-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70041600
törölt tag
Mágus,
A kettőstömegű kipurcanásának mi az egyértelmű jele?
Octavia PD TDI DSG BKC (2005)
Üdv! -
Fr3eWar
őstag
Mágus Mágus, távdiagnosztikát kérnék, illetve más szakértői véleményt is meghallgatnék.
1-2 hónapja kezdtem el morajt hallani egy egy hűvösebb reggelen a 2011 decemberi Passat B7 2.0 CR-TDI DSG (140le) családi paripánkból, de elsőre legyintettem, hogy biztos a a hideg, viszont most az elmúlt két hétben rendszeresen hallottam, néha kevésbé, most egy órája a Feleségem indult el, és most is kerepelt rendesen, így telefonnal fel is vettem a hangot.
Amire gondoltam, illetve rákerestem az a kettős tömegű lendkerék, ami akár lehetne is, mivel az autóban 200e km van, és tuti nem volt még cserélve, illetve, ha álló helyzetbe (fékezve) berakjuk D az autót, akkor abbahagyja, ha vissza N-be vagy P-be akkor újra elkezdi a hangot. Viszont amit szoktak mondani, hogy csattanás rázkódás egyéb dolog leállításkor nem jelentkezik, semmi extra hangot érzést nem tapasztaltunk leálláskor.
Mi lehet ez így első hallásra?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Danex #128409 üzenetére
Arra, hogy nem tudom biztosan mi van dsg-nel, de a 'hagyomanyos' hidrodinamikus automata valtonal nincs kettostomegu, mert a nyomatek konverter tomege kivaltja. Viszont mondtak paran, mielott a szuleim megvettek az Octaviat, hogy semmikeppen se dsg-vel nezzuk, mert nem eleg, hogy azzal ugyis gond lenne, de meg a kettostomegut is csetelni kell. En meg neztem, hogy a csoka hulye, mit keresne az automataban olyan...
Don't Tread On Me
-
-
#70041600
törölt tag
válasz MPowerPH #128408 üzenetére
Akkor nekem szerencsém volt, mert 11-éves az autóm és a DSG-nek eddig semmi problémája nem volt.
Ez 6-os olajos DSG, amikor vetem, akkor még nem volt száraz DSG.
Kettős tömegű viszont sajnos van benne és gyanítom úgyanúgy elromlik, mint a kéziben (ennyi idő után).
..én ilyen alacsony fordulaton járó csiga vagyok..[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
válasz Fr3eWar #128410 üzenetére
Közben utánaolvastam és néztem youtube videókat, pont ugyanilyen hanggal 140le DSG motorral ZMS azaz kettőstömegű, akkor már csak pontosan meg kellene tudni, hogy pontosan melyik lenne jó. Kb mindhez az van írva, hogy kézi kapcsolású járműhöz, most a DSG az mi, robotizált kézi? tehát a kézibe belefér, mert külön nem találtam olyat ami DSG-hez való. PL ez jó lehet? LuK 415 0583 10 erre az van írva, hogy kézikapcsolású váltóval, start stoppal rendelkező (persze hogy van) és 2011.06-tól ami megint csak stimmt.
Vagy esetleg ez? SACHS 2294 001 362 erre nem találtam dátumot hogy mikori verdákba jó.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
Morris
Ha jól emlékszem, akkor Te írtad egyszer, hogy a fűtő ventid sipákolt. Mit olajoztál meg rajta, hogy elkussoljon? A tengelyt? Nekem is elkezdte, hogy rohadna meg ...[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #128419 üzenetére
Mintha Mágus írta volna korábban, hogy lánckenő spray jó rá.
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #128419 üzenetére
Igen, a tengelyt. Lánckenő spary-el. De ideiglenes lesz. Idén megint nyikorog.
Nem úszom meg az újat. -
simonjoe
őstag
Sziasztok és szép reggelt mindenkinek!!
Az olajpumpás izgalmi állapotomra még azért némi adalék.
Tegnap lettem figyelmes, h az utastérben valami "búgó" hang hallatszik. Ez igazán akkor szignifikáns ha áll az autó és nem jár a motor, mert akkor már szinte zavaró ez a hang. Valami ventilátor lehet?? Az RNS-510-nem van aktív hűtése, de az a hang akkor is van, h a fejegység ki van kapcsolva. Tudjátok mi lehet ez, és mit kellene cserélnem, h ez megszűnjön??THX& üvd
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #128427 üzenetére
..ha leveszem a gyújtást akkor is megy, hallom egy darabig. Még valami eszembe jutott. Van ebben valami levegő "mintavételezési" eszköz. Az előző autómban (Mitsubishi) volt egy pici propelleres xar ami beszívta a levegőt és mögötte volt egy szenzor, ahhoz állította a termosztát a belső hőfokot. Valami ilyesmi ebben a talicskában?? Én azért az RNS coolerére gyanaxom, persze ez nem biztos, ami szinte az, h ez egy ventilátor szerű hang. Az a helyzet, h zavar.
Joe
-
Arcképgyáros
-
Gyula84
veterán
üdv
2.5tdi-n a porlasztócsúcsoknál átvezető gumi csövet én cserélhetem simán? lehúzom rádugom az újat és kész vagy ennél ez komplikáltabb?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Morris
veterán
Arra gondoltam, eladom a paszulyt és cserélek ugyanilyen 1.9PD - re csak Audi A4 -re.
Szerintetek ráb@szok?[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #128447 üzenetére
Őszintét
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest