- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- DIGI internet
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- SkyShowtime
- Microsoft Excel topic
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Zyxel NAS326
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
simonjoe
őstag
válasz harcikoca #128792 üzenetére
..én most állok előtte, a gépben alig van 120e km, de nem várok tovább. Mágus2 Mester esküszik egy Cseh manufaktúrára, ahol olyan 50-60 ezer körül van a javítása, természetesen garanciával. Ő nekem készségesen felajánlotta a javíttatás levezénylését. Viszont találtam itthon is egy gépészt aki ugyan ennyiért, Ő is garanciával megcsinálja, módosítja a balansz tengelyt is, és a hexagont is. Így nem kell mást (Mágus2) terhelnem, nincs posta és egyéb. Van más alternatíva is, Angolba is van aki foglalkozik ezzel, Ő is ebben az árfekvésben, és itthon is találtam kassza 120-160 ezer között teljes egész olajpumpa szerkezetet a már módosított elemekkel. Persze ehhez még add hozzá azt a szervizköltséget ahol ezt kiszerelik, beszerelik, no meg akkor már egy olajcserét is. Én a módosítással, a szereléssel, és a teljes szűrők, motor-váltóolaj cserével cc. 150-re számítok, ez szerintem az alsó határ, de ha 170-180 lesz sem dőlök a kardomba, inkább most ennyi mint később a többszöröse, megspékelve egy pszichiátriai kezeléssel. Ha konkrét infó kell, szívesen elküldöm privátba.
Joe
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #128771 üzenetére
Mágus
Nincs ötleted?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #128804 üzenetére
Ötletem van, de az rajtad nem segít. Ha csak a féltengely meghajtása alól folyna, az a legjobb eset, ahhoz nem kell levenni és szétszedni a váltót. Alulról kellene megnézni. Ez így lófütty.
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Többen îrtátok,javasoltátok a modern dîzeles autók hűtőmaszkjának letakarását télen.
Most komolyan fontolóra veszem,hogy megcsináljam a takarást.Mentem 45-50 km-t lakott területen kîvül illetve falvakon,városon áthaladva.
Vîzhőmérőm cirka 55-60 fokot mutatott a célom végén.
2-3 ezres fordulattartomány között autókázva felment 75 fokra de az volt a teteje. Amint nyugisabbra vettem a tempót a vîz folyamatosan csökkent.Vajon az olaj ilyenkor melegszik vagy az se érheti el a megfelelő hőmérsékletet,viszkozitást?
Takarjam vagy ne takarjam? Mi legyen?
Audi A4 2012 2.0CR TDI
kép
Köszönöm! -
gzbotii
veterán
válasz AsusBoy #128807 üzenetére
Szeritem a termosztát kuka. Nem? î
Novamon, Corsamon es most a Golfon is előjött ez. A termosztát nem zárt teljesen/egyáltalan így a víz nem tudott időben felmelegedni - vagy rosszabb esetben soha.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #128809 üzenetére
Amúgy, tényleg: 1.9-2.0 TDI milyen hamar éri el a 90 fokot? Nalam bő 3km kell most télen, plusz fokban is minimum 2,5. Ez meg normális? Októberben lett termosztát cserélve.
(Városi közlekedésre értem ezt a távot)When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!! Olajcserés dolgon agyalgom.
2008-as B6-os CR TDI-s motorban lehet 30 ezrenként és 15 ezrenként is olajat cserélni. Mi határozza meg, h melyiket alkalmazzam. Netovább van értelme annak, h óvatosságból, 10 ezrenként cseréljek olajat? Persze szerviz szemszögéből üdvözlendő a tízezres cirkusz. De, a motor szempontjából indifferens, h 10 vs. 15? Az autó egy átlagos felhasználású. Hétközben a Zasszony kergeti olyan 50km-es napi távval, időnként talán több is mint ötven. 7végén hosszabb távok, itthon és külföldön. Szerintetek??Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #128818 üzenetére
De az még motorolaj is lehet.
-
AsusBoy
senior tag
válasz lord_devil #128821 üzenetére
Eddig,hogy ha el is érte a 90fokot (peldaul 5-10fok kinti homerseklet kozott) a hűtővîz akkor mindig lement 75 fokra es ott beallt. Ezt itt forumon is tobben alatamasztottak,hogy ez ilyen. Ilyen a crtdi motor.
Olajhőfok meg tartja magát üzem melegen.
( Autopalyan gondolom tartaná a 90fokot de îgy hogy városrol városra, falvakrol falvakra jársz kelsz. Egyszer 90km/ó val egyszer meg 50el).Szoval en ugy érzem. Ez csak egy megérzés,hogy a termosztátnak semmi baja.
Vagy mégis? Computer ezt nem tudja kimutatni? Hibakódot nem generál?
-
kk831228
addikt
Na itt a mágikus - 15 fok... Most aztán fel kell öltözni a pd-be... 25 km alatt se ment föl teljesen 90-re a mutató... Persze mindjárt jön lenko hogy neki 5 km alatt 90-en van és onnan soha nem mozdul...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #128826 üzenetére
Mágus, segíts pls.
A PR matricán megvan az első féktűrcsa és betéthez tartozó kód.
DE a hátsót nem látom!
ilyet kellene látnom - elvileg: 1KD, 1KU (253mm), 1KS, 1KT (272mm), vagy 1KE, 1KF (256mm)
Honnan tudom így, hogy hátra mekkora méretű kell? Ilyen kódokat a matrica nem tartalmaz. És etkán is ezek vannak.Köszönöm!
I humbly and respectfully decline™
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #128819 üzenetére
Csak az honnan? Mert a motor száraz. Maximum az olajteknő tömítésénél lehet még folyás, de azt sajna nem látom. Fent van a motorvédő... Jövő héten emelőre rakom, aztán meglessük mi a helyzet. De szerintem féltengely lesz az. Viszont ha azt mondod, az nem nagy téma, akkor megnyugodtam.
Másik beteg:
2005 Octavia, 1.6 benzin. A fűtés álló helyzetben hideget fúj, menet közben meleget. Mi lehet? Levegős a rendszer?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #128842 üzenetére
Ha elől a legkisebb van, akkor hátul is, ezért nincs kód hátra. ..1ke, 1kf 260x12- es tárcsa van hátul.
gzbotii:akksi vagy önindító. Mérd meg az akksin a feszültséget reggel a hidegindítás közben. vagy ha világít az abs közben, akkor nem is kell mérni. akkor 10V alá csökken a feszültség.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Nikon DSLR topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Automata kávégépek
- Objektívek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen