-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dot
őstag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban, hol kell beállítani (melyik fehér imbusz csavart kell milyen irányba tekerni) a led2 baloldali fényszórón, hogy balrább világítson?
Sokan villogtattak, pedig látszatra időben kitakart.
Végül az előttem menő kisteherautón láttam, hogy a bal oldalát végig refizte..
Kellemes ünnepeket!élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
-
-
-
őstag
válasz BigBlackDog #213407 üzenetére
Ja, ezt már én is halottam többször hogy a kodiaq mivel nagy nehéz autó csak nedves DSG-vel jön. Ami persze megerősíti azt hogy a 250nm szabály sem teljesen megbízható. VW konszernél simán lehetséges hogy vannak még kivételek (jó lenne ilyet találni kamiq-nál az 1.5 tsi mellé, kerékméret, klíma típus, voodoo ráolvasás extra nekem mindegy...).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tibbike01 #213465 üzenetére
Köszi! Tudnál küldeni egy elérhetőséget hozzá? Csevegnék vele ha komolyra fordul (szerintem kamiq 1.5 tsi esetén nincs olajos DSG, de messze vagyok azért attól hogy bármiben biztos legyek VW-nél, és egy olajos DSG+1.5 tsi eldöntené könnyen lehet a kérdést).
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz Tom1939 #213468 üzenetére
1.5Tsi-hez nincs olajos DSG, ez tuti, nem akarom bántani az értékesítőket, de felkészültségük tragikus nagyon sok esetben. Régebben volt az 1.5 Tsi Karoqban és Kodiaqban 4x4-es kivitelben, ott volt DQ381 olajos. Minden 2 kerék hajtású DQ200 már.
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz Tom1939 #213470 üzenetére
Jaja ott nincs, Kamiqban nincs olajos, sajnos ez fix :(
Olyan motor sincs benne ami 250Nm felett lenne...
Ha akarod és nem sűrgős lekérem neked január első hetében, hogy konkrétan milyen motorokkal és milyen váltókkal készül az aktualis széria.The Truth Is Out There --->
-
őstag
-
veterán
válasz imyourfriend #213431 üzenetére
Na akkor lehet kár volt megrendelni, ha nem teljes értékű, mert OBD Eleven-öm van. Pont injektor értékeket akartam vele nézni, meg pár okos dolgot felprogramozni.
Jó lenne már egy hátsó DRL-t bekapcsolni pl. ami nem megy OBD11-gyel.https://tinyurl.com/rasoapro
-
imyourfriend
őstag
válasz rasotamas #213473 üzenetére
DRL-t be lehet kapcsolni vele, úgy általánosságban jó dolog mert sok funkció bekapcsolható youtuberól és minden izzót, csatornát szinte külön lehet állítani. Mikor LED-es volt az autó akkor jó hasznát vettem hisz tudtam állítani fényerőt, meg beállítani hogy ne dobjon hibát pl hátsó rendszámtáblánál. Apróság pl de lehet állítani az ülésfűtés hőmérsékletét, pl. jó ahhoz is ha hátsó kamerát szerel be valaki az autóba és kódolnia kell. Van sok egyéb, nekem már ezekért megérte gombokért beszerezni ha eredeti kell azt helyszínen szerelőnél tudok kérni.
-
veterán
válasz imyourfriend #213476 üzenetére
Úgy tudom csak Golfhoz van hátsó DRL bekapcsolás vele.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
imyourfriend
őstag
válasz rasotamas #213478 üzenetére
Korábban leírtam O3-hoz, de ugyanúgy működik Golfnál Passatnál sőt még az Audi szekereinél is: meg kell találni melyik világítás channelen van amit be akarsz állítani hátsó DRL-nek, O3 halogén esetén Jobb hátul van féklámpa, két oldalsó w5w izzó + ködlámpa alul, ezekből ködlámpát nem tartom célszerűnek nekem 2 w5w van beállítva. Lehet a féklámpát is 15-20%-os erősségen ez már egyéni preferencia kérdése. Megtalálta az ember a megfelelő channelt hozzá és van egy üres funkció rajt (ami jellemzően mindig van) akkor lehet neki adni egy fényerőt és egy Daytime Running Light funkciót mint az első menetfényeknek.
-
F-ECT$
titán
Az előző autóm egy Corolla volt, aminek a szerviz könyvében részletesen le volt írva, hogy a 15e, 30e, 45e, stb szervizeken mit kell cserélni / átnézni a szokásos olaj és szűrő cseréken túl. Van ilyen részletes leírás egy Golf VII kombi 1.4 TSI-hez is valahol?
Dive ever, work never.
-
szabzoltan1
csendes tag
válasz imyourfriend #213482 üzenetére
Ezt ~Én nem értem. Régota szeretném, hogy hátul is világitson a lámpa.,ha a drl van bekapcsolva, de még embert sem találtam aki nekem ezt megcsinálná. 😠
Dél-Alföld vonzáskörzet(Szeged) a szekér pedig Vw passat b7. -
imyourfriend
őstag
válasz szabzoltan1 #213484 üzenetére
Szentgotthárd az ország másik végében van így megpróbálom leírni inkább:
[link] ez egy világítás kiosztás,
Leuchte 20 bal hátsó féklámpa
Leuchte 21 jobb hátsó féklámpa
Leuchte 22 3. féklámpa kombinál a csomagtérajtóban van
Leuchte 23 bal hátsó parkolólámpa
Leuchte 24 jobb hátsó parkolólámpa
Leuchte 25 rendszámtáblavilágítás
Leuchte 26 bal hátsó ködlámpa
Leuchte27 jobb hátsó ködlámpaEbből számomra a két hátsó parkolólámpa kellett azokat állítottam be Daytime Running Light / Tagfarlicht / Menetfénynek.
[link] a linken Leuchte2SL ami bal első menetfény látszik, hogy be van állítva Tagfarlicht funkció E 2-höz. Ez azt jelenti, hogy az E funkciónál a bal első izzó a tompított mellett menetfény lesz!
[link] Leuchte2SL szintúgy, itt a GH 2-nél ad neki értéket, hogy milyen erősen világítson. Neuer Wert és Übernehmen-el átnevezi, ezt vcds felhasználónak tudnia kell.
Ezzel a bal első menetfény kapott egy menetfény funkciót és egy fényerőt, de ezt el lehet rontani könnyű szerrel mert be lehet állítani indexnek, féklámpának, tolatólámpának vagy aminek szeretné az ember és ha egy pék kódolja annak nem lesz jó vége.
Hozzátéve nem ismerem a B7 lámpakiosztását, [link] ilyen a szekér akkor a linken találod.
Leuchte 23 és Leuchte 24 lesz a parkolólámpája.
Kódolás szempontjából ez annyit jelent, Leuchte23SL-t és Leuchte24SL-t kell kódolni és egy üres funkciót választani hozzá, pl F-et választ menetfénynek akkor EF-nek a fényerejét kell kódolni.
Remélem sikerült érthetően leírni.
[link] a videóban pl +2 féklámpát ad hozzá B7-hez hasonló elven.
[ Szerkesztve ]
-
Dot
őstag
válasz imyourfriend #213459 üzenetére
Szóval akkor az 1. képen képen lévővel kell balra állitani (videó alapján is talán az) (magasság most jó).
Nyáron állitattam be VW-nél 9030Ft-ért (akkor csak a magasságot állították ennyiért).
#213460 bitpork ha elbaszom amúgy is mehetek állattatni.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
szabzoltan1
csendes tag
válasz imyourfriend #213486 üzenetére
Á. Ez szerintem(eddigi tapasztalataim szerint) esélytelen.
Ily3n videót má rsokat néztem és a probálkozások az elelyén elakadtak.
A 31347 es Kódot sem fogadja el. -
imyourfriend
őstag
válasz szabzoltan1 #213488 üzenetére
Így kódoltam pedig, esetleg nem lehet hogy 2017 utáni az autó és ekkor változtattak a biztonsági rendszeren ezért a kínai vcds-el nem működik? Szerelő akihez hordod használ vcds-t?
-
szabzoltan1
csendes tag
válasz imyourfriend #213489 üzenetére
2014-es az autó. A szerelőm nem vcds t használ hanem valami mást, annak most nem jut a neve az eszembe.
-
imyourfriend
őstag
válasz szabzoltan1 #213490 üzenetére
Esetleg valaki a csoportból a környékeden, van itt pár embernél vcds és szintúgy lehet kódolni kínaival is.
-
szabzoltan1
csendes tag
válasz imyourfriend #213491 üzenetére
Van itthon vcds nekem is. Millió videót is megnéztem, de sajnos nem fogadja el a kódot.
Bár ha valaki hozzáértő lenne a közelben a csoportból az lenne a leg jobb. -
426os
őstag
Sziasztok!
Hosszú hsz lesz, remélem lesz, aki elolvassa
Hamarosan (kb fél éven belül, ahogy találok egy megelelő példányt) autó vásárlásra kerül a sor és ehhez kapcsolódóan szeretnék tanácsot/megerősítést kérni.
Több típus/márka átbogarászása után a VAG csoportra szűkítettem a listát, igy a milyen autót vegyek topikot átugranám és itt kérnék tipus/motor ajánlást.
Cél: Minél fiatalabb, kevesebbet futott, a következő 5-6 évre és 100-120e km-re megbízható autó, amire a kopó dolgokon, tervezhető karbantartásokon kívül nem lesz gondom, azt is minél alacsonyabb költségekkel. Min. 500l csomagtartó, lehetőleg kombi. A mostani T-jet Bravonál legyen csendesebb, menjen legalább így, de inkább kicsit jobban (120 ló, 200Nm, 1260kg) és hosszú utakon is legyen kényelmes.
Keret: kb 20k +-5k Eur.
Felhasználás: jellemzően napi 2x7km ingázás, időnként rövidebb távok, megállásokkal, ezen kívül hosszú, 4-500km-es etapok évente többször, jellemzően pályán. Összesen évi kb. 20e km.
Hosszas nézelődés, olvasgatás után a legmegjobb jelöltnek a Golf 7/Leon 5p kombi, esetleg Octavia, 1.5 TSI 150Le trió tűnik, manuál váltóval. Sajna a Golf8 és társai nem igazán győztek meg, félek tőlük, a sok érintős vezérlővel sem tudok megbarátkozni, pedig ugyanezért a pénzért nagyon keveset futott, újabb (2021-es) példányok is vannak belőlük. Passat feleslegesen nagy, SUV-ot nem szeretnék, ha van kombi is.
2020-as, utolsó évjáratból keresnék valamit, de ezekből már inkább csak DSG-vel szerelt példányok vannak, ritka a manuál. Nincs szükségem automatára, de ha nincs más, valószínűleg ellennék vele és ha találok egy kevesebbet futott példányt, azt gondolom, engem még kiszolgálna a száraz is és biztosan megszeretném.
Dízelből (2.0) sokkal nagyobb a választék ennyi pénzért de azt a rövid távok és az ablue-val járó plusz macera miatt elvetettem.
A 130 lovas Tsi papír szerint annyira nem győzőtt meg, és valószínűleg a változó geós turbóval is hamarabb lenne gond.
Mivel ebbe a keretbe már belecsúsznak 2020 utáni Passat GTE-k is (meg sok Cupra Phev is, de azokat skippelném) alacsony (<60k) futással, így nézegetem azokat is. A Passat méretére nincs szükségem, de Golf GTE nincs kombiban. A FL-es, nagyobb akksis szinte egész héten kiszolgálna csak villanyüzemben és kevésbé szívnám a fogam, amikor csak 1 km-re ugrunk el vele télen, hosszabb távokra meg ott lenne a TSI. Viszont félek a bonyolultabb technikától, ezen kivül macerás lenne vele a parkolás, igy is centizős a parkolóhelyem. A töltés elvileg munkahelyen megoldható, de van nyilvános töltő is 10perc sétára. Otthon jelenleg nem megoldható a töltés, max 25 méteres hosszabbitón keresztül, amin 3 szomszéd hajtana át rendszeresen. Garázs nincs, csak fedett beálló.
Mekkora taposóakna lehet egy 2020-21-es Passat GTE az 1.5 TSI-hez (manuál/DSG) képest, hasonló, max 50-60k km-el?
Az 1.5 TSI hogy birná hosszabb távon ezeket a pár km-es távokat (jellemzően télen, hidegben, amikor nincs kedve bringázni az embernek).
Jól gondolom, hogy a Golf7/Leon3/Octavia3 trióból az Octavia van a sor végén minőség szempontjából? Ránézve egy O3 alap, Ambition üléseire a hideg is kiráz. A Bravo sport üléseiben egész napos utakat is gond nélkül bírok, ez alá nem adnám semmiképpen.Ti mit vennétek ilyen felhasználásra?
.
-
Corsa02
őstag
válasz 426os #213494 üzenetére
1,5Tsi vehető bármelyik teljesítményosztályban. Nem betegágy.
Az 1.4 Tsi a Gte-ben is jó, ott az akku és nagyfeszültségű rendszer lehet inkább a gyengébb láncszem.
Nálam a sorrend inkább 7.5 Golf / Octavia majd a végén a Leon. Egyiket sem alapfelszertséggel és akkor nincs gond az üléssel sem.
The Truth Is Out There --->
-
veterán
válasz 426os #213494 üzenetére
A végső következtetés igénye nélküli gondolataim.
1. Golf és társa VS. Passat
Újszerű autó esetén egy Golf&Co. jobban tartja az értéket egy Passatnál. Olcsóbb gumizni. A normál karbantartás megegyezik, hiszen a technika is megegyezik alattuk, mindegyik MQB.2. Motor / PHEV
Engem frusztrált az állandó töltési kényszer (Volvo D6), ugyanakkor mást ez nem biztos, hogy zavar.
Az eddig olvaottak alapján elég jól sikerült az 1.5 TSI. 2.0 TSI-t hajtok, napi 2x9 km, 2 hetente hosszabb utak, időnként simán van 1-2 kilométeres is, eddig bírja.(A VTG turbó nem pont a 150 lovas 1.5-ben van? Nem vagyok biztos benne.)
3. Minőség
A Golf a legjobb, de a többi se kutya. Talán a Leon picivel az Octavia felett áll, gyakrabb a jó ülés, szép kárpit (Alcantara). Nekem bejön a Seatok sportos futómű hangolása. -
yodamester10
őstag
válasz 426os #213494 üzenetére
Hi!
4 év Golf GTE használat után én sok mindenben elégedett vagyok vele,dízel kombi Honda után váltottam rá.Amit utálok benne,hogy szinte mindig leállítja a benzin motort,lehet orvosolni de nem akartam még.A Golf csomagtartója tényleg kicsi és írtad,hogy nem tudnád tölteni otthon ami így már necces.A jelenlegi utcai töltő árak mellett olcsóbb menet közben tölteni benzinnel és közben haladsz is.Én soha nem töltöttem és nem is fogom pénzért kivéve itthon mert az mindennap kell.264 ezernél járok 9 éves lesz,amit kell megkap/megkapta.Szerencsére most csak úgy járok vele.Itt egy téli fogyasztás adat,hozzáteszem én sokat városozok ezért is vettem.lehetne még kevesebb is de szeretem néha kergetni GTE módban
Új hozzászólás Aktív témák
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Tudományos Pandémia Klub
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Hálózati / IP kamera
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Vicces képek
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest