- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- ASUS routerek
- DIGI internet
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Videó stream letöltése
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
passat77
tag
Sziasztok,
tegnap ki lett cserélve az autón mindhárom motortartó. A képen zselés(1), felső kitámasztó(2), alsó kutyacsont(3) remélve, hogy a rezonancia ami a az utastérben alacsony fordulaton (1000-1500) jelentkezik meg fog szűnni. Meg hát amúgy is szét volt szakadva az aló és a felső kitámasztó gumi része. Hát nem így lett Jobban rezonál, mint előtte. Nem tudom merre induljak... A meghúzási nyomatékoknak nem tudom mennyi jelentősége lehet, de nem használt nyomaték kulcsot a csavarok meghúzására a szerelő. Izomból lettek csak megtépve. Meghúzási nyomatékok kapcsán tudok segíteni?
(1.6 benzines Laguna 2)
[ Szerkesztve ]
-
johnny576
csendes tag
válasz johnny576 #87337 üzenetére
Rob vagy aki járatos cikkszámokban tudna segíteni?
Fojtószelep takarításhoz (1,6 FL Megane1) vegyek új tömítéseket? Ha igen gyárit vagy jó bármilyen (Szakálmetálban pl. Febest, DrMotor, gyári Renault amiket könnyen tudok rendelni)? Én ezt a két cikkszámot találtam: 8200068566 8200068583
Valamint ha már ott járok levegyem a műanyag szívósort kitakarítani és kicserélni ennek a tömítéseit is? (8200052312 és 8200052311)
Kérlek segítsetek hogy jó gyártótól jó cikkszámot rendeljek. Ha szükséges megveszem a gyárit, de ha van bevált utángyártott az árban kedvezőbb lenne. Hondánál már megszoktam hogy az utángyártott tömítés sosem lesz jó, de Renaultnál nincs tapasztalatom.
Köszönöm!
-
passat77
tag
válasz rob210 #87353 üzenetére
Szia,
a zselés: [link]
az alsó: [link]
a felső kitámasztó: [link]
Közben meghúzogattam nyomaték kulccsal a megfelelő értékekkel, de nem nagyon változott.
Alapjáraton ráz, még a kormány is 1000-es fordulatszámtól már elviselhető...Mintha egy 1-es dízel Golfom lenne A régi zselés viszont még jó állapotban van, eltettem és még a Renault logo is benne van. Vissza tegyük próbára?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz passat77 #87356 üzenetére
Igen sejtettem.
Ezek tömör gumi bakok, olcsó utángyártott macskadobáló cuccok.
Meyle, vagy gyári, sajnos a többi mind ilyen kiöntik gumiból és majd jó lesz, de nem aki tudja ilyeneket már nem vesz meg, mert a lelket kirázza a tulajból.
Ezeket ha szétvágod nincs bennük zselé ami az igazi rezgéselnyelést végezné.
1000 felett azért lesz jó, mert a motor kisimul.
Alapjáraton, ráz igazán.Renault power
-
passat77
tag
válasz rob210 #87355 üzenetére
Most a teszt erejéig kivettem a felső kitámasztót és láss csodát nem akar szétesni az autó.
Nyilván ez nem lehet a végleges megoldás, de ezek szerint remélhetőleg csak a felső kitámasztó a rideg. Lehet vissza teszem a régit, ami igaz egy kicsit már viseltes, de a semminél mégis csak többet ér. -
Josi
aktív tag
válasz molnarpeter #87349 üzenetére
Már csak az a kérdés, mennyiért lehet hazahozni?
(nekem nem kell )''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
válasz LamerGyuri #87363 üzenetére
Hát igen. Csak én hozzávettem a szállításhoz az országból kihozatalt és az itthoni behozatalt is.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
mycso
Topikgazda
Sziasztok, 1.33tce-be mehet 100-as benzin??
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #87370 üzenetére
Ennyire jellemző ezekre, hogy a kartergáz viszi az olajat? Nekem is a katrergáz visszavezető cső teljes külseje tiszta olajsár volt mikor megvettem, letakarítottam és raktam rá egy bilincset, de gondolom a folytószelepház is tiszta moslék lehet, azt is szét kellene kapnom és megtakarítanom, de most az önindító élvez elsőbbséget, mielőtt úgy jár mint amit a face-en töltöttél fel, hogy szétdarálja a belét. Csak az a gond, hogy kell az autó, nem tudok szerelőkhöz alkalmazkodni, hogy majd január közepén/végén és akkor is lerakom és majd kész lesz. Holnap majd megnézem, hogy melyik féle önindító van rajta és szerintem ha a bardinál az utángyártottra is jár a fullos kedvezmény, akkor rendelek egyet. Rosszabb sokkal nem lehet, mint a gyári, ami 126ezer alatt döglődik....
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #87372 üzenetére
Gondolom a folytószelepház dzsuvásodása az alapjárati fordulatra, vagy fordulatszám esésre hatással lehet. Néha induláskor annyira alacsony a fordulat, hogy amint terhelést kap(elindulnék) leáll a motor. Többnyire nem szokott gond lenni, de mikor igen, az kellemetlen.
Beszéltem villamosságissal az önindító ügyében, azt mondta bármi előfordulhat, ha szétszedi akkor látja, hogy mennyiért újítható fel.
Barditól Magneti 42e, Powermax 43e, valeo 53+betétdíj, remy hatvanakárhány+betét(már ezeket nem hallottam mert sokk).
10éve 20-25ből csináltak meg egy önindítót, most nem tudom, hogy 40ből megállna-e és azt sem tudom, hogy a magneti marelli önindító mennyire tartós lehet... Rob, szerinted a régit újíttassal fel, vagy próbáljam az új magnetit?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #87375 üzenetére
Én felújítás párti vagyok.
De olyan csinálja akiben bízol.
Még így is lehet gond.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #87376 üzenetére
Félek attól, hogy szétszedés után derül ki, hogy nem éri meg felújítani, vagy annyiba kerül mint az új utángyártott.
És akkor több napra is kieshet az autó, ami 1 napra sem frankó.
Egy magnetinél meg megvenném és beraknám, nem esne ki az autó.
Végül abban a renaultban amelyikben cserés volt az önindító, találtak más gondot? -
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #87377 üzenetére
Bolti felújított az kb alsó polcos alkatrésszel, sokszor szakképzetlen munkaerő által összelapátolt valami... nekem 90A-es generátort nem is olyan régen 34-ért csinálta meg helyben egy ezer éve ezzel foglalkozó szaki, márkás szabadonfutó, évtizedek rutinja, stb önindító javítások olcsóbbak szoktak lenni, itt is a szabadonfutó dobta meg valószínű.
[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
képet kérünk róla. Nem sok futkoshat az utakon.
ASR nem is tudtam hogy volt CLIO2-be Egyébként annak van bármilyen hasznos értelmenben vett funkciója? ..a gumi kevésbé kopik ?
ESP volt egyébként Clio 2-be..annak több értelme van.Egyébként így nézhet ki:
Utólag mondjuk biztos berakható valami értelmesebb elektronika. -
angyalpc2
aktív tag
simán
Sőt turbósba még jobb is a 100-as, mert jobban bírja a sűrítést, nagyobb kompressziót bír mielőtt öngyulladás történne. Így nincs kopogásos égés.
Tisztább az égés, ami a kényes turbósoknál, közvetlen befecskendezésnél még jobb is.Clio2 D7F-be most az megy (tavaszi 520-as kannás ) de már rá kellett tölteni 2xer is 10 és 17 litert 100-as is...(nem merem lefogyasztani üres tankra, mi lesz ha véletlenül tényleg megáll minden..tél is van, havazás is jövöget) Környékünkön kb30km sugarú kör már nincs 95, vagy ilyen 1-2 literes adag.
Tapasztalat: Csendesebb lett a motort, nincs morgás, kicsit jobb a gáz reakció érezni az 58 lovat meg megnyekken a gumi ha úgy indulok el. Sima 95 benzinnel ez nem igen sikerül.
Fogyasztás kb maradt dinamikus vezetéssel. Ha nincs nagy forgalom már a sebességet is visszavettem 90-reEgyébként annak ellenére, hogy "olcsó" 95 nincs, csak drága 100-as van, teli vannak az utak ( és tapossák neki egyesek...vad állat módjára) És úgy tűnik nem csak én vagyok ezzel így...
[ Szerkesztve ]
-
Tibko8
senior tag
Sziasztok 2016-os Clio 4 grandtourba melyik lengéscsillapító ajánlott ami gyárihoz a legközelebbi?
[KYB] néztem és a [Meyle] rúgóból KYB találtam csak, Meyle nem.
Toronycsapágyból SKF [link] néztem van ami ennél jobb lehet hozzá?
Nrm baj ha többe kerül valami csak legyen ugyan ilyen tartós mint a gyári (350k km)Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
psion2101
tag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy egy 2008-as Megane kombihoz egy jó állapotú belső (Ülések,ajtókárpitok) mennyibe kerül? -
glx
csendes tag
Sziasztok!
Scenic Megan 1,6 benzines. 2004 / 257 850 km
Hibajelenség: az elmúlt hét hidegebb (?) reggelein egy istenért nem indul a gép. Forog - forog akku lemerülésig (már cserélt akkut, de azzal is így járt). Ha valahogy elindult pár perc járatás után leállítva a következő indításra azonnal indul és egész nap semmi probléma!
Volt szerelőnél üzaszűrő csere, gyújtás ráadása után hallatszik a szivattyú halk hangja. Gyertyákat múlt héten cserélték: 77 00 500 155
Szabad ég - udvarban parkol. Szombat reggel 2 fok, vittem hidegindítót. A reggeli első indítózás pillanatában kapott vénázó inj.tű segítségével a szívótorok gumicsövébe egy spric hidegindítót >> azonnal indult. Járatás kb. fél perc > leáll > újra indítózás, ismét azonnal indult (startpilot nélkül) és ez ment egész nap a használat során (városi bevásárlás)
Mi lehet a hiba?
Átmeneti orvoslás, Időhiány miatt: van-e valami hely a vezetőülés környezetében, amin át lehetne vezetni a hidegindítót kemény, de azért hajlékony műag. csővel a szívótorok gumiharmonika csövéhez? Barátom is idős, mire a fújás után odaér a vezető üléshez, beül indítózik gondolom elillan a startpilót mert elmarad az indulás.
Köszönjük a javaslatokat. -
Tibko8
senior tag
válasz rob210 #87392 üzenetére
Oké köszönöm.
Akkor hol tudom beszerezni?
Porvédőből és ütközés gátlóból mehet a kyb vagy abból is keressek inkább Meyle csak azt sem találtam a webshopbanLada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő