-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz atos19881101 #212550 üzenetére
Euro5 dizelek mind budosek sajnos
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #212550 üzenetére
Passat B6 CR volt nekünk EU5, az is büdi volt nagyon. Utána EU6 Superb lett az nem volt már büdi. Cserébe pacsálhattam a AdBlue-val.
#nincsbennetarcsi
-
atos19881101
senior tag
Nem adtok nekem fogódzkodót.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
veterán
válasz atos19881101 #212555 üzenetére
A herélt DPF-es, EURO-4-es Saab 1.9TTID is orrfacsaróan büdös volt, és még kormolt is, mint az állat. 🤢 Pofám leszakadt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #212550 üzenetére
Nekem is volt euro5 diesel és büdös szúros szaga van, főleg hidegen, nagyon nem szerettem mögé menni jeget kaparni, ha járt
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212550 üzenetére
Igen, meghalt a lambda es egy homero. Mar oregek voltak, a bosch szerint 250000km az elettartamuk, en mar 330000km-nel jartam.
#212555atos19881101: Erre nehez mit mondani, akkor szagold az enyem
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #212560 üzenetére
Ideje most már hajtani a szekeret!!
Lassan több hozzászólást írsz, mint ahány km-t haladsz az autóval.
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #212561 üzenetére
Most áll az udvaron. Home office 4ever
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212560 üzenetére
Igen.
-
dewil666
őstag
Sziasztok!
Adott egy 2012 VW caddy 1.6crdi 2 személyes maxi.
Sajnos 1 kulcs volt hozzá ezér vettem egy nyers imos kulcsot.
Kulcs minta bele marva.
Imo tanításnál el akadtam vsdc vel probálnám de a 17-instumens menün belül nem aktiválodik a 11- login menü.
Esetleg valaki tudna segíteni?
Akár privátban is!KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
Zsolt_16
tag
válasz Zsolt_16 #212417 üzenetére
Megcsináltattam, keringető szivattyú volt a ludas de érdemes normális emberhez elvinni mert az állófűtés üzemanyag rendszerét is végig kitisztították. Nekem azt ajánlották hogy min 1 hetente max 2 hetente be kell kapcsolni legalább egyszer hogy az üzemanyag is cserélődjön a csövekben
Diag alapján a keringtetőben 65 000 indítási ciklus volt a tervezett 12 000 ahhoz képest egész jól kiszolgálta az idejét -
dewil666
őstag
válasz Asbee #212566 üzenetére
VCDS* igen elírtam.
És esetleg a központi zárat megtanítani a kulccsal?
Néztem több videót is igaz egyik sem caddy volt hanem sharan illetve passat (caddyt nem talaltam) de nem jó egyik sem.[ Szerkesztve ]
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
szabzoltan1
csendes tag
Sziasztok.
A 2.0-ás Crtdi motornál gyenge pont e a hatszög tengely?
2014 es kiadású CFFB motorvan benne 204000 km-relVissza olvastam jo sok hozzászolást, de konkrétumot sajna nem találtam.
-
dewil666
őstag
válasz molnarpeter #212569 üzenetére
Elvileg be tud tanulni nem? Vagyis ki lehet olvasni?!
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
tibbike01
őstag
Van itt olyan tulaj, akinek garanciális az autója, de nem márkaszervízbe, hanem számlaképes, hivatalos szervízbe hordja az autóját a kötelező szervízekre?
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz szabzoltan1 #212568 üzenetére
Igen. Cseréld.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tibbike01 #212571 üzenetére
Szerintem felesleges kockázatot vállalsz ezzel. Én 5 évig márkaszervizbe fogom hordani, pedig magam is el tudnám végezni az összes karbantartást.
Minden olajcsere után kiállítanak egy igazolást az elvégzett munkákról, meg bekerül az elektronikus szervizkönybe is. Azt a könyvet nem tudja külsős szerviz vezetni, tehát ennyivel is kevesebbet kapsz persze kevesebb pénzért.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szabzoltan1 #212568 üzenetére
CFFB-ben a hosszabb 6 szög tengely van, tehát még kb 150 000km-t elmegy, de ha biztosra akarsz menni, 250 nél elküldöd felújítani az egész egységet.
-
Corsa02
őstag
válasz tibbike01 #212574 üzenetére
Sajnos nem működik igazán jól ez a dolog...a Porsche Hungária mindent megtesz, hogy keresse a kiskapukat és beleálljon egy bármilyen garanciális javításba. Én a "Feld"-es motoranalízisekkel foglalkozom, a végfelhasználónál kiesett/meghibásodott motorokkal. Ha német reklamáció jön, bekérem a számlát, végigfutom, ha midenből megfelelő minőséget kapott az autó, akkor engedélyezem aztán mehet a javítás, visszaküldik, mi meg analizáljuk. De magyar javítás esetén beleszól az importőr és egy nagyon hosszas, papírtologatós, kötekedős, sokszor elutasítós huzavon kezdődik.
Arról nem is beszélve, hogy az országban talán 2-3 szerviz van a márkaszervizeken kívül aki töltheti a digitális szervizkönyvet.
[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #212575 üzenetére
NSZAutoszerviz a videóiban emlegeti, hogy VAG gépeknél az elektronikus szerviz könyvbe is rögzítik a javításokat.
-
ArthurShelby
addikt
válasz grizlisandor #212579 üzenetére
Az oem+ upgrade is tud ilyet elvileg (ők is a videókban emlegetik)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
tibbike01
őstag
válasz Mágus2 #212575 üzenetére
Igen igen, pont ilyen válaszokat vártam. A garancia végéig biztosan márkaszervízbe fogom hordani, az még szűk 2 év, még 1 ellenőrző és 1 olajcsere van hátra, azt kibírom.
Mágus, miért 5 évet írsz és miért nem 4-et?A későbbiekben (gari után) pedig jó tudni, hogy vannak olyan egyéb szervízek is, ahol be tudnak jegyezni hivatalosan javításokat. Budapesten és környékén esetleg ismertek ilyen szervízt?
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz ArthurShelby #212581 üzenetére
Tényleg, ők is, de biztos van még az országban ilyen szerviz.
-
tibbike01
őstag
válasz dellfanboy #212586 üzenetére
Egyiknél sem írják, hogy képesek lennének bejegyezni az elvégzett munkát a hivatalos VW online adatbázisba.
-
-
tibbike01
őstag
válasz dellfanboy #212588 üzenetére
Olyan hely ajánlatokat kértem, ahol tudnak ilyet csinálni. Erre küldtél 2 random helyet, amiről nem tudod, hogy tudnak-e ilyet, de járjak én utána. apofámleszakad
-
veterán
válasz tibbike01 #212587 üzenetére
Mit gondolsz, azok nagyságrendileg olcsóbbak lesznek a márkaszerviznél? Tartok tőle, hogy nagyon hasonló vastagságban fog a cerkájuk. (Meg kell venni a gyári célszerszámokat, oktatás, szotfverek, audit - nem jófejségből lettek hivatalosan elfogadottak.)
Tavasszal elvittem a Mazdát egy MX-5 "guruhoz" váltó- és diffiolaj cserére, ill. átnézte akkor már a vasat. Jó fej volt, mert megértette, hogy már tavaly, egy másik autóhoz megvettem az egyik olajat, de mondta, hogy máskor csak a sajátját tölti bele.
Óradíja (2023. május, egy kisebb műhely egy nem túl fényes környéken - lepukkant gyárudvar) 18 000 Ft + Áfa. És csak bruttóban, azaz 22 860 Ft/ óra díjjal dolgozik. Cserében lehet kártyával fizetni - hú de jó .
Ami a kellemes meglepetés volt, felvitte a szervizt a Mazda online rendszerébe, a telefonos Mazda applikációban is látom.
Ismétlem, 22 860 Ft/óra.[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz focvis #212591 üzenetére
Valamennyivel biztosan olcsóbbak lesznek a márkaszervíznél. Egyelőre csak gyűjtöm az infótkat, hogy egyáltalán van-e ilyen szervíz itt Bp környékén. Majd a gari után (2 év múlva) lehet felkeresem őket több ajánlatot összehasonlítva és döntök a sorsukról.
[ Szerkesztve ]
-
válasz focvis #212591 üzenetére
Tavaly ilyenkor amikor az e-tron egyik modulját kellett cserélni akkor a hibrid/ev vonalon volt -hangsúlyozom emlékeim szerint, de ugye egy vén f@sz vagyok már ... - 40k+fa a rezsi óradíj ami a kiírt művelet tekintetében szorszódott.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
veterán
válasz bitpork #212595 üzenetére
Nagy autó - nagy rezsi. 🤗
Szeptemberben jártam főleg VW-ra specializálódott szakinál, rbalint88 hozott össze vele. Fékfolyadék csere, EA888 Gen3-on termálmenedzsment egység és vízpumpa cseréje, kiegyenlítőtartály és hűtőfolyadék cseréje. Minden anyagot én vittem, szumma 35-öt kért. Cikinek éreztem, inkább többet adtam, alig akarta elfogadni.
Nem tud beírni a digitális szervizkönyvbe. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs