Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Sziasztok!
Peugeot 508 2012
A tegnapi nagy esőzés után ma ajtó nyitás után automatikusan megy az első ablaktörlő, nem lehet leállítani se gyorsítani.
csak az akkusaru levétel segít.Visszarakva az akkusarut, ugyanúgy folytatja.
Hol lehet a hiba?Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
Hauptmann
addikt
válasz LurkerSheik #5601 üzenetére
Elképzelhető, hogy beázott a BSI. Akkor szokott ilyen hülyeséget csinálni.
-
slett27
addikt
#5597 -> Ahogy kiveszem a reakció hiányát minden IS lehet.
Nekem időnként rángat nagyobb sebességnél amikor csak finoman tartom a gázt, vagy gyorsítok és csak akkor amikor bemelegszik az autó. Szívócső vákuum érzékelő cserélve (erre hibát dobott), lambda szonda csere (ez is rossz volt) illetve termosztát csere. EGR ? Üzemanyag szűrő ? Gyertya ? Trafó ? ECU frissítés ? Merre indulhatnék el ? Peugeot 1.4 VTi 95LE benzin.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Barnahalo
tag
Valakinek kellett már kuplungot cserélni Citroën Xsara MK2-n? Kb. mennyibe került? Köszönöm!
Valahol lehet állítani a kiemelést? Rükvercet egyre nehezebben veszi, már duplakuplunggal kell, vagy először 1-es, aztán rüki... -
FeZ...
aktív tag
válasz Barnahalo #5604 üzenetére
Az összeg az az alkatrész gyármányától és a műhely óradíjától függően változik. Kérdés még, hogy a szerelő cserél-e pl. hátsó főtengelyszimeringet, ami kuplungcseréhez nem szükséges, azonban ajánlott, ha már úgyis szét van szedve és még egy kuplung élettartamát nem valószínű, hogy kibír. Ugyanez igaz a váltó szimeringjeire is, bár pl. a féltengelyszimeringek cseréje nem hatalmas munka később sem. Plusz a váltóolaj csere is ajánlott ilyenkor. (és ha nem volt cserélve belátható időn belül korábban)
A kuplungon elvileg nem lehet állítani, mert vagy hidraulikus a kiemelés vagy automata bowdenes és ez egyiknél sem működik, de ha valaki már kicserélte pl. az eredeti automata bowdent egy kézi állításúra korábban, akkor előfordulhat, hogy mégis lehet állítani rajta. A hidraulikusnál meg pl. levegősödés esetén is előfordulhat, hogy nem emel ki eléggé a kuplung, úgyhogy ezt látni is jó lenne élőben, utána lehetne jól megszakérteni. -
jobbacsabba
aktív tag
Sziasztok!
Eladtam régi C4 GP 1.6 HDI-t és maradt belőle egy olaj és szűrők cseréjéhez való cucc.
Ha valakinek épp szüksége lenne rá, dobjon privátot.Ha szabálytalan ilyesmi említése, moderáljátok ki kérlek a hozzászólást.
-
nesa
veterán
Azt tudja valaki hogy 2004 pug partnerbe a gyári RD3 rádió kicserélhető-e RD4 re , ugye itt más a csatlakozó ha cserélhető feltételezem van átalakító is, a kijelzőt már nagyra cseréltem.
-
MC Pite
veterán
Úgy rémlik nem ismeri a BSI, így nem. Max valami nem gyári cucc mehet bele ha más funkcó is kellene, vagy jóféle Bt transzitter.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nesa
veterán
válasz MC Pite #5608 üzenetére
Köszi, nincs különösebb elvárásom, rádió elég, abból nincs vita, csak utálom a nyomógombos hangerőszabályzást és kismértékben irritál, ezt csak Baranyába használom a megyét még nem hagyta el mióta nálam van, akkor marad az RD3, hosszabb útra a v70 et használjuk.
RD3 VDO és RD3 clarion között van érezhető minőségbeli különbség?
-
Hauptmann
addikt
Valaki a 307-es fórumon próbálkozott a VAN-CAN átalakítóval, amivel a VAN buszos autó kezeli a CAN buszos rádiót (az RD4 CAN buszos), össze is jött az illetőnek, de aztán nem tudom, mi lett a projekt vége.
Semmi különbség a VDO és a Clarion RD3 között. Ha cserélni akarsz, vegyél inkább egy minőségibb 1 DIN-es fejet, ha van rádióvezérlő karod, a Connects2 adapterrel arról sem kell lemondanod.
-
FeZ...
aktív tag
-
nesa
veterán
Köszi , akkor marad a gyári rádió, nem szeretnék erre költeni, ez csak ahogy írtam megyei rohangálós munkába járós, arra a rövid időre meg nem kell jobb, annyira nem használhatatlan az RD3, inkább szűk keresztmetszet a gyári hangszórók de az is marad, még nem 100% os az autó sorsa hogy megtartom vagy megy a háztól, de már parkolóba 3x megakarták venni, ha valaki valami nagyon jót kínál lehet elcsábulok a pénz felé.
-
hacki87
senior tag
Sziasztok! járt már valaki úgy, hogy beakadt a trip computer? Azt írja, hogy a megtehető táv(nyalokától távolodó autó pikt.) 9999km és az átlagy fogyasztás is megállt. Elég lehet neki egy aksi le aksi vissza? az alany egy pug 5008 1.6 150-160hp közötti benzines.
-
MC Pite
veterán
Így van, legtöbb autóban ez a teteje a tripnek. Nullázni kell.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Paromnak 2 auto kozul vacilalok vasarolni, az egyik az Aygo, es a C1. Kb azonos arban vannak 2011 kornyeki evjarat. Mi a velemenyetek a 2 autorol, pro-kontra erdekelne. Azt tudom hogy a C1 nek a hatso teto ajtonal be azik, ez gyakori?
-
-Tsaba-
tag
válasz venom8888 #5622 üzenetére
Jaja, ahogy írták full ugyan az az autó. Én is nézegettem asszonykámnak, sajnos a végén Peugeot 1007es lett a befutó nála, mert ebben nem tetszett neki pár dolog (pl a hátsó ablak hogy csak kipattintható, ill a csomagtér ajtó hogy full üveg és nincs kerete). Egy ismerősömnek volt, amíg össze nem törte, nagyon dicsérte (keveset fogyaszt, jól megy, olcsón üzemeltethető/javítható), de fórumokon is dicsérik, típushibák sem mindenkinél jelentkeznek. Peugeot 107, és Citroen C1 verzióban olcsóbbak szoktak lenni jelentősen...
[ Szerkesztve ]
-
-
venom8888
őstag
Nagyon koszonom, utana neztem a 107 nek,dragabb mint a c1 és az aygo.
-
-
s4ny4b4
csendes tag
Sziasztok!
Hogyan tudnám megállapítani a pontos feégcsavar méretet a kocsimhoz?
2004-es Peugeot 206 1.1 Hatback
Köszönöm! -
csubuka
addikt
válasz MC Pite #5469 üzenetére
Szia, sziasztok!
Jelentem a C3-am egy szutyok (a sztori itt kezdődött és a tanulság, hogy de a látszat tud csalni simán. Amúgy a hibáját leszámítva tényleg újszerű, öröm beleülni... kivéve az "apró" problémát. Így lesz a legalacsonyabb környezet védelmi adós kocsiból a legótvarabb környezetromboló szotty... ennyit a dán zöld-adóról, baromi sok ilyen hulladék lehet az utakon az utóbbi idők terméséből) A katalizátora ennek sem poénból lett gariban cserélve az tuti immár.
3000km alatt a norma olajevése 0.8l/1000km, de az legalább stabil, kiszámítható
A vezérműszíja amúgy szinte új és okés, max korábban még a csere előtt málhatott szét és lehet annak a mocska gyakta szét az olajlehúzó gyűrűket. Vagy csak szimplán ilyen ez a csoda, gondolom a 20000km-es olajcseréket sem köszönte meg a gép, lehet annyi elég volt az olajlehúzók elpusztulásához. Bár korábban is így csipegethetett, szóval kb 4.5* kap olajcserét egy ilyen 20 ezres ciklusban Mindig finom, frisset kap
Lesz még pár köröm az eladóval, gondolom a végén megy majd vissza az autó, a dán fogyasztóvédelem/békéltető testület-szerű emlegetése egészen kooperatívvá tette a kedves eladót. Meglátjuk.
Olyan kocsi nem lesz, aminek proaktívan 10 ezrenként cseréltették volna az olaját, ez nem az az ország, ahol a lakók a gépekkel sokat foglalkoznának. Szóval olyat kell néznem, ami bírja a strapát.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz csubuka #5642 üzenetére
Sajna minél újabbak az autók, annál kényesebbek az olajra, hogy pontosan a belevalót kapják. Ez az ára annak, hogy kevesebbet egyenek, jobban menjenek mint 20-30 éves motorok.
Csak az emberek/szerelők még nem szokták meg hogy erre figyelni kellene, és olykor a gyártói speckóknál is szigorúbbra kell venni a cseréket.2016után javult ezzel a motorral a helyzet, de sajna olyat érdemes venni, amibe igazoltan csak a 2312 vagy 2010-et töltötték. Elég egy periódus egy
ótvarabbnem belevaló olajjal, és kész a baj. Nem csak itt.
Évente és 15-20 ezrenként (attól függ mennyi rövid/hosszú úton van használva) 2010-el megfelelő, főleg ha már az újabb szíj van benne.
Ha nem az került bele, nem a világ vége, de szét kell kapni, takarítani.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
csubuka
addikt
válasz MC Pite #5643 üzenetére
Köszönöm szépen a választ!
Igen kellemetlen... a 10 évnél régebbiek rohadnak, Dániában ez a fő baj és itt aztán teljesen értelmetlen karosszériáshoz vinni olyan árak volnának...
A 10 évnél fiatalabb meg javarészt ilyen érzékeny motoros lesz
Vicces helyzet.
Nem tudom, amúgy, hogy mennyire volna menthető az adott C3 (kéne rajta egy kompressziómérés felteszem, hogy a károsodás visszafordíthatatlan-e stb. Érzésre jól megy amúgy, azzal baj nem volt...).
A kereskedő azt mondja, hogy "ez ilyen nem lehet vele mit kezdeni" tipik félkamu duma (tehát max a visszavételre tudom kényszeríteni, javításra nem). Most azzal presszurálom, hogy márkaszervizektől bekérek ajánlatot, hogy lássa, hogy azért lehet, hogy lehet vele mit csinálni. Mondjuk a helyi órabérekkel ez egy vadiúj motor árában lesz érzésre...
Az is lehet, hogy valamennyit visszakövetelek az árból, aztán év végén meg eladom olajevősként és a bukót kiegészítem magamnak a visszakövetelt pénzből. Újabb kocsit nézni nincs nagy kedvem...
De így használni egy évet az szenvedés. Kéthetetnte töltögetni, egyszer elfelejtjük azt besül a pályán. A párom nem fog megállni veszélyesen, csak azért, hogy mentse a kocsit, helytelen is volna önmagát veszélyeztetnie amúgy... Ez elég péntek délutáni félrészegen előállított tűréshibás LADA vagy fogalmam sincs milyen kocsi tudott ilyet produkálni, szerintem ennél a LADA-k is korrektebbek voltak mind.
A családban régebben volt egy régi Kalos. 150000km-nél még semmi olajat nem evett és alsópolcos szutyok olajjal is elvolt. Fogyasztott 7.5 liter benzint max. Ez a szutok meg 6.5-öt mondjuk, azért nem világmegváltó különbség, ezárt kár volt millárd eurókért fejlesztgetni, spórol nekem évi 100 ezret benzinen, cserébe eléget 100 ezernyi olajat (és sokkal környezetszennyezőbb, mint az EURO gagyi besorolású Kalos, arra fogadni mernék így jelen állapotában). Király. A-ból B-be az is elvitt. Nem reális ez az irány, hogy a userek babusgatni fogják az autójukat
[ Szerkesztve ]
-
doka03
újonc
Üdv mindenkinek!
Van egy 2013 citroen c3 picassom 1.6 hdi 9hp. Olajcsere előtt állok.
Idáig az előírt total quartz ineo ecs 5w30 at használtam de pár ismerősöm mondta, hogy már sok a hamisítvány belőle és inkább motult vagy liquid mollyt használjak. De ezekből is 100 fajta van... :/ Kinek mi jött be? Válaszotokat előre is köszönöm -
MC Pite
veterán
Előírt specifikációt tarsd be, máris 1-2 fajta lesz jó, nem 100. Ha jól rémlik Acea C2 illetve B71.2290, de az olajválasztók pontosan megmondják. Itthon sztárolják ezeket a márkákat, nem gondolnám jobbnak mint a Totalt; lényeg hogy megbízható forrásból legyen, ne feltétlen a legolcsóbb webshoptól.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
doka03
újonc
Köszönöm! Filter abc oldaláról szoktam mindent rendelni.
-
nesa
veterán
Sziasztok, valaki tudna nekem segíteni 2004 partnerbe cseréltem kijelzőt, ez már képes lenne külső hőfokot is megjeleníteni, nyilván a tükörbe most nincs hőmérő, de nem is ez a lényeg hanem hogy vajon az ajtó átvezetőig eljön-e egyáltalán, ha nem akkor van valakinek ötlete honnan kellene kihúzni a vezetéket?
Ez a jobb oldali ajtó átvezető, jelenleg az ajtóban elektromos tükör, tükör fűtés, és elektromos ablak van + a centrál.
-
MC Pite
veterán
Lexia is kell hogy kijelezze (asszem addig 2 csík van a helyén míg nincs jel). Elsőre azt tippelném ha fűtés van, csak kéne legyen a hőmérőnek is szál; ha nem, passz.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!