Új hozzászólás Aktív témák

  • luciferc

    őstag

    válasz Ariadne #943 üzenetére

    Ha szigorúan a szabályt nézzük, akkor a fogyasztó szerint hibás, te nem tudod bizonyítani, hogy nem gyári hibás - részedről bukta.

    No de ha a gyári teszt azt mondja, hogy nem hibás, akkor az nem annak a bizonyítása, hogy nem is hibás? És mint ilyen, nem tartozik a jótállás hatálya alá?

    Az adatra nincs jótállás, de a jótállásra kötelezett (elvileg) köteles megtéríteni azt a kárt is, amit a hibás cucc okozott (pl. hibás táp miatt leég a ház...), ez alapján az adatmentés grátisz lenne.
    Ezzel meg az a baj, hogy azt nem a vevőnek kell bizonyítania, hogy a vinyó okozta az adatvesztést? Mert okozhatta simán a win is, vagy a win egy hibás memóriamodul miatt, vagy hibás alaplap... :U

    Amúgy ennek fényében (jótállásra kötelezett (elvileg) köteles megtéríteni azt a kárt is, amit a hibás cucc okozott) mégis mennyiben jogszerűek a szoftver licenc szerződések, amik ugye minden felelősséget kizárnak? Vagy ha lefagy az office, mehetek az ms-hez?

Új hozzászólás Aktív témák