- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Starlink
- Windows 7
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #128051 üzenetére
No para, még senki se kopogtatott kp-t lóbálva.
Szombaton megnéztünk 2 db automata 320 CDI-t (E Class és CLK) a haveromnak, csökkent a vonzereje.
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #128053 üzenetére
Rendben.
Azon törpölök, hogy ha meglesz még a 30 ezres szerviz után is (kb. március vége), akkor esetleg kap csipszet. (de csak olyant, ami bírja a 95-ös bengát!)
Holnap lejár az akciós ár kiemelésem a hahun, januártól visszaemelem az "alku előtti" árra. Dizelből meg rájöttem, hogy egy 4 hengeres húzott nekem jobban bejön, mint egy 6 hengeres automata.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #128058 üzenetére
utána szépen sorban felkelnek a többiek is, és ők sem tudnak tovább aludni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-v-
addikt
válasz FoBCRaistlin #128063 üzenetére
Ha lesz csipsz a golfon, akkor azért te is kiengeded már a kéziféket, nem?
-
veterán
Egész használható ötletek, új megvilágításba helyezik a lehetőségeket.
-
raziel01
veterán
-
golfvariant
aktív tag
A Start/Stop rendszernek hogy is kellene működnie? Lehet csak én nem látom, hogy mi értelme van így
Szóval megérkezek a lámpához, bekapcsol a start/stop, eltelik a 10 másodperc aztán beindul a motor, pedig nem tapostam a pedálokat, nem tekertem a kormányt. Csak a ventillátor megy 2-es fokozaton és a nappali menetfény (halogén)... Legutóbb már azzal próbálkoztam, hogy kikapcsoltam a ventit, és akkor minden jól működött, nem indult be a motor. Ennek így kell működnie? -
do3om
addikt
válasz golfvariant #128071 üzenetére
Én mondjuk sosem találkoztam vele, de mivan ha valóban a venti miatt kapcsolja a motort? Mert gondolom fűteni akarsz de szar dolog fűteni ha nem megy a motor.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
artiny
őstag
Helotok
tanácsot,tapasztalatokat szeretnék kérni ....Van egy Audi a3 2.0 TDI 103kW (140PS) - 2006/8 - ehhez mit szoltok? kerulendo tenyleg - mert idaig szinte negativ kommenteket olvasok rola. - de viszont a legtobb ebbol van fent a használt autok kozott
A masik ami tetszik egy VW GOLF V , 2006 koruli - ebbol is 2 vagy 1.9 TDI ket látni. - ezekhez mit szoltok esetleg a ketto kozul VW vagy Audi-t vegyem inkabb ? (kinezet marka annyira nem erdekel, a lenyeg nekem hogy ne kelljen allandoan szereltetni)
[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
válasz Mágus2 #128077 üzenetére
köszi,
állítólag mind a 3 teljesítményű ugyan az csak a szoftver más.futoműve tényleg a polo 9n-nel egyezik meg teljesen?
ez azért nemrossz_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
el is felejtettem...
ha nincs benne bc, ami elég röhejes egy 2010es comfortlineba, elég csak a kart cserélni, vagy óracsoportot is kelL?_-=*WheelWhores*=-_
-
artiny
őstag
válasz molnarpeter #128076 üzenetére
koszi a valaszod
Az a baj hogy az audi amit kineztunk az 2.0 TDI.
Elkuldom hogy mi van kinezve(szlovak oldalak mivel innend vennem oket, itt elek - de kb a szamok magukert beszelnek - azt erteni fogod szerintem):1.AUDI A3
[AUDI A3]2.VW GOLF 1.9 TDI
[VW GOLF 1.9 TDI] -
brumi1024
veterán
válasz golfvariant #128071 üzenetére
Igen. Leállítja a motort, majd realizálja 10 sec múlva, hogy a belső hőmérséklet kiesett a beállítotthoz képesti gyárilag megadott fűtési-hűtési tűréshatárból. Ez egy szabályzási körben ügyetlen tervezésnek tekinthető, de sok mindent nem tudsz tenni ellene. Ha fél fokot leveszed a hőmérsékletet már szerintem nem áll le. Akksid rendesen fel van töltve?
-
D5
aktív tag
Sziasztok!
Zsír új 1.4 TSI-hez (Octavia) javasoltok állófűtést rendelni a motor minél hosszabb ideig tartó megóvásának érdekében? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #128082 üzenetére
Csak a motort kérdezted, írtál évjáratot, meg dobtál egy csontot a chip-re. De hogy Te mit néztél ki, arról nem volt szó.
Mind1, BC az óracsoport része, ha nincs benne, akkor csere az is meg a kar is.
golfvariant Reklamáció, ha nyáron is csinálja, akkor javítsák meg.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz golfvariant #128086 üzenetére
Miert nem kapcsolod siman ki?
Mod: 2010-es Octavia, 2.0TDi, 140 lo, 6seb manual. Most, hogy megint azt vezetgetem, nem vagyok vele kibekulve. 1500rpm alatt olyan erzesem van benne, mintha szenvedne az auto. Nem remeg, gondolom a kettostomegu miatt, de erezni, hogy szenved. Igy 50km/h-nal nem jo berakni mondjuk 4. -be, mert forog vagy 1400-at. 60-nal mar jo. Es 90-nel is nagyon hataron van a 6. fokozat, ha egy nagyobb emelkedo jon, mar vissza valtok, mert hallom, hogy szenvedne. 100 korul mar ez is okes. Ez normalis? Tenyleg ennyire doglottek ezek 1500rpm alatt? Gondolom a kettostomegu epsege miatt nem is ajanlatos igy nyektetni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #128088 üzenetére
Nem is szabadna 1500-alatt terhelni a kettőstömegű miatt. Ezt mindenki tudja,persze a fogyasztás norma miatt kéri 80-nál a 6-ost ha csak simogatod. 100 alatt nem kapcsolok 6-ost. Városban meg 3.-ig használom, ahol nem lehet 60 fölött menni. Bármelyik 4 hengeres autót próbálnád, 1500 alatt szenvedne, próbál ki egy benzinest, bele fog fulladni a saját vérébe.
Annyira hosszúak a fokozatok benne, hogy gyakran kell figyelni, nehogy 1500 alá menjen, pályára van igazán kitalálva ez a váltó, városba nem kényelmes. Nekem Combi van, mértem, 1,5 Tonna üresen, szóval nem illik 1200-as fordulaton vonszolni 4.-ben 45km/h-val.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #128089 üzenetére
Akkor megnyugtattal, es nem az autoval van a gond, csak a fokozatok kiosztasaval. Palyan tenyleg jo, mert nem forog annyit, de varosban fura. A comp meg spontan hulye, hogy 4. -ben 80-nal mar egybol a 6. -at keri. De a truckban ehhez mar hozzaszoktam...
Egyebkent nincs 1500 alatt hasznalva, megmondtam edesanyamnak is, es be is tartja. Mondjuk a 6. -at O is berakja 90 -nel egyenes uton, de akkor azt sem lenne szabad?
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #128093 üzenetére
Ha csak tartani akarja a sebességet, nem okoz gondot, de ha gyorsítani akar, vagy előzni, akkor illik vissza kapcsolni, én 4.-be szoktam vissza szúrni az 170-ig faja.
Lehetett volna rövidebb a 4.-ig onnan meg két hosszú, de mind elég hosszúra sikerült. Még az 1,2,3 csak-csak elmegy, de 4.-től már súlyos.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #128098 üzenetére
Hamar bemelegszik, fölösleges bele.
Más:
1.2TSI O3(22 000km) újabb probléma. Reggel kolléga beindítja, kaparja a jeget, bekapcsolja a hátsó alblak fűtést, erre elkezd rángatni és leáll. Újra beindítja, amint kattan a fűtés reléje rángat és leáll. Ablak fűtés nélkül megy rendesen. Komolyan felmerült benne, hogy felgyújtja.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Nyaralás topik
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Battlefield 2042
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen