-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz K Norbi #194250 üzenetére
...megnézném, h mennyire kormos a segge a kocsinak!!
Norbikám!, nekem ez nem pálya, szinte csak külföldön autózunk vele, ha kint műszaki kontrollt kapok, és kiderül a turpisság, fizethetnék. Vagy ott kellene hagynom, mert nem érné meg a büntit kipengetni. Szóval rizikózzon a faxom!!Joe
-
bul07
nagyúr
válasz K Norbi #194252 üzenetére
Persze itt dögöljön meg mindenki aki mögötte van de kintre már nem mer vele menni
Az ilyenek miatt is van meg a jó kis negatív vélemény a dízelekről
Remélem előbb utóbb itthon is kiveszik a forgalomból a karmoló autókat és soron kívüli műszakira küldik de szigorúan úgy hogy helyben le a rendszám
És benzineseket is, minap is jött szembe egy olyan benzines hogy ködöt csinált maga mögött jó kis kék füstből( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
IntelKiller7
veterán
válasz bitpork #194261 üzenetére
Azert annyi kormot ne varj ezektol mint a regi PD-s motoroktol. Foleg utes rendszerrel. Eltunt benne a jo isten is mogotte, ha ellotted neki.
foleg amikor a gyari teljesitmeny tobbszorosere voltak megcsinalva.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
K Norbi
addikt
válasz bul07 #194256 üzenetére
Az a baj, túlságosan szűken látjátok ezt a világot.
Nem ez fog megmenteni minket.
És már nem is lehet.
Villanyautó ide vagy oda.Mondd azoknak akik üzemeltetik a több ezer műholdat, és egyéb külső behatásokat amit nem látsz.
Moslék ételeket amivel tömnek minket. Fasza arzénnal teli víz amivel főzöl, fogat mosol, fürödsz.
Arról nem beszélve hány ezer cár, hidrogén és atom bombát robbantottak csak úgy fel, teszt jelleggel.
Ott nem számított a környezet szennyezés. Meg amivel eddig senki nem foglalkozott.
És nem is fog.
Mivel ma a pénz a legfontosabb.
Az emberek túl birkák már ahhoz hogy változtassanak.Egy valamit kell megérteni, nem az ma a cél hogy te én, és az utókor.
Hosszú, egészséges és jobb életet éljen.
1 valamit ha kikerülsz, kapod 100 másik helyről.
Ami pikk pakk a föld alá tesz.Ideje lenne felébredni a csipkerózsika.
És szét nézni mi zajlik körülötted. -
válasz IntelKiller7 #194262 üzenetére
csak kérdem h láttál te már hibás cr elemes kocsit?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bul07
nagyúr
válasz K Norbi #194263 üzenetére
Nem dízellel van bajom(nekem is az van)
Elektromos vagy más megoldás lesz a jövő, és igen jövő jelenleg nem életképes míg kicsi a hatótáv és nincs elég töltő
Városba egy 200Km hatótáv elég lehet(lékondi fűtés nélkül
De nem városiaknak vagy akár azoknak akik 20-30Km ingáznak 200Km az kevés lehet, nem telefon a kocsi hogy naponta töltőre keljen dugni
(Bár ma már jobb telefont se kell naponta tölteni normál felhasználás mellet)300Km(fűtéssel, klímával) arra már nekem is az a véleményem hogy igen elég
Na meg attól kapok agyfa@szt hogy ezek a villamos kocsik autópályán 100-al tötyögnek, és van pofájuk arra fogni hogy á de ők környezetvédők és azért, nem is azért mert akkor a 150Km helyett tudnának 80Km menni
(És természetesen kicsit gyorsítanak mikkor véletlen utolérnek egy kamion, torlódás okozva)Ugye ezzel kezdted
DPF-t ki kell íratni.
EGR-t lefalazni.Az hogy szándékosan rontani a kocsi káros-anyag kibocsájtását én min olyan büntetést adnék érte mint amikkor valaki egy teli hordó vegyszert elás egy játszótér alá
Azt a céget amelyik meg megcsinálja egyből bezáratnámTuninggal sincs bajom, ha rendesen le van papírozva
Nem hiányzik hogy egy tunnyingol majom elüssön a járdán, mert valami ilyen olyan ültetést csináltak a kocsin és a menettulajdonsága meg olyan sz@r lett hogy egy kanyar nem tud bevenni vele
(kanyarodás közben ráhajt egy úthibára és a nem megfelelő futómű miatt el is dobta, úthiba az van elég)[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #194155 üzenetére
Ma mentem a Golffal kb. 2x12km-t.
Normál / papás tempó és hármasban 4ezer fölé pörgetés is volt. Annyit vettem észre, hogy ha nyomok egy nagyobb gázt, mintha egy hajszálnyival lassabban reagálna. Nem tudom, hogy ez az új vezérlő miatt van így, vagy ilyen volt, csak most jobban figyelek minden apró dologra. (Ugye a másik furcsaság a teszt alatt váltakozó fordulatszám volt.)
Minden esetre holnap tervezek egy hosszabb utat. Remélem most már rendben lesz, és gyógyultnak tekinthető. -
szika87
aktív tag
Sziasztok!
A következő lenne a problémám, a középső ventikből nem jön a fűtés, a szélsők fűtenek rendesen. Mindegy hogy econ-ra állítom vagy auto-n megy klímával, középen nem jön meleg levegő. MMI-n belül külön beállítottam hogy meleg levegő jöjjön középen is, mert alapból középső álláson van mindegyik, de ez sem segített. Ha állítom a venti sebességét (0-12ig) akkor szépen dolgoznak a két szélső ventik és reagálnak rá ahogy növelem vagy csökkentem a sebességet.
A fűtéscsapokat megtisztítottam még nyáron, hibakód sincsen. Gondoltam rá hogy rossz a motor középen, de itt jön a csavar, ha leveszem 19fokra a fűtést, akkor beindul középen is a levegő és fújja rendesen, és tudom állítani az erősségi fokozatokat is, azonban amint felviszem akár csak 20fokra-ra, bumm azonnal megáll középen a levegő és nem jön semmi, míg szélen továbbra is dolgoznak.A6 4f
Köszönöm a segítséget mert teljesen megvagyok lőve mi lehet a bajWe are here for a good time, not a long time.
-
-
válasz szika87 #194274 üzenetére
A légkondinál csinálj végig minden tesztet. Ott az egyik a léptető motor. Ha ott nem hoz hibát akkor a csap szorul ami típus probléma.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
embe
nagyúr
válasz bitpork #194273 üzenetére
Visszaolvastam, használtam a keresőt. De nem igazán tudom hogy mi a szerepe az Econ gombnak. Az Auto az ok.
Olvastam a Te korábbi hozzászólásaidat is. Most mire érdemes kapcsolni, ha csak szimplán fűteni akarok? Akkor az Econ?Nem bírok a neten találni egy qrva használatit a Golf V-höz.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Reggie0
félisten
válasz Asbee #194285 üzenetére
Igen. Tudod a targyak lathatosaga fugg a meretuktol. Ezert nem is tudtak az emberek sokaig, hogy leteznek bakteriumok.
Szerinted a reszecskeszuro mit szur, ha nem reszecskeket es te nem fogadod el, hogy letezik, mert nem latod? Csak odaraktak, hogy legyen mit eladni?
[ Szerkesztve ]
-
monosgeri21
tag
Nagy vonalakban az az alap gondolat, hogy a klíma mindig megy, jó'vanazúgy!
Ezt a default állapotot tudod felülbírálni az econ funkcióval, amikor is kikapcsolod a klímát. Emlékeim szerint pont emiatt az AUTO és Econ nem megy egyszerre. De aki jobban emlékszik majd kijavít. Én mindig Econ kikapcsolással kapcsolok klímát.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Asbee #194288 üzenetére
Elbeszéltek egymás mellett. Te azt mondod, nem ereget semmilyen színű füstöt EGR és DPF nélkül a dízel, Reggie0 meg azt mondja, hogy szabad szemmel láthatót nem, de kis részecskéket még igen. Nincs smoke & charm, mégis mind meghalunk.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #194291 üzenetére
Amit nem teszek direkt meg karosabba. Eur 5-os.
Miert nekem kene peldat mutatnom? Nem eleg, ha a kozossegi szabalyokat betartom? Elarulom muanyaggal sem rakom meg a kalyhat es az avart sem egetem, ez max feletek meno dolog.Amugy igen, a dizel jo budos, utalom is a szagat, amig ki/be allok a garazsbol. Ha lehetne itthon kapni, mar SCR-t is rakattam volna ra utolag.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #194293 üzenetére
Igen, a teny az, hogy a DPF kotelezo, mert a dizelkorom karos., DPF nelkul, pedig nagysagrendekkel karosabb a motor.
Es igazad van, ezeken a tenyeken sehogy sem valtoztat, ha megprobalod relativizalni.
Tovabbi olvasgatnivalo: https://a.te.ervelesi.hibad.hu/te-is
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #194295 üzenetére
Nem a dizellel jaras volt a problema, hanem a DPF eltavolitasa*. Semmilyen elvaras sem volt tamasztva ami nem torvenyi kotelezettseg es igen, en ezeket betartom, joggal varom el mastol is. Tehat nem predikalok bort.
Toled es senki mastol sem vartam, hogy peldat mutasson(nem is ertem, hogy neked hogyan jott ki logikailag az, hogy ha en nem mutatok peldat akkor neked lenne kotelezo), csak az eloirt minimumot tartsa be.*Sot meg az sem volt tema, hogy ez tilos vagy nem, hanem az, hogy karos, az utobbira csak te terelted a temat.
Amugy te szedsz valamit?
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz monosgeri21 #194287 üzenetére
Vagyis be kell kapcsolni ahhoz valamit, hogy kikapcsoljak egy másik valamit... Nem értem én ezt a logikát.
Így valóban nem kapcsolt be. De! Econ bekapcsolva, Auto nem volt bekapcsolva. Elkezdtem a venti fordulatot emelni, erre kb. középállásban bekapcsolt az Auto. Tovább tekerve kikapcsolt az Auto, maradt az Econ.
Na majd felhajtok valahonnan egy "hivatalos" leírást, vagy hátha találok végre egy használatit a Golf V -höz, és kikupálom magam.Qru: Ez megvan, a Fordnál is ez a logika működik.
MunezXBK: Köszi!
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs