-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #213300 üzenetére
Szvsz az 2 külön dolog.
-
dozó
tag
válasz BigBlackDog #213300 üzenetére
Hát hogy garantált-e azt nem tudom, a sajátomban Passat B8 csak kiegészítő fűtés van, és a menüben lehet kikapcsolni illetve bekapcsolni, szerintem ez széria tartozék, ha be van kapcsolva míg működik magasabb az alapjárata a kocsinak.
Az állófűtés pl. Webasto, csak egyedi kérésre megrendelésre van beszerelve. -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #213300 üzenetére
2 kulon dolog. Az elektromos kiegeszito futes meg a fapados Skormiban is benne volt.
Egy egesz telet vacogtam vegig mire rajottem veletlenul, hogy menubol kulon kell aktivalni mert alapbol off-on van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
enddav
aktív tag
válasz CharlieDrop #213304 üzenetére
Nekem '14-es 2.0 cr tdi cffb jettában nem volt még ilyen menü, hideg időben mindig működött.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CharlieDrop #213304 üzenetére
Igen, volt egy ilyen menüpont, hogy kiegészítő fűtés (2019-es Superb 2.0 TDI). Gondolom a CO2/fogyi mérés miatt van alapból kikapcsolva, hogy kevesebb fogyasztó legyen aktív a méréskor. Vagy csak kibszásból kikapcsolták átadás előtt.
#nincsbennetarcsi
-
CharlieDrop
veterán
ó zamek, erre nem gondoltam.
Az összes német autómban ez volt a legnagyobb örömöm, a kieg fűtés.
Volt MK3 Mondeóm, abba lehetett szereltetni, mert többnyire csak a helye volt meg (vagy olasz piacos volt eredetileg már nem emlékszem).
Mostaniban látom a vízhőfokot, kb. 3-5 perc alatt 60 fokon van, az olaj meg még csak 8-11 akkorNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
E.Kaufmann
addikt
válasz gyulaszu #213292 üzenetére
Más autóknál a hengerfej tömítés is mintha játszana ilyenkor, estedben passz. Mindenesetre, ha nem a kocsi alá keül a víz, akkor biztosan olyan helyre ahová pláne nem kell. Majd a szaki megmondja, mennyit, de ne halogasd, mert csak rosszabb lehet.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
=WiNTeR=
senior tag
Hogy lehet megtudni, hogy egy Golf VII-ben van-e / aktív-e a gyalogos felismerés a front assist részeként? OBD-vel ki lehet olvasni?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
nrg.960
tag
Sziasztok!
Mk2 Skoda Octavia és Octavia Scout között futóműben van elérés a 2cm-es emelésen kívül?
Elég kevés normális Scout-ot látok, sok a lelakott, így gondolkoznék egy sima 4x4 Octavia-n és azon emelni 2-3cm-et.
Mennyire lenne járható ez az út? Feltéve ha megegyeznek a komponensek, csak lengéscsillapító és rugó az eltérés akkor azok lennenek cserések.Köszi
Nem vagyok a szavak embere..
-
J&P
tag
Üdw,
megbolondult a vízhőfok mutató, ha olyan kedve van meg sem moccan, szépen fekszik de ha kedve van jól működik, sőt már olyan is van hogy a mutató igen íntenzíven fickándozik, fel-le, le-fel. Mókás a látvány de valahogy nem felhőtlen a vigyorom. B5.5 pdtdi passat, hol a hiba? Kontakt? Ha igen mit érdemes megnézni, merre találom. Lemaradt az előbb, 2002-es, AVB a motorkód.Köszönöm ha segítesz.
-
-
-
DAni198
csendes tag
-
molnarpeter
nagyúr
-
J&P
tag
válasz bitpork #213314 üzenetére
Ettől a választól féltem.
F_Zoole, ránézék. De nem vettem észre hogy a fűtés rosszabb lenne, és a fogyasztás sem emelkedett meg.
DAni198, titkon valami hibás jeladón agyaltam, csak nem tudtam hol is keressem. És hogy írtad nálad is ilyen hiba volt, és a megoldást is leírtad van merre induljak, ezzel kezdem.
Köszönöm srácok!
-
nrg.960
tag
válasz molnarpeter #213319 üzenetére
Igen, ezért lenne inkább a sima az irány, meg ha meghúzzák, könnyebb hozzá sima lökharítót szerezni mint a scout-hoz, és a műanyag sárvédőív alatt sem áll meg a kosz.
Köszi. Szétnézelődök, hátha szakirodalomban rátalálok.
Egy Astra G hatchback-et már emeltem, ott kb 50k-ból kijött, kombi rugó hátra, dízelé előre, és nem engedte annyira beülni a karosszériát.Szerintem ez is 100k alatt lenne ha csak rugók az eltérés meg a lengéscsillapító. Pogácsázni meg nem akarok, mert abba jobban bele tudnak kötni.
Nem vagyok a szavak embere..
-
veterán
Sziasztok!
Rakatott már vissza valaki chiptuning után eredeti szoftvert?
DSG és ECU is.
Amit meg szeretnék tartani, hogy az ECU dowgradelve maradjon a dízelbotrány előtti csalós változatra, és a váltási pontok is átírva maradjanak, de állítsák vissza a remap előtti motormap-et, vagy ha valamit még belenyúltak az ECU-ba azt is, meg a váltónak a "megemelt teljesítményhez állítását" is, ne legyen gyorsabb reakcióidős meg megemelt olajnyomás sem.
Az eredeti helyre érdemes menni, vagy máshova?
Mit kérhetnek el ezért?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MunezXBK #213324 üzenetére
Kezd nem jó hangja lenni, és nem szeretném, hogy a diagnosztizálást húszféleképp félrevezesse. Azon kívül nem vagyok az a kocsit 2-3 évente csereberélős ember, így az, hogy sokáig megbízhatóan és minél kevesebb költséggel működjön, fontosabb, mint néhány lóerő, ami csak hibaforrás.
A váltás sem annyira tetszik, elég nagyot ránt, ha nem szép lassan veszem le a lábam a fékről. Persze simán lehet egy tartóbak is. De simán okozhatja ez a "gyorsabb váltás" amit mondtak.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
chopin42
őstag
Üdv! Az normális, ha a városban araszolás közben mondjuk bemelegszik a kocsi (elég lassan), kimegyek országútra, 90-100-as tempónál óra szerint, és visszahűl 80 fokra? A vízhőfokjelző szerint legalábbis. A külső hőmérséklet 10 fok alatt.
Octavia 2006 1u2 tour, 1.4 bca.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Corsa02
őstag
válasz rasotamas #213327 üzenetére
Eredeti helyre vidd vissza, ezek mind optimálható dolgok, lehet ezt szépen is megcsinálni, rántás nélkül. Meg ECU-t is lehet csak optimálisabbra faragni. Ha ezt nem akarják bevállalni akkor ott baj van, menj egy másik céghez, itt csak rakják vissza mindenből az eredetit.
The Truth Is Out There --->
-
veterán
válasz Corsa02 #213330 üzenetére
Tehát jobb lenne először megkeresni őket, hogy szarabb hangja lett a kocsinak és jobban is ránt a kelleténél, tudnak-e valamit csinálni vele, vagy se]íteni diagnosztizálni?
2022 májusban lett megcsinálva a chip a dsg-vel együtt
2023 májusban a váltási pontok, de nem gondolom, hogy ez utóbbi okozza, inkább előbbihttps://tinyurl.com/rasoapro
-
Logeeen
senior tag
Szia.
Nekem A4ben ugyanilyen tünetek voltak, ott a hengerfej hátuljában lévő vízhőfok jeladó volt a hibás. Már nem emlékszem milyen márka, de a 3. lett jó. Itt van külön 2 pólusú meg 4 is. Egy próbát megér, nem egy ökör ára, és cserélni is egyszerű volt.
Passatban is tuti van.#Xiaomi 13T#
-
-
simonjoe
őstag
-
Corsa02
őstag
válasz rasotamas #213331 üzenetére
Ja, hogy több mint 1 éves a tuning, akkor ezer dolog lehet, nem is biztos, hogy összefüggésben van. Kell egy diagnosztika, ha jól emlékszem akkor LA is tud egész jól ilyet :)
A hangosabb mit jelent? Hidegen, melegen? Terhelve?
Milyen motor is ez egyébként?[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
vendingo
veterán
Üdv
Mi lehet a gond?
G4 1.6 16v 2004. Nem melegszik a hűtőfolyadák.
Normál használat mellett 60 fokig megy fel, pályázás után 70-ig jutott. Termostát?
Használhatom így az ünnepek alatt? Január előtt szerintem sehol nem fogadnának.
Az alábbi kép 120km után készült, aminek a vége pálya volt.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
=WiNTeR=
senior tag
MIB2-es infortainmentnél a szoftverfrissítéses dolgok hogy működnek? Létezik OTA mint egy telefonon, érdemes-e egyáltalán foglalkozni ilyesmivel?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz nrg.960 #213322 üzenetére
Futómű mellett nézd meg a féltengelyeket is, illetve bölcsőt, ilyesmiket. Voltak típusok, ahol gyárilag feljebb van pogácsázva a karosszéria, nem csak pl rugó van. Mk1 esetén meg a gyári emelés egy pogácsa a felső rugótányér és a toronycsapágy között ha jól emlékszem.
-
vendingo
veterán
válasz molnarpeter #213347 üzenetére
Köszi, januárban intézem a problémát.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
addikt
válasz rasotamas #213325 üzenetére
Gurulásból megállás esetén ránt az autó és nem simán áll meg, mintha te kinyomott kuplungnál fékeznél
Az enyém is ilyen, illetve nagyon finoman fel kell engednem a fékpedált és újra vissza, amikor már majdnem megállt az autó.
Már megszoktam, de azt hittem ez mindig ilyen.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen