nekem meg van a gyári robbantott ábrás CD.
Az alapján ha csak nem kell hozzá spéci szerszám, mert hogy van ilyen, akkor minden szerelhető.Renault power
-
-
biker
nagyúr
nem értek annyira a kocsihoz, de látom, hogy le tudja ez a szar állítani a gépet
ha leáll, nem tudok dolgozni menninem lett ezek alapján túllihegve...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
hajjaj, már csak a kicsit elégtelen utastér fűtés maradt, de ettől már el lehet adni
egy 2004/7 évi 1.5dci van kinézve, scenic, elvileg 97ekm-el, és jól is néz ki.
csak mondtam, nem baj, ha 400-ért számolja be, de akkor adja 1,59m helyett 1,39m-ért , vagy adja 1,59-ért, de adjon az enyémért 600-at, vagyis a lényeg, ne 1,2m legyen a diffi, csak 1m, az 5 évre havi 20 alatt lenneElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
AMD Power
titán
Létezik ,hogy egy Megane I 1.6 16v 9-10 liter eszik városban?
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
benvolio
őstag
"elégtelen utastér fűtés"? Akkor azzal valami tényleg van. Nekem eddig ez a legjobban fűtő kocsim. /Megane I./ Elég hamar bemelegszik a víz és az összes szellőzőből nyomja a forró levegőt, hátra a gyerekekhez is jól befújja. Szinte szaunázni lehetne benne, mi nagyon szeretjük a fűtését. /Ellenben pl. az F-es Astrával, az középen csak hideget fúj és nem is zár le jól, és elég sokára melegszik be. Sajnos a cégnél ilyen van. Felüdülés a Megane-ba átülni utána. /
-
biker
nagyúr
válasz benvolio #5386 üzenetére
a vízhőfok jó, műszer szerint, tavaly lett termosztát csere (előtte se volt jó)
fűtéscső meleg, valószínű a radiátor vízköves, vagy a hőleadó felület sérültElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Grafiqs
őstag
válasz AMD Power #5384 üzenetére
Háát szerintem lehet. Az enyém '94-es 1,8 8V Lagunám 8,5 felett eszik városban, most, hogy beállt a tél ez felment 9,4-re. Általában napi 2*15km-t megyek vele. Ez az alap, de erre jönnek rá az extra utak, összesen havi 1e km jön össze, ha nincs benne vidék.
G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
mycso
Topikgazda
válasz AMD Power #5384 üzenetére
Fateromékéban pont ez a motor van, és valami hasonló a fogyasztása is, kicsit tágabb határral 8-10 között eszik, bár nyomva van neki rendesen...ha valaki finom lábbal vezeti, szerintem városban is kijöhet 8 alá.
rob210: én pont így voltam a dieselekkel tavaly tavaszig (ekkor vettem ugye az enyémet) csak benzines és más semmi, a dieseleket meg bezúzhatnák az összeset.... Most kissé elvakulva nem is tudok más autót elképzelni, csak dieselt. Rendszeresen használva nagyon megszerethető (nem konkrétan a fogyasztásra célzok, hanem úgy egészében a menetteljesítményére, hangjára, dinamikájára, stb. stb.)
mod.: viszont a szagát azt utálom még most is
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Szerinted "zöldkártyán" miért nem ugyanazon elvek szerint mérnek benzines és diesel autót?
Más a kibocsájtott káros anyag.
Lehet CO2-ből kevesebbet lök ki de a többi szennyező anyagból 10X annyit.
Persze ez túlzás, de sokkal többet.
Meg az a kis korom is tuti egészséges amit okádnak a dieselek.
Hiszen a katalizátorok részecskeszűrők is kerülnek valahova.
Amiben felgyülemlenek ezek az anyagok.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez már teljesen off mert nem a topik szerves része de halkan megjegyzem, hogy Amerikánusok bizonyos államaiban sem véletlen tiltották ki a diesel autókat.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
Belefér, szerintem a topikba....
Na utánalestem, ami az igazi baj a dieselekkel, azok a nanorészecskék, amelyek a levegőbe jutnak --> nagyon sok és rákkeltő hatásúak...
És egyelőre nem létezik olyan technológia, amivel szűrni lehetne őket, illetve az autógyártók sem tüsténkednek ezen, hiszen akkor egy csomó jó tulajdonságát megváltoztatná a motornak egy ilyen ultrabrutál szűrő, no meg nem is részecskeméret alapján vannak a környezetvédelmi osztályba sorolások...
Egyébként valahol említenek diesel-LPG üzemeltetést, tehát erre már létezik technológia --> ezzel aszondják, szinte 0-ra csökkenne a nano-részecskék kibocsátása. (körülveszi a gáz a gázolajcseppeket, és tökéletesen elég a gázolaj, így durván ez a lényege...)
mod.: megyek elverem valami vonalzóval a kezem, amiért ilyen autót vettem...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Nézd a hidrogén hajtás az oké hogy környezet barát.
Vizet kipufogni az a menő.
De az hogy a gáz égetése során is van káros anyag az is biztos, igaz az is hogy nagyon-nagyon sokkal kevesebb a káros anyag mint a dieselnél.
Sőt a gáz a benzinnél is kisebb káros anyag kibocsátással rendelkezik.A részecske méret csökkentés meg ne megoldás.
A megoldás az lenne ha nem használnánk diesel autókat.
Már nem tudom hol olvastam egyszer, hogy a diesel autók elterjedésével micsoda genetikai torzulások jöttek létre, illetve egy adott ország népességének rákos megbetegedése milyen jól visszavezethető arra, hogy mennyi a diesel autók száma.Még mielőtt megköveztek én sem hiszek a felmérésekben, meg itt nagyon sok más tényező is van, de az tuti, hogy jelentősen befolyásolja az eredményeket.
Renault power
-
gabx76
senior tag
válasz AMD Power #5384 üzenetére
Létezik. Mikor átvettem, az enyémen is 10 körül írta a számítógép. Ha nem nyomom, akkor 7-8 között kajál, egyébként felugorhat 9 fölé.
Országúti viszonyban úgy gondolom le lehet vinni 6,5 környékére. (90-100-as tempóval)Azt is hozzátenném, hogy az új gyertyák/trafók jót tettek e teljesítménynek és a fogyasztásnak is egyaránt.
[ Szerkesztve ]
-
Agyasima
senior tag
Motorolajban otthon van valaki?
Van egy Renault Thaliam, 2002, 1.4 16V, 120000 KM van benne. Olajat nem eszik. Ebben jelenleg Castrol Longlife szintetikus 5W-30-as motorolaj van. (A szerelőtől származik az információ, ő tette bele.) A Kocsit 95%-ban városban használom, viszonylag rövid utakon. Annyit tudok magamtól is, hogy hidegindításnál a legnagyobb a motor kopása és az 5w-30 kódból az első érték (jelen esetben ugye az 5) minél kisebb, annál kevesebb a motor kopása az üzemi hőmérséklet elérése előtt.
A kérdésem pedig az, hogy érdemes lenne-e 0W-30-as olajat tenni, az élettartam
növelése érdekében? (A szerelő szerint nem érdemes.) Ha érdemes milyet?toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- EAFC 24
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Hobby rádiós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs