- Windows 10
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Gmail
- Autodesk - Revit
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Amazon
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steve_Brown
aktív tag
KFU?
Nem fogja megoldani. Ez a KFW blokkjára épül, nedves perselyes. Nem betegágy de ez elég nagy hátrány. Hajtókarcsészék le, perselyek ki, alattuk gyűrű tömítéscsere új csapágyakkal összerak, felújított hengerfejet rátenni és menni tovább.Olyan 3-4 kilóra érdemes bőven számolni.
-
MC Pite
veterán
EB0 és EB2 tulajok, segítség a vezérműszíj vastagság (szélesség) ellenőrzéshez:
PSA 1643190080 / G-0109-6, Opel EN-52809 cikkszámon, illetve többen is gyártanak még ilyet (igen, még alin is van).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gg72
veterán
Sziasztok! 2007es Citroen C4 1.4 90LE prince motoros, problémás széria?
-
gg72
veterán
válasz Steve_Brown #6305 üzenetére
Hát a problémás prince-ekhez képest.
-
Zolás
addikt
Üdv mindenkinek.
Autó vásárláson töröm a fejem, és az egyik lehetséges járgány egy peugeot 308 1.2 puretech motorral 84k kilométerrel. Az autó 10 éves és még nem volt vezérlés cserélve. Jó barátomé az autó, nagyon egyben van, szép az állapot, csak ettől a motortól félek de rendesen. Főleg hogy a médiában is csak azt lehet olvasni, hogy mind rossz. Szóval tényleg ennyire para ez a motor? Olvastam olyat is, hogy az erősebbik, nagyobb lóerős változat a problémásabb, ebben elvileg a gyengébb változat van.
Természetesen vásárlás után első dolgom lenne a vezérlés csere!Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
MC Pite
veterán
Szervizben is azt mondták a közvetlen befecskendezéses/turbós a bajisabb, de kap úk szíjat, innentől a belevaló 2313-es(2010 ha újabb) olajat, mi a gond?!
Média...egy műszaki analfabéta tollából kevés konkrétummal és ténnyel megírt cikkek. Mikor a tsi, mikor a vvti, mikor a tce, mikor a d4d (azbtényleg tré) mikor a puretech, mikor mi van soron amiről írhat.
A valódi okokat, tennivalókat nem ő írja le. Pl használjuk a belevaló olajat ezekbe a motorokba. PSA autóknál ez a karbantartási tervben van, serviceboxból letölthető. Meg a total lubadvisor is segít.Szerk: pár hsz-el fentebb a szerszám, aliról 2500Ft, csere előtt rárakhatod a szíjra mit mutat.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Ha rövidtávozunk, igen. Én pl általában 50km-enként indítom be, úgy azért nem kell 7k után cserélni a felsőpolcos olajjal. A kicsi is 2010es totalt kap, ezen nem spórolok (és rövid út esetén teszek egy kis kitérőt ha tudok, hogy ne csak az víz, hanem az olaj is melegedjen be, menjen ki belőle a víz).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dkaro
őstag
Sziasztok.
3 éves, Peugeot alufelnit téligumival hol érdemes eladni? Szokásos jófogás, marketplace vagy van erre jobb hely?
Eladom a kocsit és úgy tűnik ez külön megy. -
MC Pite
veterán
[Autoalkatresz.hu], racingbazar. Itt méretre lehet keresni, fb csoportokba hirdetni zerintem kb olyan, mintha a Dunába dobnék egy papírhajót a hirdetés szövegével.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dkaro
őstag
Köszönöm!
-
MC Pite
veterán
válasz Steve_Brown #6315 üzenetére
Szélesség, ET, agyméret nélkül, amin marketplacen jellemzően ki sincs töltve? Kinek a pap, kinek a papné.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gg72
veterán
Ma vettem egy régebbi, első szériás C4-t és a világítással kapcsolatban egy valamit nem értek, de lehet ennnek így kell működnie: ha az autón van gyújtás, akkor a hátsó lámpák mindig égnek?
Hiába teszem a kapcsolót OFF/1 (álló helyzet?) állásba, a lámpák nem kapcsolnak le, ég a tompított és a hátsó lámpa is.
Ha leveszem a gyújtást, akkor a hátsók csak 3+4-es állában kapcsolnak be és az első fényszorók is úgy működnek, ahogy annak lennie kell, (3= helyzetjelző, 4= tompított). A reflektor és a ködfényszórók is jól működnek. -
félisten
Sziasztok!
3 ajtós (RC) 206-hoz komplett távirányítós zárszettet akarok venni.
Miről ismerem fel a jó fajtát?
Sokfélét látok, de nem tudom megítélni kép alpján.Kössz!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Citroen Berlingo 2008 , még a régi kasznis, jelenleg 13-as lemezfelni van rajta téli gumival. Nyárra szeretnék venni rá másik felnit, meg ugye nyárigumit. Hát szívem szerint 15"-os felnit vennék rá, csak hát nem tudom, hogy most pontosan mekkora megy alá.. Neten néztem, írnak vadakat, erről tud valaki valami pontos infot? Ugye 4x108, csak hát az ET számot nem nagyon tudom..
Köszönöm!
Ez a fajta kocsi: [kép]
Köszönöm! -
Dorien
veterán
-
gg72
veterán
válasz MC Pite #6323 üzenetére
Sztem is az első lesz, mert egy német fórumban találtam, hogy a 2007 októbere után Ausztriában forgalomba hozott autóknál, ahol nem volt menetfény (Tagfahrlicht), ott a Citroen-eknél alapból aktiválva van/volt a tompított, és az enyém pont ide tartozik, 2007. decemberi, osztrák. Hát akkor ez van, majd sűrűbben kell cserélgetnem a hátsó izzókat, vagy át kell programoztatni. Ilyet ki vállal amúgy?
Doki42: Köszi neked is, azért ott i megkérdezem. Amúgy nem hiszem, hogy kontakthiba, mert ahogy írtam is, gyújtást levéve minden jól működik.
[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
válasz MC Pite #6327 üzenetére
Köszi, akkor lehet ezt megcsináltatom, ill. alapjáraton kicsit rángat a motor, de gázadásra jól reagál, majd elindulás/felmelegedés után is jól jár, az indexes fórumon azt olvastam, hogy vmi szoftverfrissítés segít ezen. Amúgy kevés km van benne, így nem hiszem/remélem, hogy a szokásos KFU betegség előjele lenne.
-
MC Pite
veterán
Lerakódás vagy fals levegő valószínűbb.
Wynns egr tisztító sprés kezelést csinálnék, esetleg fojtószelep tömítés tisztítás/csere.
Ilyenkor (ha hidegen kicsit instabil kitartott gázzal, alapjáraton) szoktam a takarítást megejteni, meg a tankba is kapja az adalékot(professional szériásat ilyenkor, ne csak a simát), és próbálom rendesen kikormolni.Ha ET3 J4, tessék a total lubadvisor által ajánlott (minősítésű) olajat használni (valószínűleg 2312). Meg kicsit félrerakni a vezérműtengelyre.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gg72
veterán
-
Steve_Brown
aktív tag
Valószínű, hogy krománymű felújítás elé kell néznem. Tudtok ajánlani céget aki ezzel foglalkozik.
A Team T Work Kft-től kaptam eddig a legjobb ajánlatot (80.000 forintot).
Ha lenne még egy picivel olcsóbb alternatíva annak örülnék, de ha jól olvastam ők vállalnak 3 év garanciát ami rendkívül szimpatikus. -
Steve_Brown
aktív tag
válasz Steve_Brown #6331 üzenetére
Egy kérdőjel a második mondat végéről sajnos lemaradt. De remélem érthető.
-
gg72
veterán
válasz MC Pite #6333 üzenetére
Alaposabban megnéztem, nem volt motormosás, csak olyan szép tiszta a motortér. Az is lehet, hogy az akksi miatt volt a rángatás, mert tegmap du. pl nem tudtam beállítani a rádiót, mindig kikapcsolta valami üzenet kíséretében, hogy aktív az energiatakarékosság, vagy mi.
Ja, az egyik lámpatestről belül hiányzik a két gumi borító-sapka, ilyet hol lehet venni?
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Igen, védi az akkut, töltöttség/állapot függvényében 1-15 percet enged.
Pf, bontóban keresnék, vagy gyáriban; addig ha tudod zacsi + befőttesgumi.
A rángatás megint más mint a nem szép alapjárat/alcsony kitartott gáznál hidegen némi hullámzás, egyéb anomália). Hugom ilyen motoros 206osának volt hogy napi 3×, volt hogy 2 hetente volt 1-1 rántás, ami szerintem gyújtás oldalról volt égéskimaradás. Sose sikerült megfogni (annyira nem is hajtotta mondjuk a témát).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dkaro
őstag
Közben tolok erre egy updatet hátha más is jár így.
2020-as Peugeot 2008. Indításnál motorhiba kódot kaptam, remegett a kocsi majd leállítás után még zugott a ventillátor 5 percig.
Ezt kb 2 hete írtam, akkor úgy kaptam vissza h gyertyahiba volt és azt cseréték.
Nah azóta még kétszer kellett trailerezni a kocsit ugyan ezzel a hibával.
Másodjára azt mondták hogy ismét ugyan az a gyertya volt a gond ezért trafót(?) cseréltek. (Laikus vagyok lehet nem ez volt a neve és nincs kéznél a jegyzőkönyv).
Ekkore kértem egy vezérműszíj ellenőrzést is hogy biztos ne a Puretech betegség legyen.
Miután visszakaptam 1 napig bírta és ismét hiba ismét trailer.
Ma kaptam vissza és azt mondták hogy Franciaországól azt az infót kapták hogy ez egy már ismert hiba és szoftveresen kell javítani. Állítolag a befecskendezést szabályozását javítja az első hengerben. Na hát itt tartunk
Egyelőre nem tudom mennyire tartós a fix, kiváncsian váron.... -
gg72
veterán
válasz MC Pite #6335 üzenetére
Kösz szépen.
Érrdekes ez a rángatás, mert ma reggel hideg motorra nem csinálta, most elmentem egy órát autókázni (országút, pálya) és induláskor csinálta (röviddel elundulás után is, kettesben), majd aztán utána megálltam tankolni, aztán elindulás, de semmi. Szépen megy a motor, semmi hibajelzés, olajnyomás OK, motortér rendben, semmi olajfolt, stb.
Jövő hétre azért bekelentkezzem egy Citroen szerelőhöz, nézzen át mindent + olaj/szűrők/gyertyacsere + nézze meg ezt a rángatósdit is. -
MC Pite
veterán
Ahha, szoftverhiba...
Ha beviszed akármiért, és tényleg van ismert (jellemzően ettől sokkal kisebb hiba), ott villog a serviceboxban a visszahívásra figyelmeztetés. Most a 208is kapott nálunk friss ecu sw-t (remélem ez jobb lesz mint amit korábban kapott, és klímával így gyengébb lett).Nem azt mondom hogy 101% hogy gurítanak, de szerintem fingjuk sincs és csak próbálnak valamivel nyugtatni.
Ha kompresszió van rendesen, akkor gyanús a gyújtáskimaradás.
Befecskendezés szabályzás nem kizárt, de egy ütem alatt 3× is adagol(hat bizonyos üzemállapotban) be üzemanyagot, nem gondolnám hogy ennyire el lenne baltázva hogy ne menjen 3 henger.gg72: A helyedben megejteném a sprézést és adalékolást. A szerelő is ezt csinálja először ha nem lát más egyértelmű dolgot, csak az nem áll meg egy tizesből anyaggal együtt.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
őstag
Anno amíg azt hittem a márkaszerviz ér valamit általában akkor mondták a szoftverhibát, ha ötletük nem volt. Szerintem az első gen C3on többet volt az ECU frissítve, mint egy átlag Windows 😅 de persze ne így legyen
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
MC Pite
veterán
Innen ami tetszik, illetve nem drágább mint 5-6000Ft, pl Petrol Extreme Injector Cleaner.
Innen meg a Petrol EGR Extreme Cleaner-t szoktam.
Minden gyártónak megvannak az ilyen készítményei, mindenki olyat választ amiben bízik/könnyebben be tudja szerezni.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
RazoR
veterán
2011 5008 2.0HDi dobott 2 hibakódot, turbó geometria és fojtószelep túl zárt.
Nagynehezen megtalálatuk, hogy eltört a vákumcső, ki lett cserélve, majd ismét dobott egy chech engine-t, most fojtószelep túl nyitott és túl zárt, diaggal a fojtószelep teszt nem fut le, megáll vezérlő blokkolt hibával.Tippre a fojtószelep vákum mágnesszelepe adhatta meg magát, mivel a tubó geometria most működik rendese.
Bármi tipp, ötlet, vagy jó az irány, hogy a mágnesszelep lehet a gond?
köszi!
-
gg72
veterán
válasz MC Pite #6342 üzenetére
Kösz, Steve_Brown-nak is! Tettem bele pár napja adalékot, azóta ritkábban csinálja, reggel az első indítására sosem, csak utána, általában a napi második indítás a rángatós. Érdekes. Szerdán viszem szerelőhöz, remélem nem talál vmi nagyobb hibát...
Leszenek még a szokásos olaj- és szűrőcserék is + gyertyák. Itt Densot vettem, a C4 fb csoportban az egyik szaki nagyon szapulta az NGK-t, pedig először azt akartam. Olajszűrőből Purflux lesz, levegő Valeo, a pollen pedig aktív szenes Hengst. Az olaj 0W30as Total Quartz Ineo First.
Még a hátsó lengéscsillapítótakat nézetem meg, mintha koppannának bukkanókon + az első fényszórók párásodnak, a szigetekesükkkel lehet vmi. -
veterán
Sziasztok,
807-es peugeot tolóajtóit kell valahol kenni valamivel? Zsírozni valamelyik sín, vagy ilyesmire gondolok.
-
gyulaszu
senior tag
Én pont a múlt héten cseréltettem a bal oldalon mindkét görgőt.
Előtte 2-3x a karosszériás befújkálta valamilyen kenőanyag spay-vel, de most már annyira "gáz" lett nyitogatni (valamelyik el is tört közben), hogy rászántam a pénzt...
nettó 100 ezres tétel az alkatrész (2 db görgő egy oldalra)gyulaszu
-
veterán
Köszi a válaszokat mindkettőtöknek.
MC Pite: Hogyan tisztítjátok? Magasnyomásúval ki lehet mosni? Illetve az alsót és a felsőt is?
gyulaszu: Köszi. Jó ára van. Nekem szerencsére nincs eltörve, meg normális esetben szépen is jár, csak eszembe jutott, hogy lehet kéne neki egy kis törődés
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen