- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisspepe
tag
Szia!
Igen nagy valószínűséggel igazad van, kéz alól vette a telefont. Azonban nem volt SIM lock-os, vagy ezt nagyon ügyesen kiütötték belőle, ugyanis a hibás készülék előtt adott egy olyat, ami valóban süttetett telefon volt T-onlinos logóval és nem eggyező IMEI-el. Ezt cserélte ki nekem elnézést kérve egy az akkori levelezésünk szerint gyári 2 év garanciás készülékre. Sajnos akkor hülye voltam, és a pénzt kellett volna visszakérnem, csak akkoriban már lassan 2 hónapja vártam a telóra, mert előtte egy másik cégtől 20k-val olcsóbban vettem volna, csak meguntam hogy hiteget, ráadásul a fórumon rátaláltam, hogy egy utánam rendelő vevőnek már oda adtak egy ugyan olyan telót. Aztán így nem akartam harmadik helyre menni, pedig itt már mindegy lett volna, hogy náluk vagy a MediaMarktban veszem meg.
Arról, hogy kinek kell teljesíteni a kiterjesztett garanciás problémát, ez vita tárgya. Egyrészt a Samsung és a Békéltető testület 3 tagjából kettő azt mondja, hogy a fogyasztói szerződéses jogviszony a bolttal létesült, így neki kell ezt intézni. A 3. tagban kétségek merültek fel, és nem értette a rendszert. Azt mondta, hogy mi van pl. akkor ha ez a bolt már nem létezne.
Viszont én nem értek hozzá, mivel nem vagyok kereskedő, de ha tisztán szerezte volna be a telefont magyar nagykertől, akkor lényegében a Samsung kifizetné a boltnak a telefont, vagy adott esetben én elhoztam volna egy Note4-et, mert az van jelenleg a Note 2 árszintjén, akkor ő kapott volna egy Note 4-et a Samutól. Tehát igazándiból szerintem ebben az esetben a boltnak nincs túl sok kellemetlensége, és akkor meg miért ne cserélné ki, ha rendesek. Egy MediaMarkt vagy egy Auchan ők nem kínlódtak volna vele, egyből vissza adták volna a pénzt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen