- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Milyen routert?
- Mesterséges intelligencia topik
- Sweet.tv - internetes TV
- SkyShowtime
- foobar2000
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 10
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
Naaaa.... ne az energiat hasonlitsd ossze (amit visznek), hanem a hatotavot. Abban is nyer a benzines 1 tank benzinnel, de ott azert vedd figyelembe, hogy hiaba van nala sok tomeny energia, ha annak csak 10-20%-a hasznosul, mig e-autoban 90% (a tobbi se vesz el persze egyik esetben sem, csak entropiaja novekszik...). Tehat nezheted ugy is, hogy a benzines auto elpazarolja a mar meglevo (nem mondom hogy megtermelt, hacsak nem a foldtorteneti korok csigairol beszelunk) energia jelentos reszet, ld. ahogy regen a wolframszalas egoknel volt kb. hasonlo az ara'ny.
Egyebkent sajat e-autom nincs (me'g), de van a kozelemben. A szerintem nyero kombinacio: rex-es (range extender) bmw, 9 literes tankkal, ami nem a kerekeket hajtja, csak az akkura termel vissza. Kar hogy ilyet mas nem csinal, a bmw meg nem a rex miatt draga, hanem mert bmw. Ha penz nem szamitana, vennek ilyet fo autonak is siman (mondjuk nem feltetlen az i3-at, az csaladinak kicsit kicsi).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest