-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ilba
tag
Szia!
Köszönöm a választ! A kérdés már csak annyi, hogy várjak a következő meghibásodásig (ha előfordul, akkor remélem egy éven belül, az alaplap garanciaideje alatt), vagy a noti eredeti garanciájának lejárta előtt cselekedjek (október eleje)? Amúgy a törvényi háttere megvan ennek az igényemnek, vagy egy kicsit légbőlkapott a dolog, és elhajthatnak szó nélkül? Az, hogy nem tudják megjavítani, a gépre vonatkozik? Merthogy az alaplapot cserélgetik minden alkalommal... A lényeg tulajdonképpen az, hogy egy termék (jelen esetben a notebook) külön egységként kezelendő a garancia kérdésében, és a meghibásodás az egész gépet érintően orvosolandó, vagy az alaplap az, ami külön kezelendő... Mert ugyebár annak a cseréjét mindig, zokszó nélkül elvégzik... Bár a válasz egyértelmű, de mégis érdekel a véleményetek.
Amúgy a gépet tegnap elhoztam a szervízből, és még működik..., de meddig?
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen