-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #845 üzenetére
Tény, hogy irtó nehézkes érvényt szerezni a jogainknak, ezért is engedhetnek meg meguknak a kereskedők olyat, hogy szemrebbenés nélkül hónapokig ''ülnek'' egy cuccon, és még nekik áll feljebb, ha jön a fogyasztó és dühös emiatt...
Az Extreme Digital üzletről pl. egyre többen tudják, hogy a kedvező ár és a hmm ''kétéves garancia'' mögött az áll, hogy nem a hivatalos importőrökön át hozzák a cuccokat, így általában valamelyik európai országba küldik ki javíttatni a termékeket. Az olcsó árral becsalt vevő akkor jön csak rá, hogy a sokhetes javítás az ára az olcsóságnak. Hát, olcsó húsnak ugyebár...
Ehhez képest épp digitális fényképezőt kerestemben látom, hogy a valódi szaküzletek már kifejezetten úgy hirdetik nagy betűkkel, hogy ők a magyar importőrön át hozzák a gépeket, és teljes, százakárhány oldalas magyar használati utasítást adnak (ami kötelező, de az ED-nél úgy tudom, mégsem megy). Aki nem csak a reklámok alapján vesz dolgokat, szvsz észreveszi az ilyeneket. Remélem egyre többen...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudományos Pandémia Klub
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- EAFC 24
- Milyen videókártyát?
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen