- Vírusirtó topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Synology NAS
- DIGI internet
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
almafa42
aktív tag
17 hónap után végre, holnap mehetek átvenni GR86-ot
-
almafa42
aktív tag
válasz pècsimunkás #17554 üzenetére
Majd fóliázás/kerámia után küldök többet, addig is itt van egy
Első ránézésre: pazar
Előző szériából volt ugyanilyen kocsim (2015 BRZ), szóval nagy meglepetés nem ért. Kemény futómű, úthibákat / macskakövet durván visszaadja. Motor érzésre sokkal nyomatékosabb, pedig 4000 fölé nem is pörgettem. Megoldották azt a fránya torque dip-et 4000 környékén, nagyon kíváncsi vagyok mennyire lesz lineáris a nyomaték. Azt mondják az okosok, hogy első 1500km bejáratós, utána érdemes egy olajcserét eszközölni, csak ezután lehet pörgetni.
Az olyan apróságoknak is örülök, hogy tempomat, tolatókamera.. ezek hiányoztak az előző szériából. Cserébe már nincs retro óra (ilyen volt az előzőben)
Fogyasztás autópályán 140-nél 9 liter. Eléggé rövid a 6. fokozat, majdnem 3800 körül pörög 140-nél. Közúton majd meglátjuk, nem 2000-nél tervezek felkapcsolni..
Pont 2 éve adtam el az Mx-5 ND2-m, annyira hiányzott már egy élményautó. Mindezt Toyota Corolla kombi árban. Ár/mosoly értékben eddig best buy, szerintem mx-5 kategória.
-
pècsimunkás
addikt
-
őstag
válasz pècsimunkás #17559 üzenetére
Nekem most az Auris HSD után nagyon bekattant a Passat GTE
Igaz más liga ez, de azért az is csapatósabb nagy autó -
No.01
őstag
Egyik reszbol ertem, de ha magambol indulok ki akkor en pl rengeteg dolgot szivesen felaldozok a megbizhatosag es az alacsony karbantartas oltaran, de h egy Toyotat egy VW-re csereljem az azert szamomra nagyon meredek lenne.
-
pècsimunkás
addikt
válasz koxkids #17560 üzenetére
Nézegettem Arteont, Giuliát, mostani 320i, 330i BMW- ket, de teljesen a GTI/Clubsport - ra vagyok rákattanva.
Lassan elkezdek utána járni, mennyi a várakozási idő az újakra, ès az áraknak is utánna kell majd itt- ott járnom.
A használtaktól sem zárkózom el, ha kevès a mèter.
Van a közelemben egy kevés kilométeres Clubsport csoda, de várok mèg, hogy kevès/ ne legyen hitel.
Kapkodnom nem kell, nagyon rendben van az autóm.[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
-
almafa42
aktív tag
válasz pècsimunkás #17559 üzenetére
Köszi. Ha kettőnél többen ültök egyszerre az autóban és szempont a praktikum akkor GTI, nem kérdés. Kipróbáltuk délelőtt, 4 éves gyerkőc jól elfér anyósülés mögött, feltételezve hogy 170cm-nél nem magasabb ember ül előtte
2. vagy 3. autónak viszont egyértelműen inkább valamelyik GR modell.@blueye: remélem így lesz, ezt még nem próbáltam, null kilométeres gumikat nem illik azonnal nagyobb erőknek kitenni
off: amúgy szídjátok itt a német autókat, nekem ez tök érdekes. Volt/van az elmúlt években több BMW-m meg egy Porsche is, soha egyikkel sem volt semmi baj (bár 60.000 előtt eladtam őket). Mázlista voltam csak?
Azt megértem, hogy valaki ódzkodik az 550d szerű 3 turbós szörnyektől, de egy B58 motoros BMW-vel pl mi a baj? Ugyanaz van Supraban is. -
No.01
őstag
válasz almafa42 #17567 üzenetére
A Porsche minden szinten más liga 😉
Nálunk van VAG csoport és BMW is. Mindegyik ha nem is havi de rendszeresen foglalkozós.
Van köztük 0km-es, ~40e és 60e+-al vásárolt is.
Én elismerem az erényeiket, de ha fontos az általam korábban írt megbízhatóság és alacsonyabb fenntarthatóság akkor ezek nagyon másik kasztba tartoznak.[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz almafa42 #17558 üzenetére
Gratula! Mx5-bol a G184 volt neked? Kiváncsi leszek mit írsz ahhoz képest milyen. Én is rá voltam nagyon izgulva erre a modellre de mivel rendelni nem lehetett sokáig és 0 info volt róla ezért elmentem más irányba. (Amit közben eladtam, úgyhogy újra nyitott a téma jatszos autónak.)
-
almafa42
aktív tag
válasz Gergőke88 #17569 üzenetére
Igen, G184. 2 éve adtam el, szóval nem tudom, mennyire lesznek megbízhatóak az emlékeim. +200 kiló, 30 centivel hosszabb, van teteje - ez azért más nagyon. +2 liter fogyasztás kb, a 2 litres skyactiv nagyon hatékony kis motor volt.
Az én 184 centimhez az mx-5 tető nélkül teljesen jó volt, de ha fent volt a tető (soft-top, amiben még több is a hely) akkor nem volt kényelmes. Ez annyival nagyobb autó, nincs nincs meg a bezártságérzet, de SUV-khoz képest még így is brutál szőkös - hála az égnek.
Ami első alkalmmal is kijött, hogy a zene a mazdában jobb volt. Nekem ez számít, muszáj lesz valami aftermarket megoldást nézni. Carplay mindkettőben csak vezetékes.
Most épp amúgy van GR86 a piacon, de alapból 15db jött kishazánkba, plusz a kereskedő szerint még 30 a régiónak a 2. ütemben (ebből nem tudom mennyi jött ide de 5-6 biztosan).
Ja és a legfontosabb. Ha nem lennének gyerekek és lenne időm akkor Mx-5 lenne biztosan, már csak a közösség miatt is. Nagyon jó programokat szoktak szervezni.
-
Flashback
addikt
Nem odafigyelősen, a vegyes fogyasztás 5.45lett. A 600km-ből kb 400 pályán megtéve.
Ami érdekes (az 1.8 Auris után) hogy pályán, ha nem tempomattal mész, simán "felkúszik" 145-148ra a mutató. Itt még mindig nagyon kényelmesen autozható, de már van szélzaj. Valós sebességben ezt biztos kevesebb.Fogyasztási szumma így 6000km után:
Pálya: ~5.5l
Város/vegyes: ~4.5l[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
AXisBOLD
addikt
Sziasztok,
2-es Yarisra milyen légterelő az ajánlott?
Szatunát láttam már rajtuk. Jó lehet az, nem hangos, nincs több menetzaj?Aurea mediocritas
-
Flashback
addikt
válasz blueye #17573 üzenetére
Az 1.8as motorral pedig biztos még takarékosabb lesz.
Viszont ez meg jobban megy. Legalábbis is az Auris után.
Pályán tényleg kényelmes a 140, és gyorsulásban is sokkal jobbnak érződik.Ha a RAV4 megkapja az 5gen Hybridet akkor majd lesz jobb összehasonlítási alap.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok,
egy kis segítséget szeretnék kérni. Tudom, hogy távgyógyítás nem működik, de hátha valakinek van tapasztalata: nemrég vettük észre, hogy E12 Corolla hatchback utastér jobb oldalának a lábtere (anyósülés és jobb hátsó) ázik, mint állat, elöl tócsában áll a víz. Nem a motortér felől folyik, hanem mintha alulról szivárogna valami víz felfelé. Klíma lehet? Az a baj, szervizbe nem tudom vinni a kövi pár napban, ezért gondoltam, hogy előbb kérdezek egy biztonságit.
Köszi előre is!
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Köszi, az eldugult vízelvezetés itt is lehetséges, Balaton-felvidéken vagyunk és jó szar vihar utáni dzsindzsában járt a kocsi napokig. A héten megpróbálom elvinni szervizbe, mert érezni, hogy a kárpit alatt áll egy tó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
No.01
őstag
válasz Bad Pritt #17589 üzenetére
A dugulas ha van ra ido es hely tan meg otthon is megoldhato... a tavat meg szaritsd ki szerintem amilyen gyorsan csak tudod. Nyitott ablak azt a meleg majd teszi a dolgat esetleg ha van hajszaito ami nem csak a tuz forrot tudja okadni magabol az is segithet. (felugyelet mellett)
-
AssAssynn
őstag
Hibrid kocsit meddig érdemes márkaszervizbe hordani? Amíg tart a hibrid-gari?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Paxker315
addikt
válasz pècsimunkás #17592 üzenetére
pontosan így látom.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
AssAssynn
őstag
válasz pècsimunkás #17592 üzenetére
2012-es autó, azt mondta a márkaszervizes, hogy már hibrid gari lejárt és nem lehet hosszabbítani. Assistance nem tudom micsoda.
Ha jól rémlik olaj és szűrőcserére mondott valami 55e körüli árat, de nem rémlik pontosan, meg az sem, hogy ebbe minden benne volt-e, lehet csak az anyag. Váltóolajra is valami 45e körüli összeget mondott. Gyanítom otthon ez a feléből megvan. Kérdés jár-e számomra előnnyel, ha továbbra is oda hordom."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Gombinyó
őstag
válasz AssAssynn #17594 üzenetére
valami 55e körüli árat
Általában ebben már benne van a munkadíj is meg a pollenszűrő. Ha picit drágább a szerviz, akkor fékolajat is cserélnek és padra rakják.Ha otthon is meg tudod szakszerűen oldani ezeket, akkor hajrá, spórolhatsz vele évente egy kisebb bevásárlás árát.
-
-
KTTech
veterán
-
őstag
Jelentem kísérlet lezárult. 3 hetes nyaralás után 22-es rav4 hybrid szépen elindult. Se kulcsnélküli nyitás, se toyota szalon által beszerelt riasztó nem lett lekapcsolva. Annyi hogy leállítás előtt mentem vele egy nagyobbat és nem volt elektromos csomagtartó használva. Elégedett vagyok. Amerikai út tapasztalatai majd autós topikba ha magamhoz tértem (tömény autókölcsönző és bmw utálat mellékízzel, imádtam a rav4-em ezek után még jobban).
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Revolut
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vírusirtó topic
- iPhone topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs