-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordik
őstag
válasz meroly #54347 üzenetére
Nekem hidegen szokott hasonlót produkálni aztán később megjavul. Persze nem nyomom neki hidegen de én gondoltam már az üzemanyag pumpara is. Talan nem úgy nyomja a naftat ahogy illene, alapból is meg szoktak dogleni ezekbe a pumpak. Nekem kettes megane van 1.6 16V.
Viszont olvastam már mashol, hogy hidegen néha dadogos és ez 1.4 ill. 1.6 nal is jelentkezik, tipushiba márkaszerviz szerint. -
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz sanzi89 #54346 üzenetére
Szerintem megvétel után kérd, hogy töltsék ki a szervízkönyvet, mert bár elektronikusan náluk megvan, de neked betekintést nem adnak, így te meg írott formában kéred az autódhoz a szervízkönyvet! Amúgy borzasztó parasztság, hogy ennyire elzárkóznak, holott egy a4-es lapra kinyomtathatnák a fullos szervíztörténetet, a-z-ig, ennyi az előnye a digitálisnak! Amúgy valszeg 30 ezrenként volt hordva, cégeseket mindig maxira lövik be, így takarékos a szervízköltség, ha meg megkotlik, akkor gariban csinálják.Ritka mikor sűrűbben hordják szervízbe....
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #54361 üzenetére
Talán törvény van rá, hogy nem kell kiadniuk... röhejes!
30e-hez: épp ezért passzolják le 5 év/150e km környékén a kocsikat, amikor a gari lejár.
De az EuroV-ös 1.5dCi-knek már nem km alapú a szervizszámlálójuk, hanem felhasználás.
Szerintem 30e-t kb. csak tiszta országúti üzemnél adhat a fedcomp.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Cane
őstag
Na megcsináltam otthon az olajcserét (Espace IV 2.0 16V). A legnagyobb bűvészet egy rámpa szerkesztése-megépítése volt, a kartervédő lemez lebontása, majd a 8mm-es [ ] négyzetkulcs "legyártása" mert boltban nem kaptam, netről kellett volna rendelnem. Eddig 10W-40 Aral olaj volt benne, amelyet a német Renault szervíz töltött bele (akkor már miért nem Elf olajat?!), ekkor kapott egy gyári Renault olajszűrőt, gumis alátét volt a leeresztő csavaron.
A lényeg, adtam hozzá motortisztító adalékot, majd leengedtem a meleg olajat, olajszűrőt Man-ra, alátétet rézre cserétem. A régi olaj fekete volt, de nem volt trutyis vagy masszás a vége.
Liqui Moly Longtime High Tech 5W30 5L ment bele, egyelőre nívópálca szerint kb. 85-90-os a feltöltöttség. Azért ez ment bele Elf helyett, mert egyrészt a másik autómhoz vettem, amely már nincs meg és így rajtam maradt, másrészt az olajválasztó szerint ez az olaj ehhez a típushoz is teljesen jó.
Végeredmény: alapjáraton a motor mintha halkabb lenne, viszont egyértelműen érezhető, hogy gázadásra sokkal gyorsabban reagál, felpörög és korábbihoz képest hamarabb húz, de mint a barom. Nem azt mondom hogy erősebb lett, de egyértelműen felszabadultabb lett a gázadás reakciója, hamarabb bokrosodnak a lovak.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
diablo1984
veterán
Èn a hètvègèn vettem egy benzines 4 ütemű fűnyírót, az olaj benne fekete volt ès sűrű mint a tört gèpzsír. Mèg az èletben nem volt benne olaj cserèlve, a levegőszűrő lyukai is el voltak tömülve fèl centi fűdarával. Szètkaptam mindent, kitakarítottam, kicserèltem, karbit kipucoltam, tankot kimostam kèst megèleztem ès hibátlan fűnyíróm van!
Fogalmam sincs, hogy hány èv alatt kocsonyásodik meg az olaj, de most kapott 5w30as dpf-es olajat, mert olyan volt itthon mèg az opeles időmből! -
FRENK1988
veterán
Bosch fékekről mi a véleményetek?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
FRENK1988
veterán
Mert ahová fogom vinni a kocsit (a lassú menetben való morgas miatt. Ami szerintük fék) ők nagy Bosch alkatrészeket preferálják így gondoltam rákérdeztek erre a márkára
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #54367 üzenetére
10W30 ásványi szokott lenni bennük, de kb hidraulikaolajjal is elmennek Jó lesz az 5W30 is, talán a léghűtés miatti magasabb hő okán tennék bele 5W40-et esetleg, de maga a szintetikus olaj is nagyon sokat jelent. Olajszűrő van benne külön? Évente amúgy sem árt a csere mondjuk, én a gyári intervallumot is kicsit rövidebbre vettem 50 helyett 40 óra).
-
orosziem81
tag
válasz rob210 #54290 üzenetére
Anno Extreme diigtaltól lett rendelve (lehet ez is kínai) asszem 4000Ft volt.
Tudod, akkor építettem be, mikor utoljára jártam nálad. Nah azóta többször is volt tesztelve és ezek alapján csak ajánlani tudom. A mért érték helyes, irány jó. Tolatni lassan szabad mert néha fáziskésése van. -
orosziem81
tag
Szia, én pár hónapja vettem szintén a pécsi vásárban kulcskészletet de abból a gagyi minőséget adták. A racsnis kulcs már megadta magát egy mozdulatután, az egyik rúd meg elhajlott.
Nem vágtam akkor milyen anyagösszetételt kell nézni.
A zsibi részen meg olyan francia kulcsok vannak, hogy csak nehezéknek jók már
Gyerekkoromban úgy emléxem igazán jó vásár volt, de egy ideje sok a tucat/ócska termék.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #54373 üzenetére
Nincs külön olajszűrő. Nem tudom, hogy hány èves lehetett az olaj benne, mire így besűrűsödött ès befeketedett, valszeg nem kent jól ès akkor verte tele korommal a motor. Èn is 1-2 èvente cserèlem, dokat nem gasználom, szezonban 1-2 hetente 1-2 órát...
-
rsf
senior tag
válasz sanzi89 #54346 üzenetére
Én amikor vettem a kocsit előtte felhívtam 3 renault szervízt és mindenhol telefonon az alvázszám birtokában adtak felvilágosítást. Ez egy éve volt a kocsit kintről hozták be.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Bence008
tag
Sziasztok!
Scenic III-ban elpattant a rendszámtábla világítás műanyag háza, kiesett és a kábelen lóg. Szeretnék érdeklődni, honnan lehetne rendelni újat? Esetleg a Megane III/Fluence rendszám lámpa házának mérete azonos? Mert akkor innen tudnék rendelni. Bármilyen segítséget szívesen fogadok, mivel elég SOS a szabálytalan közlekedés és a beázás veszélye miatt.
Köszönöm.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sziasztok!
Egy ismerősöm szintén fektarcsat cserél...ne. Már meg is vannak neki az újak.
Viszont fekbeteteket nem akar cserélni, mert pár hónapja vette bele a prémium boschokat.
A hülye szerelő meg nem mondta neki, hogy ezt már ajánlatos tárcsákkal együtt cserélni.Szóval a kérdés az, hogy valóban működő e az a módszer, hogy sima felületen egy durvább csiszoló papíron, enyhén csziszolva egy sima felület érhető el?
Én ilyet nem csinálnék, de neki most nincs pénze új betétekre.
Gondoltam megkérdezem. A betétek valóban szinte teljesen alig koptak, viszont a tarcsa már tuti nyomott bele vájatokat.Előre is kösz az infókat.
Renault megane 2012 van szó egyébként.
-
rsf
senior tag
Miért ne működne?
Csak figyelni kell, hogy párhuzamos legyen a csiszolás na meg persze amit lecsiszol azt elbukta.
Én biztos ezt csinálnám, ha tényleg keveset használt és jó minőségű a betét.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rob210
Topikgazda
A szerelőnek előszőr is gyengéden eltördelném a kezeit.
A megoldásotok igen csak sufni home made , de működhet, ha sikerül neki a csiszolást úgy kivitelezni, hogy azt utána vonalzóval megmérve nincs hézag a felületén és mindenhol egyenletes magasságú lesz a betét akkor végülis berakható.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Srácok tudja valaki a Maglódi Zoli telefonszámát?
Kéne egy Maglódi ismerősömnek.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #54375 üzenetére
Lehet, hogy azok gagyik, én csak azt a fémkunhenger visszanyomót vettem a cseréhez, amit ma éjjel megejtek. Az tényleg minőségi cucc.
Régen elég pénz költöttem szerszámokra, ami 90%-ban mind Yato, vagy Stanley. Gond soha nem volt velük.A többi átlagos nevű, hirtelen megvett szerszámok, azok is bírják a strapát. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nos,nemsokára neki is állok... itt látható az SNR KF 155.90U FÉKTÁRCSA + ABS gyürű + csapágy, sapka, anya.
Mit ne mondjak, elég súlyos a cuccos...Fékbetétből pedig ez az ATE kerül[ Szerkesztve ]
-
kisninja
őstag
Skacok Lagu 2 be vezérlés csere esedékes...
Mit javasoltok (bárdi) márka?Vezérlés szett vízpumpával:
Ina Skf Aisin ?Okoskerék ?
Renault vagy Aisinpowered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Tomi0703
őstag
Champion szűrők milyenek? Konkrétan az üa szűrőikre gondolok. Most a rob által ajánlott Filtron van benne, nincs vele gond csak kipróbálnék mást ha okés. Árban kb. ugyanaz. Olajszűrőből is Filtron helyett Mann megy bele, itt sincs sok difi árban, kb 200-250 ft.
Olajból maradok a 5w-30-as Elf-nél.Egyébként olajcserénél most elég csak a tömítést cserélni vagy nem ártana a csavart is?
-
rob210
Topikgazda
válasz Tomi0703 #54393 üzenetére
Mi a gond a Filtronnal, én championt semmi pénzért nem tennék be, havernak autópályán (nem renault) kinyílt a perem mellett és elfosta az olajat, gyári hibás volt.
Nem keveset ku..a an..zott, mire tudtunk rajta segíteni.
De ez extrém eset sokan megelégedéssel használják, én nem
Nekem vagy purflux vagy filtorn minden a kocsiban éppen mi van raktáron.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs