Új hozzászólás Aktív témák

  • kisspepe

    tag

    válasz asdf_ #16022 üzenetére

    Szia!

    Igen nagy valószínűséggel igazad van, kéz alól vette a telefont. Azonban nem volt SIM lock-os, vagy ezt nagyon ügyesen kiütötték belőle, ugyanis a hibás készülék előtt adott egy olyat, ami valóban süttetett telefon volt T-onlinos logóval és nem eggyező IMEI-el. Ezt cserélte ki nekem elnézést kérve egy az akkori levelezésünk szerint gyári 2 év garanciás készülékre. Sajnos akkor hülye voltam, és a pénzt kellett volna visszakérnem, csak akkoriban már lassan 2 hónapja vártam a telóra, mert előtte egy másik cégtől 20k-val olcsóbban vettem volna, csak meguntam hogy hiteget, ráadásul a fórumon rátaláltam, hogy egy utánam rendelő vevőnek már oda adtak egy ugyan olyan telót. Aztán így nem akartam harmadik helyre menni, pedig itt már mindegy lett volna, hogy náluk vagy a MediaMarktban veszem meg.

    Arról, hogy kinek kell teljesíteni a kiterjesztett garanciás problémát, ez vita tárgya. Egyrészt a Samsung és a Békéltető testület 3 tagjából kettő azt mondja, hogy a fogyasztói szerződéses jogviszony a bolttal létesült, így neki kell ezt intézni. A 3. tagban kétségek merültek fel, és nem értette a rendszert. Azt mondta, hogy mi van pl. akkor ha ez a bolt már nem létezne.

    Viszont én nem értek hozzá, mivel nem vagyok kereskedő, de ha tisztán szerezte volna be a telefont magyar nagykertől, akkor lényegében a Samsung kifizetné a boltnak a telefont, vagy adott esetben én elhoztam volna egy Note4-et, mert az van jelenleg a Note 2 árszintjén, akkor ő kapott volna egy Note 4-et a Samutól. Tehát igazándiból szerintem ebben az esetben a boltnak nincs túl sok kellemetlensége, és akkor meg miért ne cserélné ki, ha rendesek. Egy MediaMarkt vagy egy Auchan ők nem kínlódtak volna vele, egyből vissza adták volna a pénzt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák