- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzozo
senior tag
válasz MC Pite #5797 üzenetére
vzozo: Legalább már tudod mi a helyzet.
Egyébként szemre egyáltalán nem feltűnő. Mélygarázs van a lakásunk alatt, ki- és beállásnál minden nap látom többször is a vetített fényt. Semmi extra. Asszony se vett észre semmit.
Persze ha a szaki a csoda kütyüjével ki tud mutatni x ezrelékes eltérést, akkor ígyjártam. De abszolút nem arról van szó, hogy extrém módon másfele világítana a lámpa...
-
MC Pite
veterán
Látod, nálunk ha 5 métert sem világít el (törött lámpafelfogatás), vagy a csillagokat is levilágítja (rosszul berakott izzó, vagy gyagyixenon/gagyi led), vagy full csálén világít, sose veszik észre.
Nem is mérik műszakin, de ha akarnák, akkor sem szokott sikerülni.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Xantomas #5800 üzenetére
A térképfrissítés kb 40 perc volt (9,4Gb), közben szinte minden működött. Ha fw frissítés van, az szívás, de az gyorsabb is elvileg.
Utána a my citroen folytatta restart után (Szentendre): [kép]<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #5795 üzenetére
Meglett a megoldás, a manuálban. Sokféle változat van, enyém tft kijelzős de egyszerűbb kormányos. Testreszabni a lenti kijelzőn lehet, de váltani a világításkapcsoló végén!
Így ezzel menet közben (odanézés/menüben turkálás nélkül) válthatok, hogy víz és olajhőmérsékletet akarok látni fordulatszámmal, vagy fedélzeti adatok oldalsó fordulatszám indikátorral, vagy a navi képét. Ügyes.
[link]Egy sört/kávét adnék még azért ha a tolatókamera képe még nagyobban látszódna (a 208ban csak a lenti 7" kijelző van, de azon fullba, itt meg a 12" kijelző kevesebb mint negyedén látszik)
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
vzozo
senior tag
Update: gyári szervizben megnézték a lámpákat, kicsit mókoltak velük, azóta meglett a műszaki vizsga is. Ellenben hogy csőstül jöjjön a baj, letörött és elhagytam az egyik ködlámpa takarókeretét:
Az egészben a vicc (csak én nem tudok rajta nevetni), hogy a márkaszervizben a beszerző nem tudta kitatálni mit is kéne utánrendelni, mert aznap kezdett, a másik kollégája meg szabin volt.
Na mondom csak nem lehet nehéz ezt megtalálni, de nekem se megy, sehol se találom a krómozott fajtát:
Ez egy 2016-os PUG 308, 3003 ATT a kódja, de csak ilyeneket találok:
https://www.myparto.com/en/i26480/citroen-peugeot-scheinwerfer-abdeckungen-1610747080
https://www.kfzteile24.de/ersatzteile-verschleissteile/karosserie/fahrzeugfront/stossfaenger-einzelteile?ktypnr=100648¬TypeSearch=blendeTud erre bárki okosat mondani, azon kívül, hogy várjam meg amíg szabiról visszaér a a jóember, és bumlizzak be újra a szervizbe?
-
vzozo
senior tag
Whoa, király vagy, köszönöm! Az ára láttán pedig.
#5806 molnarpeter - én nagyon amatőr vagyok ilyen autós témákban, nemhogy németül, de még magyarul se tudom mit hogyan neveznek, mire jó, stb. Azért körbekérdezek néhány kollégát és havert, akik jobban benne vannak az autós témákban.
#5808 MC Pite - simán venném 100%-ra is, de bizonyítani ugye nem tudom, hitelrontási pert meg a fene se akar a nyakába (és itt simán belédállnak, szóval nem érdemes még csak megemlíteni sem.) A szerviz után ~2-300 km-t mentem vele városi macskaköves vesekőkirázó szakaszokon meg autobahn full speeden, de ez persze semmit se jelent, csak nem egyből esett le, az is biztos.
-
molnarpeter
nagyúr
Csak egy ötlet - próbálnám udvariasan puhítani őket - állították-e a ködlámpát, le kell-e venni ehhez a műanyagot, most esett le, esetleg ha "megosztjátok a felelősséget" kedvezményes árat kaphatnál-e a az elvesztett cuccra. Akár emailben elküldve mondjuk a szalon vezetőjének, németes topikban tudnak segíteni Vagy casco hátha fedezi, ha önrész feletti ára van.
[ Szerkesztve ]
-
Cartman023
aktív tag
Sziasztok,
Tetszik az 5008 és lehet benevezek egyre (egy kisgyerek + nagy kutya, szóval kell a hely).
Melyik motor az ajánlott, az 1.2-es benzines vagy az 1.5-ös dízel?
Évente kb 10.000 kilométert megyek, ebből kb 4.000 autópálya (de akkor egyben 800-900 km).
A tesztek alapján jól megy a benzines, kivéve ha tele van pakolva a kocsi. De leírva ez az 1.2-es motor ehhez a nagy autóhoz nekem kicsinek tűnik.Most egy 1.6-os dízel Octaviám van.
-
MC Pite
veterán
Nekem C4 SpaceTourer van, bőven jó hozzá 230Nm 130 lóval. Nincs adblutartály szívás sem.
De mindkét motor jó, ami szimpatikusabb<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
2.0 HDi, PSARH0110DYZA.....kezdetű a motorkód. 1997cm3, 103kW.
Kerülendő vagy vehető? Peugeot 508 SW ...2013-as évjárat.
270 ezernél jár....220-nál volt vezérlés csere vezetőszíj, feszítőszíj és vízpumpával együtt.üdv,
Dani -
MC Pite
veterán
Vehető.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
FDAssasin
csendes tag
Sziasztok!
A G33 fagyálló PH-ja mennyi kell legyen? Mikor illik cserélni? Mondtak ilyet, hogy savasodik, meg látszik is hogy előírt karbantartás a PH ellenőrzés, de nem tudom mennyinek kéne lennie. Nem akarnám megvárni míg bebarnul... -
sowi
őstag
-
félisten
Sziasztok!
Március elején sikerült összetörnöm a 2018-as 308-amat (benzin, 1.2 130ló)
A szervíz (Gablini Zugló) Mostanra rakta össze a kocsit.
Máris tapasztaltam három fura dolgot amit korábban nem.
1.) az alapjárat egyenetlen percek után is. Nem nagyon, de észrevehetően. Ez lehet attól, hogy sokat állt?
2.) a motor leállítása után pár percig magas sípolás hallatszik a motortérből, ha nyitva van. Nem hangos, de simán hallható. Nem emlékszem ilyesmire korábbról, de erre régen nem figyeltem.
3.) Valami kopogást hallok a kocsi elejéből ha nem tök sima az út. Lehet, hogy valami egyszerű az oka, mert az egyik lámpát nem sikerült rendesen rögzíteni, lötyög. Ha ezt én meghúzom, akkor vajon okozhatok vele bajt? Arra gondolok, hogy hátha nem jó csavart raktak bele, ezért nem tudták rendesen meghúzni, és ha megpróbálom meghúzni, akkor eltörök valami műanyagot, stb.Gyanús, hogy vissza kéne vinnem, de olyan macerásak, hogy inkább átgondolom előre.
Köszi a tippeket!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
MC Pite
veterán
1, nem, szarok a bakok.
2, lehet normális
3, biztos hogy valamit nem raktak rendesen össze, légszűrőház még tipikusan ilyen<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
félisten
válasz MC Pite #5819 üzenetére
Köszi!
Az elsőnél lehetséges, hogy összefügg a harmadikkal?
Nagyon halkan hallom az egyenetlenséget, de mintha kicsit hasonlítana a menet közbeni kopogásra.A bakok lehetnek szarok 18 ezer km. után?
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
FRENK1988
veterán
Sziasztok
Citroen Spacetourer (2017)-ben van eolys is meg adblue is? A 150 lovas AHX motorkodó dizel motorosNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
MC Pite
veterán
Szvsz a koppgás más lesz. Szerintem nem amiatt, de nem tudom teljesen kizárni hogy valami rezonál.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Xantomas
őstag
Ahh, sikerült belefutni életem első féltengely gumiharang szakadásba. Kezdi megadni magát, a vezetőoldali külső harang.
Tegnap lenyomtam egy kört 1.5 blueHDi olaj-, olajszűrő-, légszűrő, utastér levegőszűrő, gázolajszűrő cserével, cca 1.5 óra volt pucoválással. Ekkor, felemelve derült ki, hogy egy adag zsírt kiköpött magából, a felnire, fékre, dobbetétre, futóműre. Hétvégén még nem volt látható jele, mikor lemostam. Hangja amúgy semmi sincs.
Azt láttam, hogy a gólyaláb már nem gyári, de eddig nem is néztem, hogy a talpas, az Meyle, a lengőkar TRW, a féltengely SKF. Matrica alapján 2021-es gyártás. Na ennek a gumija már repedezett, körbe minden bordán. Igazán minőségi darab.
Reggel 7-től 8-ig hívogattam a szervizeket, de senki nem volt hajlandó bevállalni ma, vagy holnapra.
Úgyhogy, tárcsa le, betétek ki, konzol le, zsír mindenhonnan letakarít, féktisztítóval lemos, zsírtalanít. Ekkor derült ki, hogy nem kilyukasztotta valami, hanem repedezett végig a harang. Harang feltölt Xado féltengely csukló zsírral, hogy felfújja a harangot, megforgat, ami kijött, kijött, levegő ne maradjon benne. Újra elpucol.
EPDM hidegvulkanizaló elővesz, repedéseket kicsit megcsiszolni, belekenni, ragasztó dolgozik. Lyuk felülfoltozva. Kötési idő kivár, megnyomorogat, nem ereszt, repedések nem válnak el. Majd az egész beteker 3M üvegszálas ragasztóval, ha valahol nyílna, legyen esélye bent maradni a cuccnak.
Fék elpucolva visszarak, nyomatékra minden lehúzva.
Jövő héten meg szervizben megcsinálják rendesen… csak nem tudok milyen harangot tetessek rá. Ha az SKF ilyen szar, más kellene.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
MC Pite
veterán
Pff, elvoltál vele egy darabig.
Nincs tapasztalat hogy melyik jobb, de akár gyárit is megpróbálhatsz venni.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
FeZ...
aktív tag
válasz Xantomas #5823 üzenetére
Érdekes, gyárilag gumiharangot tesznek a féltengelyre manapság megint ?
Korábban (a ma már veteránnak számító évjáratokat kivéve) a thermoplastic porvédő volt a divat, azok nagyon sokat elmentek még utángyártottban is, csak a bilincsekre kellett figyelni, mert azokra kizárólag acél bilincsek voltak jók. (illetve a gyári click-r bilincseket vissza lehetett tenni, azoknál ma sincsen jobb) -
FeZ...
aktív tag
30 éve ? :-O Amiket én javítok PSA autókat kb. 1999-es évjárattól 2010-ig bezárólag, mindegyiken thermoplastik van/volt gyárilag. A gyári készletek amiket rendelni szoktam hozzájuk, azok is thermoplastikok.
Aztán, hogy azt idővel lecserélig gumira, az előfordul sokszor.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Ma autóztam egy kicsit a C4 Spacetourerel, végre nem csak helyben, 1.2 Puretech 130, kéziváltós.
Nyerges-Komárom-Alsóörs sietni kellett, 20 perc késést behozni
Balcsiparton jó kis forgalom, Zirc felé vissza megint, bár itt már kezdtem feladni az előzgetést...<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
satyátó
tag
Sziasztok. Tom Tom navit hogy lehetne frissíteni? Esetleg valaki foglalkozik vele itt?
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok! Családi egyterűt szeretnék vásárolni, lehetőleg automata váltósat. Tavaly béreltem egy C4 Grand Picasso-t, a legújabb generációsat, full extrásat. 2.0 diesel, 150LE. Ezzel mentünk nyaralni. Nagyon tetszett az autó. Viszont amit most meg tudnék venni, az egyel régebbi generáció. 1,6 diesel 109LE vagy 2,0 diesel 136LE.
Kérdésem azokhoz szólna, akik ismerik a típust. Melyik motorral érdemes venni? Mire érdemes figyelni? Stb. Köszönöm! -
Xantomas
őstag
Gyári az TPE-U, legalábbis ami anyós oldalon van, az az benne, a belenyomott felirat alapján. Az SKF meg EPDM.
A vezető oldali volt cserélve, de ott a komplett futómű, nem gyárira, hanem neves márkák termékeire. Amúgy érdekes a kocsi előtörténete is.
Márkaszervíz szerviztörténete alapjan pont akkoriban volt vízcső visszahívásos hibás szerelés miatt, komplett motorcsere benne, amikor jszp szerint károkozóként 2.7m hufra kalkulált káresemény, egy hónap mulva pedig tulajcsere.
Vétel elött átnézettem, ott azt mondták, ha volt is törve, minden gyári technológiával lett cserélve, nem is látszódik a nyoma a karosszérián, lehet, hogy valójában azok nem is lettek cserélve, viszont a blokk tényleg új benne, viszont ilyenek, mint dobbetét, alsó burkoltok sérültek, de azok meg tipikus felakadásos sérülések."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
MC Pite
veterán
válasz satyátó #5832 üzenetére
Pict bővebben, miben?
208, C4 SpaceTourer eseténnelég egyszerű, egy pendrive kell.
citroen.navigation.com és
peugeot.navigation.comRunner_fxr: 1.6 HDi mellé csak robotizált váltó járt.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
sowi
őstag
válasz Runner_fxr #5833 üzenetére
Amiben van P fokozat az hagyományos automata amiben nincs azok mind robotizált kézi váltóval szereltek
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
Runner_fxr
Ármester
Igen, hallottam erről a robotizált váltóról is. De melyiket érdemes megvenni? Gondolom a hagyományos automata jobb. Viszont a robotizált egyszerűbb felépítésű lehet, ezért annak olcsóbb a szervize is. Motor tekintetében nem tudom melyik a legmegbízhatóbb. Mivel nagy autó a C4 Grand, feltételezem, hogy a 2,0 diesel egy jobb választás. Kérdés a megbízhatóság?
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Runner_fxr #5838 üzenetére
Abban jók, de tizenéves autóknál azon múlik inkább, hogy milyenek voltak az előző tulajok. Képesek voltak e azbelőírt specifikációjú olajat használni pl. Az sok bajt okoz, ha nem.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Xantomas
őstag
válasz molnarpeter #5835 üzenetére
Neme? Pont az az egyik lényege, amiért az autóipar felkapta anno. A legolcsóbban előállítható, s alakítható olajálló polimer. A TPX-ek leginkább csak kopásállóságban, nyíró terhelésben tudják verni, de azokban magasan. Minden másban, hőtűrésben, UV állóságban jobb az EPDM, jobban is adalékolható.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Xantomas #5840 üzenetére
Most utánanézve lehet akkor az adalékolás lesz a kulcsa, illetve üzemanyagállósággal kapcsolatban is összekeverhettem... A gépeinkhez boltban főleg alsó polcos tömítéseket árulnak, 1-2 szilikon előfordul. Próbálok mindenfélét méret alapján beszerezni, legtöbb helyre Viton megy gyakorlatilag. Hűtőfolyadékhoz keresgéltem korábban EPDM O-gyűrűt, de pl egyik méretben nem nagyon volt itthon, másik helyen meg a ráfolyó gázolaj/motorolaj veszélye miatt szintén Viton lett (termosztát hiba miatt fel is forrt a víz többször, zokszó nélkül viselte, hiba elhárítása és szivárgások megszüntetése után már fagyállóval fut). A csövekből meg az alap rövid élettartamú mellett szilikont is árulnak, fene tudja milyen belső réteggel, de megfelelő a tartósságuk, így nem foglalkoztam vele sokat. A szerelés eszköz- és időigényéhez képest nem tétel a felár
Amit ilyen szempontból jópofának találtam, hogy a CAT-nél a hengerhüvely 3 O-gyűrűvel van alul tömítve, az alsó/karter felőli Viton, a felső/hűtőközeggel érintkező EPDM, és a kettő között van még egy HNBR, mondjuk ki is bírnak sok ezer üzemórát -
jobbacsabba
aktív tag
válasz Runner_fxr #5838 üzenetére
Melyik előző generáció? Amit 2013-ig gyártottak?
Nekünk egy 2012-es 1.6HDi volt, 111LE, manuális 6 sebességes. Nagyon jól összerakott motor. A kettős tömegűre mondták, hogy 260e körül meghal, na az úgy is volt. -
Runner_fxr
Ármester
válasz jobbacsabba #5844 üzenetére
Igen, azaz. Csak azért gondoltam a 2.0 diesel motorra, mert nem kis autó a grand picasso.
-
MC Pite
veterán
válasz Runner_fxr #5846 üzenetére
Csomagtér kell, vagy 6-7 személyt kell szállítani? Ha 6-7 személyt, milyen sűrűn?
Csomiba a sima is hatalmas, felesleges a Grand telefonfülkéjét vinni miatta.
Évi 2-3 6/7 személyesnek jó, de ha sűrűbben kell, akkor inkább Berlingo/Partner Tepee-t vennék.
Ha minél olcsóbban fenntartható nagycsomis 5 személyes autó kell, akkor meg Xsara Picasso.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Dorien
veterán
válasz Runner_fxr #5846 üzenetére
Itt épp egy automata váltós C4 Grand Picasso 2.0 HDi-t néznek át:
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MC Pite #5847 üzenetére
Alapvetően a csomagtér a fontos, meg az, hogy hátul a gyerekülés mellett még két ember kényelmesen üljön. Nagyon ritkán lenne szükség a 7 személyre. Viszont a Grand azért tágasabb belülről, hátul is nagyobb benne a hely. Nekem amúgy megfelelne a sima C4, nem kéne a grand, de az asszony nem hagy békén, hogy márpedig a grand kell.
Dorien: Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Sziasztok!
Peugeot 308 1.2 puretech 130
Korábban is írtam, hogy a motor néha rángat, egyik márkaszervíz frissítette a szofvert, szerintük megjavult, de nyilván semmi nem változott. Másik márkaszervíz szerint normális. Most a harmadikban megemlítettem, hogy ha már egy másik gond kapcsán úgyis ott van az autó, akkor nézzék meg, de meg sem mutathattam, mondták, hogy normális.A nagy kérdés, hogy ha pl. kis utcában 1500 fordulat körül araszolok, néha gyorsabban, néha lassabban (járókelők, parkolóhely keresés), és gázadásra, elvételre ránt az autó, az normális?
Csinálja 2000 felett is néha.
Leginkább akkor tapasztalni, ha váltakozik a motorfék és a gázadás.
Volt, hogy nagyon le kellett lassulnom kettesben, és az 1100-1200-as fordulat miatt visszaváltottam egyesbe, és pont akkor kellett gyorsítani, és olyan dadogva indult meg, hogy nagyon kellemetlen volt, pedig nem a kuplungolásban vagyok béna, eskü.
Nekem volt már benzines peugeot-m (igaz, nem turbósak), meg t.dízel autókat is vezettem, de egyik sem csinálta, vagy csak minimálisan.
Egy éve próbálom megszokni, de nem megy.
Szerintetek hogy járjak utána ennek?
Nehezen hiszem, hogy ez normális lenne.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Call of Duty: Mobile
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!