-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4349 üzenetére
EJ205 ezaz, ez kellett koszi! A sima szivo az EJ204.
Ezzel a gyari felnivel sokkal jobban nez ki!
Kepet cserelem ha gep ele kerulok.blasko92: Teljesen illegalis. Muszakin megbuktatnak erte. Persze van az a penz...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #4355 üzenetére
Sztem nem. Ráadásul külföldre menni vele utána szívás, mert ott szigorúan ellenőrzik az ilyesmit. Ha nem megy át a rögtönzött környezetvédelmi vizsgán akkor elveszik a forgalmit meg a rendszámot aztán vagy vissza állíttatod gyárira ott helyben vagy tréleren hazahozod.
#nincsbennetarcsi
-
kitalaltnev
csendes újonc
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4358 üzenetére
Az nem vész, 64-es a tankod neked is ha jól tudom (majd outsiders megerősít vagy cáfol), azaz 32 litert égettél el 240 km alatt, ami 13,33 literes átlag fogyit jelent. Az nem gáz egyáltalán, hajtós etapokon az enyém is bevert 12,5-et.
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
válasz kitalaltnev #4358 üzenetére
Automata, vagy kézi? Bocs, ha már írtad.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
CB
senior tag
válasz kitalaltnev #4362 üzenetére
Ez négy sebességes? Vagy az első szériában még öt sebességes volt?
Ennél jobban? Gondolom így is végig 130-cal "hasítottál"
[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
kitalaltnev
csendes újonc
4, ahogy mondják. Olyan komótos, lomha, az elmúlt bő két hónapban annyira hozzá akklimatizálódott a kellemes vidéki tötymörgéshez h. úgy kellett combból rugdosni a pályán előzés előtt, h. visszaváltson. De persze már összeszoktunk, imádom a kis ósdi öreget. Egyúttal szedi a lábát ez az autó ezzel a turbós boxerrel. Az meg igazán fickós, ahogy pl. lámpánál meg tudni indulni négy kerékről egy gumi-nyikkanás nélkül. Ezt a csalóka komótos fürgeségét (mert érzetre korántsem mutatja magát annak) meg még mindig nem tudtam megszokni, de jóóó.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4367 üzenetére
Azért ezt a motort nagyon irigylem, mert erős és nincs semmi típushibája. Kézivel instant kéne de talán még ezzel a 4 gangossal is bevállalnám.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ez az OBK tetszik, csak kicsit drágálom... Oké, hogy 2010-es 2.5i Trend és már a módosított EJ25 motor van benne (módosított szívósor és hengerfej) de a 3,9M szvsz sok érte akkor is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #4370 üzenetére
És pont jó lenne amúgy mert nem szeretem a világos belsőt, a bőr belsőt és az automatát sem. Bár nem lehet egy erőgép, mert gyengébb mint a mostanim és legalább 100 kg-al nehezebb is.
Ascent tuti nem lesz, ahogy a 2.4 turbós motort sem hozzák el. STi-t eleve kivonják európából év végén, a Foriba meg elég a 2.0 turbó. Nem csak mert olcsóbban gyártható de kedvezőbb fogyit is hazudhatnak rá (ami nem a gyártó hibája, hanem a jogalkotóé).
Új Fori? Sztem itthon jövőre csak. Egyelőre annyira szalad, hogy alig győzik az elsődleges piacokat ellátni (hazai + usa).
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Igen, amelyik nem H6-os OBK azok azért nem erőgépek, konkrétan lassabb az összes az én Forimnál is.... Külsőre egyelőre ezek az OBK-k jönnek be legjobban, meg talán az új Rav4. Meg egy kicsit a Lexus NX is, de az már kicsit kifacsart az ízlésemnek.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
"mert nem szeretem a világos belsőt, a bőr belsőt"
A bőrért én sem voltam oda, sosem használtunk olyat, amiben lenne, de mióta van, nagyon megkedveltem. Gyerek mellett kifejezetten áldás, elken valamit, akkor csak vizes rongy és viszlát koszmó!Ha (nem ha, haza fog jönni, amennyiben mégsem, sátrat verek a Seibiko udvarán sztrájk gyanánt! ) jövő héten visszakapom az autókát, el is kezdem dédelgetni, kap egy kis pucovát, gondolom a pesti kosz vastagon ráült az elmúlt majd' 1 hónapban.
A lökösök, ívek, lámpák már visszakerültek, minden szépen sikerült, a lámpák kifejezetten, ott gyönyörködtem bennük a fényezőnél, olyan patika lett!(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #4373 üzenetére
Takkerolni könnyű (csak ne vizes ronggyal, mert az szárítja a bőrt és ki fog repedezni tőle) de nekem nem komfortos. A koszolást meg megelőzöm azzal, hogy nem lehet enni a kocsiban. Farkas törvények, tudom...
Ott elég nagy a por az autópálya miatt de a mostani sok eső okán nem nagyon lesz poros szvsz.
mod:
outsiders: Vagy van még a subi klubos srác 3.0R-je az még egy értelmes vétel lehetne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Most gyűjtő mód van olyan 4-5 évig, hogy ki tudjunk költözni a városból kertes házba végre már, utálok lakásban lakni az autóimat meg csillaggarázsra ítélni.... . Na de majd akkor jön a Kánaán bubukának a fűtött garázsban
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Vizes, vagyis nedves ronggyal takarítok, száradás után meg paraffinossal törlöm át még egyszer.
Azért a gyerek kaja nélkül is tud koszolni, ki és beszálláskor a cipőjével rugdos mindent. Próbálok én is rendre nevelni, de kaját nem tiltok meg, legalább addig is csendben van. Mondjuk még kicsik, így egy hosszabb úton mindig bealszanak, meg az utazást is úgy időzítjük, hogy alvás időre essen. Mindenkinek így a jobb.(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
válasz Petester #4377 üzenetére
Gázfröccsöt hogy szeretik? Az én 7 hónapos fiam dúsgázra elhallgat és vigyorog Kis benzinvérű.
Qru: én is találnék garázst olyan havi 20k körül, de éves szinten ennyit rálocsolok abból kb le is fényeztetem ÉVENTE az egész autót kis túlzással.... Na ebből kifolyólag inkább alvázvédőztetem meg most rendre vágják.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #4378 üzenetére
A nagyobbik (4 éves) éli, ha megindulunk, de a csúszkálást nem élvezi még. Kivittem télen, amikor az első hó leesett, az nem tetszett neki, még félt. A kisebbiknek (6 hónapos) még nem rúgtam el, őt még nem sokkolom. Meg a hordozóban, forgalomnak háttal még nem hiszem, hogy élvezné. Majd ha beleül a rendes ülésbe!
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #4377 üzenetére
Igen amíg el van gyerekülésben nincs gond de ha már nagyobbacska akkor... Ezért tartok a világos belsőtől de hát az autó van értünk és nem fordítva.
outsiders: Nem olcsó de nem csak a fényezésről van itt azért szó. Az a nem mindegy, hogy télen -20-ban is 18 fokos autóval indulsz (nem csak kényelmi de kenéstechnikailag sem mindegy), nyáron meg a 40 helyett 18 fokba ülsz be. Az UV gyilkol mindent, lámpa, gumik, műanyagok. A fagy gyilkolja az akksit, a kédereket, nem kell jeget vakarnod stb.
Külön méreg, hogy van saját mélygarázs de oda nem fér le a gép.
#foresterkell
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Ahol lenne ez a garázs az is olyan másfél kilométer tőlem.... Inkább kihúzom már addig, 4 év alatt olyan 1 millát locsolhatnék csak parkolásra. Ennyit nekem nem ér a dolog. Jó SG Forit 2 literes turbós blokkal lehet vadászni sokáig, de segítünk neked
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
-
outsiders
aktív tag
Inkább olyan heti 2-3x használom, meg kéthetente egy nagyobb túra Szolnokra. Tömeggel járok melóba, gyorsabb sokkal Moemax mélygarázsa ahol lehet bérletet venni, ennyi van a környéken összesen.
Petester: Ez elég puruttya szerintem, olyan kék volt, mint az enyém (motortérben látszik), kapott egy új színt, jobbos kormány, belsejében igénytelen olcsójános tuning elemek (üléshuzat, kék műszerfal)..... Akkor már inkább egy full gyárias szép állapotban, ez elég bazári nekem
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
blasko92
őstag
Akkor nekem a legjobb, hogy sikerült a házban kivennem egy garázst 15k alatt Nekem a fő szempont az volt, hogy biztos parkolóhelyem legyen, ne 3 utcával arrébb, ha csak ott lesz szabad hely, plussz az időjárás, biztonságban van, nem húzzák meg, nem törik fel. Amíg kint állt állandóan tiszta madár piszok volt, plussz kapott valamelyik lakásból csikkeket is a nyakába folyamatosan Ja, és egy macsaka szó szerint megkóstolta a visszapillantót...
-
Acheron
őstag
válasz Petester #4377 üzenetére
Ha hosszú távon is élvezni akarod a bőr szépségét, érdemes kicsit ápolgatni. Én ezzel tisztítom és utána ápolom - nagyon meghálálja A tisztító meglepően sok retket le tud hozni, amit nem is gondolnád, hogy ott van. No és jó illat marad utána sokáig Negyedévente bőven elég (feketét ritkábban is lehet)
A gyerekek meg ilyenek, ők nem fognak figyelni, nem is kell nekik. Amíg kicsi volt, az első ülés hátuljára vettem egy védőt, zsebekkel, remekül elfért benne a gyerekholmi, és azt vidáman rugdoshatta, max hetente ki kellett mosni. A gyerekülés alá pedig ment egy masszív szivacs - szövet háttámlás ülésvédő, így az ülés sem koptatta és nyomta szét a bőrt.
(#4371) Qru: "...amúgy mert nem szeretem a világos belsőt, a bőr belsőt és az automatát sem. ..." Hogy tudnád utálni az enyémet A minap gyalogoltam ki a céges parkolóba, és azt vettem észre, hogy ahogy közeledtem a Subi felé, egyre jobban fülig ért a szám Igen szerethető "kis" autó ez
Egyébként olvasom a topikot, de szerencsére nálam még semmi nem kopog, zörög, csereérett, azt meg nyilván nem írhatom le minden nap, hogy "hűdejó". Pedig az
Azért az Auchan -os 98 -as nyálat kipróbálom, kíváncsi vagyok, hogy megy vele a gép (most leginkább Shell 95 megy bele). -
kitalaltnev
csendes újonc
válasz Acheron #4390 üzenetére
S az ápolás a kasztnira is ráfér. Ma pl. szabit vettem ki, hogy lewaxoljam a Forit. V.mi mélyápoló fekete Sonax termék. Nagyon baba de meg kellett vele dolgozni jócskán. 9kor kezdtem, 18.30ra már kész is lett! Igaz egy glicerines gumibizbaszok, műanyagok és tetősín kezelést is beiktattam pihenésül. Egy csodaszer ez a glicerin, egy az egyben higítva is! Köszi, h. mondtátok...
Nagyon gonosz még feketébb lett ettől a wax-glicerin kombótól az autó.Mindeközben megjöttek az eredeti Subaru kerékanya-csavarok is Amcsiból! Úgy örültem neki, mintha Karácsony lenne. Kb. fele annyi súlyúak, ill. jóval kisebbek, s persze kinézetre is minőségiek, nem úgy, mint a kocsin eddig használt hamisítvány (vaterás) szarok.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz kitalaltnev #4391 üzenetére
"9kor kezdtem, 18.30ra már kész is lett!" Fanatikus vagy De az autó megköszöni, no meg jó ránézni utána. Ha a nyaralásból hazaérek, én is tervezek egy komolyabb "tisztogatást", kívül - belül.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4391 üzenetére
Mennyi volt a kerékcsavar? Én itthon vettem az EF-ben de kb heroin áron volt. De azonnal kellett, mert az egyik öntési hibás volt és kerékcserekor eltört. Meg 1 db-ot amúgy sem rendeltem volna kintről.
Acheron: A 3.6R miatt megbarátkoznék vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4395 üzenetére
Nekem meg mikor akarta felrakni a gumis eltört a nyomatékkulcs alatt. Aztán mutatta, egy légbuborék volt benne ott tört el (öntési hiba), mert nem bírta a nyomatékot. Azt mondta, semmi vész eljárhatok 1-el kevesebb csavarral is. Mondom ne már… Elmentem Bárdiba de ott keréktőcsavar csak aggyal együtt lett volna 40k-ért. Aztán végül az EF-ben kaptam 3k-ért 1 db-ot.
#nincsbennetarcsi
-
kitalaltnev
csendes újonc
Ez a gumis+törés történet akkor sajnos ragadós, mert nekem meg most a keréktőcsavart sikerült eltörnie a gumisnak a nyomatékkulccsal a kilazítás során. Nem tehetett róla, a tőcsavar nagyjából egyből kettétört. Úgyh. most a jobb elsőn eggyel kevesebb anya van. A tőcsavar torzója némiképp tartja is a felnit...
3 k-ért igazán jutányosan vetted az anyát, ha eredeti, mert az órmótlan rusnya hamisítvány van 390-ért a vaterán.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4397 üzenetére
Na megnéztem, kompletten cserélem a kettőt (tőcsavar + anya). 1136 Huf volt a tőcsavar és 638 Huf az anya, gyári, egyenesen a márkaszervízből. [kép]
Az elrepedt ablakmosó spricni volt 4,2k, azzal kevertem az árat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kitalaltnev #4399 üzenetére
Nem lehetetlen (bár én nem mernék neki állni).
Kereket leveszed ([kép]), Majd szépen leveszed a féknyerget meg a tárcsát ([kép]), aztán betolod a tőcsavart (ez a törött), a helyére nyomod (ha nem megy gumifejű kalapáccsal segíts rá). Ha a helyére illeszkedett tökéletesen akkor vissza a tárcsa/nyereg aztán a kerék ész kész.Bocs a képek minőségért de sebtében lőttem a gumisnál.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen