-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FRENK1988
veterán
Elsősorban Audi fan vagyok.
Másodsorban meg mint mondtam, sok lett a hitel. Így gondolkodunk h megszabadulunk az MII-től és emberi árban venni egy DIZEL gépet. Így ezt jött össze. Igaz kisebb jobb lenne de a gömbölyű Audikról nem sok jót hallottamNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
AMD Power
titán
Ez nagyon szép!!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
meroly
veterán
Skacok,
ma melóból hazafelé jövet kigyulladt a szervíz és a légzsák led. Aztán mire hazaértem, elaludt. Kicseréltem az ajtónál a biztosítékot, ami erre vonatkozik, most nem jelzi. Elképzelhető hogy ennyi lett volna a baja?Impossible is nothing
-
Szplöttyy
senior tag
Clio II-d van ugye? Nővéremnek, egy 1,2 16V 3ajtós példány volt, annál rendszeresen kigyulladt, olyankor ülés alá benyúl, oldalégzsák csatlakozóját megmocorgat, lámpa elalszik, örül. A mostani 5ajtós Clio II-je már nem produkál ilyet, valszeg azért mert nincsen folyamatosan döntögetve/tologatva az ülés.
Smoke & Torque
-
AMD Power
titán
Ez a pár hiba egyből összedobott egy nem túl jó időt: a leggyorsabb kör 1:28,22 perc, ami azért elég messze van az elvárttól. A Twingo RS ugyanitt 1:24,5-öt ment, de tegyük hozzá, hogy ez a pálya alapvetően a kis, kőkemény autóknak fekszik. A Twingo ilyen, a Bocanegra kevésbé.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Európa vezető autómárkái: Darab
1. Volkswagen 834 377
2. Renault 637 683
3. Ford 635 664
4. Peugeot 558 382
5. Opel 532 610
6. Fiat 487 430
7. Citroën 466 976
8. Audi 330 601
9. BMW 311 518
10. Mercedes 299 078[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #4565 üzenetére
az espacenál nagyobb hajó nem hiszem, hogy kelljen, a citroennél sem viszik a c6-ot.
12-15millióért egyszerűen senkinek nem kell olyan márkájú autó, amiből 2-3millióért is lehet venni. ráadásul a renault most fluence vagy mi reklámozásával még a lagunája vitorlájából is kifogja a szelet...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
-
meroly
veterán
Na megkérdeztem a szerelőt a szerviz+légzsák lámpa világításáról. Azt mondta ha nem tartós, hanem csak időleges, akkor lehet a súlyérzékelővel is gond, az ülés alatt.
Ebben van súlyérzékelő (Clio II) ?Impossible is nothing
-
tkazmer
addikt
nem erre gondoltam, 12-15 millióért lehet már 5ös bmw-t, e mercit stb. is venni használható felszereléssel és nem is alulmotorizáltan, tehát nyilván senki nem egy renault fog megvenni ennyiért
(#4569) AMD Power
a lagunát sem veszik, szerintem nem lenne jó üzlet...[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
AMD Power
titán
A 250Le is vert mindenkit... ez akkor?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #4572 üzenetére
a modell sikerével kapcoslatban a totalcaron volt nemrég egy megjegyzés, miszerint nem igazán fogy jól, de valamikor hír is volt róla, hogy az értékesítések alacsony volumene miatt a renault fontolgatja mind a laguna mind az espace modell megszűntetését.
ezt a black edition-t megnéztem, az a 150LE nem kevés egy kicsit egy üresen másfél tonnás autóba? 9.7mp-et írnak 0-100-ra, ez azért nem tűnik olyan fényes adatnak, szerintem így kizárt az 5.9-es vegyes vagy a 7.4-es városi fogyasztás, hiszen gyilkolni kell az autót hogy megmozduljon...
van ott egy rendes 180lovas dci vagy mégjobb a 205ös benzines bár arra most nem neveznék be ilyen benzinárak mellett, de ez a 150LE édeskevés szerintem...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
AMD Power
titán
Megnevezték a 2011-es Év Autója díj jelöltjeit
Dacia Duster,Renault Wind...
És persze három "félig Renault" Nissan.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tkazmer
addikt
válasz forceberg #4579 üzenetére
az lehet, hogy keveset mennek emelkedőn, de elég kellemetlen, ha egy lagunával nem tudsz rendesen autópályán közlekedni, mert hiába van már a lábad a motortérben, még mindig csak 160-at megy az autó...
meg ez nem csak emelkedő az emelkedőről szól, inkább szerintem az a borzalmas, hogy van igény ilyen kis játékmotorokkal szerelt relative nagy autókra. kicsit hasonlít ez a (szerencsére csak képzeletbeli) S140-es mercedeshez vagy 712-es bmw-hez.
110LE, pláne 150 egy kisautóban remek. de könyörgöm egy laguna már nem az!úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
biker
nagyúr
48kw, emelkedő, 140
naaaa
a 100lovas 1.6 scenic 5-ben lassult padlógáznál 130-ról horvátországban. 110-nél vissza 4, azzal már ment 130-atElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
ABE
őstag
válasz tkazmer #4584 üzenetére
"de elég kellemetlen, ha egy lagunával nem tudsz rendesen autópályán közlekedni"
Szerintem bármelyik motorral lehet autópályán rendesen közlekedni, túl van dimenzionálva a kérdés. Ez kb. valamiféle kisebbségi komplexusból ered, ha valaki elégedetlenkedik, hogy 160-nál már nem harap a Laguna. Mondom ezt úgy, hogy én is élvezem az erőt, ha van. De nem értem, hogy a nagy kasznihoz miért kell értelemszerűen tartozzon olyan motor, amivel nagyon megy az autó, miért nem elég egy Lagunához egy Mégane dinamikája? Nagy autó=nagy erő? Szerintem nem. Inkább azon kéne filózni, hogy minek olyan motorokat gyártani, amiket 99%-ban nem használnak ki az emberek, de azért legyen, mert az autóba az kell.
-
-
biker
nagyúr
hát a kőröhegyi völgyhíd nem emelkedő.
menj fel M0 annahegyi, vagy az Érdi emelkedőn 5-ben úgy, hogy gyorsítasz
vagy M3 miskolc felől gödöllő környékén.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
AMD Power
titán
Van pénz a Lada modernizálására
Ez még a Dacianal is nagyobb dobás lesz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tkazmer
addikt
160-nál már nem harap a Laguna
sajnos lagunával nincs tapasztalatom sok, viszont a vele kb. egy szinten lévő c5 110 lovas verziójával a probléma nem az, hogy nem harap 160nál, hanem hogy gyakorlatilag nem megy többet ok, 5 személlyel, cuccokkal, de nehogy már ez gond legyen (ezért mondom a nagy autó->nagy motor összeállítást, hiszen lehet, hogyha valaki egyedül ül egy nagy autóban akkor kisebb motorral is jól megy, de ha már többen ülnek benne, akkor elkel még néhány extra paci)
az meg, hogy egy autó nem megy 160nál többet, sajnos problémás, hiszen olyan dinamika mellett szinte lehetetlen tartósan 130-140 között menni.miért nem elég egy Lagunához egy Mégane dinamikája?
azt ne mondd, hogy egy lagunában ugyanolyan dinamikus vezetést tesz lehetővé egy 150 lóerős motor mint egy meganeban épp hogy olyan dinamika kell a lagunába is, mint a meganeba, csak ahhoz a nagyobb autó miatt erősebb motor kell.(#4588) AMD Power
ismerős M6-osa is úgy megy mint az állat
amire ki akarok lyukadni: az "úgy megy mint az állat" túl relatív ahhoz, hogy érdemben válaszoljak.[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
ABE
őstag
válasz tkazmer #4595 üzenetére
Szerintem meg nem túl gyakori, hogy a fullra pakolt autóval 160-nal, vagy még gyorsabban akarjanak közlekedni. Oké, van ilyen, akinek ez az igénye, vegyen erősebb motorral. De nem ez az általános, mert az autók többsége általában eleve sokkal kisebb terheléssel megy, mint amennyit bírna, és jellemzően még azt a teljesítményt sem használják ki a sofőrök, ami rendelkezésre állna.
-
tkazmer
addikt
a nagyobb motorral szerelt járműveket többnyire jóval jobb fékkel és nagyobb (szélesebb) kerekekkel szerelik gyárilag (nem beszélve arról, hogy mivel az erős járművek többnyire a prémium szegmensben találnak gazdára, az egyszerű esp+abs elektronikánál tehát jóval komplexebb komputerrendszer dolgozik a helyes út megtalálásán), ezeket én tehát kipipálnám, nyilván a sofőr reakcióidején viszont ezek nem segítenek.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
éppen ma döntöttem úgy, hogy elkezdek általánosítani: az ilyen [link] opelek egy veszedelmes külön faj!
valahogy a többséget igen miniatűr motorral szerelik, ellenben mindegyikük szeretné bebizonyítani, hogy ő a májer és neki bizony baromira jól megy az autója. na hát az általánosítás oka az, hogy ugye az m7-esen Bp felé közeledve van egy csomó emelkedő és lejtő, ezek az opelek pedig valahogy lefelé mindig tudtak menni felfelé viszont egyáltalán nem. az általánosítás okát pedig az adta, hogy ma du. a balatonfenyves környéki záport kivéve kb. végig tempomat 135-tel jöttem, amit az autó tudott emelkedőkön felfelé is gond nélkül tartani. ezek a cuccok viszont valahogy jó, hogy vissza nem gurultak, miután nagy svunggal elhúztak lefelé....
nagy autót meg a racionálisan gondolkodó ember azért vesz, mert nem elég nagy neki a kicsi. család, cuccok, stb. ha viszont ezeket mind bepakolva az autó nem tud haladni rendesen, akkor ott ette meg a fene az egészet...(és igen, ha ilyenkor a 160 a "kinyomomaszemit" csúcs, akkor ott a szabályos 130 körüli sebesség tartásával is gondok adódhatnak, nem beszélve arról, hogy mi van, ha főúton kell menni a nagymamához, mert nincs autópálya...)úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
mycso
Topikgazda
Egyébként amiről itt beszélgettek, azok teljesen egyéni elképzelések/elvárások...nem igazán lehet általánosítani.
Valaki a jó nagy bivalyerős motort szereti (ami ugye zabál is), valaki meg a kis takarékosat, ennyi.
Úgy sem fogja itt senki a másikat meggyőzni a saját igazáról.
Én pl. azért vettem a 78kw-os 1.dci megane-t (mert erre volt lehetőségem ), mert a fogyasztása kiváló, a menetdinamikája városba tökéletes, amennyit járok városon kívül oda is bőven elég, sőt ha néha-néha pályán járok (ez elég ritka) ott is elvagyok vele, még nem tapasztaltam, hogy kevés lenne.
Természetesen, ha másabb körülmények között használnám, pl.: hegyvidéki utakon járnék nap mint nap, jól megpakolva vagy állandóan pályán akkor valószínűleg elkélne egy nagyobb motor, bár itt sem kell túlzásokba esni, szerintem az 1.9 dci bőven elegendő...
Ezért is írtam, hogy mindenki más és más körülmények között használja, így nem lehet általánosítani, hogy melyik összeállítás a jó.
mod.: illetve ha tartósan 5 személy + megpakolva járkálnék, akkor nem a megane/laguna stb. személyautók közül választanék, hanem valami mikrobusz vagy nagy nagyobb egyterű lenne a nyerő megoldás.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen