- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Milyen switch-et vegyek?
- PHP programozás
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Aliexpress tapasztalatok
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Max
- Milyen routert?
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
orosziem81
tag
Szia,
Az általad leírtak -szerintem- pontosan stimmelnek nálam is. A kerék tekerésekor de csak ha lassan megyek és teljes kitekeréskor "ropogó" hangja van, mintha valami meg feszülne.
Azonban nálam ez 2-3 jobbra full és balra full kitekerés után eltűnt. A legelső nagyobb hideg hozta ki és már nincs.Ha megtalálod az okát, kérlek feltétlenül írd meg. Persze vice versa szintén.
-
mycso
Topikgazda
Akkor jelentkezem én is. A napokban nálam is adott ki felthetően hasonló hangot.
Szinte teljesen kitekert kormánynál, lassú parkolás közben.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
#orosziem81
Azonban nálam ez 2-3 jobbra full és balra full kitekerés után eltűnt.
Pontosan. Ide-oda tekergetéstől elmúlt, de nálam nem tűnt el. Következő nap megint hallottam, ha garázsból állok ki, nincs is ez a hang, szóval...
Srácok, akkor ez hidegfüggő valami lehet. Elméletileg jönnek akár napi +10, +11 fokok is (Pécs), kíváncsi vagyok, hogy ez hallható lesz-e akkor, de le merném fogadni, hogy nem.
És a szervó olaj színtelenségére mi lehet magyarázat? Gyárba ilyen kerül bele? Én valami pirosas-bordó színre számítottam, de mint írtam, sosem volt gond a szervóval, kormányzással. Na mindegy, talán az lesz a legcélszerűbb, ha abból is kap frisset. De ennél a gyárilag nem FAP-os M9R 740 es változatnál, hogy miért került a kerékjárati ív mögé, az számomra érthetetlen. Ráadásul belenézni sem tudsz, csak belekamerázni, pl mobilról, mert még egy egér feje sem fér oda.
-
-
Ghandi
aktív tag
válasz Nordik #54869 üzenetére
Én abból gondolom hogy nem jó a termosztát hogy ha álló helyzetbe megy az autó kb 5-10percet akkor igaz hogy meleget nyom, de elég halvány meleget, az igazi fűtésre nem alkalmas. Aztán elindulok az autóval és a vízhófok óra (ma pontosan megnéztem) az elsó vonal után kicsivel megáll és az istenért sem megy feljebb. Kb 20km megtétele után talán egy kicsit feljebb megy, de az órán alig látni valami eltérést de erősebb lesz a fűtés, innentől már jó a fűtés. Nem hiszem hogy akkor működik jól a dolog ha kb 20km után jönne meg csak a normális fűtés. A másik meg ahogy más 1.4 16V motoros renaultosokat kérdeztem (Thalia, Clio, Megane) nekik az óra kb félig megy fel max 10-15perc alatt és ott megáll. Nekem odáig csak egyszer ment fel ilyen hidegben, de akkor kb 20-25km után fél órát álltam a dugóban Üllőnél a 4-esen. Akkor olyan meleg volt már a fűtés hogy lehúzott ablaknál cigiztem a dugóban, szerintem az a fűtés lenne a normális.
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #54906 üzenetére
Ez a gyárban került bele. Talán valami speciális olaj.
De így is látható a MAX MIN szint. Mint írtam a kormánnyal soha nem volt semmilyen gond.
Szinte egy ujjal tekerhető.Most is csak emiatt a ropogásos hang.miatt néztem meg -
endy6687
újonc
Sziasztok, 2 es Laguna tulaj vagyok, 2.2 dci a motor, valamelyik nap kivittem egy tűzcsapot.... na most, annyi hogy a hűtő a cooler meg a klímahűtő cserés, de egész jól bírta az ütközést leszámítva azt hogy most nem indul.... a nagynyomású szivattyú utáni üzemanyag szenzor hibáját észleli a számítógép, plusz a légtömegmérő meg ilyesmiket, annyira nem értek hozzá, lehetséges hogy ez biztonságból letiltott és emiatt nem engedi tovább a gázolajat? kipróbáltam indítózásnál, nem adagolja a porlasztókhoz sem , a nagynyomásúba belekerül,de utána semmi, tehát valószínűleg ott van a hiba. elméletileg, nem tudom járt már valaki így, esetleg valakinek ötlet hogy ezen kívül miért nem indulhat egy kisebb ütközés után., a választ előre is köszi!
-
gergo5991
őstag
nektek a meganeban pontosabban a 3mas érdekelne, mennyire erősen fuj a levegőkeringető vagy hogy is mondjam? maxra van állitva, hallani a suvitést de sehol semmi mintha csak egy szivópálcából fujnák rám a levegőt. Csak egy skoda fabiahoz tudom viszonyitani, de ott 4es fokozatban jóhogynem egy orkán csap pofán
[ Szerkesztve ]
-
kisninja
őstag
Főleg Rob jól látom, hogy a toronycsapágyat egy rugó összehúzószettel viszonylag könnyen tudok cserélni... kissé sokkalom az oldalankénti 8ezret.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
gergo5991
őstag
nem akarom hirdetni vagy valami ezt az oldalt csak igy margóra megjegyzem mert néha ha nem is itt de más topikban elofordul h problémát okoz hogyha linkelés van, szóval megane 3 ban tud valaki ilyen rejtett extrákrol amik ugyebár felárasak a gyárban de utólag is elő lehet hozni? 2 hét mulva van autosuliban vizsgam egyenlore még nem vezetem az autót de utána enyém lesz amiatt érdekelne csak
-
rob210
Topikgazda
Na hölgyek urak, megosztok veletek egy történetet.
Csak, mert ez szokott kérdés lenni, hogy mit miért kell párban cserélni.Tegnapi napom ráment arra, hogy kiderítsük, miért kopik egyenetlenül a srác II es grandtourján a kerék.
Minden rendben volt, minden ki volt cserélve.
Vakartam a fejem, de mondom valaminek lennie kell.
Na a délelőtt lepergett.
Aztán délután odáig jutottam, hogy csak szétbontom az egész elejét.
Kiderült, hogy a két első rugó nem egyforma volt.
De a szerelést ugy kezdtük, hogy a srác lobogtatta a számlát, hogy mi minden lett már kicserélve, mire eljutott hozzám.
Na szóval a számlán mind a két rugó szerepelt, csak épp nem sikerült csak az egyiket kicserélniük.
Na mindegy, most jó. De amikor megkérdezik sokan, hogy a futóműben miért kell, párban cserélni az alkatrészeket, akkor majd jusson eszébe ez a szösszenet.Ráadásul ez most nem a tulaj sóhersége volt!
Viszont egy continental gumi kuka, szerencséjére tudott venni hozzá, mert idén vette tavasszal a szettet és így ehhez még kapott ugyanolyat.Éljenek a szervizesek!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Renault Thalia 2005-ös 1,4 16V mennyire ajánlott?
Vannak betegségei? -
rob210
Topikgazda
-
salieri.
őstag
válasz rob210 #54926 üzenetére
Konkrétan ez a db. lenne az. Érdemes lehet megnézni?
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #54927 üzenetére
Max. 600 annál többet nem ér és ha a nokian wrd4es akkor azonnal cseréltesd le. Mert amilyen világbajnok jó gumi a wrd3as a wrd4es pont az ellenkezője!
Klímát alaposan nézd meg.
Illetve a csomagtér beázást, ha kicsit is nedves akkor tudod mi a helyzet. Ne hagyd magad meggyőzni, hogy csak nedves a levegö meg etc. Nepper dumákkal.
Kb. 22e az új gumikéder a csomagtartóhoz.
A trafókat mindenképpen checkold le, hogy egyformák legyenek és ha lehet beru vagy denso.
Aztán a rugókat is nézd meg.
De egyébként korrektnek néz ki, reméljük nem photoshop bajnokságon készültek a képek.Renault power
-
salieri.
őstag
Igen,látom a lökös egy picit kék a fekete rész.
4 évszakos lenne rajta a gumi pont mindegy.
Klíma ilyen időben ,hogy ellenőrizhető? -
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #54930 üzenetére
Az azért kék foltos, ( mivel te vagy a második aki megjegyzi ) mert siettek a polírozással
Renault power
-
salieri.
őstag
Azt a kéket gondolom el lehet tüntetni.
Akkor áldásotokat adjátok ,érdemes megnézni , remélem nem kell kormányművet cserélni rajta -
LamerGyuri
senior tag
Renault kormányok mennyire kompatibilisek egymással? Vagy szándékosan más a közepe, hogy ne lehessen cserélgetni egymás (típus) között?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #54937 üzenetére
Igazság szerint nem a kormány aggyal van a bibi, hanem a légzsák átvezetővel
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
Ghandi
aktív tag
Na uraim megjött a termosztát! Hétvégén vehetem elő a vastag ruhámat és megint szerelhetek ilyen jó időben
Még valamit rendeltem a termosztáttal együtt,azt hittem most is az lesz mint régebben, hogy bocsi de mégsincs raktáron, és nem lehet kapni az egész országban, deeee most nem!
Na szóval ez 4 darab Eyquem RFN 58 LZ azaz a gyári gyertya! Én már próbáltam több fajta gyertyát is, még többpólusút is, de szerintem ezzel a legjobb a boci. Nem tudom hogy ez most csak egy kivételes lehetőség volt, vagy ezekután mindig kapható lesz a gyertya, de szerintem érdemes beszerezni minden Meganosnak.
A zsu.hu-n rendeltem, akciósan 785Ft/db ami szerintem egyész jó ár.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Steven
addikt
Kinek kell küldeni fotót a fenti topik összefoglalós listába kerüléshez?
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
xuldar
őstag
Srácok, Megane II 1,4-nél olajcserénél miket kell cserélni? A régi autómban csak levegő- és olajszűrőt kellett, de ebben pollenszűrőt is kell. Az üzemanyagszűrőt milyen gyakran ajánlott cserélni? Más egyebet? Köszi!
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs