-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #81300 üzenetére
sehogy, nem lehet kiiktatni bele van programozva a fedcompba.
beszart?Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DonThomasino #81302 üzenetére
Helyéről kifordítva csatlakoztatni? Úgy nem szorul be, és a kocsi szerint is minden rendben kéne legyen.
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz rob210 #81295 üzenetére
Kétzónás digi.
rendben, köszönöm!
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Lenne pár kérdésem,
Szeretnék venni 2db tartó bakot.
Milyen márkát javasoltok?
Geko 6000 Ft-ért alza.hu rol?
Fékbetétből Zimmermann mennyire ajánlod hátsó fékhez?
Első hátsó kipufogó tartóbol, néztem Febi típust ajanlott ez a márka?
Akkuból nem talaltam sct-t, nem rendelhető sehol...exide esetleg?Megane 2 nel az ajtó kárpitot húzta e már vki át? Hogyan oldotta meg? Lefurta a műanyag tartokat esetleg?
köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #81305 üzenetére
Autó alá kellene a bak szereléshez? Azt hittem először, hogy motor vagy váltó tartó
Többit nézd meg kauffernél, Zimmermann fék kiváló, akkuban szvsz az electric power/Jász is teljesen jó.
Ajtó kárpit otthon nehéz, ha nincs rutinod, persze nem lehetetlen - viszont többször látom, hogy pl átüt a ragasztó, vagy elenged egy idő után[ Szerkesztve ]
-
Bass
addikt
Sziasztok szeretném kicserélni a gátlóimat amik ugyan nem szivárognak , nem érzem hogy gond lenne velük de még a gyáriak (2005-s 1.6b megane 2 kombi) és gondolom már nem olyanok mint új korukban. Viszont több féle méretet dob fel a rendszer ,max hossz 485mm,506mm,542mm melyik a normál?
Ez az egyik amit kinéztem [link]
Köszönöm"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
Minden gyári még kivéve egy talpast,a két stabpálca is cserélve lesz a porvédők már a végüket járják ,a rugók nem voltak tervben de köszönöm a tanácsot.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Benir8
senior tag
Ha már le lesz szerelve, érdemesebb lenne kompletten cserélni. Lengéscsillapító, spirál rugó, porvédő és toronycsapágy készlet. Ugye ezek mind egybe vannak, így sokáig nem lesz gond vele. Én így tettem.
Futóművet átvizsgálni és ha rendben van utána irány a futómű beállítás.[ Szerkesztve ]
-
Bass
addikt
Igen porvédő és toronycsapágy is ki lesz cserélve(a rugokat nem terveztem) csak a lengéscsillapító méreténél elakadt a project 😁
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Cola111
aktív tag
Sziasztok!
Fékfolyadékot bármikor lehet cseréltetni vagy fékbetéttel együtt kellene? A forráspontja már indokolttá tenné, de a betétek még szinte újak.
MII 1.4 benzin
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #81305 üzenetére
Bakból csak TÜV jöhet szóba, az életed múlhat rajta!
Zimmer perfect.
Kiputartó febi jó, ha tudsz inkább meyle.
A kárpitozást, bízd kárpitosraRenault power
-
molnarpeter
nagyúr
Enyémben előző tulajnál lett arra cserélve a hátsó pár, de egyszer raktunk valamit rendesen a csomagtartóba, és már jött is ki az olaj, szétszedve látszott a szárakon a rozsda. Aztán kauffernél valami akciót nagyon kifoghattam, mert 7 ezerért vettem olcsóbb márkából egy párt Mondjuk nem akarom még elítélni, mert lehetett szerelési hiba is a rozsda oka, vagy franc tudja, biztos nem ízlett neki a terhelés sem.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #81321 üzenetére
Vègül nekem is kyb lesz japanparts helyett, tegnap hívtak a zsu-ból, hogy nincs egyetlen beszállítónál olyan, kyb-át ajánlott ès egy keveset tud engedni a webshopos listaárból. Porvèdőt mindenkèppen vegyek hozzá mèg? Szerelő múltkor azt mondta, hogy az nem kell,mert jók. Szerdán megyek átvenni az alkatrèszeket, szóval mèg van időm leadni esetleg arra is a rendelèsemet.
-
lsebestyen
addikt
válasz molnarpeter #81322 üzenetére
Ha már rendesen pakolás... 50km, ebből 40km az M4-en, annyiban jó volt, hogy az M4 egyelőre tüköraszfalt. Eredetileg az Octival mentem volna, de az tartósbérlettel a szervizben van ~470kg járdalap, egyetlen fura zajt nem produkált, bár a városban inkább 35-40-nel mentem a fos utak miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz lsebestyen #81327 üzenetére
Építkezésnél hasznos kellék a vonóhorog.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #81323 üzenetére
Én kicserélném 800.- /db és drága alkatrészt tud megölni, ha tönkremegy.
Renault power
-
t.imi
addikt
Elkezdtem szétszedni a zárat. Célszerszám hiányában mókás a zárbetét eltávolítása
A kis 12v motor háza elég masszív, nem tudom megbontani tisztítás céljából.
Ha kimosom féktisztítóval és kap 1-1 csepp varrógép olajat megfelelő kenést biztosítana az elkövetkező X időre?Ajtó átvezetőkábel javítása szerintem halott ügy, max ha érintkezőkkel együtt cserélném a ~20cm kábel szakaszt. Forrasztás a kis ív miatt nem lenne tartós.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #81331 üzenetére
Ez m2 kyb. [link]
Autónkênt és gyártónként eltér az ár.
Meylet vettem most egy megane 1 hez az kereken 2300.- volt a 2db ot tartalmazó szett.Renault power
-
Kronos3000
senior tag
Kollégámnak segítenék, az ő és családja igényei, pénztárcája alapján. Kifejezetten városba és néha hétvégi telekre szaladgálónak néztem ezt a modus-t, jó lehet ,érdemes megnézni?
[link]Wasabi...
-
rob210
Topikgazda
-
Kronos3000
senior tag
Nem sietnek, akkor megnézzük, köszi.
Wasabi...
-
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #81335 üzenetére
Ha megnézitek egy nagyon fontos dolog van, hideg legyen a motor amikor beindítjátok és nagyon figyeljétek a hangját! Ha csattog és melegedésre kisimul elhalkul akkor sajnos az se volt megfelelően szervizelve.
Ez a motorcsalád elpusztíthatatlan, de a 40ezres kötelező szelepállítás elmulasztásával a kompressziót haza lehet vágni.Renault power
-
DonThomasino
veterán
M2 mindkét hátsó gyári hangszóró recseg és halk.
Lehet javítani vagy csere?
Ha csere milyet érdemes ?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
prandris
tag
válasz DonThomasino #81338 üzenetére
Ha a hangszóró recseg és biztos nem a vezeték a rossz akkor biztos nem javíttatnám. Pont ma raktam be hátulra (M2 szedán) is az ajtóba hangszórókat, mert gyárilag nekem nem volt. Youtube videót néztem hogyan kell beszerelni oda. Nekik vezetéket is kellett húzni mert az sem volt, szerencsére nekem volt szépen bepattintva a csatlakozója egy kis lyukba.
Hátulra is ugyanazt tettem, mint amit itt írtam egyszer [link] . Olcsó és csak annyit kell alakítani a hangszórón, hogy a két ponton ahol rögzíteni fogod ott a peremes részét lecsíped, de ha ezt választod biztos látni fogod (elöl egy kicsit többet kellett faragni). Kelleni fog ilyen is: [link]
A videón teljesen lerobbantják belül az ajtót, de nem kell csak a felső kárpitot lepattogtatni. Ha van egy rövid csavarhúzód, akkor be tudod játszani a hangszórót. De mivel neked van benne gyárilag az torx lesz szerintem és akkor bit fejes kicsi csavarhúzó lenne a legjobb.[ Szerkesztve ]
-
Cola111
aktív tag
Úgy néz ki az én kálváriámnak sem lesz vége sose.
Az egész úgy kezdődött, hogy megvettem kollégám II-es benzines 1.4-es megánját, amit anno újonnan vásárolt. Amikor megvettem 200.000 km volt a kocsiban. Megesküdött, hogy rendszeresen horda szervízbe és inkább autópályázott.
Megvétel után cseréltettem azonnal vezérlést + vízpumpát, olajat (amit azóta is rendszeresen 10.000km-ként cseréltetek), összes szűrőt, gyertyákat.
Már itt fura volt, mert a szervízbe mondták, h. szerintük nagyon régi volt a gyertya és a benzinszűrő lehet még a gyári... Nagyszerű gondoltam. No sebaj.Aztán néhány hónap múlva az első hideg indításnál rendre lefulladt... Élő adattal megnézték, hogy falsot szív a motor. Fojtószelepet takarítottak, ill. tömítéseket cseréltek. Állítólag kényes rá a kocsi.
Rá pár hétre elkezdett húzni az autó, rugótörésem lett, úgyhogy csere mk. oldalan, valamint toroncsapágyat és szilenteket is cseréltek, majd közölték, hogy lóg a kormánymű is, de ne aggódjak ezen mindenki átesik, mert az MII futóműve híresen gyenge. Rendben, akkor azt is cseréljük.
Vissza vittem, hogy ennek ellenére továbbra is kopog szerintem halkan. Mondtak, hogy lengőkar is kezdi megadni magát, majd érdemes lenne cserélni később. Itt jeleztem, hogy akkor 1 év cserélték a lengőkarokat.Minden télen átjáratom a klímát időnként, most februárban nem indult el a klíma. Szerelő: nyomáskapcsoló csere, valamint behúzótekercs csere (?). 2-3 napig jó volt, akkor - 7 fokos levegőt fújt be a klíma, majd megint nem kapcsolt. Most itt tartok ezzel.
Amiket eddig cseréltettem
3* Olaj + olajszűrő
2* Levegő- pollen és üzemanyagszűrő
Gyertyák (NGK, hézag 0.9)
Vezérlés, vízpumpa
2* fagyálló
Fékolaj
2* hosszbordás szíj
Tárcsák, betétek, fékmunkahenger, fékolaj, fékcsövek
Akkumulátor
Kormánymű, spirálrugók, szilentek, stabilizátor pálcák, lengőkarok
Hátsó dob felfogató
Ablaktörlők
Ablaktörlő mechanika
Klíma: nyomáskapcsoló, behúzótekercs
Fojtószelep takarítás
IzzókAmi még nem jó:
- klíma
- mozog a motor, szerintem valamelyik motortartó bak ki van kopva, engem zavar.
- hidegben nehezen tudok váltani 1-2-3 fokozatot.
- rendkívűl magasan fog a kuplungom, és időnként rángat, főként első indulásnálMost azt érzem, hogy rengeteg a kiadásom, és csak a pénzt ölöm bele, nagyon hezitálok, hogy eladom és soha többé francia...
Csalódott vagyok kicsit.
-
rob210
Topikgazda
válasz Cola111 #81340 üzenetére
Ne haragudj, hogy ezt mondom, de nem tudom elégszer elmondani, hogy a Megane 2 a legrosszabb megane ami létezik.
Ha ennek utána olvastál volna vétel előtt, nem itt tartanál.
Vagy ha felméretted volna a kocsit, és úgy veszed meg, hogy tisztában vagy vele miket kell majd cseréltetned.
Egyébként meg jól le is húznak, mert az M2 nél szeretik a tulajokat megvezetni.....
Pl. hány éve van nálad a kocsi, hogy 2 hosszbordást kellett cseréltetned?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Cola111
aktív tag
válasz forceberg #81341 üzenetére
De átnézettem. Tudtam, hogy nincs költségmentes autó - ezt a bölcsességet nem Tőled hallottam először, gondolom feltűnt, hogy költöttem is a karbantartására ( ). Nekem előtte egy Subaru outbackem volt, amit akkor anyagi okok miatt el kellett adnom. Gyorsan kellett egy autó, aminek ismerem az előéletét és relative olcsó fenntartani - ez nem jött össze.
Ha bármit észlelek rajta azonnal szerelő vittem és viszem az összes autóm.
Biztos nem olvastad el rendesen a mondandóm, vagy nem értetted amit írok, hogy ezek rendszerint típushibák, így hiába okolnám az első gazdáját.
Csupán csak úgy érzem ez a kocsi csak a pénzt viszi, hiába költök rá, mindig újabb és újabb hiba jön elő, és soha nem lesz vége. Ezért gondolkodom rajta erősen, hogy megválok Tőle.
-
Cola111
aktív tag
válasz rob210 #81342 üzenetére
Előtte elvittük szerelőhöz, átnéztek rajta mindent akkor nem volt rajta nagy gond, fékek kopottak voltak és ennyi. Mivel kollégámtól vettem, akit azért valamennyire ismerek, és esküdött rá, hogy rendszeresen szervizelte, gondoltam olyan nagyon rossz nem lehet. Számlákkal igazolt mindent. Azóta 50ekm mentem vele. Az első szervízkor és most cseréltek rajta hosszbordás szíjat.
-
Somatom
veterán
Nem jó ezt a topikot olvasgatni. Természetes, hogy az emberek akkor írnak ide, amikor vmi nyűgjük van, de ettől a sok(k) probléma olvasásától totál belém áll a para. Vásárlás, átnézés óta még a 10 ezer sincs benne, de már újra átnézetném, mert ha nekem Németország, vagy hazafelé megkotlik, akkor a kardomba dőlök.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
forceberg
veterán
válasz Cola111 #81345 üzenetére
A csalódottságod érthető, de az, hogy kié volt az autó, semmit sem jelent.
A márkaszervizek is...
A kuplung hosszú távokat járva nem kellene, hogy fent fogjon, hacsak nem botlábú a tag, bár 250e km, az 250e km. Ha kollégád, ha nem, nem ültél mellette a kocsiban, igazából nem tudhatod, hogy hogy használta. Amire ő azt mondja, hogy vigyázott rá, arra egy témában jártas lehet, hogy tépné a haját!Ha legalább 3-4 évre tervezel az autóval, akkor mostmár nem biztos, hogy érdemes kiszállnod belőle azonnal.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz Cola111 #81345 üzenetére
Na akkor levonom a konklúziót, ahol átnézetted oda többet maximum lovaskocsival menj.
Sorry, de én nap mint nap ezeket javítom és tudom mik a hibái és azokat is meg tudom mondani, mik fognak rajta garantáltan előjönni egy átnézés során.
Ráadásul te még az elektromos hibákat el se kezdted, így még nagyon bele se kezdtél az M2 kálváriába.
Az alkatrész pedig tényleg nem drága hozzá.
15-18 ezer egy komplett lengőkar, 19 e a 2 spirálrugó.
Etc.etc. persze sokat rá kell költeni és 4-5 évente meghal benne a futómű, de amúgy.......
Ha tudja mit vesz az ember és van szerelője, akkor nem válalhatatlan.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vírusirtó topic
- VPN topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest