- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz tusi74 #80685 üzenetére
Szia.
A volán mögé akkor tudsz majd visszaülni, ha szerelőhöz viszed az autót, nem kóklerekhez.
Ez nem elektromos hiba, hanem fals levegő.
Persze biztosat csak akkor lehet mondani, ha elvégzett az ember pár vizsgálatot.
Azonban találkoztam már ilyen esettel, a fék dewander vákumcsövét, elnyiszálta a gázbowden, mert rosszul volt elvezetve. Innentől vákum helyett extra levegőt kap és az alapjárati beállítás megszűnik. Azaz full gázon pörög a motor. Ez az 1.2 es 8szelepes autó nem ekkora betegágy, mint amit te leírsz, csak sok a húzzuk le a női tulajt, úgyse tudja miről beszélünk.Hogy értsd, miről beszélek, ez egy szívó benzines autó. 3 dolog kell, hogy működjön.
Benzin, levegő, szikra.
Benzinből nem kap többet, szikrából nem kap többet, levegőből viszont igen. A sok oxszigén meg beindítja a folyamatokat.
Ha a tábor tüzet meg akarod gyújtani ott is fújod, hogy lángra kapjon.
Persze ez durván leegyszerüsítve...
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs