-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUTCHDB
nagyúr
Tiguanba keresek gumiszőnyeget.
Ti mit ajánlatok?
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
embe
nagyúr
válasz HUTCHDB #194652 üzenetére
Én innen vettem a Golfba. Nem olcsó, de legalább van egy kis pereme, és most úgy is jön a tél - a sár - latyak.
Hamar megjött.
Viszont utána nagyon nem tetszett a cég kommunikációja. Kaptam egy emailt, hogy ha minden jó, akkor értékeljem már őket az Árukeresőn. Megtettem, kaptak egy pozitív értékelést, mert így gondoltam. Ezután jött egy email, hogy kapok egy 800Ft.-os kupont, melyik email címre küldhetik. Hiába adtam meg az email címem, nem tudtam elküldeni. Valszeg valami popup probléma lehetett.Írtam egy emailt, hogy sajna nem tudtam megigényelni, de elküldhetik a kupont. Jött a válasz: "Mivel már szerepel a listán, a rendszer nem engedi :( Sajna ez a lehetőség 1 ügyfélnek csak egyszer van."
Még van mit tanulni a kínaiaktól. Is. Ott már küldték volna a kupont, és elnézést is kértek volna.De a lényeg, a szőnyeg jónak tűnik, még ha nem a legolcsóbb is. A cég kommunikációja meg olyan amilyen. Elvégre Magyarországon élünk.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
csiga8
senior tag
válasz Stylewars_kp #194659 üzenetére
Közben több pozitív visszajelzést találtam róla a neten, mégegyszer köszi, felkeressük!
Jónak tűnik! -
HUTCHDB
nagyúr
Köszi a gumiszonyeggel kapcsolatos ajánlásokat !
Szerintem gyári mellett döntők.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Winchester95
őstag
Valaki valami tipp leömlő repedésre?
(1.6 AHL)Bontóban nincs sehol...ami van mind repedt...
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #194664 üzenetére
Drága: kipufogóshoz menni és gyárt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #194664 üzenetére
Ebay bontott, weldtech javítás, vagy ha újat csináltatni ha sokáig tervezel vele.
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni. A Passat cc-men kettőstömegűt kellene cserélni, szerelővel meg is volt beszélve, hogy megcsinálja.
Azonban most azt mondta, hogy ezek az utángyártottak max 50.000-ret bírnak és érdemesebb lenne egy felújítottat beszerelni.
Tényleg ennyire rosszak az utángyártottak?? Egy LUK ami elvileg gyári minőség?[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #194667 üzenetére
..én nem hiszem, h egy LUK 50k bír. Azt meg főként nem, h a felújított jobb egy gyári beszállítói újnál. Persze az én hitetlenkedésem nem releváns! Milyen váltó van a tiedben DSG? Az enyém manuál és egy LUK szett kuplunggal minden sallanggal alig 160eHUF na, én ennyiért nem szórakoznék a generáloztatással.
Joe
-
Winchester95
őstag
Köszi mindenkinek a választ.
Megpróbálok valahonnan vadászni.
Kár hogy nincs valami ideiglenes tömítő cucc...Ma kitisztítottam a légtömegmérőt, ez után sokkal jobban megy az autó.De még mindig nem az igazi.
Polírozgattam kicsit.
Elakadásjelző sem működött, csak biztosíték hiba volt.
Érdekes módon az ülésfűtés sem működik az anyós oldalt.
Majd kiolvastam a hibakódot.Nem is lett sok. Törlés után eltűnt, holnap újra olvasom.
A lambda lehet azért hibás mert repedt a leömlő? Vcds-el lehet vizsgálni szerintetek?
Vcds-nél hol tudom megnézni a termosztát működését ill a víz hőfokot?
-
szika87
aktív tag
Sziasztok,
Segítsetek légyszi, az alábbi hibakódot dobta be, sajnos nem először, korábban ilyen 2-3 havonta volt ilyen. A lényeg h menetközben elmegy a turbó, és nincsen erő az autóba onnantól. Leállítom, majd újra beindítom és mintha mi sem történt volna. Nyáron volt egy turbó tisztításon de úgy látszik nem hatott sokáig, vagy egyáltalán. Viszont az utóbbi hetekben kB két naponta előjön. De teljesen véletlenszerűen, van hogy már ezt csinálja kB 2200as fordulatnál, máskor hajtom pörgetem hogy nézzem mikor vágja le megint, erre simán engedi 3000ig és nincsen semmigond. Valami baja biztos van és szeretném megcsinálni, a kód és a jelenségek alapján mire tippeltek mi lehet, turbó csere? Cooler csövek rendben vannak, mert volt már korábban hogy az pukkant szét és kifújt, ugyanez a jelenség volt, viszont akkor nem oldotta meg h Leállítottam és beindítom hanem cserélni kellett a csövet, tehát ez most nem az.
A6 4f 2.0 tdi
We are here for a good time, not a long time.
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #194673 üzenetére
...remélem, h sikerülni fog a javítás, és kívánok további gondtalan km-t a talicskával!
Ha tőlük rendelsz, ne feledd bepipálni az ingyenes visszaküldési opsönt. 1000HUF ez a manőver, de ha valami miatt vissza kell küldni, akkor így ingyenesen teheted majd. Én ezt kihagytam és 1x vissza kellett küldenem egy alkatrészt, 7000-be fájt a posta.[ Szerkesztve ]
Joe
-
cross56
senior tag
válasz simonjoe #194674 üzenetére
Köszi, én is bízom benne. Remélem nem nyúltam mellé, mert néha már kezdem azt érezni. Így vásárlás után szokatlanul sok mindent kell cseréltetnem, ami nem lesz olcsó.
Most kapott új vezérlést vízpumpával, olajat szűrőkkel, hátsó stabilizátor pálcákat, komplett első féket…és mivel csúszik a kuplung és rángat a kettőstömegű terhelésen így az is csere. Na meg néha van valami furcsa zörgő-csörgő hangja az autónak menet közben…az valszeg porlasztó lesz.
Drága lesz összességében, de legalább tudom, hogy ezek már cserélve vannak… -
Mágus2
Közösségépítő
válasz szika87 #194672 üzenetére
1 Bar nyomás helyett 1,4-et tol. Szorul a változó geometria lapátsora a turbóban. Ha tisztítás után ilyen hamar berakta, annak több oka is lehet. Pl. Nem megfelelően használod az autót. Folyamatos alacsony fordulaton terheled és amikor néha napján kiforgatod, már megszorul a sok koromtól....
Vagy a motornak van komoly korom képzése, ez sem egészséges. Meg kell keresni az okát a hibának, ha az el van hárítva, cserélni kell a turbót. ;) -
macilaci78
nagyúr
válasz cross56 #194667 üzenetére
Ez az 50k km nagyban függ a használat módjától is.
Apósom például napi 2×8-10 km-re használja a kocsit Budapesti forgalomban munkába járásra, garázsba beálláskor és kiálláskor is dombnak felfelé megy, és mivel szűka garázsajtó, óvatosan. Nála hamarabb kopik.
Én is teremgarázsban tartom, de az esetek 90%-ban van lehetőségem már lendületből, kiengedett kuplunggal nekimenni az emelkedőnek és a futásteljesítmény fele autópálya.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
szika87
aktív tag
válasz Mágus2 #194677 üzenetére
Köszönöm, tény és való hogy nem szoktam nagyon húzatni vagy gyilkolni az autót, és viszonylag hamar elváltom ez lehet oka akkor annak? Ettől függetlenül gondolom már akkorsem fog helyre jönni magától ha most nagyobb fordulaton használnám egy ideig? Hát igen a tisztítás nem segített, de ez nem olyan tisztítás volt hogy szétkapták a turbót és teljesen felújították, hanem valami turbó tisztító sprayvel kifújták. Persze utána néztem hogy mi okozhatja a hibát máshol is, írták az is lehet hogy töltő nyomás szabályzó, Mágus2 szerinted is lehet az is vagy nem?
We are here for a good time, not a long time.
-
K Norbi
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #194678 üzenetére
Bowdenes a gázpedál vagy elektromos? Megy bowden a fojtószelepre?
Ha bowdenes, akkor 098-as csoport az alap beállításban. Motor áll, gázpedálhoz közben nem szabad nyúlni.
Ha elektromos a gázpedál, akkor 060-as csoport.
Én azzal szoktam kezdeni, hogy alap beállítás 000 csoport, az töröl minden tanult adatot a motorvezérlőből, utána feltanítom a fojtószelepet.
Az, hogy hamar elváltod alapjában nem gond, ha néha meghajtod rendesen...értsd kiforgatni néha 3., 4. fokozatot a teljes tartományban.
Szét kell szedni és lekaparni a koxot az alkatrészekről, akkor nem fog akadni, Fújkálás nem ér semmit. Rosszul lett tisztítva. Ha most elkeyded cipőzni, csak ártasz vele, csak tisztítás után szabad kínozni...és néha kell is.
Mikor látom, hogy valaki 2000-nál elváltogat, felmerül bennem a kérdés, hogy mire gondol az ember, miért jó neki ennyire alacsonyan tartani a fordulatot. Árt a lendkeréknek, turbónak és a motor csapágyainak.
50-et TDI-vel 3.ban tartjuk!!!4!!44!! Csináljak oktató videót kezdő turbódízeles tulajoknak, hogyan ne kormoljuk le a motort 1 hónap alatt címmel?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szika87 #194681 üzenetére
Úgy kell váltani, hogy soha ne essen a fordulat 1500 alá, motorfék üzemben sem, az első két fokozat még csak-csak, de 3.-tól szigorúan be kell tartani. Nem nagy dolog, de megelőz minden lerakódással kapcsolatos problémát.
Nem lesz magasabb a fogasztás, mert alacsony fordulaton nagyobb terheléssel ugyan annyit kér, mint magas fordulaton alacsony terheléssel.
[ Szerkesztve ]
-
szika87
aktív tag
válasz Mágus2 #194689 üzenetére
Azért ennyire alacsonyan, 1500-nál nem szoktam elváltani de tény hogy olyan 2000-2400 körül igen, akkor ez alacsony ezek szerint?
Persze már most nem kezdek neki kikormolni hogy le van rakódva a cucc benne valószínűleg.
Pénzmagban mit jelent úgy általánosságban egy ilyen tisztítás hogy kiszedik, szétszedik és megtakarítják?We are here for a good time, not a long time.
-
NoLF
addikt
válasz szika87 #194672 üzenetére
nálam egy 1,9tdi AFN golfnál van ilyesmi, de csak nagyobb sebességnél (110-120 km/h fölött) teljes terhelésen, 5. fokozatban megy el az erő, újraindítás után egíből jó, de kb ebben a sebességtartományban mindig elmegy. 4.ben alacsonyabb sebességnél, kb ugyanazon a fordulaton néha csinálja, néha nem.
gépre kötve MAP szenzor hibát írt, az ki lett cserélve - de a hiba sajnos nem szűnt meg.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
szika87
aktív tag
-
NoLF
addikt
válasz szika87 #194692 üzenetére
nekem sajnos mindig csinálja, már kb 2 éve
hétvégi autó és kb 90 km-re van tőlem egy garázsban, így nem olyan egyszerű hurcibálni szerelőhöz, amikor használva van, nem megyünk pályán, eddig ez a megoldásThe Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
HUTCHDB
nagyúr
A VW multikormányon hogyan lehet lerakni (megszakítani) a telefonhívást?
Nem találok ilyen gombot...." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
A_ScHuLcZ
addikt
Sziasztok,
Egy gyors kérdés, 2018-as gyártmányú VII-es VW Golf esetén van lehetőség vezeték nélküli Android Auto használatára megfelelő telefon esetén, vagy ez csak a 8-as szériától támogatott?
Köszönöm!
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen