-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4247 üzenetére
Míg a gépek egymással duruzsoltak, addig te meg fényképeztél. Milyen arc vagy! Eszembe nem jutott volna, de te fineszesebb vagy, úgy néz ki. Több képet nem készítettél?
Fogok majd kérdezni... Az ajtó gumikéderek hangszigetelése, ill. a lepusztult hátsó gólyalábak v.milyen megoldása, amin tipródom. Meg a teljes belső kárpit felújításon, kormány-, váltógomb újrabőrözésen. De csak csendben, nektek mondom, a páromnak még csak elolvasni sem szabad! ...jelenleg már nagyon várom kis szerzeményeimet az USÁ-ból.
98-as benyát javasolsz/javasoltok akkor a 2.0 turbómba (is)?
Petester: Kitartásodhoz erőt kívánok. Mondjuk a helyedben én már egy idegroncs lennék , de ez téged nehogy visszatartson!
A jövő hétre lesz kész?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ha kanyarban sebességfüggően hümmögés van, akkor az kerékcsapágy vagy diffi lehet? Mindkét irányban hümmög, de nemtom, egyformán-e, mivel a bal oldalon ülök ugye. Egyenesben nem, illetve bizonyos sebi környékén néha ott is. Még gyári csapágyak vannak benne, és azért az elmúlt másfél évben kapott tőlem rendesen mindent, szal arra gyanakszom elsősorban. Mondjuk pár héten belül megy Nyírőékhez mindenfélére, ott ezt is megnézik majd, csak azért mégis.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4251 üzenetére
Kormányt én is bőröztettem sokat növelt a komfortérzeten. Mondjuk a váltót még nem bőröztettem mert félek, hogy az hamar megkopik.
Turbósba pláne érdemes 98-ast tenni ott lesz ám érezhető hatása. Csak nem egyből, kell egy kis idő mire az ECU átállítja a gyújtási előszöget a jobb benzinhez.
Jorus: Kerékcsapágy lesz sztem is, ha a difiben volt cserélve az olaj rendesen akkor annak semmi baja nem lehet.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
98-as pang a hasában. Az számít?
De a héten elhozom, szerdán vagy legkésőbb csütörtök reggel viszem a lökösöket, íveket, meg a lámpákat, még be kell kötniük a tolató radart és kész.(#4251) kitalaltnev
Hiányzik is, de szerencsére van mivel szaladgálni helyette, amit tavaly hanyagoltam is, mert friss volt az OBK és még a klozetra is azzal mentem...
Most hétvégén a bogárkába bele is csavartam 900 km-t. Ami szaladni is tud, ha kell![ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #4251 üzenetére
Nem lesz telibe fújatás, első hátsó lököst kell csak, többit meg szépen hozzápolírozni.
- Gumikéder hangszigetelésre én vettem ilyen gumicsövet, azt kell betömködni és sokat fog rajta, az igazi megoldás csere újra, én lehet meglépem azt még idén.
- Gólyaláb csak gyári, pont
- Kormányt én is fogom majd bőröztetniOtt az Auchan a szandai réten, nyomassad bele a 98-asat OMW nekem nem jött be, 100-as jó de a 95 nem adja, erőtlenebb volt és szarul evett.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #4257 üzenetére
Nem kell mert a blokk maradt a már bejáratott, nem lesz több fémkopadék ami indokolná az idő előtti olajcserét. Annyi, hogy kerüld a tartósan azonos fordulatot (tehát pl fix tempó/fordulat 100 km-en át) az első pár száz km-en és akkor kimaxoltad az óvatoskodást.
mod:
kitalaltnev: Akkor igen, de nekem ugye alapfelszereltségű tehát a kormány is utólag lett bőrözve. Mondjuk nem baj, mert jobb minőségű mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Na jó, akkor nem az M0-n megyek haza Érdre.
Más: Úgy néz ki, a zsu-ról jönnek a gátlók, az Unix nem tart raktáron se Sachsot, se Kyb-t, mindkettőt 2-3 hét szállításra vállalnák. Annyit már nem várok. Felhívtam a zsu-t, holnapra átvehető, ha ma megrendelem és minimálisan drágább csak (értsd, csak pár 100 Ft!), mintha Unix-ból jönne max kedvezménnyel!
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #4262 üzenetére
Igen, tudom, beszéltünk már erről korábban, Motul pl olcsóbban van náluk, mint a nagyoknál. Ott viszont a különbség nagyobb, 10-15%-kal olcsóbbak az Unixnál.
Igen, csak az elsők kezdenek megkotlani, de még nem vészes. A hátsóim még tartják magukat. Igazából az elsők is el lennének egy ideig, csak valami kopog (vagy inkább huppog) az elejében. Elvileg minden okés, láthatóan nem lóg semmi, Nyírő szerint - miután meghallgatta - a gátló adja a hangokat.
(ó\_!_/ó)
-
kitalaltnev
csendes újonc
Értem. Így 260 e km után a gyáriról sajnos már nekem sincs sok jó véleményem.
Sokat várok majd a bőrözésről. Terveim szerint sötétkék lesz mind a kormi, mind a váltógomb, mint anno a gyári volt (nyomokban még látni a színét ), (mondjuk úgy, hogy subaru)sárga cérnával.outsiders: Ja, oda fogok szokni tankolni, bár utálok arra járni, mert hétvégente majd mindig kb. kétmillió autó és embertömeg van arrafelé.
Az ebay-es gumicsőből milyen átmérőjű a legjobb megoldás, milyen hosszú szükségeltetik, s te hova tömködted be? Ragasztani nem kell? Ezt tervezem egyébként én is, mert kérdeztem a szervízben az eredetit, de az emlékeim szerinti a 80 e/ajtó és a 30 e/tükörháromszögeknél számomra már olyan költséget jelent, amit nem feltétlenül tartok értékarányosnak "ide" elkölteni, ha nem szükséges. Ennyiért ugye a hátsó gólyalábak is elérhetőek beszereléssel egyetemben, vagy pl. csudaszépen úrakárpitozzák a Forit, avagy ennyiért már olyan letibe fényt is kapni annál a festő gurunál, hogy megszólal.[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
Itt a nemrég hengerfejesen árult OBK, Csontiék nem tekertek az óráján.
Viszont ahogy nézem a képeket, kapott már az élettől sokat ez az autó. Az első lökös szarul áll és hámlik is a festék, a vezető oldalon a B oszlopon lévő gumi kéder kapott már festéket és már mállik is úgy váll magasságban, a kihangosító kijelzőjét elég gányul szerelték fel.
Ezt így jó, ha 1,5-1,6-ért el tudják adni...(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #4264 üzenetére
Parancsolj, én ilyet raktam be. Amúgy a legjobb megoldást majd megmutatom élőben, azt nehéz leírni. Én lusta voltam még véglegesre megcsinálni, de az faszán működött. Ebből a cuccból vágtam egy odaillő darabot végig a tükörháromszög mellé, és baromi jól fogott zajt. Ugyanilyet tömködtem be a kéderbe is Kédernél nem kell rögzíteni semmivel, elég szorosan van ott minden, háromszögnél ott kéne ragasztani, de egyelőre most tojtam bele még, az a tetves diffi hang sokkal jobban zavar, nem hiszem, hogy annak így kell szólnia. Utóbbi 4000 km alatt csak rosszabb lett, nem értem mi lehet a baj igazából. Pályatempón zavaró, plusz ha 100 és 110 között megyek óra szerint. Seibikoban is azt kaptam, hogy ez ilyen fogadjam el
Tankolni off-időben kell elugrani és kész, én mindig valamikor hétvégén reggel szoktam inkább, akkor jellemzően nincsen sor 9 körül még.[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4266 üzenetére
Ok, köszi, s majd lécci megmuti, hogy s mint kell. Cserében én meg megmuti neked a diffizaj hiányát. Legalábbis remélem mert nem emlékszem semmi ilyen zavaró hangra most hétvégéről, mikor meg lett hajtva a vas. Ha megendeged, abban bizok, hogy ez jelenség "pusztán" neked zavaró (halkabb lett az autó, vájtabb a füled, stb.).
De majd a szakik megszakértik... -
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4264 üzenetére
Nekem piros lett mert a műszeregység világítása is piros.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4271 üzenetére
Ők csinálták: Kormánybőrözés 2 óra alatt Budapesten! Bőr váltószoknya.
Több fórumtársunk is volt itt és mindenkiét szépen megcsinálta. Nekem nem egész 2 óra alatt végzett vele igaz az eleve nem bőrös kormány gyorsabban megvan, mert nem kell lefejetni róla a gyári bőrözést (különben túl vastag lenne a kormány).
Próbáltak rábeszélni az STI pink-re de ellenálltam.
Ami amúgy nem pink hanem cseresznyevirág szín hivatalosan.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4273 üzenetére
Na itt a sötétben talán jobban látszik, hogy miért lett piros a varrás. Szvsz minden más szín elütött volna nagyon.
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
Még emlékszem, mikor az első újrabőrözött kormányom mögé beültem. Felemelő érzés volt. Tízzel többel ment az autó, sokkal halkabb lett, kevesebbet fogyasztott, és a kocsi piaci értéke a duplájára nőtt.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Petester
senior tag
Igen, én is 18-asnak nézem, túl ballonos a gumi a 19-es felnihez.
Ha megyek az autóért, majd Nyírőéket megkérdem, hogy mókolás nélkül be lehet e tenni a Lega Koni szettjét, amit linkeltem. Ha megmakkan a hátsó gátlóm, olcsóbban veszek egy komplett Koni gátlós ültető szettet, mint a két gyári hátsó gátlót. Meggondolandó... És akkor Anya se veszekszik, hogy szórom a pénzt. Azt majd megteszem nagyobb kerékre.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #4277 üzenetére
Egy-egy hosszabb állás (mondjuk egy éjszaka után) mindig újra próbálkozik a rendszer, itt elég jól leírják a cikk második részében: előgyújtás
mod:
kitalaltnev: Már vagy egy éve használom így, nagyon kellemes és tartósnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
-
Petester
senior tag
Tudtommal a Lega nem, csak az OBK szintezős és nincs gyári alternatíva. Utángyártottakból vannak csak nem szintezősek, de azokkal állítólag megül a segge.
A Koni nekem csak azért szimpi, mert mióta megvan az OBK, dolgozik bennem a kisördög, hogy le kéne ültetni , csak nem tudom, hogy miben tér el pontosan a Lega és OBK futóműve.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Petester #4285 üzenetére
Nyírő szerint nagyon megülne a Koni szettel az OBK, elképzelhető, hogy a gumi bele is érne a sárvédőbe. Meg elképzelhető, hogy pár dolgot cserélni is kellene, pl lehet hogy a felső rugó tányér se azonos a két típusban. Nem ültettek még szerintem OBK-et, nem is értette a szándékom.
Ezzel is lelombozott, meg azzal is, hogy csak pénteken vigyem a fényezett elemeket, sajnos csak jövő héten kapom vissza az autókát...(ó\_!_/ó)
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz Petester #4286 üzenetére
Nehéz elhinni, hogy ne lenne az OBK (de említhetjük itt pl. a Forit is) ültetésének a gyári gólyalábak alkalmazása helyett más megbízható módszerrel való alternatívája. A régóta meglévő ilyen vevői igényt a brutál vásárlóerejű és élénken ötletelő német, svájci, angol piacon csak kielégíti jópár gyártó, bizonyosan van ennek neten is elérhető szakirodalma. Valamint videók is az ilyen ültetőszettek beapplikálásáról, kinézetéről, tulajdonságairól, esetleg tartósságáról, stb. Az igazi kérdés szerintem csakis az ár, azaz, hogy a "kisördögi" tervek megvalósítása költségében megéri-e. Tartósságában vélhetően nem, de szerintem egyikőnk sem tíz évre tervez (mint amit a gyári futómú tartósságáról olvasni). Ergo, ne add fel...
Nekem is ez a heppem, s kétnaponta éjjelenként bújom a netet outsiders cartárs jóintelmei ellenére is.[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #4287 üzenetére
Nálunk relatíve értelmes ára van még a gyári szettnek , külhonban drágább elvileg, azért próbálkoznak a kiváltó szettekkel. Megnézed pedders szettjét mennyi, arra még beszerelés, posta, rájössz hogy max 100k-t spórolsz egy utángyártott kétes minőségű eredeti komfortot nem hozó szettel. Ugyanolyan magas de elpattog, mi ebben a jó? Akkor már ültesse le az ember a porba és kész szerintem
Hidd el én előtte 2 hónapig bújtam a netet, hogy van-e valami értelmes megoldás ami olcsóbb. Nem találtam sajnos.[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
-
Petester
senior tag
Nem mezei, mert ott a nagy ködlámpás lökös, sárvédő és küszöb szélesítések, a "varacskos" motorház tető... Sokkal jobban nézne ki! Ejj, de beleéltem már magam. Csak az a bajom, hogy így is szeretem (vagyis szeretném, ha végre megint otthon lenne ), eljutunk oda, ahova eddig nem = kinyílt a világ. Majd elgondolkodok rajta úgyis, ha beül a hátulja a tönkrement csocsi miatt.
(#4287) kitalaltnev
Nem ástam bele magam, csak a Kárászyék honlapján nézelődtem a minap és futottam bele a Koni pakkba.
Amúgy az OBK ültetéshez én legjobban az air-ride szettet képzelném el, csak sajnálnám a helyet elvenni a csomagtartóból a kompresszor és a tartály számára, na meg drágább megoldás is lenne, mint körbe az új gyári mindenből. De vele a kecske is jóllakna, meg a káposzta is megmarad.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #4290 üzenetére
Az air ride demo autókba való nem köznapra. A nem fix magasság miatt nem fix a kerékdőlés sem így lehetetlen jól beállítani a futóművet (1 fix ponthoz lehet csak) kb 1-2 év alatt elnyalnál vele egy szett gumit. Ha meg mindig egy magasságban használod akkor minek air ride?
Arról nem s beszélve - amit írtál is - hogy nagy a helyigénye a csövezése miatt szét kell furkálni a kasztnit, stb.Meg az sem utolsó, hogy egy ilyet legálisan soha át nem tolnál műszakin...
mod:
De gondolatkísérletnek jó. Gondolatban nekem is van már benne jó hifi, alukerék, fólia, ültetés, turbó, stb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kitalaltnev
csendes újonc
válasz outsiders #4288 üzenetére
Nyilván (s gondoltam is, hogy) te is behatóan végigtanulmányozad a lehetőségeket a gyári hátsó gólyalábak kiváltására, de ezt én is végig akarom csinálni, sejtvén, hogy ezúttal is lesz a vége Ami viszont mindig-mindig elgondolkodtat, az éppen az általad is írt ár-érték aránya, ami viszont a pl. a mai nap úgy néz ki, hogy amíg a gyárinak 180 e darabja, azaz kb. 400-ból áll meg a végén a mutatvány, addig pl. az ominózus pedders hátsó szett már 145 e-ből házhoz hozatható, így az a beszerelés 20 és a futóműállítás 12 ezres munkadíjával együtt is "csak" 200. Mivel összességében én az autó árát simán rákölthetném még a 2004-es Fori feltámasztására-megóvására, van az a nap, hogy azt gondolom, az auszi-kínai kombó szett is jó lehet...másszor meg természetesen a gyári szintezős futóműről álmodom. Nah, majd lesz v.hogy...
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #4294 üzenetére
Nekem 270k volt a komplett mutatvány, közel sem 400.....
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz kitalaltnev #4296 üzenetére
Furcsa ez nekem, június 8-án tették be nekem, 2 héttel korábban rendelték meg. Ennyit ugrott volna az ár? Csörögj oda a Szépvölgyi szervizre akkor, jó arcok nagyon, hátha ők jobb árat mondanak. Bemondod az alvázszámod és már nézik is le, hogy mennyi az alkatrész ára.
Qru: sötétítés miatt kevesebbet kell klímázni is, jobb fogyasztás........
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest