-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
urak, van egy lepúzott outback 2,75m ft-ért itt a bécsi úton, gázosított. a hátsó képen látszik egy "ecomatic" felirat. ez is valami gyári gázos cucc? eddig úgy tudtam hogy a bi-fuel az.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
kitalaltnev
csendes újonc
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #4605 üzenetére
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Én is bi-fuel-re emlészek, igy van ezen is.
Ezen viszont már rendesen elhelyezhették a töltő nyílást. 2009. előtt a sárvédőbe rondították bele azt a rusnya fekete kupakot, ami alatt a gáz töltője van...outsiders:
Úgy látom a Foriban más a hátsó gátló, mint amit az OBK-ben használnak. Pedig nincs sok a két modell fejlesztése között.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #4613 üzenetére
A szívókkal nincs nagy gond. Csipegetik az olajat de ennyi. Ritka a hengerfejesség ha volt gazdája. A 2.5 turbó ami garantáltan megmakkan mindentől függetlenük.
Viszont ma ültem Vitarában (1.6D 4wd) hááát a bele szörnyen ótvar, utoljára a fapados Skodánkban volt ilyen gagyi műanyag bélés. Elengedtem.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Itt van több kép róla, nekem kifejezetten egészségesnek tűnik az a bőr belső.
Amúgy volt ebben a színben vagy utólag festett a bőr? Ez az első ilyen belső amit látok, bár nem nagyon nézegettem még a 2009 utániakat. A nem fekete bőr belsősöket végig pörgetve mindben csak bézs volt.(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
na, én jövő héten megyek a duna autóhoz, kiolvastatom már ezt a xenont. utána jól megcsinálható, remélem, és akkor hibátlan a verda (a gps sosem működött, az nem érdekel).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
dethroner
veterán
Lehet tudni a Foresterbe mennyi fékolaj kell? Minden másból megvannak a feltöltési mennyiségek a könyvben, de erről egy szó sincs.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
outsiders
aktív tag
Semmi agyagedénykedés kérem szépen.... Ez van, fék a homóknak való
140k lesz a mutatvány, 3 elem fényezése, 1 lakatolás, alvázvédelem, kaszni polír és fényszóró polír. Pesten nem hiszem, hogy ennyiből kijött volnaAz interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4627 üzenetére
Alaposnak néz ki ez a mester, s összetettnek a meló. Végre olyanvalaki, aki nem fújja telibe az egész elemet, hanem csak a hibás/ javított részét, s majd a régebbi, ill. az új fényt egybedolgozza!
Nem drága. Naffaluba ennyiből egy hátsó gátlót sem kapsz már.Most már nagyon kíváncsiak vagyunk mi is ám, h. milyen meseautó sül ki ebből!
Ku...jó ez a képes beszámoló is. Ezeket ő vagy apukád készíti?
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #4628 üzenetére
Ő lövi a képeket, vagy a felesége, viberen meg dobja át
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
blasko92
őstag
válasz outsiders #4629 üzenetére
Egy ilyen alvázvédelemre én is befizenték, csak nekem Szolnok kiesik.
Neked hidegen indításnál egyből beáll a motor alapjáratra? (Nem -10 fokban, hanem ha nem meleg a motor) Nekem olyan 1800-ról indul, és kell kb egy perc mire beáll a rendes alapjárat, addig szépen lassan megy lefelé, viszont ha minimálisan is rálépek a gázpedálra, akkor egyből megtalálja.
[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
urak, benzinmotoroknál mit jelent a "multi-point injection"? kettős befecsi? vagy sima indirektnek valami válfaja?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
dethroner
veterán
Szóval tudná valaki hogy Foresterbe mennyi fékolajat érdemes venni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Petester
senior tag
Megvolt a nagy hétvégi puceva, csillog villog, kívül belül. Megérdemelte, sokat volt nélkülözve.
Takarítás közben meglepődtem, lehet csak nekem új . Szóval műszerfalat törlöm és véletlenül megböktem az óracsoportból kikandikáló napi számláló gombját, mire megmutatta a km állást és hogy mennyi az üzemanyag szint.
Az autó amúgy szépen teszi a dolgát. Kétszer volt viszont hiba jelzésem,az abs és a vsc lámpa gyulladt ki. Félre álltam, újra indítottam, eltűnt... Ami fura, hogy mind a kétszer ugyan ott, egy magas feszültségű vezeték alatt... Ezen kívül nem veszek észre rajta semmi különöset.
Ami nem sikerült nekik, az a tolató radar bekötése, mikor taposom a féket, kikapcsol, ha leszállok a pedálról, megint pittyeg.Dethroner: Nekem az OBK-be 1 liter ment el cserekor.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
-
Qru
MODERÁTOR
Egyébként ma indultam először a váltóolajcsere óta hidegen és sokkal finomabb a váltási érzet hidegen is. Ugyan a Hondámat még így sem éri el de sokkal kellemesebb, simább. Nem tudom gyári viszkozitás mi amit benne volt (ha jól tudom csak 80W90 van benne) milyen de ez a 75W90-es olaj egyértelmű előrelépés.
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
Ez nekem nem igazán tiszta.
A Multipoint befecskendezésnél (MPI = Multi Point Injection) hengerenként egy-egy befecskendező fúvóka gondoskodik az üzemanyag adagolásáról. A keverékképzés általában a szívócsőben, közvetlenül a befecskendező fúvóka előtt történik. Az elektronikusan vezérelt üzemanyag befecskendezés minden hengernél gondoskodik a megfelelő keverékképzésről. Ennek köszönhetően, a nagy motorteljesítményre, a kedvező fogyasztásra és a megfelelő károsanyag kibocsátási jellemzőkre vonatkozó követelmények egyaránt teljesíthetők. A Multipoint befecskendezés a hengerenkénti egyedi keverékképzés útján éri el mindezt, amely rendkívül egyenletes működést biztosít, ugyanakkor a légszennyezőanyagok kibocsátását is csökkenti.
Most akkor a szívócsőben, vagy a hengerben keveredik az üzemanyag és a levegő?
Egyébként engem ez szomorít el, hogy ilyeneket kell egy korszerű motornál csinálni.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
Mind a kettő lehetséges (akár egyszerre is az új TSI motoroknál). Ez csak azt jelöli, hogy nem egy központi befecskendező injektor van, hanem hengerenként egy.
a: központi befecsis (SPI)
b: hengerenkénti szívócső befecsi (MPI)
c: hengerenkénti közvetlen befecsi (MPI/FSI)
mod:
Háát aki így pucolja a szívósort az leginkább oroszrulettezik. A leoldott koksz darabok átmennek az égéstéren, ami egyenlő azzal mintha egy sörtéssel belelőnél. Kitudja milyen sérülések (bemaródások keletkeznek a hüvelyen.. Aztán jön az eszi az olajat a gép (a sérülésben megül az olaj, a lehúzógyűrű nem tudja a mélyedésből lehúzni), meg füstöl... durvább esetben kompersszió vesztés is lesz. Aztán lehet felfúrni és perselyezni a dugattyú hüvelyeket ami nem 2 fillér... és már nem is lesz gyári a motor. Ki tudja milyen illesztéssel készül így a motorgenerál. Eszi-e majd az olajat... Egyáltalán azonos keverékű alu a persely mint a motor többi rész? Azonos lesz a hőtágulása?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
Köszönöm a választ.
Az euro árfolyam változás miatt megdrágultak a subaruk is.
Pedig meg kellene rendelnem a kifutó szívó forestert, az még nem közvetlen befecskendezős.
Arra próbáltam célozni az előbb, hogy szomorú, hogy a subarunál is prolémás lehet a közvetlen befecskendezés.
Persze egyre több cég van, aki rááll erre a problémára, és pl. dióhéjjal tisztítja a beömlő részeket. Ez eddig ok. Fizessük ki. Ha jó a technológia, nem tesz kárt a motorban, akkor 60-70-80 ezrenként megcsináltatom.
A gondom csak az, hogy ehhez szét kell bontani a motorteret. Amit egyszer szétborítanak atomjaira, az már nem lesz ugyanolyan. Hiába vigyázol rá, hiába családtag, sosem áll az utcán, megúszod a karcolásokat, az ajtó rányitásokat, mert mindig a parkoló végébe állsz, nem mosod gépi mosóban, stb., de maga a technológia "teszi tönkre" a gazdája szemében, mert ugye az már nem ugyanaz, már nem olyan mint az új.
Persze nem tudom, hogy hányan vagyunk azok, akik még a kocsijukra családtagként tekintenek, és egy hosszabb út után titokban megsimogatják a kocsijukat, és megköszönik neki, hogy épségben hazahozta a családot.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
kitalaltnev
csendes újonc
Utolsó mondatodhoz: te is? Nálunk nem csak titokban történik ez. A rituálét én kezdem, majd a párom, s végül most már a majd 4 éves csepp fiam is elkezdte. Kettyósok. Hallottam anyámtól. Lehet. De ez eddig mindig bevált a mondott hosszabb utak után, s így van jó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Politika
- Spórolós topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- EAFC 24
- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen