-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Azt sosem értettem, miért ír alá valakit olyan papírt, amit nem akar...
A garanciális javítás azt jelenti, hogy a fogyasztónak nem kell fizetnie semmit. Átvételkor nem jelezték, hogy garanciavesztésre okot adó dolgot látnának rajta, ha mégis így gondolják, azt bizonyítaniuk (!) kell, független szakvéleménnyel, pl. erre jó a fogyasztóvédelem által végzett bevizsgálás, amelynek költségeit természetesen a cégnek kell állnia. Ha nem tudja bebizonyítani, hogy a hiba oka az átadás után keletkezett (márpedig ezt biztosan nem tudja), akkor ingyen javítani kell/cserélni/vételárat visszafizetni. Ja, persze ha erre a ''befolyásra'' hivatkoznak, azt is bizonyítaniuk kell, hogy emiatt rossz a gép...
Békéltető testülethez érdemes elmenni (gugli a barátunk ), előtte beírni a vásárlók könyvébe, végül bírósághoz lehet (és talán érdemes is) fordulni. Nagyon átvágták a barátodat, és nagyon rossz döntés volt aláírni azokat a papírokat...
mod: A Fujitsu magyar képviseletének is megérni írni egy emailt legalább, ecsetelve, milyen jogszerűtlenül jár el a szervizük, csak hogy tudjanak róla...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Házimozi haladó szinten
- Politika
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen