-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz koxkids #17044 üzenetére
Na meglett a hiba hosszas nyomozás után. Fojtószelep mechanika ázott be, és szétrohadt az egész. Toyota M5 nagyon jó fej volt, vihettem bontott alkatrészt, betették és minden szuper. Holnap hozom el az autót.
Azért kemény hogy a gyári fojtószelep nettó 580.000 Ft.. bontott meg a tizede bruttóban
-
őstag
válasz ncc1701 #17154 üzenetére
Azért szerintem nem kell minden bontott alkatrészt leszólni. Nyilván akármi lehet vele, de ha nézzük hogy egy új gyári 700k, a bontott 50k, azért na, ez nem kérdés.Ha lesz is vele valami, pár csere kijön belőle…
Ha 150-200.000 lenne az új akkor biztos az kerül be, de azért mindennek van határa
-
ncc1701
veterán
válasz koxkids #17156 üzenetére
Nem tudom, én most újítottam fel automata váltót 840-ért. Nem győzött meg a bontott. Váltó le-fel szerelés eleve 150e. Szóval nekem inkább gyári új, vagy felújított. A bontott jó eséllyel pont ugyanolyan gatya, mint amim már van, csak megy mondjuk még 1 évet. Nem vagyok vele előrébb.
[ Szerkesztve ]
-
Steve_Brown
aktív tag
Üdv kedves emberek!
Corolla E11 faceliftes 4zz motorjának a generálja mostanában mennyibe kerül? Tudja valaki?
Szemezek ezekkel a kocsikkal, hogy lehet elkerülni a befürdést? -
ncc1701
veterán
válasz KubanitoS #17161 üzenetére
Na, azt nem. Vagy audiban, vagy skodában volt, a nepper haver most ment el nyaralni, tuti elfelejtem, de ezt is kb 1 éve mondta, úgyhogy azóta ez még feljebb ment árban. El kell fogadni, nem csak a kifli drágult itthon.
Automata sosem volt olcsó, sem megvenni, sem javíttatni. Nálam is első kérdése a szakinak az volt, h eladásra megy, vagy megtartós?
Ja, és olajcsere alap, bármilyen váltóban, tök mindegy, h a gyár mit hazudik. Beszélgetni kell váltófelújító emberkével, az hiteles, a gyártó marketinges költséglefaragó embere, na az nem az.[ Szerkesztve ]
-
g0dl
addikt
Corolla TS-hez (2023) a tetőcsomagtartó az mennyire univerzális? Azt látom, hogy a "gyárit" 116000 jó magyar forintért árulják. Egyáltalán ez gyári, vagy egy THULE?
15+ éve használtam utoljára tetőcsomagtartót.
-
Pompiere
csendes tag
Akárhogy nézem a 116 ezres tetőcsomagtartó ár egyik variánsnál sem játszik.
HB: 154700 Ft.
SD: 150800 Ft.
TS: 149100 Ft.Egyébként mit értesz az alatt, hogy "univerzális"? Szerintem egyik fajta tetőcsomagtartó nem való a másikra. Ha egyforma lenne mind a háromra, akkor az árak is megegyeznének.
-
g0dl
addikt
válasz Mr.Talbot #17166 üzenetére
Igen, valami ilyenre gondoltam, hogy tetősínből van egyfajta szabvány, és akkor annyi.
Mint írtam régen kellet tetőcsomagtartót használnom, így nem tudom, hogy ez márkánként esetleg azon belül típusonként változik, vagy esetleg ( ez lenne a normális) van 2-3 rögzítésfajta, aztán könnyű választani. -
WaterWawe
őstag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztata 98le-s hibrid Corollával (2019-2021 közötti)? Főleg az érdekelne, hogy ez a 98le mennyire elég egy ekkora autóhoz?
Nem vagyok ideges sofőr, inkább a lassabban de biztosan érjünk oda típus, viszont örülnék például ha a főúton egy traktor / busz megelőzése azért nem jelentene problémát.Előre is köszi a segítséget.
-
WaterWawe
őstag
válasz Tom1939 #17172 üzenetére
Igazad van most megnéztem és a total power-re: 122le-t írnak. Hogy van egyébként ez, mekkora sebességig tud a villanymotor besegíteni a benzinmotornak?
Nyilván ha vásárlásra kerülne a sor, azért előtte ki fogom próbálni, csak kicsit meglepő, hogy egy 1.8 benzinmotor és egy 1.4t autót ilyen teljesítménnyel látni.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz WaterWawe #17173 üzenetére
Maradjunk anyiban, h nem egy kavehaz a ketto
Egyebkent meg teljesen hasznalhato a mindennapokban ha nem szaguldozos. En evekig hasznaltam egy P2 majd P3-t es joparszor megjartam vele nyugatot is. Valoban kell egy ki megfontoltsag es elorelatas, de autozhato akarki akarmit mond. Nyilvan sokkal kevesebb tartalek lesz benne, de nem veszes.
-
őstag
válasz WaterWawe #17173 üzenetére
Ha az erősebb autókat szereted akkor az 1.8-as toyota hibridet nem fogod szeretni... A villanyomotor ad neki plusz nyomatékot, de mikor és meddig segít rá az nem egyszerűen megmondható toyotánál. Én 1.4t scrossból ültem át 2.5es rav4 hibridbe és szerintem az scross fürgébb (2.5-es már nem rossz, de ettől a tény még tény ).
-
WaterWawe
őstag
Mármint 1.4t alatt a súlyát értettem, hogy 1.4 tonna, nem a turbo benzinmotort.
Köszi az infókat mindkettőtöknek.
Most egyébként egy 1.6 benzin Focus van (ami új korában volt 100le) igazából ez sem volt gyenge, csak főúton azért rendesen meg kell gondolni mit vállalsz.
[ Szerkesztve ]
-
WaterWawe
őstag
válasz Flashback #17181 üzenetére
Az 1.8-cas 6 milliótól indul, mondjuk 6.5 amit meg is néznék, a 2.0-ból a legolcsóbb 8.5 millió.
No.01: Konkrétan keret nem alakult még ki, inkább elképzelés. Hibrid vagy Plug-in vonal mindenképp ami szimpatikus, mert sokat kell városban menni (utóbbit tölteni is tudnánk otthon).
Sok márkáról, sok vegyeset hallottam de a Toyota hibridekről csak pozitívat. Alapvetően tényleg nem az utak királya pozicióra hajtok, a megbízhatóság és a kedvező fogyasztás fontosabb szempont mint néhány másodperc 0-100-nál. Megnyugtató hogy többen is élhetőnek tartottátok ezt a teljesítményt.
De aztán lehet lesz jobb áron is még 2.0 motorral.
[ Szerkesztve ]
-
ddsteel
aktív tag
válasz WaterWawe #17183 üzenetére
Nekem 2015-ös 1.8 Auris TS HSD van, 180E km-el vettem 3 éve, most van benne 230E. Imádom. Nem vagyok sietős autós, 2 gyerekkel nekem már az a lényeg, hogy A-B-be a lehető legmegbízhatóbban és a legolcsóbban eljussak, Az átlagfogyasztás 5 liter körüli, én 110 körül megyek max, ráérek. Ilyenkor 4 személlyel fullra pakolva klímával is megvan 5 liter körül, inkább alatta kicsivel. Ha 110 körül lepadlózom, van benne erő még bőven, persze bőg és béget ilyenkor, de az csak azért feltűnő, mert egyébként csendes. Nekem is egy Corolla TS lenne a következő, szerintem az 1.8 elég, én biztos nem dobnék rá milliót a 2.0-ra...
-
g0dl
addikt
válasz WaterWawe #17173 üzenetére
Én egy csomó ilyen videóból próbáltam tájékozódni. Szerintem az elektromos megadja a szükséges erőtartalékot az előzéshez, de ez nem egy porsche. Az külön mókás, mikor 140 elérésénél a fordulatszám visszaesik 1000rpm-re.
Az 5. gen már picit erősebb elektromossal rendelkezik. Én nem érzem lomhának, igaz nem akarok gyorsulási versenyeken indulni vele.Az 1.8-as azért 98LE mert Atkinson-ciklus . A 20 évvel ezelőtti 1.6-os nem turbók tudtak ennyit, de nem ilyen fogyasztással, azok egész más motorok voltak, más célokkal.
Ja és nem maradhat ki a klasszikus
"A Trabant útfekvése kitűnő, és gyorsulása kifogástalan. Ez azonban nem szabad, hogy könnyelműségre csábítson."[ Szerkesztve ]
-
WaterWawe
őstag
Igen, ezek a videók jók, csak ez a 2.0 motorral van.
Itt az 1.8 tényleg nem egy erőgép, de tud azért húzni, meggyőző.Én sem gondolnám hogy ekkor árkülönbséget megér a 2.0.
-
Viperator
őstag
Szép napot, Urak!
Toyota Previa 2.0 D-4D Executive autóról mi a véleményetek? (2002-es évjáratú. 7 fő szállítható) Vannak tipikus hibái? Mennyire problémás?
Előre is köszönöm a választ!
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Flashback
addikt
válasz WaterWawe #17188 üzenetére
Van még pár említendö különbség.
Nem akarok butaságot terjeszteni, de szerintem a 2.0-nak pl jobb a hangszigetelése.
2 hete ültünk át, és a 2.0 érezhetöen halkabb. De lehet hogy csak modernebb a hangszigetelö anyag a tüzfalon és a motorháztetöben.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
KTTech
veterán
Derült égből Toyota:
Most hívtak a márkakereskedésből, hogy megérkezett a Yaris Cross, pénteken át lehet venni, addig előkészítik... azért hiányozni fog a mostani Yaris, főleg a fogyasztása... mivel többé nem lesz nálam megtankolva (jövő héten akartam), így a 61000km átlaga 4.24-re jött ki.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
No srácok, úgy döntöttem adok egy esélyt az olcsó benzinnek így 15+ év után, ha már ennyien ajánlottátok, úgyhogy 2 oldali infarktus-közeli állapotban és remegő kézzel leemeltem a sima Shell 95-ös E10-esét (szerencsére errefelé legalább abból csak egy féle van, nincs sima és V-Power E10 is, mert az további dilemma lett volna), majd telibevertem vele a gépet. A végeredmény cirka 6 font spórolás volt. Kíváncsi leszek, hogy egyrészt a motor hogyan fog rá reagálni, változik-e a járáskultúra és a teljesítmény, vmint hogy amit most megspóroltam, az többletfogyasztásban egyensúlyba kerül-e. Teszek egy pár hónapos próbát, aztán meglátjuk a tapasztalatokat.
-
membrandj
nagyúr
Sziasztok!
Toyota auris az egyik kiszemelt, 1.8 hybrid verzióban, 2016-2018 közöttiek.
Mennyire ajánlott a hybrid vagy inkább a sima szívó 1.6?
Papíron a 0-100-at ha jól láttam, akkor kb ugyan annyi idő alatt tudják.
Csakis automata jöhet szóba.A hatchback-be befér értelmesen egy babakocsi vagy inkább a kombi?
Köszi előre is!
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Elektromos autók - motorok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs