- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #81694 üzenetére
Szia, azt nem tudod kapcsolgatni, az van és kész.
Ha kiszállsz a zsebedben a kártyával és elkezdesz távolodni, kb. 1-2m után be kell zárnia automatikusan (és adnia kell ilyenkor az autónak valamilyen hang és fényezést).
Ha így zártad be és odalépsz az autóhoz, majd megfogod a kilincset, akkor nyílnia kell.
Illetve ha az utastérben van a kártya (kivéve csomgtér, onnan nem működik), akkor beülve tudod indítani az autót, nem kell semmit dugdosni sehová.Röviden, szabadkéznél a kártya zsebben / táskában és soha nem kell elővenni: nyit, zár, indul...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Somatom
veterán
válasz molnarpeter #81701 üzenetére
Nem tudom. De, sztem nemsokára kiderül.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rob210
Topikgazda
-
BUZZLGHTYR
senior tag
egy kérdés, clio 1.2 2006 bb-cb motorkódú manuális váltóba hány liter olaj szukséges?
köszönöm szépen a választ! -
Mezga Aladár
veterán
Használ valaki ilyen diagnosztikát?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
forceberg
veterán
válasz Somatom #81706 üzenetére
Az inkább nem lett kinullázva.
A regenerálás sem számít bele annyit, mint sokan gondolják.
Nálam a tavaly nyár végi tisztítókúra alatt 1-2-300km-enként regenerált a kocsi, nyilván párszor regenerálás közben is le kellett állítanom. Mégsem sürgette az olajcserét.
Az olajminőséget sem nézi igazából, csak a felhasználás függvényében kalkulál a fedcomp.
Pl. sok hidegindítás, főleg, ha be sem tud melegedni a motor.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Somatom #81711 üzenetére
Jártam már úgy, hogy azt hittem, hogy kinulláztam, aztán mégsem. Én magamnak cserélem az olajat. Már villog a 30000, de még nem elég a gombnyomás!
Én is abban a hitben éltem ,hogy a sok regenerálás, jó néhány be nem fejezett be fog számítani az olajcserébe.
Nem számított! Ha mész egy hosszabb távot a regenerálás után, akkor szépen kitisztul az olaj a gázolajtól.Idő mennyi telt el a csere óta? Ha németbe jársz a kocsival, akkor gondolom pár hónap csak a 8e.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
gixxergabi
senior tag
válasz forceberg #81712 üzenetére
"mész egy hosszabb távot a regenerálás után, akkor szépen kitisztul az olaj a gázolajtól"
Szerencsére az enyém nem így működik, hanem 5dik befecskendező dpf előtt... lehetne is kötni rá a vezérlésére led-et visszajelzőnek, de lusta vagyok rá ha nagyon érdekel hogy áll, akkor meg CarScanner app ODB-n megmondja... -
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #81714 üzenetére
Nálam is van + befecskendező, de állítólag attól még a motorba is megy elvileg extra gázolaj.
Én is szoktam néha nézegetni, hogy épp hány gramm korom van benne, mikor regenerált utoljára, vagy épp hány fokos maga a DPF.(#81713) Somatom : a részecskeszűrőben halmozódik a korom, amikor a rendszer úgy látja, hogy elért a korom egy mennyiséget, akkor regenerál, azaz kiégeti a DPF-ből a kormot. Ilyenkor felfűti magát 640°C-ra, ahol a korom szépen elég.kb. Alap üzemben a DPF kb. 200-350°C-os, ami nem elég meleg, hogy a korom elégjen, ezért kell jobban felfűteni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MC Pite
veterán
Nem valószínű, az itthon kapható ledek 95-98%-a gagyi!
Én most ilyet vettem megint. Tartósság passz, többi szempontból jó.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Somatom
veterán
válasz lsebestyen #81718 üzenetére
Mehetek még pár kört a ház körül, ha neki ez ennyire fontos, csak kérjen meg rá, mert különben nem tudom, hogy ő épp regenerálódni szeretne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
forceberg
veterán
válasz Somatom #81719 üzenetére
Semmi baja nem lesz, ha leállítod. Mikor legközelebb újra megtelik, megint elkezdi kiégetni.
Legalábbis K9K 846 esetén nálam így csinálja.De ha meg akarsz nyugodni, akkor ha le akarsz vele állni és meleg motornál a szokásosnál magasabb az alapjárat, meg hallasz valami cöcögő hangot, akkor épp regenerál Mész vele pár km-t, aztán végez is.
Elméletileg van egy olyan dolog, ha sokszor egymás után nem tudott teljesen regenerálni, akkor dobhat rá hibakódot.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
dssport
tag
válasz Somatom #81719 üzenetére
Szerintem ezek már csak akkor jelzik, hogy épen regenerálnának amikor baj van. Javítsatok ki, ha tévedek de VW-ből kiindulva gondolom a gyárak szemlélete közös: alap esetben a felhasználónak nem szabad tudnia erről, mert ez gond. Nem kell kijelzés, nem kell tömítettségi állapot. Persze jelekből lehet olvasni: Látszólag ok nélkül megy a ventilátor, magas pillanatnyi fogyasztás, más a hangja, dől belőle a meleg, büdös a kipufogógáz, füstöl, vw pl máshogy megy. (baromi idegesítő, teljesen eltolódik a megszokott, használható fordulatszám tartomány... kezdetben azt gondoltam, hogy basszus megszorult a geometria aztán egy fenét ,,csak" regenerál)
Nem tudom kinek milyen élete van, de nekem ennél sajnos sokkal sűrűbb, hogy lyukra kocsikázzak regeneráció miatt. Illetve persze, néha be lehet iktatni de velem már volt olyan, hogy több mint egy héten keresztül nem tudott ez végigmenni, mert folyamatosan időpontokra mentem aztán meg az ágyba. Vagy olyankor kezdte el amikor volt 3 liter gázolaj a tankban... kösz... vagy megtöltenek egy repülőről menet közben vagy megállok tankolni és megszakad... De hozhatnék olyan példát is, hogy szinte megállás nélkül letekertem 600km-t pályán és amikor beértem a városba akkor kezdte el... Nem, nem mentem tovább, örültem ha hazaérek... Ez a megyek pár kört a ház körül általában nem játszik. Ehhez folyamatos haladás kell, akkor az igazi és ha nem egy oválpálya közepén laksz akkor nehezen fog végigmenni a városi forgalomban. Egyre gyakrabban kezd bele, nyírja az olajat stb... Hangsúlyozom ezek VW tapasztalatok...
-
Nordik
őstag
M2nel hallok néha tompa, halk kalapalo hangot jobb elölről. Főleg balra kanyarodasnal, de néha egyenesen haladva is. Volt a hétvégén egy 500kmes utam ezután jött elő. Ki tekert kormánnyal elindulva nincs ilyen hang egyik irányból se így talán féltengely kizárható. Jól gondolom, hogy esetleg kerekcsapagy lesz? Gyari lehet meg benne, 130ezer kilométerrel.
-
Kronos3000
senior tag
Thalia 1.4 16v (2003) Ma reggel induláskor minden rendben,2 km múlva kiraktam a feleségem a munkahelyén,kissé visszaesett alapjárat épp csak hangyányit,erős motor remegés,traktor szerű érzet,mintha 3 henger menne de felpörög erő is van,ám gyorsítás közben is remegős enyhén. Ha hazaérek megnézem az alapokat,gyertya trafó,stb,merre kutakodjak még?
Wasabi...
-
rob210
Topikgazda
-
MC Pite
veterán
Nem rossz, de ez sem az igazi. Nekem most van úton 21/5ösben azaz osram, ami az Y alakú, foncsort megvilágítós. De igen, jellemző probléma hogy rohadt drágán vannak normálisak, a többi szinte mind szemét. Azért is linkeltem azt, ami legalább nem zavarja rádiót, elég a fénye és jó helyre vetíti és normális a hűtése. Tolatóba oké, de 21/5-ből nem merném megvenni.
Egyébként beltérre még mindig Osram Cool blue halogén izzókat használok, mert már 5-6 éve nem találok elég jó W5W ledet, pedig pártíz félét próbáltam, és nem a boltosok random készletéből válogattam, hanem célzottan keresgéltem. Ahogy a főfényeket is, de azokból nagyjából megvannak a frankók, és már emberi áron is akadnak .
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Tibko8
senior tag
Sziasztok
Olyan problémám van egy Clio IV GRANDTOUR-ral hogy a bal hátsó ajtót a kocsi nyitottnak érzékeli minden egyes ajtózár nyitás után (mármint ha kinyitom az autót központizárral) és csak az segít ha kinyitom az ajtót és jó erősen becsapom és ezt most már minden alkalommal elkell játszani.
Ez valami típus hiba lenne van rá megoldás?Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
#89309696
törölt tag
Hali.
2004 Kangoo, 1.5 dci, 65 Le. Észrevettem, hogy reggel beindítás után néha nem egyenletes az alapjárat, finoman rángat pár másodpercig majd abbahagyja, majd megint, majd abbahagyja. Aztán 1-2 perc múlva jó. Nem durva rángások. Ha emelek a fordulaton 1000 köré hidegen akkor nem rángatózik.
Ma reggel mentem vele 9Km-t, majd két óra múlva indultam volna tovább és fél percig indítóztam mire beindult. Akkor viszont rögtön és simán.
Valami ötlet, hogy mitől lehet? Rémlik, hogy buborékokat kéne néznem, meg nyomásvesztés, ilyenek. Más probléma nincs vele, megy rendesen.
Szűrő és csövek cserélve 20 ezerrel ezelőtt. Sima Shell gázolaj, sose kapott prémiumot, üresre se volt kifogyasztva. Nem látok a szűrő környékén szivárgást, az autó alá még nem másztam be. -
Xantomas
őstag
válasz Mezga Aladár #81708 üzenetére
Jah, rendeltem, univerzálisan sz@rt sem ér, a RenPY fake ELM-nek ismeri fel (még nem is PIC-van benne, hanem ST32-re írt elm klón fw), hiányzik belőle több protokol válasz üzenet. Ne vedd meg. Torque, meg ilyen szarokhoz jó, de ahhoz túl drága, de gondolom diagra kellene, arra nem jó, ment a refund.
Diagra rendes CLIP, hivatalos ELM-es diag, vagy olyan ELM klón kell, amin rendes PIC-van, azt leforrasztod, rendelsz az ELM-től rendes ELM-et, olyan tokozában amit leszedtél: [link] [link] felforraztod, és menni fog a Pythonos diag is.
Univerzálisra meg ott a Delphi eszköze, amit mint tudjuk, csakis hivatalos forrásból szabad megvenni
Kicsit perverzeknek, meg ott a CANALYZE, ami a hivatalos, Thales /Renault group általá kitett opensource tool, amivel el lehet érni mindent IS a kocsiban. Hivatalosan a legteljeskörűbben a Vector illesztőjével, meg hozzá a SW csomaggal lehet használni, aminek nem akarod tudni az árát, (tényleg nem, nincs az a kelet európai kis cég, ami egyáltalán ki akarnál termelni) de a legolcsóbb PEAK USB illesztője, ill natív linux CAN driverrel a Beaglebone is is már jó hozzá, legalábbis, amivel eddig próbáltam. Mondjuk úgy, hogy nem arra van kitalálva, hogy földi halandó piszkálja vele a kocsit.
Amúgy, rajtam kívül senki nem piszkálja így a kocsit, vagy ez csak az én perverzióm? Mert soha semmi ilyen kérdésre semmi válasz"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
Kronos3000
senior tag
válasz rob210 #81729 üzenetére
Sajnos nem jutottam dűlőre, elvileg megy a mind a négy henger, egyenkén lehúztam a csatikat az 1 és négyes hengert kiiktatva azonnal megállt, viszont a 3-es 3-ast lehúzva nemiképp csökkent csak a fordulat. 2,3-as hengerből kivettem a gyertyákat, az elektróda elég fehéres volt, szóval az egész messze állt az őzbarnától, aztán referenciának kivettem a 4-est is és ott is hasonló volt a gyertya. Viszont semmilyen lerakódás, rendellenesség nincs rajta. Aztán kivettem az alapjáratit, szép tiszta, megmozgattam a fhp, csatiját, semmi változás. Az alapjáratot óra szerint tartja mégis remeg, és úgy 1500-ig remegősen kissé nehezen veszi a fordulatot, utána pörög és nem tűnik erőtlennek sem vészesen, ám mondjuk a tegnapi naphoz képest gyengécske.a 2-es 3-as hengernél kicseréltem a gyertyákat egy régebbire, semmi változás.
Wasabi...
-
Szabmester03
csendes tag
Sziasztok!
Renault kangoo 1.5 dci, 50kw 5 személyes
6l fölött van a fogyasztásom, nem sok az? -
molnarpeter
nagyúr
válasz Szabmester03 #81739 üzenetére
Inkább átlagosnak tűnik [link] (azért egy tégla aerodinamikai tulajdonságaival nem is olyan rossz az )
[ Szerkesztve ]
-
Kronos3000
senior tag
válasz rob210 #81729 üzenetére
Na szóval úgy néz ki megoldódott félig vagy jobban. Mondom kiszedem az összes trafót, és ezzel a módszerrel kimérem őket. Három tökéletesnek mondható, ám a negyedik elég érdekes eredményeket mutatott, mondhatni mindig mást. Itt jön a szerencse, már megadóan rakom őket vissza, irány a Bárdi jobb híján ami nyitva és van valami készleten, jött egy szomszéd renaultos ember kérdezi mi a baj, elmondom és heuréka volt neki tartalék trafója és kölcsön is adta. Beraktam és minden tökéletes!!! A hiba lámpa azonban maradt. Nem tudom elalszik -e idővel vagy majd törölni kell?
Wasabi...
-
Szabmester03
csendes tag
válasz molnarpeter #81741 üzenetére
Köszi, egy b corsa comboból ültem át, az ehhez képest aerodinamikailag egy versenyautó Iszonyatosan megfogja a szél a kangoot
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #81729 üzenetére
Thalia futóműve nem egy bonyolult szerkezet mitől lehet ez hogy a [jobb első] mindkét széle meg van rendesen kopva a futófelület ~1mm-rel kisebb mint a másik 3 keréken, miközben a [bal első] és a 2 hátsó gumi szépen egyenletesen kopik?
Volt vagy 3 alkalommal 2 különböző futómvűesnél is mindketten azt mondták tökéletes a beállítása a futóműnek.
Cserélgették a kerekeket a cserélgetés után úgy éreztem hogy sokkal jobb lett de a gumit továbbra is nyalja.
Nem lóg semmi benne most volt műszaki pár hete axiálcsukló toronycsapágy, toronyszilent volt korábban cserélve.Guminyomás rendben.
Amellett hogy kopik a jobb első gumi érezhetően kicsit jobbra húz az autó.
Ennyit tudnak gumi?ami nexen 4 évszakos. -
Nordik
őstag
válasz rob210 #81745 üzenetére
Én se gondolom. Holnap megemelem rá nézek a kerekcsapagyra, kotyog e a kerek. Eddig is volt egyébként nagyon halk pulzáló zúgás, én azt be tudtam a guminak, de lehet a kerekcsapagy kezdte már megadni magát. A legjobb lenne ha morogna mert akkor egyértelmű lenne.
Terheles váltásnal is van egy halk roppanas néha, megyek egyenes úton elveszem a gázt és újra kopog folyamatosan, de ez is mintha útviszony függő lenne. Mintha függene attól mennyire lejt az út. Bízom benne csak egy kerekcsapagy.
Egyebkent száríto szűrő a helyen van stabilan, azt megnéztem.
De hétfőn mindenhogy szerelő lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tenisz topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...