-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
ncc1701 #16786 üzenetére
A Tundra az valami eszméletlenül brutál, de olyat nem vennék mert nem igen használnám ki, meg itt európában le is zabálná a gatyát rólam (bár a grand highlander power hybridje is fog azért kortyolgatni.). Mondjuk a tundra alapú ami lakóautók tetszenek de azokkal nem nagyon érdemes dél olaszba menni pl (nem fér be a kisvárosokba és falvakba...).
-
-Tsaba-
tag
válasz
AXisBOLD #16798 üzenetére
Mintha itt lenne hozzá javítóív., vagy másik webáruházban...
Bár lehet ez nem azonos évjárat a tiéddel.[ Szerkesztve ]
-
AXisBOLD
addikt
válasz
ncc1701 #16807 üzenetére
ez volt az, ha minden igaz:
https://auto-bleche.de/toyota-yaris-2006-rear-arch-repair-panel-leftAurea mediocritas
-
Sipi-
tag
Sziasztok!
Van egy gen2-es Yarisunk (2007-es), ami teljesen jó állapotban van, kb. karcmentes a karosszéria, fék és kuplung 1,5-2 éve cserélve, stb. Most van benne kb. 214ezer km és az olajat szereti eszegetni. Kb. 2-3ezer km alatt 1 litert is elfogyaszt a benzin mellé.
Most redukálódik teljesen második autóvá (céges autó miatt), eddig ez volt az elsődleges városi autónk. 3-5 ezer km-nél több nem hinném, hogy bele fog évente.
998 cm3-es 69 LE-s szörnyeteg van benne, mind a 3 hengerévelMennyi lenne a motor felújítása nagyságrendileg? Vagy nem érdemes hozzányúlni, öntögessem csak bele az olajat amíg szét nem esik?
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
KTTech
veterán
A hivatalos sok olajfogyasztás az 1L/1000km 😃
A viccet félretéve, csak akkor csináltasd meg, ha nagyon hosszú távra tervezel vele, és állandó használatban marad (a nem használt autó gyorsabban amortizálódik, ez tapasztalat - hacsak nincs felbakolva egy megfelelő garázsban, de az állás még ott sem tesz jót). A motor megbontása után fognak árat mondani csak (lehet, hogy csak gyűrűzni kell, de ha már ott vagy, akkor a szelepeket se árt kicserélni stb...), mert lehetnek rejtett problémák, én olyan 250-300E-ről indítanám a rá szánandó összeget.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
reflxx
aktív tag
Sziasztok,
2016-os Toyota Yaris-hoz tudnátok ajánlani tető csomagtartót kerékpárok szállításához?
előre is köszi -
Sipi-
tag
válasz
KTTech #16812 üzenetére
Köszi a választ. Folyamatosan van/lesz használva, mert a két gyerek két különböző suliban tanul, reggeli "sulijáratra" kell. Ez jelenleg napi kb. 20-22 km. De ezen felül valószínűleg csak minimálisat megy majd. 300ezret nem biztos, hogy megéri rákölteni egy kb. 1-1,1 milliót érő kocsira (nem túl felszerelt, viszont szó szerint egy 3-4 centis helyen van csak karc a karosszérián és rozsdamentes persze). Viszont emiatt nem is éri meg egy újabb 2-3 milliós autóban "tárolni" a pénzt.
Bontott motor is lutri és ahogy néztem az is 120-150e körül van, az is 250e lesz minimum mire belekerülne a helyére. Családban sajnos senki sem autószerelő
Asszonynak kellene céges autót kapnia, az megoldaná a problémáthttps://www.ferfiakonyhaban.hu
-
galervin93
őstag
Urak, ma csinált egy furát a P3-asom. Megálltam, kézifék, P. Volt fűtés és A/C is. Mire visszaértem, az alapjárat nem volt egyenletes, felfelé mozdult ki, majd vissza, és amikor változott a fordulatszám, akkor érezhetően volt enyhe rántás az autón. Ki-bekapcs után megszűnt, hazagurultam, és egyelőre itt tartok.
Olajat 10 ezrenként kap, tavaly tavasszal volt egy nagyobb szervize, illetve ősszel kapott egy váltóolaj cserét is. Befecskendezés, gyújtás vagy mi a tök, van ötletetek?Pont mennék vidékre, meg a hónapbabn lenne még pár utam... Olajcsere előtt állok nem sokkal, esetleg azzal egybekötve nézzenek rá?
Ehhez kapcsolódóan, Hatvan környékén van ajánlott Toyotás szervíz? Amíg Pesten laktam addig Toycarba jártam (ősszel is ott voltam vele), illetve Monorra (ott meg a tavaszi volt), maradjak inkább ezeknél?[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
válasz
galervin93 #16816 üzenetére
Beszéltem Prius tulaj haverral, ő EGR-szelepre gondolok.
Mocsok szar hangja van, itt van két vidi, álló helyzet, akku töltés.
[1]
[2]Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
dj79
senior tag
válasz
galervin93 #16817 üzenetére
Akku töltés közben alapból szarabb a hangjuk, de ez valszeg tényleg egr, de nézz rá a hűtőfolyadék szintjére is.
-
KubanitoS
veterán
No offense, de eléggé rosszul látod a dolgokat. A jelenlegi gazdasági helyzetben ott tartunk, hogy a 2.5 - 3 milliós autók is sokszor olyanok, hogy inkább nem is mondok semmit. Nem jók és semmiképpen sem kétszer-háromszor olyan jók, mint a te 1 milliós autód. Nem azt kell nézni, mennyit ér a mostani, hanem, hogy odafigyeléssel még sokáig szolgálhat. Nyilván nem akarok turkálni a zsebedben, de 300 ezer forint lófing költés egy autóra a mai árak mellett és ha belenyúlsz egy 3 milliós fosba, arra lehet háromszor annyit kell majd arra költeni. Nézesd meg, csináltasd meg és használjátok örömmel a jelenlegit.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
ncc1701
veterán
válasz
KubanitoS #16819 üzenetére
Azaz. Ha nem rohad, és amúgy egyben van a kasztni, akkor én inkább rákölteném, mint vegyek egy lutrit. A mai 3 millás kategória az kb a 2-3 évvel ezelötti 1.5M. Ott azért még bőven lehet mit költeni a teknikára.
Minimum meg kellene nézetni, h hol megy el az olaj, és kérni rá árat, gondolkodni ráér utána is. -
Sipi-
tag
válasz
ncc1701 #16820 üzenetére
Köszi a véleményeket. Ebben is van valami. Azért nem duplázódtak az árak, de tényleg nagyon felmentek (mi 6 éve 1,2 millióért vettük a Yarist, most nem sokkal kevesebbért lehetne eladni).
Megkérdezem egy Yarisos szerelőtől, hogy mi a tapasztalata, meglátása, mit érdemes csinálni vele. Addig még csak hangosan gondolkozok...https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
galervin93
őstag
-
galervin93
őstag
válasz
galervin93 #16822 üzenetére
Ma reggelre megjött a check engine is. Hurrá.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
válasz
galervin93 #16816 üzenetére
Ha a hibára más nem is, erre esetleg?
"Hatvan környékén van ajánlott Toyotás szervíz?"?Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
KTTech
veterán
válasz
galervin93 #16824 üzenetére
A hibát ki kell olvastatni... bármi is lehet.
Szervizben nem tudok segíteni, a legközelebbi amit ajánlani tudnék 2000km-re van Hatvantól... hátha a többiek tudnak valamit.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
válasz
galervin93 #16824 üzenetére
Otthon is ki lehet olvasni a hibat... de attol meg a szervizt nem uszod meg... meg rovidtavon sem.
Ja es ne most kezd kiserletezni. Oda menj ahol ertik a dolgokat meg akkoris ha nem a szomszed varosban van.
Szerintem. -
galervin93
őstag
Köszi azért urak!
Pont a minap említettem valakinek, hogy hibalámpát még csak a kocsi indulásakor láttam égni a járgányon... Elkiabáltam.
Ahogy néztem a folyadékok rendben vannak, remélem lambda szondával vagy valami hasonlóval megúszom. (Csak pont kellemetlen időben jött, kellene a kocsi, vagy 1500 km-hajtanék mostanában bele cuccokkal felpakolva, aztán most lehet izgulni, hogy meglesz-e addigra vagy sem...)Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
No.01
őstag
Ma uj tapasztalassal lettem gazdagabb, de mivl nem tudtam mire velni igy utolag kerdeznek...
C-HR a temakor (sajna evjaratot nem tudok mert elfelejtettem meg kerdezni)
Az erdekelne konkretan, h mi az ami ha szembol alanezunk az autonak akkor a 2 elso kerekkel egy magassagban mint 2 felpni log le a kesztnibol??? Eddig ezt vagy egyaltalan nem figyeltem vagy nemtudom, de hogy ez szemet szurt volna ha latom asz szinte biztos.
Igy csak annyit tudtam kerdezni teljesen oszinten, h a ket kerek mellet lelogo valami az mi a franc??? (a friss tulaj sem tudta, sot neki fel sem tunt) -
galervin93
őstag
válasz
galervin93 #16823 üzenetére
Kódkiolvasás alapján EGR, mást nem láttak. Csere lesz gyári felújítottra, Toycar, Pomáz.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
No.01
őstag
válasz
galervin93 #16833 üzenetére
2 dolog meg kimaradt: milyen atfutassal tortenik egy ilyen es mibe faj?
-
galervin93
őstag
válasz
galervin93 #16835 üzenetére
Na elfelejtettem elküldeni a szerkesztést, szóval az lemaradt még, hogy olajcsere is lesz, mert pont időszerű (kilencezer párszáz kilométernél vagyok, tízezernél szoktam), viszont a 0W20-at kérni kellett. Ha nem szólok, akkor - gyanítom - 5W30 megy bele.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
No.01
őstag
válasz
galervin93 #16836 üzenetére
Na ez furi, hogy nálunk is történhet(ett volna) ilyen... Ezt azért nem gondolnám.
-
Akula
őstag
válasz
galervin93 #16836 üzenetére
Tudod mennyi a kettő közt a különbség?
Nincs is tél már tíz éve."Akula Sub, ready for the deep!"
-
No.01
őstag
Ahogy írjak is ennek nem sok köze van a hideghez.
Van pár Toyota (nyilván nem csak az) modell ami az átlagnál is érzékenyebb az olajra. Régi 1.3-as Yaris, 1.8-as Avensis, de ilyen a Prius is.
Tud komoly gondot okozni hidd el.
Nekünk volt egy Corolla Versonk amit TK előtt javítottak (igaz ott a blokk volt gyárilag rossz) és ott mesélték, hogy mennyi munkájuk is van a sok "okos" Ladán szocializálódott szerelő végett... Ennek már jó ideje, de már akkor sem volt olcsó egy ilyen művelet. -
Akula
őstag
Verso 1.8 (2015-ös, most 75k km) egyik évben ilyen, másik évben olyan, random.
Nem is tulajdonítottam ennek nagy szerepet. Szervizben azt se tudják megmondani, milyen olaj kerül bele. Annyi, hogy Toyota olaj. Beszállítót nem tudják. De szép, jó, tiszta, mint az étolaj. Meg szoktam szagolni, nagyon kicsit van égéstermék szaga.
Látnátok Riomat! 54k km-t ment és full fekete már a csere utáni első ezer km-en. Az mindig 5W30 Shell-t kap szakszervizben. Kihúzom nívópálcát, már annak is kipufogó szaga van.
Régi 2004-es 1.0-s könnycseppes Yarisba meg az megy ami éppen elérhető, kapott már 5W30-at, 5W40-et is Eneos, Edge, ami akciós. 120k van benne, olaj, tiszta, átlátszó, köszöni, jól van.Upd: szerintem ment már bele 10W30 is.
[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
g0dl
addikt
Használtok valamilyen váltózárat hibrid toyotához?
-
Akula
őstag
-
No.01
őstag
válasz
KTTech #16845 üzenetére
Ettol fuggetlenul sem tesz jot egyiknek sem a leirt varrialas... foleg nem amit az a Yaris kap.
Mondjuk nekem volt olyan kollegam akinek az ugyszinten regi Yarisaba otthoni szelvedomoso feltolteskor feltunt, h a nivopalcat kihuzva az nem er bele az olajaba. Erre a holgy edasapja gondosan feltoltotte egy szintere, csak epp egy traktorba valo olajjal.
Mondhatnam, h ez hitvallas kerdese, de igazabol nem.
g0dl:
Szerintem ez egy letunt kor elfeledett vedekezesi eszkoze. Manapsag tulsagosan konnyu eszeket kiiktatni. -
Drizzt
nagyúr
Munkatársam céges autóját lecserélték a "régi" 1.8-as hybrid Corolla TS-re. Comfort kivitel. Összehasonlítva a Sedan Comfort Tech-kel 3 dolog tűnt fel, de lehet csak azért, mert nem a vezetőülésen ültem:
- Csendesebb az autó.
- Sokkal kényelmesebb az ülés.
- Az audio is sokkal jobbnak érződött.I am having fun staying poor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NBA és kosárlabda topic
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen