-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
iceQ!
addikt
válasz Winne #194199 üzenetére
Azzal sehogy sem tudsz menni. Törzskönyv még a kisebb baj, mivel ha lejelenti hogy elhagyta akkor kitolják az átíratást.
MIért vonták ki a forgalomból? Nem lett befizetve a kötelező?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
macilaci78
nagyúr
-
veterán
válasz Winne #194199 üzenetére
Ha jól értem, egy kereskedésről beszélünk. Ma átíratta a cég nevére, majd kivonatta a forgalomból, hogy ne kelljen biztosítást fizetnie.
Holnap helyezze vissza ő vagy intézzétek együtt. Ő tudni fogja pontosan a teendőket. Te kösd meg előre, vagy a helyszínen a kötelező biztosítást a saját nevedre, ez kelleni fog. Biztosítás és forgalomba helyezés nélkül ne hozd el az autót.
-
Winne
nagyúr
Értem. Akkor reggel felhívom, hogy Ő ezt hogy gondolja, aztán beszéljük meg. Biztosítást Netriskezzem? Később a saját verdáról akarom áttenni a bónuszt, ami B10- meg volt egykorábban eladott autóm, amin meg B2 vagy 3 volt, még az is él.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Chiptuningtól rövidebb lesz az autó élettartama?
140 lovas optimalizálásán gondolkoztam el, de nem tudom megmerjem e lépni. -
macilaci78
nagyúr
válasz cross56 #194207 üzenetére
Az a tuning fajtájától függ.
Ha takarékosság felé viszed, akkor nő az élettartam, ha az állatkertet szaporítod, akkor csökken.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz macilaci78 #194208 üzenetére
az állatkertet szaporítod
Ez nagyon tetszett!
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #194208 üzenetére
Csak ha kihasznalod.
-
cross56
senior tag
válasz macilaci78 #194208 üzenetére
Nem széthúzni szeretném, csak dinamikusabbá tenni.
Elvileg minden probléma nélkül 180 LE 410nm kihozható a motorból. Legalábbis az LA-Chip szerint. -
-
iceQ!
addikt
válasz cross56 #194211 üzenetére
Én LA Chipet raktam rá pár hete. 105-ből lett 140. Korrekt és megbízható cég. Átnéznek mident tuning előtt.
IntelKiller7
18. kerben 65 ezer Ft volt (ez szerintem best buy volt)[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
cross56
senior tag
válasz IntelKiller7 #194212 üzenetére
Kéziváltós, úgyhogy arra nincs szükség.
Én most 70.000-res ajánlatot kaptam tőlük.
+10.000 ha egy elôtte-utána padon mérést is szeretnék.Örülök, hogy többen is pozítív véleménnyel vagytok a la chipről. Akkor nem kell félnem ezek szerint.
-
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #194216 üzenetére
Oke, de a DPF fogyoeszkoz. A kocsi elettartama nem lesz tole rovidebb, ahogy a fekbetetet sem szamoljuk bele a kocsi elettartamaba. Meg a DPF tomitodeset azert legalabb nyomon lehet kovetni, nem ugy, mint a henger kopasat peldaul. Ha hirtelen sokat regeneralgat, akkor le kell szedni a chipet.
Ha azt mondjuk, hogy a DPF bir kb 250e km-et, akkor kb 1Ft/km a koltsege.
Ha a fekbetetet 60ezer km-enkent kell cserelni, akkor az is kb. 1Ft/km.[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
Na olvasgattam a korábbi kivonásos témában. Számomra az a baj, hogy a kereskedés, mint tulajdonos helyeztetheti vissza forgalomba, szintén okmányirodában, de kell rá kötnie biztosítást, hogy szabályosan haza tudjak vele jönni és az adásvételivel átiratni a saját nevemre az általam megkötött biztosítással és adásvételivel.
Ezzel az egy-két nap biztosítást spórolta meg, de nekem meg keresztbe tett.
A kérdés. Ha holnap megveszem egy holnaputánra dátumozott adásvételivel és hazamegyek vele, majd valami gond lesz (Véda vagy rendőr vagy nem tudom) akkor még nem én kapom a bírságot, ha nem helyszíni bírság van?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
válasz Reggie0 #194219 üzenetére
Mert megint magadból indulsz ki. Szerinted az átalg mit fog csinálni ha felvillan a lámpa? Felmegy arczkönyvre és megfogajda hogy jól meghajtja pályán. Egymás után sokszor. És jéééé máris konyul a turbó, törik a főtengely szopósodik a dugattyú mert a marharépa nem tudja hogy a motorolajba gázolaj kerül regeneráláskor és ha nem tud végbemenni de sokat erőltetik akkor megkotlik a motor.
Aki erősebbet szeretne vegyen erősebbet. Olyan nincs hogy kevés nyál és 900 tonnát elvontat vagy legyorsulja a bugatti veyront. Kétszer. Rükiben.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #194221 üzenetére
Olyan nincs. Olyan viszont van, hogy erosebb motort adnak el gyengebbnek. Nyilvan nincsenek csodak, a hulyeknek meg koltsegesebb az elet is.
Viszont en azt el tudom kepzelni, hogy remap soran reszterhelesen ne boruljanak fel az uzemviszonyok. Csak nehez megmondani, hogy olyan helyet talalt-e az ember, ahol ezt megkapja, mert igerni barmelyik tudja
[ Szerkesztve ]
-
válasz Reggie0 #194222 üzenetére
Szerintem a egységsugarú vevő azt kapja amit keres. Több "dinamikát". A többi már csak happening.
Innen PHról egy barátom felhívott mert kollégája megtalálta élete álmát egy GL420cdi-ben. Megvette hazavitte , kormolt. Kérdik tőlem mi lehet a baj? Mondtam neki hogy tipikus "javítás" ha gyengül a nagy ccm hogy megküldik csipessel, uh elküldtem profihoz. Elvitték, na ott az íróember kb 20 percig kontrollálatlanul káromkodott azon amit talált. Miután lehiggadt pár perc melóval füstmentessé tette az autót majdnem észrevehetetlen teljesítmény csökkenés árán. De szerinted hányan mennének ennek utána?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Winne #194220 üzenetére
Nem fog belemenni, hogy későbbi dátumra szóljon a szerződés. (Amúgy is gáz, ne akard.)
Vettem már kivont autót, dupla átírással, úton az okmányirodába menet derült ki, hogy ki van vonva (wow).
Megoldási javaslat: holnap elintézitek az eredetvizsgát Fóton, valahogy eljut oda az autó, majd még Fóton átíratod a nevedre, egyben visszahelyezik a forgalomba. Ehhez kell az eladó együttműködési készsége, de miért ne lenne együttműködő? -
Reggie0
félisten
válasz bitpork #194223 üzenetére
Biztos nem sokan.
Amugy ki ez az iroember, erdekelne a kontakt hosszutavon.Az enyem most fog menni motorgeneralra. Eddig ami kinez:
kettostomegu, injektor felujitas, lanc, szijtarcsa, kuplung, motor tomitesek, szilentek, egr/szivosor tisztitas, es elso/hatso felfuggesztes kopo elemei.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz yodamester10 #194205 üzenetére
+1, rájuk kell bízni az átírást, kisötösért meg szokták csinálni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #194202 üzenetére
Fura lenne, a név ugyanarra kellene vonatkozzon szabvány szerint, nameg mi történik ha teherautó/traktor kannás AB-t kap?
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #194229 üzenetére
Úgy rémlik, hogy a pisztolyosban nagyobb a megengedett szemcseméret, ami dugulást okozhat a kisebb motorokban. De lehet, rosszul emlékszem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #194226 üzenetére
Sima ugy. A mienkbe anno mondjuk csapvizet toltottem de annak mar mindegy volt.
#nincsbennetarcsi
-
Winne
nagyúr
válasz focvis #194224 üzenetére
Csak ehhez ott kell lennem, nem? A héten esélytelen, hogy szabit kapjak.
@ #194231 Qru : ebben az esetben előre fizetek, vagy fel kell mennem érte kétszer és egyszer fizetek, egyszer meg majd elhozom?
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
iceQ!
addikt
válasz Reggie0 #194225 üzenetére
Kaptál már árajánlatot erre a melóra? Kíváncsi vagyok, hogy mennyi az annyi anyag + melódíjjal együtt.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winne #194233 üzenetére
Elve úgy egyeztem meg a céggel, hogy névre írva kérem az autót (rádobtak egy P rendszámot és elvitték lábon eredetvizsgára). Adtam előleget meg egy meghatalmazást az ügyintézéshez aztán mikor megvolt a nevemre szóló forgalmi kifizettem a maradék pénzt és elhoztam a kocsit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz K Norbi #194237 üzenetére
Nem olyan biztos, hogy a villany hozza el a megváltást. Pontosabban nem az akkumulátorok.
Még mindig ott tartunk, hogy az elhasznált telepeket csak tárolni tudjuk, mint a nukleáris hulladékot, az pedig nem fenntartható.A dízel büdös meg olyan, mint nekem a féklámpa. A sajátom nem zavar, csak az előttem lévő.
Viszont a hidrogén üzemanyagcella egyre inkább kezd élhető lenni. Már van kémiai eljárás is, amivel gazdaságosabban előállítható a H2, mint a víz elektromos árammal való bontása.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
K Norbi
addikt
válasz macilaci78 #194239 üzenetére
(#194238) Qru Egyszer elfogy.
Vagy nem, de lesz 1000Ft literje.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz macilaci78 #194239 üzenetére
Én azt mondom hogy elég lenne egy PHEV méretű akksi 30km hatótávval, ha a főutakat, autópályákat teleaggatnénk felsővezetékkel és áramszedőznénk. Olcsóbb lenne mint ez a sok kurva lítium.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #194239 üzenetére
Egyaltalan nem ott tartunk. Csak jelenleg meg olcsobb banyaszni, mint ujrafeldolgozni. De tokeletesen fel lehet dolgozni a hasznalt cellakat.
Kiegeszitonek meg ott van a sarokban az aluminium-levegu elem, amit autopalyazas elott betolod, majd a vegen leadod ujrahasznositasra. Az aluminium-oxid ujrahasznositasa(ertsd aluminium elektrolizise) elegge hetkoznapi dolog.
A felsovezetekkel az a problema, hogy hogyan fogsz kanyarodni vele vagy lehajtani az autopalyarol, hogyan csatlakoztatod az aramszedoket. A troli vonalak sem valami szerteagazoak, nem veletlenul.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #194244 üzenetére
Tehát jelenleg az az előremutató, hogy bányásszuk a lítiumot, mint újrahasznosítsuk? Ez is csak addig fog menni, amíg egy-egy bánya ki nem ürül, vagy az adott ország be nem húzza a féket környezetvédelemre hivatkozva.
Az autókban cserélhető telepek már azon is elvéreztek, hogy így csökkentsék az autók energiával feltöltéséhez szükséges időt. Gyorsabban lehetne akkupakkot cserélni, mint töltögetni, de még töltőcsatlakozóból is többféle van, nemhogy akkuból.
hogyan fogsz kanyarodni vele vagy lehajtani az autopalyarol - a szegedieknél van a know how.
A felső vezetékkel kapcsolatban sokkal prózaibb a hiszti tárgya. Helyezd el úgy, hogy adott esetben a túlméretes rakomány is elférjen, de egy nagyobb szél se borítson fel egy kis kategórás autót a tetején az áramszedővel.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #194246 üzenetére
Nem eloremutato, hanem olcso. Ket kulon dolog.
A cserelheto telepek azon is elvereztek, hogy ezeket az autokat nem a nagymeretu telep cserejere tervezik, igy geppel kell kiemelni alola, stb. stb.. Az alu-levego telep azert mas kategoria, sokkal nagyobb az energiasurusege. Inkabb ugy kepzeld el vegleges formajaban, mint egy kisebb gazpalackot, amig bepattintasz a foglalatba es kesz, csak kiegeszito akku.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #194207 üzenetére
Két hete voltam én is egy optimalizáláson, gyári 143,6 LE és 329,7 Nm mért adat után kapott 178,5 LE-t és 390,7 Nm-t.
Az az igazság, h a mi vezetési stílusunkhoz ez nem igazán kellett. Sokáig hezitáltam ezen. De, vannak helyzetek amikor nagyon jól jön ez a többlet. Most, h ezt megtapasztaltam, így már nem bánom. A DPF-et folyamatosan nézem. Amikor elvittem előtte volt két hosszú pályás utam, és 1300 km után még nem regenerált. Általában 1100-1300 km-t mentem idáig két regenerálás között. Kíváncsian várom, h most mi-hogy fog változni. Az biztos, ha ez az érték nagyban csökken, akkor visszaíratom.Joe
-
K Norbi
addikt
DPF-t ki kell íratni.
EGR-t lefalazni.Haverom így csinálta.
Azóta az új neve" A Kormoló"
Persze nem füstöl meg semmi.
Most olyan 200 ló, jót húz.Kapott Conti Black Chili gumikat.
Huu huu legjobb..
Én néztem ki. Csak jó lehet.
Na meg szoktuk szerelgetni néha néha.
Csöves Bmw -ket elveri, fos hátsó kerekesek, ez az árokba rak csak.
Ez olyan mintha sínen menne a Quattro. Párja nincs[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Autós kamerák
- Óra topik
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mobilinternet
- Kedvenc zene a mai napra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest