- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Milyen routert?
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
- Synology NAS
- Proxmox VE
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
Szóval szvsz preferáld azt, hogy egy másik típusú LG-d legyen, de olyan, amit el tudnak intézni sulineten belül. Ez fontos.
a lényeg cserénél, hogy ugyanattól a beszállítótól kapjon új készüléket...ezt jegyzőkönyvezni kell...mikor utoljára csináltam ilyet, már volt az online rendszerben is garcsere lehetőség, de csak az új rendszerbe rbeegisztrált termékeket lehetett abba vezetni, a régihez továbbra is a régi jegyzőkönyves megoldás volt...azóta nemtom mi változott, milyen újítást csináltak...
igaz pénzvisszafizetést nem csináltunk arról mindig sikerült lebeszélni az ügyfelet
de viszont a K51-es adatszolgáltatást, amit a cég csinál a sulinetes vásárlásról az apeh felé, ahhoz a módosítást ilyen esetben tudomásom szerint a lehető legrövidebb idő alatt fel kell vezetni, a következő évi adatszolgáltatásra nem tudod felvinni, max ha minuszos számlát állítasz ki habár ennek is van értelme...
LG-ről annyit, hogy a DVD író harmadszor (2. SWAP cserés) is visszakerült a szervízbe 2 megírt DVD után szintén elfüstölt...a fogy.védes illetékes javasolta, hogy kérje az ügyfél az elállást (mivel már ez a 2. ilyen termék, elálhat, de ha jól emléxem valami olyat modott, hogy ez nem fogyasztóvédelmi, hanem jogi kérdés), ha nem fogadják el, akkor se vegye át a terméket, fáradjon be hozzá az irodájába (jegyzőkönyvezik) és majd ő intézkedik
Természetesen a szervíz is tisztában volt, hogy ilyenkor mi következik, úgyhogy előrevetítették, hogy csereutalványt adnak. Ennek ígért határideje ma járt le (eddig tartott a bevizsgálás), még nemtom, hogy mit intézett a szervíz...
Az LG Magyarországról annyit, hogy valami nincs rendben náluk! Azt nem mondja ki egyik sem, hogy ez a SWAP-os megoldás létezne, mindenféle kikerülő választ adnak...a szervízek meg állítják, hogy az LG rendelte el... Lehet, hogy az LG GLOBAL-nak kellene írni...simligyanús nekem ez az egészRead only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Micro Four Thirds
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Google Pixel topik
- Futás, futópályák
- EAFC 24
- Tőzsde és gazdaság
- iPhone topik
- BMW topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T470s, I7-6600U, 8GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (43)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- LG 65" B3 OLED 4K HDR SMART 120HZ GAMING TV
- ThinkPad L380 fém fedlap - 13.3", I5-8350, 16 ddr4/ 512 NVMe, ujjl.olvasó, type-c +SZLA +GAR!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen