-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #196848 üzenetére
Az, hogy 10 ezrenként lecserélték az olajat, meg szervizeltették amikor kellett az az alap. Attól még nem tudod, hogyan volt használva, nem tudod milyen olajat raktak bele. Mindenki azt mond amit akar.
Városi használat mindegyiknek a halála. Van amelyik motor jobban bírja, van amelyik kevésbé.
Faternak a corollája 18 éves, 90% városi használat, új kora óta 7-8 ezrenként olajcsere (végig mobil 1 esp, semmi más), városban hidegen nagyon kíméletesen, finoman, enyhén forgatva (2-3 ezer) van használva. Semmi olajfogyasztás. 171 ezer km van benne. Biztos nem menne így el gond nélkül 300-400 ezret, de az odafigyelt láb nagyon is megmutatkozik ilyenkor. -
HUTCHDB
nagyúr
válasz Asbee #196851 üzenetére
Természetesen van ebben is valami, hogy nem tudjuk mi volt az előző tulajnál, de sem én, sem a fiam nem nyomja neki hidegen, ez alap. Reggel kb 1,5-2 percig járatjuk, aztán szépen 60-70-es tempóval 12-13 km-et megyünk vele a munkahelyre. Délután kb 8 km a konditerem, onnan haza még vagy 5, és közben esetleg egy bolti bevásárlás.
Bár kétlem, hogy annyira nyomta volna neki a korábbi első és egyetlen 55 éves tulajdonos nő, aki Üllőről járt be a III. kerületbe vele...legalábbis nekem ezt mondták.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
macilaci78
nagyúr
válasz HUTCHDB #196848 üzenetére
Dízel nem jó városba, mert lassan melegszik be, kormosodik.
Turbó dízel ezen felül a turbó miatt.
Szívó benzinnek nincs ereje.
Turbós benzinesen a turbó hal el.
Mindezeken felül ott vannak az egr, dpf, stb okosságok.
Hibridet csak akkor vegyél, ha tudod és fogod is tölteni, mert a belső égésű motorok azokban sem valók városba, de ha egy évben csak 3-5 vidéki utad van, akkor talpán rohad el, mert beledöglik az üzemanyag, megeszi az idő a gumi, műanyag alkatrészeket, évente dobod le az olajat, szűrőket 3k km után.
Ne vegyél tisztán elektromost, mert a Budapest-München távot 5 óra helyett 8 óra alatt teszed meg, ha szerencséd van, vagy vidéken élő rokonokhoz még éppen lejutsz péntek este, de hétvégén nincs autód, mert örülsz, ha a Tescos hosszabbítón feltölt vasárnapig.Amúgy város és város közt is van különbség. Egy mászkálós napomon Budapest belterületén simán megvan a 120 km (csak a munkahely oda-vissza kb 20 km), míg ugyanez Békéscsabán 20 km-ből meglenne, amiből a munkábajárás kb 8 km.
Tudomásul kell venni, hogy fogyasztói társadalomban élünk: vedd meg, használd, amíg kedved tartja és add el, vagy amíg bírja és dobd el.
Én se tudom, hogy mi az Isten haragját vegyek, ha kellene valami a Passat helyett. A 2 mFt-os autó ugyanúgy kiszolgálná minden igényemet, mint a 10 mFt-os autó. De hogy egy Swace plug-in hibrid induló ára is 20 mFt körül van, az vicces egy Suzukitól, miközben a Daciak egyre jobb kiállásúak...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz F_Zolee #196855 üzenetére
Értem én, de mégsem.
#196856joshua7 !
Szerintem 1,5 -2 perc alatt (mint ahogyan a youtube videon is elmondják) semmi baja nem lesz.#196857macilaci78!
Hát ez az! Pontosan erről írtam.
A Dácsia viszont nem az én stílusom az biztos..." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz macilaci78 #196857 üzenetére
Erre lecserélheted a Passat-ot:
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
macilaci78
nagyúr
válasz HUTCHDB #196859 üzenetére
Pofás, a CN verzió általában nagyobb lábteret is jelent, de kombi kell.
Az a tapasztalat, hogy a 10 évnél fiatalabb autókban az anyósülésen a térdem egyre kevésbé fél el. Sajnos a helyet feláldozták a dizájn, forma oltárán.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Passat cc-m első lökösét fényeztettem le, azonban azóta nem működik a lámpamosóm…
Látszólag olyan mintha mindkettő belenne feszülve, de az autó alatt nem látok folyadékot illetve mintha az ablakmosó motort sem hallanám, csak a szélvédőjét.
Fényező persze nem tud semmit, szerinte ő mindent jól rakott vissza.Milyen irányba induljak el? Mit nézzek meg?
Vagy vigyem inkább karosszériáshoz, hogy nézzen rá? -
HUTCHDB
nagyúr
válasz macilaci78 #196860 üzenetére
Sajnos ez a trend, nem lehet mit tenni.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Keef_Lee
senior tag
Seat kormányon a hangerő gurigára nem reagál mától a hangerő semmit. Megnyomásra a némítás és vissza, az működik.
Találkozott már ilyennel valaki? -
macilaci78
nagyúr
válasz Keef_Lee #196863 üzenetére
Simán lehet kontakthiba. Úgy működhet, mint az egér görgője. Egyik szenzor a görgetést érzékeli, míg egy mikrokapcsoló a benyomást.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Keef_Lee
senior tag
válasz macilaci78 #196865 üzenetére
Ez azt jelenti, hogy csak csere?
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #196861 üzenetére
Szerintem vidd vissza. Nekem kétszer fényezték már, sőt most fólia is van rajta, és faxául működik. Valszeg nem jól rakták össze. Mi az, h ablakmosó, meg szélvédő mosó? Szélvédő az az első, ablakok oldalt és hátul. Neked esetleg van hátsó mosód is??
Nincs tócsa az orra alatt? lehet, h csak a csövet nem jól rakta vissza, vagy esetleg meg van törve valahol.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #196869 üzenetére
Azt hittem a tiedben vannak extra extrák!
Nem kell szívbajosnak lenned, ha nem nézik, csinálják meg, lebbents meg, h márkaszervízben nézeted meg, annak hibáját jegyzőkönyvezteted, és a költségét pedig nekik kell viselni. Mindjárt bekapcsolom a másik gépet és megnézem, h hogy van összerakva az a mosó. Azt hiszem, h a víznyomás tolja ki, ergo ha nincs akkor nem műxik. Én azt gondolom, h tényleg valami banális hibát követtek el, vagy megtörték, vagy becsípték a csövét valahol.Joe
-
yodamester10
őstag
válasz macilaci78 #196857 üzenetére
Érdekes iromány Van tapasztalat is vagy csak írod a betűket?
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #196869 üzenetére
Nem sokat ír róla, vannak cső csatlakozások, és csavarokkal rögzítve, amire ügyelni kell a beszereléskor. Még annyit ír, h légteleníteni kell. Tartályt feltölteni, világítás ON, és 3-5 másodpercig mosót kapcsolgatni többször.
#196872focvis:
azt elég kevésnek tarom, de biztos ezt (is) jól megtervezték.
A legszarabb bringám gumája is 6bar, a suhanós outi meg 12! Az már kilökné a mosó fejét Csak arra kellene vigyázni h nem menj közel az előtted lévőhöz, mert leveri a festéket róla.Joe
-
cross56
senior tag
válasz simonjoe #196871 üzenetére
Ilyen kivételes nem vagyok
Egyébként többször vittem hozzá már autót, jó szaki és jóban is vagyunk, csak emiatt vagyok ilyen szívbajos.
Az viszont tényleg igaz, higy víznyomás tolja ki. Viszont mondom, láthatóan mintha be lenne feszülve mindkettő kupak. Lötyögősnek kéne lennie nem? Nekem meg sem moccan ha próbálom kézzel lötyögtetni.Azt mondta a fényező, hogy valszeg már vmi ott levolt törve, mert gyorskötözővel volt rögzítve, és végül ő is úgy rakta vissza. De eddig hihátlanul működött.
Illetve azt is említette h a folyadékot kiűrítette belőle a lökös leszerelésekor, majd visszaszereléskor feltöltötte. De aztán ki sem próbálta h működik e.
Mosót próbáljam meg többször akkor kapcsolgatni?[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #196876 üzenetére
...kimentem a garázsba, megnéztem. Az enyémen is fix, nem lötyög, ellenben működik. Próbáld meg, lehet, h csak tényleg az a baj, h levegős, próbáld majd kapcsolgatni párszor.
Azért azt a szakembert sem értem, h lát valami gányolást és nem tesz kezdeményezést annak megoldására, igényes. Ezektől hányingerem van! Gondolom azt sem tudod, h a "fedlap" rögzítése sérült, vagy a mosó, az sajnos komplett. Azt gondolom, h így vagy úgy de meg lehetett volna javítani. Ha nem vagy olyan hülye mint én akkor nem márkaszervizből hanem bontottat veszel, de legalább egyben lenne.
pl: [link][ Szerkesztve ]
Joe
-
cross56
senior tag
válasz simonjoe #196877 üzenetére
Holnap megpróbálom akkor, kiváncsi leszek.
Megnézettem vele direkt, mert a fényezés előtt a balos egy kicsit szorult néha. De azt mondta semmi baja, nincs törve, csak megkellett igazítani.
Készítettem egy fotót a barátaimnak, hogy kész a lökös, talán valamennyire látszik, hogyan áll most a lámpamosó…szerintem nem így kéne. -
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #196873 üzenetére
Melyik részével kapcsolatban?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
F_Zolee
veterán
válasz 1stVikman #196878 üzenetére
Csoportban rákeresve sokan feltették már a kérdést ennél a motornál, hogy miért eszi az olajat. Régebben volt egy illető aki atomjaira szedte a saját motorját és "bemutatót" tartott, hogy mitől rossz a széria. Sajnos most nem sikerült megtalálnom, hogy idézzek is onnan.
-
grizlisandor
addikt
300 ezernél vége a modern TDI Golfnak?(Vezess TV értékbecslő)
Jól tartja magát 1.6 crtdi száraz dsgvel, 300k km futásnál az autó.
Váltónál a bal oldali féltengelykihajtás szimeringje ereszti az olajat, meg a kettőstömegűt kellene cserélni.
Ezek az élő adatok se túl biztatónak tűnnek nekem, 1 és 3 henger között nagy különbségek vannak. Jól gondolom, hogy ez nem jó így?
Száraz DSGnél is kell olajat cserélni 60k kilométerenként. -
K Norbi
addikt
válasz grizlisandor #196882 üzenetére
Csak a TSI.
Csak a Gyári
No tuning
No babra -
BullKoxa
őstag
Sziasztok!
Hol lehet neten autókat nézni megvételre? A Használtauto.hu-t ismerem, de itt meg az a fura ha bepipálom az Ellenőrizhető alvázszámot akkor alig dob ki kocsit.
Van itt aki Szombathely környéki??[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #196879 üzenetére
Jóóó reggelt!!
Hát én a képről semmit sem tudok megállapítani. Látszólag a helyén van. Az előző írásodban említetted, h valami el volt törve, és gyorskötözővel rögzítették. Most meg azt, h semmi baja, csak nem volt a helyén. Vagy az a jobb oldalon volt, a bal meg szorul? Végülis tök mindegy sajnos nem műxik, remélem ma kipumpálod belőle a luftot és minden rendbe lesz.Joe
-
Keef_Lee
senior tag
Mai megoldandó is van
kb. 150 kg terhet kellene vagy octavia combi, vagy aronában vinni. 60 km-ert.
Kilóra nem sok, de a hátsó tengelyt terhelni csomagtartóban nem kevés.
pl. a combi octavia hátsó tengelyéhez képest elég hátul van a csomagtartó.
Ti melyikben vinnétek a kettő közül? -
veterán
Sziasztok!
Keresgettem, hogy most 312 vagy 340mm tárcsa való-e az autómra.
Katalógusokban mindkettőt megtalálom 2012 Passat Alltrack CFGB-hez.
Nem értem mi alapján kaphatott az egyik autó nagyobb féket a másik meg kisebbet.
Autodoc: itt illetve a 7zap-on is ínak olyanokat hogy 1ZM és 1ZG a kisebbhez illetve 1LA és 1LB a nagyobbhoz.
Megnéztem ezt a szervízkönyvben és csomagtartóban megtalálható matricát, itt találtam olyat, hogy 1ZM tehát ez a kisebb (nem mintha ne mérhettem volna meg). De nem voltam biztos hogy most ez egy méret vagy jó bele mindkét tárcsa vagy hogy van.
Ez alapján akkor akár 16-os felnit is föl lehet pattintani, míg a 340-es fékre nem?
Továbbra sem értem, miért listázza mindkét méretet ugyanahhoz az autóhoz és motorhoz.
Ezt a matricát hogy hívják hivatalosan és hogy lehet dekódolni mi mit jelent?
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen