- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 10
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTU
addikt
Ismét köszönöm a válaszokat!
Szombat du. kicseréltem.
A tankajtó műanyagot (amit 3 csavar fog és kiütöttem), csak kibillentettem, a csukló része nem akart kiférni, nem erőltettem, cső el ne törjön.
Csak a sárgával jelölt műanyagot kell kihúzni, persze belül van "bepattanója", azt összenyomni, ahogy bent van, felül és alul, (ez így nem fér ki, csak szemléltetésképpen visszaraktam). Ez gyakorlatilag egy cső, amin van még egy szivacsos jellejű másik cső, simán csak rácsúsztatva, ezek így egyben védik a tankajtó központizár motor rúdját.
A tankajtó központizár motor ottmaradt menetes részét kivettem, csomagtartó felől 10-es kulcs, kerékdobba 16-os vagy 17-es (amilyen kulcsnyílású anyát épp ráraktak), két személyes, próbáltuk lazítani, persze eléggé rá gyógyul az anya, egyszer csak sikerült elszakítani.Új tankajtó központizár motor berakása.
Tankajtó műanyagot helyére berakni, központizár motort szintén becsavarozni, (gyárit vettem, de a doboz bontott volt, nekem csak és kizárólag a motor volt benne ami biztos új volt, mert a sarukon nem látszott még csatlakoztatás nyoma).
Kellett hozzá még hatlapú M10-es önzáró anya metrikus normál menettel, plusz egy nagy 10-es "fakötésű" laposalátét, amit a kerékdob felől raktam az anya alá.
A központizár motor zárórúdja nem megfelelő helyre mutat, ugyan össze lehet így rakni, de a rúd nagyon nehezen mozog, van hogy nem is működik. Gondolom a régi központizár motor lefeszegetésétől.
Kellett egy tizenpárcenti hosszú csavar és sok nagy 10-es "fakötésű" laposalátét, meg persze egy anya, hogy a lemezt a megfelelő irányba állítsam.
Elsőnek csak 3 - 3 db alátétet raktam, de a csavart így elgörbítettem, a bak belső részét használtam erőkar növelőnek.
Ezt a beállítást érdemes pontosan megcsinálni, rászánni az időt, hogy a központizár motor hosszú életű legyen és nem mellesleg télen is kinyíljon az ajtó.Kereket nem vettem le, sőt a "lábán" állt végig az autó, a kezem simán befért (pedig nem vékony), szerintem a kerék is gyári méret 195/65R15.
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Videós, mozgóképes topik
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Milyen széket vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs