- Zyxel NAS326
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Mozilla Firefox
- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mikrotik routerek
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Amazon
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz BullKoxa #197151 üzenetére
[link]
B6 Passat-ban lévő 1.4TSI kokszosodik és láncproblémás, aminek drága a cseréje. Inkább 1.9 PDTDI-vel, vagy 2.0 CRTDI-vel venném. A 2.0 PDTDI szintén kerülendő. A legtöbb eladó példány olyan motorral szerelt, amit kerülni kell.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
BullKoxa
őstag
válasz vzsryl #197152 üzenetére
Itt írták hogy a jó az az 1.9 PDTDI, De nekem olyan kell amire nem kell annyira költeni így a 2.0 CRTDI is kiesett és ez már DPF-s ami + költség lehet. Az 1,4 TSI-re írták hogy nekem megfelelhet. Ezért nézegetem azokat.
A vezérlést írták ha csattog akkor csere nehogy átugorjon ( És csakis a gyárira,mert az erősített tutira ), a kokszolódást is tudom azt szerintem dióhéjra vinném .Nekem évi 4000- 5000Km-re kell a kocsi. jelenleg van egy benzin Opelom de ha megy a roncstelepre akkor a B6 maradna, városra ( 30K fő-s, gyereket cipelni bölcsibe és oviba ), na meg feleségemnek melóba ami úgy 2km max.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz BullKoxa #197153 üzenetére
Így már érthető a TSI. A lánccsere jelenlegi árát nem ismerem, de nyaldossa egy DPF árát, tehát erre készülj fel. Legyen tarcsi a pénztárcában, mert a motorerőben nem lesz. Viccet félretéve tényleg járj utána, hogy mibe kerülhet, és az legyen félrerakva a vételár+átírás+biztosítás+első szerviz árán felül.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
BullKoxa
őstag
Szia! Köszi a segítséget neked is ! Nekem is jobban tetszene az 1,8 TSI , de azzal több a gond .
Elvileg olyannal emberrel megyek aki a kocsi átnézésekhez ért , neten találtam ( jóval többet ért hozzá mint én ) . Linkeltek már be nekem gyári vezérlés árakat Link1 , Link2 , sok segítséget kapok itt a fórumban.
Szerencsére ez a fórum még szól a segítség nyújtásról is .vételár+átírás+biztosítás ezek alapok ( itt szerencse nem vagyok mostani születésű ), na meg majd az átvizsgálás is, de azt a szaki elvileg megcsinálja vételkor, szemmel és műszerrel is na meg a próbaút ha megérdemli a kiszemelt kocsi .
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BullKoxa #197153 üzenetére
Szvsz a B6-ok is mar pont eleg oregek, hogy problemasak legyenek, lehet a baratsagosabb alkatreszarak es egyszerubb (motor)felepites miatt egy szep B5.5-ot vagy ovtaviat vagy A4-et neznek az fsi nelkul hagyomanyos 1.8T-vel (1781cm3). Enni fog, sokat, de szijas es nem kokszol, meg lehet bele viszonylag olcson powert is csinalni
-
slett27
addikt
válasz BullKoxa #197157 üzenetére
Akkor munkadíjjal együtt lehet számítani egy 300k kiadásra ? Az ok hogy aztán 120e km-ig le van a gond (?). Plusz ilyenkor olajcsere+légszűrő stb. Csak matekozok.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #197156 üzenetére
Háát ha szétszedem megírom
Belül látszani fog ha repedet a csű.
Convoy lámpám mindenre fényt derítHűtő se nagy összeg.
Mahlet néztem 16 ezer.[ Szerkesztve ]
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #197167 üzenetére
Az L&K ülés és hogy a pótkerék mellett van-e kis flakon motorolaj.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
yodamester10
őstag
válasz macilaci78 #197168 üzenetére
Éppenséggel az enyémre gondoltam mert 2015-ben elég sok dolgot pakoltak bele,de van több fajtája
-
veterán
válasz yodamester10 #197169 üzenetére
Fullextrás Golf: 2 elektromos ablak, központi zár, vágott rugók, no fear matrica.
Tiéd esetében: beparkol, tetőablak, haszontalan gyári "nagy" navigáció, DCC rugózás.
Komoly autókban: night vision, mindenhol masszíroz, manufaktúrális / drágábbik bőrkárpit, stb. -
HUTCHDB
nagyúr
válasz grizlisandor #197130 üzenetére
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Keef_Lee
senior tag
Ma egy félig mumifikálódott vakond volt a motortérben. Körülötte sáros nyest nyomok.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Keef_Lee #197177 üzenetére
Autószerelő ismerősöm erre azt mondta, hogy kutyaszőrt harisnyába tekerve kell a motortérbe rakni.
Ha nem teszel semmit, akkor minimum kikaparja a szivacsot, de valószínűleg egyik reggel majd nem indul, mert elrágott valami fontosabb kábelt.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Ma azt tapasztaltam, ha pumpálom a féket, kigyullad az izzítás lámpa a "check engine" felirat kíséretében. Majd elalszik az izzítás lámpa és semmi. Holnap ránézek VCDS-el, h mi a xar történt.
Most értünk haza 830km-t toltam bele, semmi gond nem volt az úton, kivéve ezt. Nem volt még senkinek ilyen "jelenség"?Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #197180 üzenetére
Szia!! Te vagy?? Mi köze lehet a féknek a vákumhoz? Szerintem megint a turbo hiba lesz kód szerint, de Q...vára nem értem az összefüggést. Ne rendeljek egy féklámpa kapcsolót?? A határon álltunk, közben nyomogattam a fékpedált, majd jött a hiba. Kivert a víz! Visszaállt a rend, majd hazaértem és beálltam a garázsba, 3x, 4x pumpáltam a féket, a jelzés visszajött, majd nyugalom. Ismét megcsináltam, ismét előjött, majd megszűnt a hiba. Az lesz a vége, h minden fékezéskor előjön majd??
Joe
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz simonjoe #197183 üzenetére
01.04-én 1x már ajánlották a vákuum mérését. Akkor megvolt?
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
simonjoe
őstag
válasz Ed3r_X_ #197184 üzenetére
Nem olyan egyszerű a szerelőmtől időpontot kapni, akkor Covid-os volt, most meg nem győzi utolérni magát. Ma megint ránézek, és természetesen hívom holnap, első alkalommal említettem neki, akkor azt mondta átnézi. Szóval itt tartunk. Csak ismételni tudom önmagam, nem tudom mi köze a féknek a turbóhoz?
Joe
-
bul07
nagyúr
válasz simonjoe #197186 üzenetére
Vákkum vezérli a turbót(vákum szelep, nyimás szabályzó szelep) és a vákum segít rá a fékre.
Így van köze, vagyis a vákumnak van közze minkettőhöz.De lehet tévedek, én így tudom
Sőt ha jól tudom a fék rásegítést úgy lehet tesztelni hogy álló motornál fel kell pumpálni a féket majd nyomva tartani, ekkor beindítani és a fék pedálnak be kell mennie mikkor rásegít
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
rbalint88
addikt
válasz simonjoe #197189 üzenetére
Attol, hogy a turbonal jelentkezik a hiba, nem biztos, hogy a turboval van gond. Lehet vakuumcso, vakuumdob problema is, mindketto okozhat gondot a turbogeometria vezerleseben (kiveve ha villanymotor csinalja azt), ami az elvarthoz kepest alacsonyabb/magasabb turbonyomas kepeben manifesztalodhat
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
simonjoe
őstag
válasz MunezXBK #197193 üzenetére
NEKTEK!!
#197195K Norbi:
Köll a papír?? Neked adom!
#197196molnarpeter:
1enlőre körbetekertem spec ragasztószalaggal, majd szövetessel. Keresek kutatok utána, ha nem találok, megrendelem majd az egész csőhálózatot.
Nagy tehertől szabadultam meg, mondjuk egy kicsit bassza a csőröm, h e miatt lett turbó csere. Igaz Mágus-unk, azt mondta, h ne bánjam, ennyi futás után lassan már időszerű lett volna a csere.Joe
-
veterán
válasz simonjoe #197197 üzenetére
"Köll a papír?? Neked adom! "
Ezt mire mondod?Miért nem húzol rá egyelőre egy zsugorcsövet? Amúgymeg bontó.
és nem 1enlőre hanem 1előre. 1enlőre a szabolcsi almás máktortát fogom délután fölszeletelni miután elfújtam a gyertyákat.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
simonjoe
őstag
válasz rasotamas #197198 üzenetére
...egyelőre elég volt mára!!
A diplomámra gondoltam, ha kell, szívesen viheti, én már kivettem belőle amit akartam.
Van egy hártyavékony nagyon masszív szalagom, amivel a kerékpárok kormánybandázsát lehet lezárni, azzal most betekertem, rá szövet szalagot, h nem rágja tovább egyik cső a másikat. Zsugorcsövezni nem merem, félek, h a rámelegítéskor elcseszem. Hamarosan bemegyek a Porsche Budába és megrendelem. Nem szeretem az ilyen toldozgatásokat. Régóta húzódik, sok volt. Most ülepszik le bennem, értékelem, h hol mi lett elb@...va, h ez a pitiáner hiba ennyi hónap után jött felszínre.Joe
-
slett27
addikt
Seat Leon II 2006 1.6 8V MPI-be milyen motorolaj ajánlott ~200e km környékén. 5W40 ? Melyik ajánlott ? Az elődjéhez még 10W40 ment.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen