- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Bittorrent topik
- Linux kezdőknek
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Windows 11
- Router gondok
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Batch programozás
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz werszomjas #5449 üzenetére
Nem köteles visszavenni, csak ha hibás vagy ha egyébként kifejezetten vállalt ilyet. De jogszabály alapján nem kötelező már régóta.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Sir Psycho #5452 üzenetére
Értem, akkor tehát a számla "normál" kiskeres volt. A felháborodásom annak szólt, hogy ahogy gondolom tudod, nagyon sokan spórolásilag nagykerben vásárolnak haver cég nevére, aztán utána ugyanazokat a jogokat szeretnék megkapni, mint amikor kiskerben magánszemélyként vásárolsz, pedig nem teljesen azonos a helyzet.
Sajnos ezzel sem sokkal jobb, mert ha a kisker jogutód nélkül megszűnt, hiába volt jófej a nagyker, nehéz vagy lehetetlen lenne elérni, hogy kötelezzék valamire is. Egyébként egészen biztos, hogy megszűnt a kisker? A cégnévre rá kellene keresni itt a cégnév szerinti keresésnél, és kiderül, mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
adalbert1
veterán
válasz Ariadne #5445 üzenetére
Köszi.
Az számit valamit az eljárás során, hogy a garanciális ügyintézés alatt szépen kifutottunk abból a 6 hónapból, amig rajtuk volt a bizonyítási kényszer?
Ugyan elhoztam így a cipőt (mert megragasztani legalább megragasztották), viszont most kb. ugyanúgy néz ki mint mikor elvittem, tehát "nagyon tartós" volt a ragasztás.
A történet meg annyi volt, hogy elkezdett szétvállni a cipő (oké, nem vittem vissza egyből), persze a ragasztás folyamatosan engedett (nem vagyok egy sebes ügyintéző, mint ez az ipon topicból már kiderült. ). Ezt megelégelvén visszavittem, erre jöttek azzal a "szakértői" véleménnyel, hogy a cipő beázott és károsodott, meg amúgy is fakó, roncsolódott, és a beázás okozta az elválást, kb. csak azt nem írták oda hogy a k. anyád te k.csög.
A fakulás és kárososdás egyértelműen abból adódik, hogy éri a nap, közben persze hogy a fekete anyaga fakul... A károsodás meg annyi, hogy ahol hajlik a láb, ott valamennyire meg van törve, szerintem ez se az én hibám.
Oké, az lehet hogy para, hogy nem vittem vissza az első hajszálnyi ragasztott felület elengedésénél, de ha beragasztják, attól még ugyanúgy egy hibás konstrukció marad, ami ugyanúgy el fog engedni, nem?
Na meg múltkor is beszívtam hasonlót más helyen (Office Shoes, Timberland cipő), ott ugyan a javamra döntöttek, viszont én a kijavítás ellenére inkább cserét akartam (ugyanis a javítás ellenére ugyanolyan rossz konstrukció marad a cipő), persze hogy nem sikerült elintézni... -
shteer
titán
a rövid sztori:
egy garipapíron 3 év garanciás dobozos 8800gts 320mb videokártyát
vittem vissza memóriahibával az ecosoft-hoz
ők több mint 2 hónap utan egy használt/javított oem 8800gt-t
akarnak rámsózni 2 hónappal hosszabbított garanciával
állításuk szerint ezt küldte vissza az importőr, ők ezt tudják
csak adni, mert ők 1 év kötelező gari után csak az importőri
ingyenes garanciát intézik
tudtommal ez nem így van, én velük állok fogyasztói szerződésben
mellesleg rendkívűl arrogáns és kioktató volt a kolléga, telefonon
és személyesen egyaránt + 1x válaszoltak a leveleimre, amiben azt
állították, hogy az én vga-m érkezett vissza javítva
mindannyiszor nekem kellett telefonálni, hogy legyen már vmi a kártyából
nem kerestek, nem tájékoztattak
beírtam a vásárlók könyvébe ezt és állítólag a címemre már meg is érkezett
az elutasító válasz - csak ma kapom meg a leveletén azt a vga-t nem akarom elfogadni, főleg nem hosszabbított
garanciával
mit tegyek, mit tehetek azért, hogy egy normális garanciás vga-t (levásárlást,
vételárat)?mi legyen a következő lépésem?
..szerintem jónak tűnik
-
-
shteer
titán
válasz Gyuri27 #5456 üzenetére
bebibiztem volna én is az orrát szívesen. megmondta elvégre, hogy 320bites vga nem létezik, mert az nem a 2 hatványa
én is
ide telefonáltam
azt tanácsolták jegyzőkönyvet vetessek fel és azzal forduljak békéltető testülethez[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
Pszihonaranc
senior tag
heló!
Valaki el tudná magyarázni nekem, hogy mi a külömbség a gyári és a bolti garancia között?
-
Gyuri27
félisten
válasz Pszihonaranc #5460 üzenetére
A különbség az, hogy a gyári akkor is él, ha a bolt megszünik.
Némelyik gyártó azért kéri a számlát, némelyik nem. de minden esetben az a vége a dolognak, hogy a gyártó honlapján leirtak alapján kipostázod a terméket külföldre.
Diferencia, még az is, hogy a gyártónál nem tudod érvényesiteni a magyar törvényben leirtakat. Pl meghal az asus 8800-d a gyártó simán küld helyette mást.
Gyári garanciáról beszélünk még akkor is ha örökélet garanciát emlegetünk. Hiszen a kisker itt is 1-3 jobb esetben 5-10 év garanciát ad. De ha ez lejárt a ramoknál pl sokáig cseréli a hibás terméket a gyártó.Amd - Radeon - Ryzen
-
jubilleum
senior tag
Hello!
Vettem egy cipőt, aminek mostanra a sarka annyira elkopott, hogy azon a részen elvált a talpa.
Még a jótállási időn belül visszavittem.
Ezt a cipőt azt mondták, hogy beküldik bevizsgálásra, aminek az eredményét 15 munkanapon belül kapom meg.
A kérdésem az lenne, hogy mire számíthatok? Illetve ha nekem nem megfelelő döntés születik akkor én az ellen fellebbezhetek?
Köszönöm. -
-
Kleroo
veterán
Sziasztok!
Az EXtreme digitalban vettem egy Samsung ES15 fényképezőt. Azonban beszart(2-3mp alatt csontra leszív bármilyen elemet)
Az extremeben nincs garanciás szervíz/ect(ezért is olcsóbbak gondolom pl..)
A samsung hivatalos oldalán meg képtelen vagyok valami épkézláb infot találni,hogy hova a fenébe vigyem hogy kicseréljék,vagy legalább megcsinálják.
Valakinek van valami konkrét tapasztalt? Google a barátom volt nekem is de nem túl szimpatikus helyeket dobott ki. ilyen xy sufni szervízkezet....Hodor. Hodor? Hodooor!
-
HUN]Repa
aktív tag
Az első dolog, hogy nekik is kötelességük átvenni és majd ők intézik neked a garanciát, vagy tudom ajánlani a Samsung ügyfélszolgálatát nagyon kézségesek ! 06 80 726-78-64 a számuk ők megmondják hol a legközelebbi szakszerviz.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
sasa311
veterán
Olyan nincs, hogy nem viheted vissza a terméket a vásárlás helyére. Visszaviheted.
De szvsz jobban jársz a samsung szervízének közvetlen felkeresésével, mert ha parasztok az ED-nél akkor ülnek neked majd rajta heteket és járhatsz asztalt verni, a készülék meg ígyis úgyis abba a szervízbe kerül.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
ABE
őstag
Sziasztok!
A következő történt velem: vettem használtan egy Samsung mobilt, amire még van egy év garancia. Ám átvételkor figyelmetlen voltam, nem ellenőriztem a számla meglétét, csak a garanciapapírt. Mint utóbb kiderült a füzetecskéből (és ezt az ügyfélszolgálat is megerősítette), egy esetleges garanciális problémánál szükség van a számlára is. Az eladót megkerestem ezután, aki azt mondta, hogy a telefon céges névre lett véve, és a számlát nem tudja odaadni, mert könyvelőnél van. De ez állítólag nem probléma, neki a szoftverfrissítést elvégezték a garanciafüzet bemutatásával, és nem kértek számlát. Ha pedig akarom, akkor menjek el a vásárlás helyére, és ott kapok másolatot. Túllépve azon, hogy az eladótól ezt nagyon inkorrekt dolognak tartom, a következő kérdéseim vannak:
1. Ez tényleg így normális eljárás, hogy egy garanciafüzettel rendelkező, a Samsung rendszerében is regisztrált, egyértelműen beazonosítható telefonhoz kell a számla, mert különben nem foglalkoznak vele?
2. A vásárlás helyén kötelesek adni számlamásolatot, vagy csak a jóindulatukon múlik, hogy kapok-e?
3. Ha sikerül másolatot szereznem, azt elfogadják a szervizben?
Előre is köszi a válaszokat!
-
Zolás
addikt
Üdv urak gyors kérdésem lenne. Adott egy fél éves Samsung vinyó. Nincs meg se a számlája se a garipapirja. Amennyiben gondom támadna vele tudom ezek nélkül érvényesiteni a gyártói 3év gart vagy a számla megléte mindenképpen szükséges?
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Dudu67
tag
Sziasztok !
Számítógépháznál ha a Power és a HDD LED-eket kicserélik más színűre mint a gyári, az garanciavesztéssel jár ? (Most készülök venni házat, ami garanciálisként van hirdetve, de a LED-ek ki vannak cserélve más színűekre.)
Előre is köszi !
Üdv Dudu
Az optimisták angolul tanulnak, a pesszimisták héberül. A realisták pedig lőni ! http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
Ariadne
őstag
Nem értem teljesen, üzletben árulják, ki van rakva, és mégsem olyan, mint kellene lennie? Ha rendesen újként adnak róla számlát, akkor nem gond.
Ha magánszemélytől veszed és egyáltalán van még rá jótállás (ha 10k feletti, vásárlástól 1 év, plusz ha gyártó többet vállal, akkor több), akkor nyilván a ledekre már nem tudod érvényesíteni, mivel azok nem gyáriak, minden másra igen. Ha van papír esetleg a javításról, hogy kicserélték a ledeket garban, akkor pedig arra is (de nekem ez nem tűnik túl életszerűnek).
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Dudu67
tag
válasz Ariadne #5477 üzenetére
Szia !
Köszi a választ, magánszemélytől venném használtan, itt van meghirdetve a PH.-n, garanciálisnak.
A LED-eket a mostani tulaj cserélte ki más színűekre, nem szerviz, tehát papír nincs róla.
A lényeg tehát az, hogy tudom érvényesíteni a garanciát (a LED-eken kívül), ha ne adj' isten valami gondja lenne a későbbiekben.
Még egyszer köszönöm !
Üdv dudu
[ Szerkesztve ]
Az optimisták angolul tanulnak, a pesszimisták héberül. A realisták pedig lőni ! http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
Ariadne
őstag
Feltéve ha adja hozzá a számlát is, ami kiskerből való, akkor igen. Nagykernél vagy egyéb más esetben már egyáltalán nem biztos.
sasa311: Igen, ez azért érdekes kérdés. Gondoltam esetleg táppal együtt van.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Attila_26
aktív tag
na sziasztok
redtower garival hova fordulhatok?
köszönöm -
-
sanzi89
addikt
Üdv.
Remélem valaki tud majd segíteni nekem tanáccsal vagy bármivel az alábbi ügyben.
2008. 10.15.-án lett vásárolva a T-Mobile-nál egy SE G502-es készülék előfizetéssel. Ezt a telefont 2010, augusztusában bevittem az üzletbe, garanciális javításra. A javítás tárgya az volt, hogy a kijelzőt a helyén tartó ragasztó befolyt a kijelző elé, ezzel a perem melett egy 3-4mm-es részt kitakarva. Kaptam cseretelefont, letelt az X nap. A javítás kész, visszavettem a telefont. Eltelt kb 1 hónap. Ezen a héten ugyanez a probléma vetődött fel megint, magyarán megint befolyt a ragasztó a kijelző elé. Namármost a problémáim, hogy 2010. 10. 15.-én lejár a 2 év garancia a telefonra, így ha most beviszem, megint megcsinálják, majd 1 hónap múlva előjön megint ez a hiba mehetek a sóhivatalba... Éppen ezért ilyenkor - ha már bizonyítottan ezzel a hibával javították a készüléket, a T-Mobile is elismeri - kérhetek-e cserét (ha igen kérlek utalj a jogszabályra, hogy tudjak mire hivatkozni)? Illetve cserét már nem, mivel ezt a telefont nem árulják. Ilyenkor mit kérhetek? Azért, hogy ne legyen ilyen egyszerű a helyzet előfizetéses a telefon, tehát a telefon vételárának a visszatérítésével se mennék sokra, mivel az előfizetés mellé 3000Ft volt. Azonban az előfizetésemet meg nem akarom visszamondani, de akarok mellé egy normális telefont.
Ilyenkor mit lehetne tenni?
Nagyon köszönök minden segítséget!
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sasa311
veterán
-
sanzi89
addikt
válasz sasa311 #5484 üzenetére
De ha 1-2x elcseszik a javítást, már nem lesz garancia a telefonra. Javításra meg nem mondták, hogy bármiféle garancia lenne. Vagy akkor igazából másfél év a garancia, mert az utolsó fél évben úgyis elszakarodunk a vásárlóval a javítgatással?
Meg nem értem. Van egy hiba. "Megjavítják". Rövid időn belül ugyanaz a hiba fordul elő, szóval szerintem nem javították meg. Akkor most mivan?
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
#02683648
törölt tag
Üdv,
A néhai Bird-ről érdeklődnék ismét, h van e é valami fejlemény ez ügyben, azaz h érvényes e bárhol v. jó e bármire a Bird által kiadott garijegy. Van még pár szgép alkatrész itthon (chieftec táp, wd vinyó, giga lap, és asszem kingmax memória) ami a garlap szerint 2012-ig garos az egykor létező birdnél ami ugye a gyakorlatban fantomizálódott.
Bárki bármit tudott e gariztatni a bird helyén lévő ab informatikánál, (vagy akár a forgalmazónál, etc.) vagy felejtsem el a cuccokra még meglévő cca 1.5 gart??
Igazából azért is érdekelne, mert lehet h eladnám ezeket a dolgokat, amikor is nem mindegy h van e rá egyáltalán bármiféle gari.Rákerestem a keresőben a bird, AB informatika szavakra, de februári volt a legfrissebb komment.
-
sanzi89
addikt
válasz sasa311 #5486 üzenetére
Nem is azzal van a gond, csak most is kellett kb 1 hónap mire megint előjött a hiba. Mindegy, hétfőn beviszem, hogy javítsák meg akkor megint. Ha garanciális időn belül a második javítás se hozza rendbe a dolgot akkor kérhetek cserét?
@Gyuri27
Hát, nem tudom itt milyen alkatrészről beszélünk. Elvileg a készülékházról/kijelzőről oldószerre leszedték a régit, "tubusból" új ragasztó felken, telefon összerak. Itt a ragasztó lehet max alkatrész, de az meg már milyen.
A telefon mindig tokban van, és mindig az övtáskámban hordom, sose hagytam napon."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
-
Gyuri27
félisten
válasz #02683648 #5488 üzenetére
2. A cég elnevezése
2/1. BIRD COMPUTER Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
Hatályos: 2005/09/20 ...
5. A cég székhelye
5/4. 2045 Törökbálint, Bajcsy-Zsilinszky utca 50.
A változás időpontja: 2010/02/22
Bejegyezés kelte: 2010/03/31
Hatályos: 2010/02/22 ...Elvileg léteznek.
Amd - Radeon - Ryzen
-
shteer
titán
amennyiben valamelyikőtöktől a garanciaidő alatt bevizsgálási díjat kérne bármelyik kisker (akár hibás, akár tesztOK eredménnyel) akkor tessék ezt a kinyomtatott lapot adni fizetségként
..szerintem jónak tűnik
-
#02683648
törölt tag
válasz Gyuri27 #5491 üzenetére
Azt mint egyszeri user hogy tudom kideríteni h melyik nagykertől vásároltak?
Amúgy ez a cégfantomizálás tipikus első lépése , mármint a székhely áthelyeztetése bivalyb*sznád kossuth lajos utca 2 cím alatt lévő szövetkezeti itaboltba - természetesen törökbálint messze nem az, de nem véletlen h a székhelyváltás egybe esett a garanciális mutyizásokkal amik januárban kezdődtek ["domaint megvásároltuk", etc.]
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz #02683648 #5488 üzenetére
A cégeknek megtalálhatónak kell lenniük a cégjegyzékbe bejegyzett székhelyükön. Ha ez nincs így, pl. tértivevényes levelet nem vesznek át, akkor a cégbíróság felé érdemes ezt bejelenteni, akik hivatalból törölni fogják őket a cégjegyzékből. Ha valóban működik a cég, akkor ezt azért igyekeznek elkerülni és elérhetővé kell válniuk.
mod: Egyébként korábban válaszolgatott itt valaki a Bird/AB Informatika/Alien részéről, amiből szintén egyértelmű volt a kamuzásos cél. Korábban az Alien jó kis üzlet volt, de azt is fantomizálták ugyanúgy, mint a Bird-öt. Sajnos ez van.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
válasz Gyuri27 #5495 üzenetére
Mondjuk mivel a Bird korábban a Nagyenyed utcában volt megtalálható, véletlenül (?) a szintén fantomizálódott, egész pontosan többmilliárdos (!) apeh tartozással felszámolás alá került Bluefish cég egykori üzlete helyén volt és annak idején a Bluefish-ből hivatalosan kiszállt egyik tag alapította, így valahogy eleve rossz érzéseim voltak vele... De természetesen én rosszindulatú vagyok és gyanakvó, pfuj.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
#02683648
törölt tag
-
sanzi89
addikt
Üdv.
A neten való rendeléssel kapcsolatos 8 munkanapos visszavételi kötelezettség miatt érdeklődnék.
Van-e a visszavételnek valamilyen feltétele? Mivel olvastam webáruházakban olyat, hogy csak bontatlan terméket tudnak visszavenni. Ez tényleg így van? Ha nem bonthatom ki honnan tudom meg, hogy az adott termék milyen?
Vagy ha kultúráltan ki is bontom, sose tudom már teljesen 100%-ig úgy visszacsomagolni, mint ahogy gyárilag volt. Pl a pendrive-ok ilyen összepréselt kemény átlátszó műanyagban érkeznek, amit csak ollóval lehet kibontani, de ugye azt már "visszazárni", úgy, mint ahogy gyárilag volt nem tudom.Esetleg ha ehhez lenne valakinek infója.
Köszönöm!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Futás, futópályák
- Dell notebook topic
- Alaplap leszakadt csatlakozó, valóban javíthatatlan?
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
- Apple MacBook Pro 16,2" M3 MAX - mrw33mg/a, új, bontatlan gyári garancia
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs