-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
tudtommal az hogy egy lap meghibásodik az nem a forgalmazó felelőssége hanem a gyártóé, a gyártó biztosít a forgalmazónak egy új lapot garanciába,
A gyakorlatban a gyár küld olyat, amilyet gondol helyette. Ezen általában a kisker bukik egy talicska pénzt...
nem akarok én nyerészkedni, de gondolom te sem repdesnél az örömtől hogy egyszer kifizettél 60 kt egy lapért, amit jó tény, te b.sztál e[/I]
Egészen idáig lenne jogod bármiért reklamálni. Innentől kezdve minden más csak segítség a bolt részéről. Örülj mindennek amit ajánlanak.
(I)fizess még 25000 ret hogy egy deluxe lapot kapjál,(/I)
Nono - az asus p5q3 deluxe egy 3 éves őskövület. Ma már 25K-ért is jobb lapot kapnál (ingyen jelen esetben.), de 50K-ért aztán meg pláne... Még mindig tartsd szem előtt, hogy ez mind szívesség a bolt részéről, helyből elküldhettek volna a francba és akkor nemhogy 25 ezerért nem kapnál lapot, hanem lenne egy szar lapod és kész...
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest